Saua Tigailor

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Saua Tigailor - dupa inregistrare.

Dealul Cetatea Cibinburg Orlat
Dealul Cetatea
Instructajul Balu
Instructajul
Biserica de lemn Piatra Soimului 2 piatra soimului biserica lemn
Biserica de lemn Piatra Soimului 2
Atoli Valea Visterna Vistorna
Atoli

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Saua Tigailor!

>>> Vizitati Saua Tigailor si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Cheia, se afla la 6,16 km distanta.
Varful Turnu
Piatra Dudului - Muntii CiucasPiatra Dudului - Muntii Ciucas
Piatra Dudului se prezinta ca un perete calcaros, inalt de vreo 20 de metri, ce strajuie poteca turistica ce tocmai iese din padure - venind dinspre Saua Tigailor prin Saua Teslei - si incepe sa suie spre Muntele Tesla (marcaj, banda rosie).
Valea ZimbrilorValea Zimbrilor
Aceasta a fost inaugurata in noiembrie 2008, si se intinde pe o suprafata de 92 de hectare (80 de hectare de padure si 12 hectare de pasune), cu trei locuri de hranire a zimbrilor.
Piatra Scrisa Piatra Mare Doar Piatra Scrisa. Am urcat pe creasta Pietrei Mari dinspre Valea Garcinului, pe traseul marcat cu triunghi albastru.
Monumentul studentilor eroi sasi FeldioaraMonumentul studentilor eroi sasi Feldioara
Comemoreaza cei 39 de tineri studenti cazuti in batalia desfasurata aici in 1612, sub conducerea judelui Brasovului, Michael Weiss.
Saua Crapaturii Piatra CraiuluiSaua Crapaturii Piatra Craiului
In Saua Crapaturii se afla intersectia a patru trasee turistice, respectiv dinspre Turnul Pietrei Craiului, Valea Crapaturii, Piatra Mica, si cabana Curmatura.
Varful Caldarii Ocolite Cheile Gradistei Moieciu Lacul Scropoasa
Stancile din Valea Cheii Piatra CraiuluiStancile din Valea Cheii Piatra Craiului
In apropierea iesirii din Cheia Pisicii, in Valea Cheii putem intalnii formatiuni stancoase interesante.
Palatul Cantacuzino Foarte frumos fotoreportaj. De ceva vreme doream sa-l vizitez.
Lacurile de la Strandul CodleaLacurile de la Strandul Codlea
Am umblat mult in zona Magurei Codlei.
Lacul cu Ciuciur Recea BisocaLacul cu Ciuciur Recea Bisoca
Lacul cu Ciuciur se afla la marginea nord-vestica a satului Recea al comunei Bisoca, aparand pe unele harti si cu numele Moldoveanului.
Cascadele Izvoras Daca prima parte a vaii, am recunoscut-o, pe afluentul din dreapta pana la prima cascada, poteca parca e alta.
Pesterile in sarePesterile in sare
Gasim aici 27 de pesteri mai mari de 10 m, care insumeaza 2169 m lungime si 300 m denivelare.
Castelul Peles La Zaplaz Muntii Piatra Craiului Lacul Arini Maierus
Bunloc Am gasit o geocutie, ascunsa langa partia de schi din Bunloc.
Varful Gropsoarele Muntii CiucasVarful Gropsoarele Muntii Ciucas
Tura din septembrie s-a nimerit sa fie intr-o sambata frumoasa, dupa prima fulguiala din an. Ciucas-Relaxare de la munte.
Poteca de sub Coltii lui Barbes Muntii BucegiPoteca de sub Coltii lui Barbes Muntii Bucegi
Noi am folosit acest drum pentru retragere la Sinaia, dupa ce am parcurs valea paraului Izvorul Dorului.
Biserica evangelica-lutherana Targu SecuiescBiserica evangelica-lutherana Targu Secuiesc
Biserica evangelica-lutherana din Targu Secuiesc se afla pe strada Gheorghe Doja numarul 10.
Cascada Sapte Izvoare Muntii Bucegi
De aici spre stanga, coborare accentuata 3 km.
Varful Ascutit
Acul din Valea Urzicii Piatra CraiuluiAcul din Valea Urzicii Piatra Craiului
Acul din Valea Urzicii, Piatra Craiului.
Cetatea Heret MalnasCetatea Heret Malnas
O cutie relativ usor de gasit, cu ajutorul gps-ului. Nu a fost foarte greu sa gasesc cutia.
Stanca Mana Dracului - Muntii CiucasStanca Mana Dracului - Muntii Ciucas
Cunoscuta si sub numele Mana cu Cinci Degete, Mana Dracului este o formatiune stancoasa formata din cinci turnuri de inaltimi diferite, dar cu o baza comuna, fiind relativ detasata fata de stancaria din jur, ceea ce-i confera personalitate.
Turnul Goliat Varful Intre Timbale Saua Fantanita Muntii Vrancei
Muzeul de istorie a breslelor Targu SecuiescMuzeul de istorie a breslelor Targu Secuiesc
Targu Secuiesc este denumit orasul curtilor, dar si orasul breslelor, oglindit si de expozitiile de baza ale muzeului.
Canionul Sapte Scari Muntii Piatra MareCanionul Sapte Scari Muntii Piatra Mare
Am verificat geocutia, care este in stare buna. Desi am fost si vara, nu puteam rata peisajele unice de iarna.
Cetatea RasnovCetatea Rasnov
Am verificat ascunzisul de langa Cetatea Rasnov. Am incercat sa descriem cat mai exact locatia geocutiei. Dar locatia ei nu corespunde descrierii facute de voi.
Curmatura Stanii
Vechea cale ferata ingusta Comandau Covasna Am rebaleiat zona ascunzisului, cu acelasi rezultat. Am scotocit cateva cioate dintr-un perimetru rezonabil din jurul punctului indicat de GPS, dar in zadar.
Santul cetatii Moacsa Din informatiile mele, este vorba de o fortificatie pagana veche. Este vorba sigur despre Cetatea (dacica) Moacsa?
Cetatea ViezureiCetatea Viezurei
Cetatea Viezurei (Bursucului) se afla pe un varf de deal, la marginea satului Borosneu Mic.
Cimitirul animalelor Eden Codlea
Cimitirul animalelor Eden este situat la intrarea in localitatea Codlea, si ofera servicii de inhumare din 1 noiembrie 2022.
Muzeul National Secuiesc Sfantu GheorgheMuzeul National Secuiesc Sfantu Gheorghe
Dupa verificarea tuturor locurilor posibile, potrivite pentru un ascunzis in jurul Muzeului National Secuiesc din Sfantu Gheorghe, am gasit in sfarsit ascunzisul. Sambata si duminica, muzeul este deschis pana la ora 14.
Parcul Dimitrie Ghica Sinaia Casa lui Paul Everac Podu Dambovitei
Biserica reformata fortificata IlieniBiserica reformata fortificata Ilieni
O cetate taraneasca ca in povesti, parca suntem in tinuturi sasesti.
Varful Baiutu Muntii BaiuluiVarful Baiutu Muntii Baiului
Baiutu (1817 m), aflat pe culmea principala a Muntilor Baiului este un important nod orografic.
Capela catolica Sfanta Fecioara Maria TuriaCapela catolica Sfanta Fecioara Maria Turia
Sub capela se gaseste cavoul familiei Apor.
Lacul Chiurus Covasna
Piscul Baciului Muntii Piatra Craiului Conform logurilor din cutie, am fost al patrulea gasitor.
Izvor pe malul Oltului Sfantu Gheorghe Ajungand la fata locului, am constatat, ca de fapt izvorul este o captare de apa. Cetatea de pe Dambul Sarat
Braul Rosu Muntii Piatra CraiuluiBraul Rosu Muntii Piatra Craiului
Poteca nemarcata incepe de la baza Peretelui Central, de unde urca pe un grohotis rosu, de unde si numele.
Curmatura Fiarelor Padurea de tisa Biserica catolica Turia Varful Pilisca
Refugiul Sperantelor Cioranga MareRefugiul Sperantelor Cioranga Mare
Aici poteca se ramifica, spre dreapta la Padina lui Calinet, iar spre stanga la Braul Cioranga Mare, pe langa refugiu.
Odaia de pe Piatra Muntele MacesuOdaia de pe Piatra Muntele Macesu
Pe plaiurile sudice terminale ale Muntilor Vrancei, acoperite de fanete sunt imprastiate așa-zise adai.
Cetatea NeagraCetatea Neagra
Am gasit cutia in buna stare, fara dificultate. Am gasit-o usor, pozele dau cam multe detalii.
Belvedere Groapa de Aur Muntii Postavarul
Punct de belvedere langa Avenul Groapa de Aur - Muntii Postavarul.
Casa Nagy Jafet Targu SecuiescCasa Nagy Jafet Targu Secuiesc
Cladirea-monument istoric a fost donata parohiei reformate, in prezent sa afla in stare neglijata.
Caldarile Zabalei Zarna Mica
Lacurile Rotbav
Sunt lacuri clasice de crescatorie, cunoscute pentru speciile de pesti ce populeaza aceasta zona, si pentru vegetatia bogata din jur.
Valori naturale - Alte locuri

• Urmarire Saua Tigailor

• Baia Calugarilor: Am gasit cutia - Am gasit cutia, impreuna cu Zsolt, multumim.
  • Baile Dugas - Danesti: De dragul furnicilor, nu! - Nu ne-am indurat sa mai stricam inca odata (pentru noi ar fi fost prima oara) micul musuroi de furnici care era cladit in fata ascunzisului. Oricum parea ca scoarta se stransese, ingustand mult gaura (e reactia arborelui la agresiunea furnicilor - nu e nici o gluma).
  • Babele Gurghiului: Un loc minunat - Un loc cu o frumoasa priveliste, care te lasa cu dorinta sa mai mergi pe acolo. Geocutia si-a gasit un loc demn aici, este atat de frumos tot ce vezi si tot ce poti simtii aici, incat este, fara egal.
  • Baile Martanus: Reabilitare jurnal - Am gasit ascunzisul si cutia in el. Dar a durat ceva extragerea ei din mica scorbura, careia i s-a ingustat gatul.
  • Craterul vulcanic de la Racos: Primul - De-si un loc cu o frumusete foarte rara, geocutia ascunsa din 2009, eu am gasit primul. E o mare pierdere sa nu vezi acest crater ratacit prin milenii.
  • Cascada Lomasita - Muntii Calimani: Domnisoara Lomasita si Domnul Lomasel - Ne-am apropiat de locatie de-a lungul paraului Lomasul, trecand prin Poiana Izvor si Poiana Puturosul. Se poate merge cu masina pana la confluenta paraului Lomasita si Cica Mare.
  • Cetatea Deva: Simplu de gasit - E foarte simplu de gasit, trebuie retinuta imaginea copacului.
  • Capela catolica - Nazna: Pe poarta mica - Am sosit la Nazna dinspre Sancraiu de Mures, unde am ascuns o geocutie la Pestisorul de Aur. Chiar daca o lebada neagra a incercat sa protesteze din rasputeri :-).
  • Bucin: O usoara plimbare - Dupa ce dimineata am gasit geocutia 14 Crosses, ascunsa langa mica bisericuta romano-catolica din Sovata, m-am dus sa verific geocutia de la cetatea Rabsonne. Se pare ca copacul care ascundea geocutia a fost daramata de un fulger, fiind necesara amplasarea unei noi geocutii.
  • Sub Pietrele Mariei - Muntii Macinului: Pietrele erau, pe Maria nu am vazut-o - Pietrele le-am gasit, ascunzisul de asemeni, vant cat cuprinde. De Maria, insa, nici urma :o) In zona nu era decat un cioban care se ascundea si el de vant la adapostul micii creste, sabotandu-ne fara sa stie activitatile de cautare.
  • Mestecanisul Reci: Monstrul din padure - Acest ascunzis nu este pe teritoriul mestecanisului de la Reci, ci pe cealalta parte a drumului, printre brazi, in padurea vizavi de statuie. Prima data l-am gasit si eu, ca probabil toti ceilalti care cauta cu gps, pe monstrul din padure.
  • La Lanturi - Muntii Ciucas: Ascunzis cu lat La Lanturi - Titlul comentariului aduce un indiciu suplimentar pentru gasirea geocutiei asa ca nu-l mai comentam. Mai spunem totusi ca e, poate, nevoie de putina perseverenta pentru eventuala dezgropare a cutiei din cauze naturale.
  • Copacul lui Tarzan - Lacul Sfanta Ana: Fara manusi - Fiind persoana care am publicat prima data acest ascunzis, trebuie sa spun ca am cautat si eu la randul meu un loc potrivit pentru a ascunde o cutie, in jurul sau in apropierea copacului. Am renuntat insa, deoarece nu am gasit un ascunzis sigur.
  • Trophaeum Traiani: Monument restaurat - Am descoperit un monument restaurat intre 2011-2013, cu dotari si facilitati europene. Bineinteles ca am vizitat si muzeul si cetatea.
  • Baltile Nemirei: Baltile Nemirei - Dupa un parcurs de 90 minute de la Varful Nemira Mare, pe la crucea metalica a lui Carpinis, pe Scari la vale, pe fostul drum forestier de exploatare in jos, apoi la stanga la intersectia cu drumul de la Balti spre Ciunget. Zona baltilor este propice buretilor de padure.
  • Sugas Bai: Am gasit cutia - Am pus un cercel inauntru. Multumim.
  • Schitul Ostrov: Schitul Ostrovului - In drum spre Bucuresti, am oprit in acest minunat oras si am intrat pe insula in cautarea cutiei. Dupa un dialog ham-ham intre catelusa mea, Russia si statuia lui Eminescu, am purces la cautarea si gasirea cutiei.
  • Stanca Veczer: Crapatura din Stanca Veczer - Ajungand la fata locului, adevarata provocare a fost escaladarea crapaturii. La o inaltime potrivita, un piton ne ajuta la catarare.
  • Geo Negoiu - Muntii Fagaras: Chiar si locul doi - Am urcat pe o vreme torida dinspre Balea, peste Laitel. Desi am pornit la 7:30 de jos, am pierdut mult timp cu pozele, cu lacul, asa ca la 13:30 am fost sus prin Strunga Dracului.
  • Varful Colos - Muntii Ciucului: Bere blonda - Se pare ca e vorba despre o sponsorizare. Caci o placuta identica am intalnit si pe indicatorul modernizat dintr-o intersectie.
  • Lacul de baraj Frumoasa: Geotrekking pur (si simplu) la Lacul Frumoasa - Ascunzisul nu poate fi gasit decat cu ajutorul exclusiv al GPS-ului. Frumusetea peisajului impunea includerea Lacului Frumoasa printre punctele de interes ale jocului.
  • Sonda straveche de la Poieni - Targu Ocna: Titlul comentariului - Este inutil folosirea titlului ascunzisului pentru titlul comentariului. Nu ofera informatie in plus.
  • Padurea de pini Millennium - Sfantu Gheorghe: Pinus silvestris - Geocutia amplasata intr-un pinet, actual e cel mai interesant ascunzis din Sfantu Gheorghe. Pentru gasirea cutiei trebuie sa ai gps, plus un fel de experienta in cautarea geocutiilor.
  • Cetatea Harom - Baile Jigodin: Peisajul merita efortul - Am gasit cutia, se afla in stare buna.
  • Piatra Secuilor Nord - Muntii Trascaului: Gasita - Gasita azi de Acasenii.
  • Padurile biciclistilor - Snagov: Nice - Nice.
  • Cetatea Brasov: Usor de localizat - Am gasit aceasta comoara. Locul este destul de usor de localizat.
  • Macin: Un flavor de Macin - Ascunzisul este excentric localizat fata de traseul marcat al culmii Pricopanului ce trece prin apropiere. Ceea ce poate, relativ, deranja.
  • Zoo Targu Mures - Platoul Cornisa - Targu Mures: Plimbare prelungita de sambata seara - In timpul unei plimbari prelungite de sambata seara tarziu, care s-a intins cu o plimbare in jurul gradinii zoologice, am trecut si pe aici. Cutia a fost usor de gasit si continutul era in regula.
  • Parcul Sportiv Universitar Iuliu Hatieganu - Cluj-Napoca: In drum spre casa - O plimbare prin parc in drum spre casa.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Saua Tigailor? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din alte locuri, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!