Saua Vaiuga

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Saua Vaiuga - dupa inregistrare.

Iesirea inspre padure Baile Tusnad mini tunel calea ferata
Iesirea inspre padure
Fantana cetatii Rupea cetate
Fantana cetatii
Histria 21 Histria
Histria 21
Interiorul bisericii biserica Grossau
Interiorul bisericii

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Saua Vaiuga!

>>> Vizitati Saua Vaiuga si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Vistisoara, se afla la 14,31 km distanta.
Balta lui Iancu Colun
Biserica Sfanta Treime SibielBiserica Sfanta Treime Sibiel
Mi-a placut crucea veche de la Pomana, datand din 1877.
Buila-VanturaritaBuila-Vanturarita
Am gasit cutia, putin ruginita, cu jurnalul putin umed, cu pixul, intr-adevar, nefunctional.
Varful Timbalul Mic Pod nou peste Cibin Sibiu Saua Galasescului Muntii Fagaras
Panoramic Dino Park Valea Avrigului
Trambulina, tobogan gonflabil, leagane, tras cu arcul.
Piramidele de langa Apold Interesante piramide. Saua Galbenele Muntii Fagaras
RusiRusi
Am gasit cutiuta.
DaiaDaia
Am gasit cutiuta in copac.
Fereastra Mica a Sambetei Muntii Fagaras Gradina zoologica Sibiu Varful Intre Timbale Varful Vladusca Varful Mosuleata Muntii Fagaras
Muzeul de icoane pe sticla din SibielMuzeul de icoane pe sticla din Sibiel
Muzeul de icoane pe sticla Zosim Oancea se afla langa biserica din Sibiel, si cuprinde cea mai mare colectie de icoane pe sticla din Ardeal (secolul XVIII-XIX).
Portalul Pesterii Laptelui
Biserica catolica Sibiu
Lacurile Horea Closca Crisan Ocna Sibiului
Pe locul lor, in 1770, erau mentionate: Lacul Rosu Interior, Lacul Rosu Exterior, Lacul Verde Interior, Lacul Verde Exterior, Lacul Femeilor, Lacul Liber.
Fantanita Craiesei FagarasFantanita Craiesei Fagaras
Fantanita Craiesei, Fursten Brunnen - Fagaras, in prezent complex turistic.
Biserica fortificata BraduBiserica fortificata Bradu
Am gasit geo-sticluta ascunsa in zid.
Coltul Albinei Stoenesti Lacul Halmeag Curmatura Balei
Schitul OstrovSchitul Ostrov
Am gasit-o usor. In drum spre Bucuresti, am oprit in acest minunat oras si am intrat pe insula in cautarea cutiei. Dupa nereusitele de la manastirea Turnu, respectiv castrul Arutela.
Cetatea Fagaras
Poarta potecii - Valea Balea - Muntii FagarasPoarta potecii - Valea Balea - Muntii Fagaras
In lunile de vara, cu masina pe Transfagarasean - tot anul, cu telecabina.
Baile Venetia de JosBaile Venetia de Jos
Apele minerale de aici au fost descoperite in 1923.
Portita Avrigului
Biserica evanghelica Turnisor SibiuBiserica evanghelica Turnisor Sibiu
Am avut noroc ca am gasit poarta deschisa.
Lacul Inului Ocna Sibiului
Lacul Inului, sau lacul Panzelor de la Ocna Sibiului isi are originea pe locul salinei Josef, exploatata cu doua puturi si abandonata in anul 1770, datorita unor infiltratii puternice de ape prin pereti.
Rezervatia paleontologica Golesti Refugiul Diana
Manastirea Cisterciana Carta
Este situata pe malul stang al Oltului, intre municipiile Sibiu si Fagaras, in imediata vecinatate a localitatilor de azi Carta si Cartisoara.
AgnitaAgnita
Frumoasa biserica.
Lacul SaticLacul Satic
Este un lac de acumulare de pe Dambovita, cu o lungime de circa 1 km.
Varful Somnului Muntii Fagaras
Turnul Spart BoitaTurnul Spart Boita
Am gasit cutia. Am gasit cutia in Turnul spart de la Boita.
Saua Paltinului
Lacul BaleaLacul Balea
Am gasit geocutia. Multumesc pt ascunzis.
Ferma de cerbi Poiana Neamtului Avrig Saua Laitel
Canionul MihaileniCanionul Mihaileni
Poate nu am ales cea mai buna metoda de a ma apropia de canion. Din pacate geocutia nu mai e la locul ei.
Prapastia Genune Curmatura Preluncilor
Izvorul din Poiana Inchisa Muntii Piatra CraiuluiIzvorul din Poiana Inchisa Muntii Piatra Craiului
Apa este captata intr-o cutie metalica prevazuta cu o usita si orificiu de scurgere, cineva a lasat si o cana metalica langa izvor.
Cetatea Scurta Orlat
In aceasta zona cercetarile arheologice si mentiunile documentare identifica numeroase situri printre care o asezare neolitica si doua fortificatii cu valuri de pamant: Cetatea Scurta si Cetatea Lunga La Zidu.
Poiana din Saua Chiliilor
Cheia Pisicii Piatra CraiuluiCheia Pisicii Piatra Craiului
La aproximativ 2 km de la intrarea in Cheile Zarnestilor dinspre Zarnesti, ajungem la intersectia cu valea Vladusca, respectiv la intrarea in cheile inguste ale acesteia, Cheia Pisicii.
Cheia Cheii
Ele se desfasoara pe directia sud-est pe o lungime de aproximativ 1,5 km.
Cetatea TalmaciuCetatea Talmaciu
Am gasit cutia + 2 soareci. Am gasit cutia, dar dupa o cautare amanuntita si dupa cateva zgarieturi de spini si urzicaturi. Cand am ajuns sus la cetate am constatat ca ne lipseste gps-ul (uitat jos la masina).
Curmatura Fiarelor
Calcarele cretacice de la CisnadioaraCalcarele cretacice de la Cisnadioara
Am gasit cutia ascunsa. Trebuie sa redimensionezi pozele, astfel incat pozele sa aiba mai putin de 400 KB.
Varful La Om Muntii Piatra CraiuluiVarful La Om Muntii Piatra Craiului
Varful La Om sau Piscul Baciului, avand o inaltime de 2238 m, este punctul de maxima altitudine de pe intregul masiv Muntii Piatra Craiului.
Piramidele din valea StancioiuluiPiramidele din valea Stancioiului
Piramidele de pamant din valea Stancioiului reprezinta o rezervatie geologica spectaculoasa, situata in apropierea orasului Ramnicu Valcea, pe valea paraului Stancioi.
Fereastra Zmeilor - Portita Arpaselului Lac Tocile Santinela Canion Anghelide
Biserica evanghelica Cisnadioara
Ea a fost ridicata pe locul unei foste biserici in stil gotic datata in anul 1428, din care s-a pastrat doar turnul din partea vest.
Stanca Coltul lui Damaschin Cheile Lotrisorului
Valori naturale - Alte locuri

• Urmarire Saua Vaiuga

• Cazemata de pe Plaiul Magurii Casinului: Lipsa creion - Rog pe primul geotrekkist care ajunge la acest ascunzis, sa completeze geocutia cu un creionas, nu mai lung de 8 cm. Cand am ascuns-o nu mai aveam niciun instrument de scris adaptat cutiei.
  • Palatul Brukenthal - Avrig: Concediu - In cadrul concediului, in drum spre Moieciu de Sus, impreuna cu prietenii nostri din Satu Mare (Corina si Puiu) ne-am oprit la Palat sa bem o cafea si sa ne racorim cu o socata la umbra pomilor seculari. Pentru scurt timp am evadat in spatele Palatului in cautarea cutiei si am avut norocul sa o gasesc si sa o loghez.
  • Podul suspendat nou - Cheile Bicajelului: Traseu interzis iarna - Ultima data cand am vizitat punctele de belvedere de pe Piatra Poienii, noul pod suspendat nu a fost inca gata, astfel am ratat parcurgerea podului cu numai o zi. Intentionam chiar sa prezint eu podul, si sa ascund o geocutie aici.
  • Gara Mica - Sovata: Fizionomia locului, putin schimbata - Între timp, de la ascunderea geocutiei, s-au facut cateva schimbari in perimetru Garii Mici, precum montarea unui gard. Ocazie cu care a fost mutata piatra in spatele careia banuiam noi ca ar fi fost geocutia.
  • Petersberg - Sanpetru: Spre Dealul Cetatii dinspre Sanpetru - M-am apropiat de Dealul Cetatii dinspre Sanpetru, pe unul dintre numeroasele drumuri de pamant. Din spatele antenei de telecomunicatie, o poteca larga va conduce pana pe varful Dealul Cetatii - Lempes, la geocutie.
  • Biserica catolica Sibiu: Biserica catolica Sibiu, la a doua incercare - Prima data am incercat gasirea acestei geocutii cu ocazia festivalului Artmania. Nu a fost sa fie, locul era plin cu oameni, iar in jurul ascunzisului a fost amenajata o terasa.
  • Apa Rosie - Baile Tusnad: Am lasat-o ultima - La iesirea nordica din Tusnad, e usor de gasit. Faza cu Becks e foarte tare.
  • Locomotiva veche din Pasul Ghimes-Palanca: Locomotiva cu aburi - Pacat ca nu e reconditionata. Este expusa vandalizarii.
  • Poiana Garcinului: Spre cabana Piatra Mare dinspre valea Garcinului - La intoarcerea din tura efectuata pe Piatra Mare, nu am ratat oportunitatea de a gasi primul geocutia ascunsa in Poiana Garcinului. Mi-am lasat masina in intersectie, si am urcat printre maracini pe varful dealului.
  • Monumentul Ecaterinei Teodoroiu - Straoane: Pietrele din monument - In drum spre Soveja ne-am oprit si la acest ascunzis foarte accesibil la prima vedere. Insa socoteala din targ nu se potriveste cu fanta obeliscului.
  • Cetatea Ika: Multumiri - Nultumim pentru ascunzis, si ca l-ai reascuns dupa ce buturuga initiala a fost pradata.
  • Ruinele Bisericii Veres: Intre Valea Crisului si Calnic - Asa numita Ruinele Bisericii Veres se afla in perimetrul satului Calnic, apartinand comunei Valea Crisului. Despre istoria numitei si Capela de localnici, putem spune ca a disparut in timp.
  • Surducul Varghisului: Felicitari pentru ascunzis - Intr-un loc minunat am gasit geocutia.
  • Izvoarele Apor si Mikes 1 - Baile Tusnad: Ce faci cand astepti? - Cand astepti sa se umple o sticla de 5 litri la izvor, ce altceva poti sa faci? Sa te plictisesti?
  • Casuta de pe muntele Cucu: Puncte auxiliare - Au ajuns. Dar sunt aprobate manual, pentru verificarea corectitudinii coordonatelor.
  • Mofeta - Santimbru-Bai: Gasita - Am gasit cutia.
  • Cheile Cetii: Usor de gasit - Excelent loc, multumim ca ati pus-o acolo pentru ca am avut parte de experiente surprinzatoare prin chei.
  • Biserica catolica - Cetatuia: Comoara din curtea bisericii - Am avut noroc, poarta exterioara fiind deschisa, sa intru in curtea interioara a bisericii. Am inconjurat cladirea, presupunand ca geocutia ar trebui sa fie ascunsa undeva prin spate, intr-un loc ferit de priviri.
  • Biserica Saciova: Gasita in ziua ascunderii - Am gasit acest ascunzis in ziua ascunderii, pe baza coordonatelor primite de la cel care a ascuns geocutia.
  • Dealurile biciclistilor Cocorastii Mislii: Efortul a meritat - Am gasit cutita mergand dinspre Bordeienii Mari. Un traseu destul de greu , printre niste arbusti plini cu spini.
  • Coada Pietrei Mari: Dulce ca mierea e cutia patriei - Titlul comentariului aminteste, poate, unora, pe cel al unui celebru roman al anilor 1970 al lui Petru Popescu, Dulce ca mierea e glontul patriei. La propriu, continutul cutiei a ramas la fel de dulce ca atunci cand a gasit-o Sorin Iov (cu un an in urma).
  • Cazemata de pe Dealul Bugeac: Felicitari pentru drumetie - Si pentru gasirea geocutiei. Ce pacat ca nu ati anuntat gasirea cutiutei mai devreme.
  • Treptele Rakoczi - Targu Mures: Raspuns - Am gasit 10 cutiute in oras. Nu stiu cate sunt in total.
  • Cetatea Colt: Cetatea Colt - Dupa un efort sustinut am ajuns si la cetate, dupa ce am vizitat Manastirea Colt. La fel ca toate celelalte cetati si aceasta este in uitare si neamenajata.
  • Cetatea Vityal: Excursie de tabara - Am gasit cutia cu ocazia unei excursii de tabara cu copiii (cca 45 persoane). Am gasit punguta cu medalioane, 2foi laminate cu regulament de joc, agenda, pix.
  • Cetatea Colt: Superba privelistea - Gasita in stare buna. M-am urzicat de vreo 5 ori.
  • Cascada Supanu: La a doua tentativa - La a doua tentativa, am reusit. Ca un facut, iarasi am uitat plansele cu foto acasa.
  • Biserica reformata - Vistea: Sambata - Am gasit aceasta geocutie, cu ocazia unei excursie cu bicicleta.
  • Borsaros: Posibil sa lipseasca - Nu am gasit cutia. Am cautat in amplasamentul de la coordonate, dupa instructiuni, dar cutia nu am gasit-o.
  • Zoo Targu Mures - Platoul Cornisa - Targu Mures: Un loc foarte bun - Am gasit cutia, un loc foarte bun. Frumoasa plimbarea prin padure.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Saua Vaiuga? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din alte locuri, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!