Curmatura Mosului - Muntii Fagaras

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Curmatura Mosului - Muntii Fagaras - dupa inregistrare.

Cartierul Tudor Dealurile Corunca Targu Mures
Cartierul Tudor
Podul de pe calea ferata ingusta Cristesti pod cale ferata ingusta
Podul de pe calea ferata ingusta
3119 Cazanele Dunarii Cazane Dunare
3119
Loc pentru odihna Furnal Bodvaj
Loc pentru odihna

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Curmatura Mosului Muntii Fagaras!

>>> Vizitati Curmatura Mosului - Muntii Fagaras si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Statiunea Climaterica Sambata, se afla la 10,14 km distanta.
Ceardacul Stanciului Piatra Craiului Pentru prima geocutie gasita, dar in special pentru ajungerea la ascunzis. Am gasit geocutia din intamplare cand ma cataram, acolo am citit despre asta si e prima mea experienta, ma incanta foarte tare ideea si sper sa adun cat mai multe.
Biserica catolica Sibiu
Prima data am incercat gasirea acestei geocutii cu ocazia festivalului Artmania. Aceasta este foarte bine ascunsa, trebuie sa fii foarte agil pentru a reusi in a extrage cutia.
Curmatura Preluncilor Saua Racorele Muntii Fagaras Varful Scara Bucegi
Saua Crapaturii Piatra CraiuluiSaua Crapaturii Piatra Craiului
In Saua Crapaturii se afla intersectia a patru trasee turistice, respectiv dinspre Turnul Pietrei Craiului, Valea Crapaturii, Piatra Mica, si cabana Curmatura.
Balta lui Raul Izvorul La Gavan Valea Urlea - Muntii Fagaras
Lacul SaticLacul Satic
Este un lac de acumulare de pe Dambovita, cu o lungime de circa 1 km.
Izvorul Paraul Calului Muntii Fagaras
Poarta potecii Valea Balea Muntii FagarasPoarta potecii Valea Balea Muntii Fagaras
In lunile de vara, cu masina pe Transfagarasean - tot anul, cu telecabina.
Castelul Haller HoghizCastelul Haller Hoghiz
Se presupune ca a fost construit in anul 1553 pe ruinele unei manastiri medievale, si ca aici a stat si contele Bethlen Gabor o perioada.
Cheile Mari ale Dambovitei
Cheile Mari ale Dambovitei incep din marginea de sud-est a comunei Rucar, ele desfasurandu-se pe o lungime de circa 2,8 km, pana la marginea de sud a localitatii Podu Dambovitei.
Castrul roman Jidava
Biserica Neagra Brasov Nu puteam sa ratam aceasta cutiuta. Am gasit nanocutia, si eu. Lacul Scropoasa Varful Urlea Muntii Fagaras
ViscriViscri
Am ajuns la biserica fortificata din Viscri in ultimul moment, deoarece din cauza unei pauze de masa, biserica este inchisa intre orele 14 si 16.
Ferma de cerbi Poiana Neamtului Avrig
CisnadieCisnadie
Intr-o zona inconjurata de paduri si livezi, la 14 km sud de municipiul Sibiu.
Portile de Piatra ale Postavarului
MarpodMarpod
Se afla pe drumul judetean 105, la 32 km de municipiul Sibiu, la 29 km de orasul Agnita si la 41 de km de muntii Fagaras.
Cascada Moara Dracului
Casa Pravaliei Gusterita Sibiu
Este situata in cartierul Gusterita din Sibiu, pe strada Malinului 19.
Braul Rosu Muntii Piatra CraiuluiBraul Rosu Muntii Piatra Craiului
Poteca nemarcata incepe de la baza Peretelui Central, de unde urca pe un grohotis rosu, de unde si numele.
Varful Turnu Masa Ciobanului Muntii Bucegi Varful Somnului - Muntii Fagaras Refugiul Varful Ascutit
Cabana Curmatura Am gasit geocutia ascunsa in apropierea cabanei Curmatura, din Piatra Craiului.
Parcul Petofi Sandor SibiuParcul Petofi Sandor Sibiu
Am gasit cutia ascunsa in zid.
Turnul Zincarilor
Prima data nu am reusit sa gasesc geocutia.
Belvedere Cascada Balea Valea Balea Muntii FagarasBelvedere Cascada Balea Valea Balea Muntii Fagaras
Aceasta poteca este una dus-intors, se termina la baza cascadei.
Cascada Sapte Izvoare Muntii Bucegi
De aici spre stanga, coborare accentuata 3 km.
Vulcanii Noroiosi Baile HomorodVulcanii Noroiosi Baile Homorod
La sud-est de sat, la aproximativ 1 km est de la confluenta Homorodul Mic si Valea Mare (Kosdbach).
Biserica evanghelica Cisnadioara
Ea a fost ridicata pe locul unei foste biserici in stil gotic datata in anul 1428, din care s-a pastrat doar turnul din partea vest.
Turnul Negru Brasov Super privelistea de la turn. Dar nu usor de gasit, coordonatele au fost exacte.
Crucea Eroilor Piatra MicaCrucea Eroilor Piatra Mica
Valea Crapaturii este hotarul natural dintre muntele Piatra Mica si varful Turnu.
Poarta de PiatraPoarta de Piatra
Poarta de Piatra este una dintre cele opt porti cunoscute pana in prezent in masivul Cozia.
Pod nou peste Cibin Sibiu Saua Doamnei
Crucea Eroilor Muntii Bucegi
Crucea Eroilor de pe muntele Caraiman.
Turnul Olarilor SibiuTurnul Olarilor Sibiu
Am gasit cutiuta. I found the small box, right like in the description. Era bine fixata intre caramizi, are un log si un creion mic.
Ferma vedetelor Porumbacu de Sus
Varful Moldoveanul Muntii Fagarasului Am urcat aici prin Valea Rea, timp de 4 ore cu tot cu odihna si foto.
Varful Baba Mare Muntii Bucegi Cum altitudinea este o variabila (nu o certitudine) la majoritatea aparatelor cu GPS.
Calcarele cretacice de la CisnadioaraCalcarele cretacice de la Cisnadioara
Am gasit cutia. Am gasit cutia ascunsa.
Valea Arpasului Mina
Piramidele de langa Apold Interesante piramide.
Pestera Stanciului Muntii Piatra Craiului
Neavand la dispozitie un gps, doar am sunat acasa pe cineva sa ma ghideze cu info de pe net.
Saua Calinetului Poiana Inului Bolovanul Prostului Muntii Postavarul Cotul Turzunului
Izvorul din Poiana Inchisa Muntii Piatra CraiuluiIzvorul din Poiana Inchisa Muntii Piatra Craiului
Apa este captata intr-o cutie metalica prevazuta cu o usita si orificiu de scurgere, cineva a lasat si o cana metalica langa izvor.
Cheile Zanoaga Mare Claia de Piatra Muntele Lespezi
Mina parasita Piciorul LespezilorMina parasita Piciorul Lespezilor
Desi am observat obiectivul la inceputul unei ture pe Lespezi, am cautat cutia la intoarcere.
Padina Sindileriei Baraj Valea Rea Fereastra Zmeilor Portita Arpaselului
Poteca de sub Coltii lui Barbes Muntii BucegiPoteca de sub Coltii lui Barbes Muntii Bucegi
Noi am folosit acest drum pentru retragere la Sinaia, dupa ce am parcurs valea paraului Izvorul Dorului.
Tancul Ascutit Curmatura Fiarelor
Valori naturale - Judetul Brasov

• Urmarire Curmatura Mosului
  • Localizare pozitie pe harta Muntii Fagaras

• Lazaresti: Nu am gasit nimic - Coordonatele duc langa o biserica veche, langa cea noua. Gardul pare sa aibe cateva cavitati in partea inferioara, le-am cercetat in doi pe toate, dar nu am gasit nimic.
  • Viaductul Mina: De la un ascunzis la altul - Fotografia ascunzisului, ca si indiciul oferit, sunt suficiente. Inclusiv pentru satisfactia cautarii si descoperirii, pentru a gasi geocutia.
  • Gurile vechilor mine de sare de la Targu Ocna: Sare versus frigider - Cum metodele de conservare au evoluat, sarea nu mai are mare cautare, decat pentru industrie sau iarna la drumuri. Deci si fondurile pentru lucrari de conservare sau ecologizare sunt sub semnul incertitudinii.
  • Gura Raului: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Poarta Schei: Intr-o zi cu ploaie - Intr-o zi cu ploaie m-am plimbat prin Brasov, si am gasit si aceasta geocutie.
  • Varful Gretes - Izvoru Muresului: Dezastrul de pe varf - Am urcat cu masina pe drumul privat pana aproape de culme. Oprind intr-un loc unde panta s-a redus aproape la orizontala, cu un spatiu larg pentru parcare.
  • Mofeta - Santimbru-Bai: Gasita - Am gasit cutia.
  • Vurpar: Gasita - Am gasit triunghiul si cutiuta.
  • Cetatea Rabsonne: Rabsonné vs. Rabsoné - Scriitorul Orbán Balázs, cel care a cutreierat fiecare localitate, ruina si raritate naturala din Secuime, foloseste forma Rabsonné. Deasemenea si poetul Áprily Lajos.
  • Parcul Sportiv Universitar Iuliu Hatieganu - Cluj-Napoca: O plimbare placuta - A fost o zi de toamna cu soare si cu aer curat.
  • Lacul Caltun - Muntii Fagaras: Ochiul magic - Nu poti sa nu te indragostesti iremediabil de acest loc. poate greutate de a ajunge aici il face atat de ravnit.
  • Capela Sfanta Ana: Cutia de la bisericuta - Am gasit cutia de la bisericuta, am schimbat sacosa de nylon cu una noua si rezistenta. Am luat de acolo o moneda si o litera R albastra,am lasat un mamut din Ice Age, carte de vizita, bancnota de 1 leu.
  • Sonda straveche de la Poieni - Targu Ocna: Sonda straveche de la Poieni - Targu Ocna - Desi zona e intens circulata, trebuie sa ne gandim ca asa a inceput dezvoltarea industriala a Vaii Trotusului - cu extractia bogatiilor subsolului (sare, carbune, petrol). Geocutie in stare buna.
  • Cheile Intregalde - Muntii Trascau: La plezneala - Gasita la plezneala, avand in vedere ca GPS-ul arata aiurea.
  • Rapa Rosie: Rapa Rosie - punct ajutator - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Am incarcat coordonatele unui punct, de ajutor celor care vor sa gaseasca drumul spre Rapa Rosie.
  • Dealul Perchiu - Onesti: Dealul Perchiu - Onesti - Pe canicula am preferat urcusul cu aer conditionat, 4x4 si muzica in surdina. Drum accesibil si dinspre Caraclau spre stalpii metalici de energie electrica.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: In august - Am gasit cutia inca in august.
  • Sub Muntele Uroi: Varful Uroi - Probabil de pe varf, panorama era mai frumoasa, dar nu opreste nimeni pe nimeni sa nu urce pana acolo si sa-si satisfaca curiozitatea. Locul unde a fost ascunsa cutia, consider ca este pentru toate varstele.
  • Printre pini - Sanpetru: Am gasit doar o scorbura goala - Intr-o drumetie pe Dealul Lempes - cel la poalele caruia se afla localitatea Sanpetru - cu scop floristic. Am ajuns si in paduricea de pini din sectorul sudic al dealului, acolo unde ar fi trebuit sa se afle geocutia.
  • Ruinele bisericii reformate Benic: Relativ usor de gasit - A fost relativ usor de gasit desi nu am mers foarte pregatiti. Am pus inauntru o clema de par, singurul lucru care il aveam la noi.
  • Cetatea Cisnadioara: Pietrele rotunde din zidul cetatii - In curtea bisericii, respectiv in zidurile cetatii se afla o multime de pietre imense, rotunde. Legenda spune ca fiecare baiat, inainte de casatorie, trebuia sa duca pana sus in cetate, o piatra mare de rau, dovedandu-si astfel barbatia.
  • Biserica catolica - Imeni: Biserica renovata si ascunzisul indepartat - Conform informatiilor primite de la colegi de joaca, biserica catolica din Imeni a fost renovata in exterior. Cu aceasta ocazie a fost schimbata decorul ferestrelor, cu un decor mai nereusit dupa parerea mea.
  • Piatra cu caldare mica - Piatra Soimului - Oituz: Nici Caldarea Mica nu a fost goala - Ca si Caldarea Mare, si aceasta are un ce suficient de interesant care sa te faca sa tot stai pe ganduri privind-o. Oare cum de are curbura atat de perfecta?
  • Izvorul Recea: Excursie frumoasa - Dupa o frumoasa excursie, am gasit geocutiuta.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: Bastionul Croitorilor - Este un ascunzis foarte fain :)) Greu de ajuns daca nu esti inalt.I
  • Cetatea antica Dinogetia - Garvan: Cetatea buruienilor si ierburilor aromatice - De pe drumul asfaltat se poate ajunge pana la poarta sitului arheologic cu masina, pe un drum de pamant, posibil inundat cu ocazia ploilor. Intrarea in perimetrul cetatii se afla la aproximativ 50 m de locul unde gasim panoul informativ.
  • Sugas Bai: Am gasit cutia - Am pus un cercel inauntru. Multumim.
  • Cazemata de pe Dealul Bugeac: Felicitari pentru drumetie - Si pentru gasirea geocutiei. Ce pacat ca nu ati anuntat gasirea cutiutei mai devreme.
  • Zoo Targu Mures - Platoul Cornisa - Targu Mures: GeoKrety out - Am gasit cutia la locul indicat.
  • Monumentul lui Emil Rebreanu - Palanca: Monumentul lui Emil Rebreanu - Palanca - Locatie accesibila, scari lucrate in piatra, loc de aducere aminte. Partea nou construita nu ajuta.

Ai ajuns in Muntii Fagaras si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Curmatura Mosului? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Brasov, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!