Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Piatra Craivei - Muntii Trascaului

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Piatra Craivei - Muntii Trascaului - dupa inregistrare.

Ruine cetatea Rakoczi Ghimes Faget
Ruine
Rupea văzută din cetate 2 Rupea
Rupea văzută din cetate 2
Nufar 1 Alba Iulia santurile cetatii
Nufar 1
Poteca spre Platoul Cetatii de pe Canaraua Turceasca carsium
Poteca spre Platoul Cetatii de pe Canaraua Turceasca

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Piatra Craivei Muntii Trascaului!

Vizitati Piatra Craivei - Muntii Trascaului si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

>>> Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Craiva, se afla la 4,05 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Craiva: 3
Ocna Pustie de la Ocna Sibiului
Ocna Pustie de la Ocna Sibiului, sau lacul Avram Iancu, s-a format pe locul salinei Fodina Maior (Grosse Grube), exploatata in sistem clopot, prin doua puturi, pana la adancimea de 160 m.
Cetatea Fetei FlorestiCetatea Fetei Floresti
Intr-o zi frumoasa de sambata, am gasit aceasta geocutie.
Cetatea ColtestiCetatea Coltesti
In Tukane express TB. Gasit azi de Alex Faur, Cristi Faur si Manu. Cetatea e foarte interesanta, si merita vizitata.
Biserica reformata Turda Castrul roman Potaissa Gradina zoologica Turda Cetatea Capalna
Biserica Reformata Ocna Sibiului
Biserica este foarte interesanta prin stilul constructiei sale.
Biserica reformata CuciBiserica reformata Cuci
Locuitorii, catolici in evul mediu, devin si raman unitarieni pana la sfarsitul secolului al XVII-lea, cand trec la credinta reformata.
Galeria Catalina-Monulesti
Lacul Gura Minei Ocna Sibiului
Lacul Gura Minei de la Ocna Sibiului s-a format prin prabusirea unui put din nordul salinei Ignatiu, deschisa in anul 1780.
Piatra Secuilor Sud Muntii Trascau Gasita azi de Acasenii. Un peisaj foarte frumos ori unde te uiti.
Cheile Cetii Am ajuns aici pe o caldura torida, dar a meritat, multumim. Excelent loc, multumim ca ati pus-o acolo pentru ca am avut parte de experiente surprinzatoare prin chei. Bratul mort Noslac-Captalan Biserica fortificata Axente Sever
Hornul Magura Dudasului Zlatna
La nord-est de orasul Zlatna, pe dealul Magura Dudasului, se afla o interesanta ramasita a industriei comuniste din Romania, cea mai inalta constructie din judetul Alba.
Falx Dacica De fiecare data cand trec prin preajma locului, opresc, vizitez acest monument foarte frumos si admir peisajul ce mi se deschide in fata ochilor intr-un tur de 360 de grade.
Cimitirul reformat BogataCimitirul reformat Bogata
Inconjurate cu gard din fier forjat, acestea sunt mormantul unor conti raposati.
Cariera Cetate Pintenii din Coasta Jinei
Lacul Inului Ocna Sibiului
Lacul Inului, sau lacul Panzelor de la Ocna Sibiului isi are originea pe locul salinei Josef, exploatata cu doua puturi si abandonata in anul 1770, datorita unor infiltratii puternice de ape prin pereti.
Pod natural
Traseul celor 3 FortificatiiTraseul celor 3 Fortificatii
Prima data am incercat sa caut acest ascunzis anul trecut, in iulie.
Galeriile romane
Lavanda Purple Love Grindeni
In localitatea care apartine de comuna Chetani, in anul 2015, a fost infiintata o cultura de lavanda, in cadrul unei intreprinderi familiale.
Lacul Pisicii
Arboretumul din Simeria Din pacate nu am gasit cutia, dar locul mi-a placut foarte mult. Sfinxul Carnic Rosia Montana Mina medievala fier Lucaci Lacul Filea-Ciurila
Piatra Secuilor Nord Muntii TrascauluiPiatra Secuilor Nord Muntii Trascaului
Un loc foarte bun, recomand pentru toata lumea. Gasita azi de Acasenii. In acel sfarsit de saptamana, am urcat de doua ori pe Piatra Secuilor.
Podul minciunilor Blaj
Podul face legatura intre zona centrala a Blajului si cartierul Hula, respectiv sase artere principale ale municipiului.
Lacul Martinesti Catedrala romano-catolica din Alba Iulia
Cheile Plaiului
Apartine de comuna Livezile, satul Izvoarele.
Lacul Kimpel Lacul Oarda
Baile Turda
Baile Turda, Lacul Roman.
Cheile ArdeuluiCheile Ardeului
Pe o lungime mai mica de 4 km paraul Ardeului, apartinand bazinului Geoagiului, formeaza chei epigenetice adancite in calcare jurasice pe care le strapunge transversal in raport cu directia de orientare a acestora de la vest la est.
Detunatele Pentru ca am umblat de curand in cutia cu amintiri nu se poate sa nu pomenesc si de Detunatele, vizitate acum patru ani.
Biserica catolica din Turda
Hramul bisericii, Sfanta Maria - Nasterea Sfintei Fecioare.
Calcarele de la AmpoitaCalcarele de la Ampoita
Jurnalul avea o singura pagina scrisa si continea injuraturi la adresa geocacherilor. Incercam protejarea geocutiilor prin restrictionarea accesului la informatii sensibile, in functie si de performanta si seriozitate.
Lacul Carolina Pestera Darnii Taul Brazi Lacul baraj Somesul Rece
Lacul Brancoveanu Ocna Sibiului
Lacul Brancoveanu de la Ocna Sibiului este situat pe locul unei saline ce se afla in exploatare pana in anul 1699, cand infiltratiile de apa au determinat parasirea ei, la adancimea de 140 m.
Lacul Mocirlos Podul natural de la Grohot
Parcul de sculpturi Arkhai Vlaha
Constructia parcului terasat pe trei nivele a inceput in 2008, iar pe 29 iunie 2014 si-a deschis oficial portile.
Pestera Cetatea Mica Cheile Turzii
Treptele romane Ruda-Brad
Galeria in plan inclinat, care are o lungime de 180 m si se incheie cu treptele romane, a fost sapata manual in stanca cu aproape 2000 ani in urma, de romani.
Salistioara BradSalistioara Brad
Felicitari pentru prima geocutie ascunsa. Sper sa fie gasita de cate mai multe persoane.
Muzeul de icoane pe sticla din SibielMuzeul de icoane pe sticla din Sibiel
Muzeul de icoane pe sticla Zosim Oancea se afla langa biserica din Sibiel, si cuprinde cea mai mare colectie de icoane pe sticla din Ardeal (secolul XVIII-XIX).
Taul Anghel Taul Cornei
Refugiul Saruni Muntii Trascau
Este destinat pentru turistii care urca pe varful Dambau, si sunt prinsi de vreme rea sau alte pericole.
Salina Turda
In momentul vizitarii salinei, nu am stiut ca exista o cutie in acest loc, dar cele vazute m-au incantat si consider acest loc o realizare a statului roman, fiind unica in tara.
Baile termale romane Germisara Geoagiu BaiBaile termale romane Germisara Geoagiu Bai
Mamelonul de travertin si tuf calcaros pe care au fost identificate termele, are o forma aproape circulara, cu diametrul de 90-95 m.
Tacla Gavrii MariselTacla Gavrii Marisel
Tacla Gavrii este un punct de belvedere stancos, care se afla langa localitatea Marisel.
Piatra CorbuluiPiatra Corbului
Am gasit locul, am vazut scorbura cea mai probabila, cutia nici vorba. Din punctul meu de vedere, important este ca ati ajuns in locul respectiv. Multumesc pentru atentionare.
Valori naturale - Judetul Alba

• Urmarire Piatra Craivei
  • Localizare pozitie pe harta Muntii Trascaului

• Am urcat azi pe Piatra - Am cautat cutia de acolo, dar nu am gasit-o. Sunt doua posibilitati.
  • Cetatea Coltesti: O mica plimbare cu bicicleta - In prima zi din octombrie am facut o mica plimbare cu bicicleta pana la cetatea Coltesti. Un peisaj forte frumos te rasplateste pentru efortul depus.
  • Casa rasturnata - Praid: De-a-ndoaselea - Am ajuns la Casa Rasturnata mai devreme decat trebuia, programul incepand cu o ora mai tarziu, asa ca am privit-o de dincoace de gard. N-am avut succes nici cu ascunzisul, vita de pe gardul unde se afla geocutia fiind acum prea densa ca sa reusim sa gasim agatatoarea geocutiei.
  • Cetatea Cisnadioara: Super locatia - Imi pare rau ca nu am citit cum trebuie comentariile postate anterior. Am facut o gramada de poze la cetate, mai putin cu pietrele rotunde.
  • Lacul de baraj Frumoasa: Am fost primul - Am fost primul care a gasit geocutia ascunsa langa lacul de acumulare de langa Frumoasa.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Buncarele de pe Piciorul Mare - Lunca de Jos: Buncar-ascunzis - In loc sa urc pe muchia Piciorului Mare, mi-am continuat drumul de la vechiul cimitir evreiesc pe poteca larga de pe curba de nivel. Cu ajutorul gps-ului insa nu puteam sa ratez buncarul nr.
  • Dealul Melcilor: Foarte frumos loc - Destul de complicat. Grupul Mihai, Dana, Alex, Sebi.
  • Varful Papusa: Travel Bug-ul de pe Varful Papusa - Poti contacta pe com persoana care a plasat travel bug-ul in cutia de pe varful Papusa, sa logheze travel bug-ul in geocutia in care il vei pune tu. Astfel se asigura continuitatea urmaririi acestui travel bug.
  • Treptele Rakoczi - Targu Mures: Raspuns - Am gasit 10 cutiute in oras. Nu stiu cate sunt in total.
  • Cetatea Heret - Malnas: Precizari suplimentare despre cetate - Multumesc pentru informatiile oferite. Nici eu nu stiam ca geocutia a fost gasita de asa de multi cautatori.
  • Podul lui Stefan cel Mare: Podul domnitorului - Am (re)gasit locatia, mereu in alte straie. Sunt a 4 oara in preajma ei, fara succes in a gasi comoara.
  • Lacul Ilieni: Lumea inghetata - Parca toata lumea e inghetata. Iarna s-a intors si in Depresiunea Trei Scaune.
  • Laguna Albastra - Aghiresu: Brooke Shields - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Intr-adevar Laguna albastra merita a fi vizitata mai ales vara.
  • Parcul dendrologic Gurghiu: Hot Spicy Geocoin - Salut, am mentionat faptul ca ai gasit ascunzisul si ai pus un Hot Spicy Geocoin in cutie. Am rugat urmatorii gasitori, sa anunte pe com, daca scot moneda din cutie.
  • Podul si cazematele germane de langa Balta Salcuta: Dupa ce a plecat ciobanul cu turma de oi - Prima data am ajuns la capatul nordic al ramasitelor podului german. Vazand ciobanul si turma de oi care se odihneau chiar langa ascunzis, langa capatul sudic, am decis sa urc mai intai pe dealul Bugeac.
  • Cheile Dofteanei: Precizari suplimentare - Voi aveti un gps dedicat, sau folositi o tableta? Ori gps-ul dintr-un telefon destept?
  • Cetatea Brasov: La cetate - Am gasit cutia. Ne-a placut foarte mult cetatea.
  • Lacul Culpiu: Lac de pescuit cu insula - Am participat impreuna cu posesorul geocutiei ascunse langa lacul Culpiu la o mica excursie de cautat geocutii. Deoarece am pierdut mult timp la ascunzisul din Ceuasu de Campie, am avut timp doar sa mai caut doar o singura geocutie pana la inserare.
  • Podul lui Stefan cel Mare: Cutiuta nu conteaza - Foarte frumos comentariul, mi-a facut placere sa-l citesc. Ma bucurat faptul, ca in sfarsit cineva a ajuns aici, poate datorita si acestui ascunzis.
  • Baile Martanus: Reabilitare jurnal - Am gasit ascunzisul si cutia in el. Dar a durat ceva extragerea ei din mica scorbura, careia i s-a ingustat gatul.
  • Cheile Borzesti: Zona este rezervatie naturala - Intr-o splendida zi de toamna am facut o excursie cu bicicleta in Cheile Borzesti. In jurul orei 14:00 am gasit aceasta geocutie.
  • Cetatea Harom - Baile Jigodin: O frumoasa priveliste catre oras - Am gasit geocutia. A fost o experienta interesanta, nici nu stiam de existenta acestei cetati, dealtfel parasita de tot.
  • Capela-clopotnita din Buha - Ghimes-Faget: Capela Fagetul de Sus - Clopotul provine de la o clopotnita a cultului greco-catolic, dupa dizolvarea acestuia. D-l Rusu Carol se ocupa de administrarea locasului.
  • Varful Oncesti - Muntii Cindrel: Varfurile Oncesti, Batrana si Rozdesti - Am pornit spre varful Oncesti. Bineinteles, cu telescaun :-).
  • Stanca Minunata: Stanca Minunata - Putin mai sus de stana care se afla pe poiana de sub Stanca Minunata, porneste marcajul turistic, in padure, care urca pana pe varf. Deoarece am mai fost aici si am doar putin timp pana la inserare, urc repede pentru a gasi geocutia.
  • Biserica romano-catolica din Poian: Rapid ca fulgerul - Nu am crezut ca o sa fie chiar asa de usor si rapid. Poarta de langa turn a fost deschisa, iar paratraznetul chiar in fata.
  • Buteasa - Muntii Bihor: Cutia de pe Buteasa - Este un pic mai mult decat o simpla plimbare, dar merita.
  • Altarul Sfanta Maria: Dupa ce s-a intunecat - Intr-un final, am ajuns si la altarul Sfanta Maria. S-a intunecat deja, asa ca mi-am scos frontala.

Ai ajuns in Muntii Trascaului si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Piatra Craivei? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Alba, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!