Piatra Andreaua

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Piatra Andreaua - dupa inregistrare.

Iezerul Calimanului 2 Lacul Iezer Iezerul Calimanului
Iezerul Calimanului 2
Intrare Sansimion
Intrare
Afloriment secundar cinerite somusca
Afloriment secundar
Izvor vechi Valcele drumul apelor minerale
Izvor vechi

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Piatra Andreaua!

>>> Vizitati Piatra Andreaua si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Sohodol, se afla la 0,62 km distanta.
Campusel
Am plecat intr-o plimbare cu familia pe aceasta vale si a ajuns si pe aici.
Poiana Beletina Muntii MehedintiPoiana Beletina Muntii Mehedinti
Poiana Beletina este cel mai mare, ca intindere (cca 1,5 km) dintre crovurile Muntilor Mehedinti, fiind si la extremitatea nordica a lantului de crovuri ce debuteaza la sud cu Plostina.
Castrul roman Teregova
Castrul a fost amplasat intre Mehadia si Tibiscum, de-a lungul drumului care marcheaza granita de sud-vest a Daciei.
Calcarele de la Fata Fetii Clopotiva
Ciucevele CerneiCiucevele Cernei
Privind fotografiile atasate obiectivului ai putea crede ca ciucevele sunt reprezentate de micul laculet - e adevarat, pitoresc - de vizavi de placa informativa privind existenta rezervatiei cu numele generic Ciucevele Cernei.
Crucea Alba
Punct belvedere 3 Bahna
Punct de belvedere in apropierea locului fosilifer Bahna.
Saua Valea Marii Muntii Retezat
Crovurile Medved si al Porcului Muntii MehedintiCrovurile Medved si al Porcului Muntii Mehedinti
Crovurile aflate sub culmea Muntilor Mehedinti, intre cheile Tesnei si cele ale Beletinei, sunt microdepresiuni formate in urma dizolvarii calcarului din subsol, numite, stiintific, polii, numele de crov fiind, de fapt, un regionalism.
Cornetul Baltii Pestera lui Ion Barzoni Locul fosilifer Buzesti Biserica Scarisoara Masa tacerii
La Blide Muntele Mic Muntii Tarcu
Se prezinta sub forma unei lespezi din sist, pe care putem vedea 3 semisfere sau blide, de unde si denumirea blocului de piatra.
Varful Domogledul Mic
Gara Baile HerculaneGara Baile Herculane
Este pentru a doua oara cand ajung in acest loc, dar fara succes in a gasi cutia.
Stanca Dintele Aninoasa
Tunelul Ad Orientem Teregova
Linia care se afla in apropierea Pasului Domasnea (Porta Orientalis, Poarta Orientala) la aproximativ 1,6 km nord-vest, a fost considerata principala legatura a lumii europene cu Orientul.
Izvorul Cosustei
Peretii calcarosi de la Izvorul Cosustei.
Crucea de langa satul Inelet Muntii CerneiCrucea de langa satul Inelet Muntii Cernei
Inelet este deja un destul de bine cunoscut sat de pe Valea Cernei, datorita scarilor de lemn montate pe geanturi (pereti de calcar) care faciliteaza accesul din vale pe dealul (Cracul Inelet) pe care se afla satul.
Manastirea Piatra ScrisaManastirea Piatra Scrisa
In urma unor lucrari de reabilitare a locului, clopotnita a fost desfiintata. Langa podul de cale ferata, respectiv stanca Sfanta Treime exista cate o parcare mare pe ambele sensuri ale drumului.
Cornetul Vaii si Valea Manastirii Baia de Arama Piatra Incalecata Cascada Stanisoara
Biserica din Inelet Valea CerneiBiserica din Inelet Valea Cernei
Satul Inelet are cele 6-8 case imprastiate pe Cracul Inelet, un picior al Culmii Muntilor Cernei indreptat spre valea Cernei.
Varful Gales Muntii Retezat Gura Bucurei Muntii Retezat Cascadele Sucului
Valea Ibanului Bobu
Rezervatia naturala de tip paleontologic Valea Ibanului - Bobu, Scoarta.
Valea Sodomului Sacelu
Rezervatia naturala de tip paleontologica Valea Sodomului - Sacelu.
Varful Gugu Muntii Godeanu
Traseul Ruinelor Vulcan
Trece pe langa Schitul Sfantul Nicolae din Poiana Muntelui.
Lacul Negru Muntii Retezat Cornetul Babelor si Cerboanei Lacul Pietrele Muntii Retezat Varful Moraru Muntii Godeanu Varful Zlata Muntii Retezat
Locul fosilifer Groserea Costesti Aninoasa
Au fost descoperite aici resturi de fosile de fauna Sarmatiana, depozitate in stratele de roca sedimentara.
Cheile CorcoaiaCheile Corcoaia
Cheile Corcoaia, desi lungi de doar 150 m, sunt o adevarata bijuterie peisagistica, rezultata din felul apate, dar nu singular (a se vedea, de exemplu, Cheile Carasului).
Castrul roman Mehadia Sfinxul Lainicilor
Varful Peleaga Prima data am incercat sa ajung pe varful Peleaga in data de 19 septembrie 2007. Da, cu adevarat Retezatul are peisaje spectaculoase, care depasesc cu mult celelalte grupe ale Carpatiilor. Poiana Matzii
Varful Papusa A doua geocutie gasita. Din ceata de pe Papusa a crescut varful Peleaga. Lacul Valea de Pesti
Ansamblul de mori din Mehadica
Ansamblul de mori din valea paraului Mehadica cuprinde Moara Orzasca, Moara Aurasca, Moara de la Piatra Surului, Moara Vegeasca, Moara Gherghineasa, Moara de la Stiubei, Moara Gaiceasca, Moara Chiceasca, Moara Mica, Moara din Salciile Late, Moara din Zacatoare, Moara din Anin, Moara Giurceasca.
Lacul Iovanu Casa Dinozaurilor Pitici Sanpetru Lacul Mare Muntii Retezat Cheile Feregari
Sfinxul Banatean
Sfinxul Banatean, sau Sfinxul de la Toplet.
Cetatea Malaiesti Salasu de SusCetatea Malaiesti Salasu de Sus
Am fost si inainte de renovare, cat si dupa renovare.
Varful Slaveiu Muntii Retezat Varful La Clince Muntii Retezat Casa Pietrelor Ohaba-Sibisel
Varful Lolaia Sud Muntii Retezat
Fagul urias Crovul Medved Muntii MehedintiFagul urias Crovul Medved Muntii Mehedinti
Obiectivul in sine este mai putin important, locatia sa reprezentand insa un punct de reper pentru cei ce doresc sa realizeze un traseu lejer, de o zi, al marilor crovuri mehedintene.
Cheile Globului Globu Craiovei
Este strabatuta de apele raului Globu, sau Craiova.
Portalul ascuns
Valori naturale - Alte locuri

• Urmarire Piatra Andreaua

• Cetatuia Cucuiata de la Grajdana: Anuntare puncte auxiliare - Textul descrierii ascunzisului contine coordonatele mai multor puncte ajutatoare. Un lucru foarte bun, care ajuta la orientare.
  • Satu Mare: Cu usurinta - Am gasit azi cu usurinta, geocutia. Am pus un puzzle kinder si am luat un diapozitiv.
  • Manastirea Carmelitana din Luncani: Carmelitani - La Iisus se ajunge pe o alee prin stanga. Se trece podul de lemn, se deschide poarta si se continua pe alee.
  • Muntele Fratele: Piatra Ascutita - Pe toata durata excursiei in zona privirile mi-au fost atrase de aceasta piatra. Are ceva magnetic.
  • Johanniskirche - Sibiu: Sibiu - In cadrul eventului GeoFest Sibiu-2014, la o plimbare prin oras cu un grup numeros, chiar daca era in timpul slujbei si foarte multa lume am reusit sa gasesc cutia si sa ma loghez. Biserica este impunatoare si foarte interesanta.
  • Cheile Tisitei: Raspuns - POI este abrevierea de la Point of Interest, adica Punct de Interes. In acest loc nu este inca ascunsa o geocutie, deci poti fi tu acela care ascunde una.
  • Varful Peleaga: Varful Peleaga la a doua incercare - Prima data am incercat sa ajung pe varful Peleaga in data de 19 septembrie 2007. Muntele insa nu mi-a permis sa ajung acolo, intre Coltii Pelegii si varf o cornisa impiedicand inaintarea.
  • Lacul de acumulare Sub Cetate: Mersi pentru ocazie - Greu de ajuns pina la geocutie cu suflu.
  • Turn belvedere - Sumuleul Mare: Multumim frumos - Desi am urcat seara tarziu, a fost minunat. Am amplificat bucuria cu cautarea geocutiei, care este bine ascunsa si totusi usor de gasit.
  • Turnul Apor - Baile Tusnad: Nu e vorba de alte jocuri - Scuze, aveam impresia, gresita dealtfel, ca se poate loga gasirea unui POI. Dupa ce am verificat mi-am dat seama ca defapt am primit punct dar numai pentru ascunzisurile gasite goale, facand postarea cu optiunea Am gasit doar locatia.
  • Piatra Gaurita - Talisoara: Gaura cu plin - La intoarcere din fructuoasa (si din punct de vedere geotrekking) drumetie de pe dealurile Varghisului (de fapt, in Muntii Persani). Am avut timp sa deviem trei sferturi de kilometru din soseaua Varghis-Talisoara.
  • Baia Hammas - Paraul Jombor: Bronz secuiesc - Ce bine, chiar daca eu sunt gazda ascunzisului, am putut sa caut geocutia ascunsa de proprietarul cutiei. Cautand ascunzisul, am gasit aici o plasa pentru fluturi (un alt joc).
  • Palatul Brukenthal - Avrig: Usor de gasit - Am gasit relativ repede cutia, mai ales ca aceasta se vedea de departe. Motiv pentru care, dupa ce am pus-o la loc, ne-am permis sa-i adaugam un mic capacel, fara a spori dificultatea cautarii.
  • Sub podul CFR - Baile Tusnad: In drum spre tabara - Pentru cina (cu gratar si mititei, adica ca de obicei la dugheana preferata) si concert, un mic ocol, pe langa gara, doar era in drum. Deja era intuneric.
  • Zoo Targu Mures - Platoul Cornisa - Targu Mures: Weekend la Targu Mures - Am fost in weekend in Targu Mures la Campionatul National de Dans Sportiv. Danseaza Dianette95, nu eu.
  • Stanca Veczer: Crapatura din Stanca Veczer - Ajungand la fata locului, adevarata provocare a fost escaladarea crapaturii. La o inaltime potrivita, un piton ne ajuta la catarare.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Recomandari - Hartile traseelor prezentate pe muntesiflori.ro au o mare problema, sunt rotite.
  • Statuia generalului Suvorov - Dragosloveni: Istoria - Desi spusa cu jumatate de gura, se pare ca impartasim multe cu armata rusa. Aliati sau inamici avem multe in comun.
  • Parcul Indragostitilor - Targu Mures: Am gasit-o - Am gasit geocutia, cu zozo si malna.
  • Cimitirul Eroilor de la Poieni - Targu Ocna: Stanga sau dreapta? - Am parcat pe marginea drumului, undeva intre sonda straveche si cimitirul eroilor, deplasandu-ma apoi pe jos pana la ambele ascunzisuri. Initial am cautat geocutia la extremitatea stanga a randului de jos, dar am gasit-o la extremitatea dreapta.
  • Lacul de baraj Frumoasa: Geotrekking pur (si simplu) la Lacul Frumoasa - Ascunzisul nu poate fi gasit decat cu ajutorul exclusiv al GPS-ului. Frumusetea peisajului impunea includerea Lacului Frumoasa printre punctele de interes ale jocului.
  • Manastirea Fagetel: Frumuseti de prin partile Ghimesului - Superbe locuri, frumoasa manastire, invesmantata la timpul in care am gasit ascunzisul in mantie de iarna.
  • Varful Lepsa - Muntii Vrancei: Varful Lepsa e sub el! - Rugam primul gasitor al acestei cutii sa adauge pe titlului de pe eticheta si de pe coperta jurnalului cuvantul SUB, iar daca suie si pe Varful Lepsa si gaseste cutia de acolo sa taie de pe eticheta aceleia acelasi cuvant. Multumim.
  • Statuia lui Aranka Gyorgy - Targu Mures: Quick stop - Am gasit-o astazi in timp ce ma-ndreptam spre biserica. Am gasit-o cu usurinta.
  • Varful Gretes - Izvoru Muresului: Dezastrul de pe varf - Am urcat cu masina pe drumul privat pana aproape de culme. Oprind intr-un loc unde panta s-a redus aproape la orizontala, cu un spatiu larg pentru parcare.
  • Stanca Franz Josef: Guten tag, Franz Josef! - Sambata am ajuns la Stanca Franz Josef, facand un mic popas langa Stana Regala din motive de ploaie si masa. Cateva informatii in plus despre acest POI.
  • Baile Cibre - Frumoasa: Poza cu ascunzisul vechi - Fotografia cu pricina arata ascunzisul vechi, cu toate ca in imagine se vede si ascunzisul nou. In martie am ascuns o geocutie noua, in locul celei disparute.
  • Lacul Avrig: Am ajuns aici - Am fost la acest POI.
  • Turnul Apor - Baile Tusnad: In loc de un punct, ofer trei - Care sunt acele cazuri similare? Pe terenul nostru de joaca procedura pentru punctele de interes este acelasi peste tot.
  • Cetatea Harom - Baile Jigodin: O frumoasa priveliste catre oras - Am gasit geocutia. A fost o experienta interesanta, nici nu stiam de existenta acestei cetati, dealtfel parasita de tot.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Piatra Andreaua? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din alte locuri, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!