Turnul Goliat

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Turnul Goliat - dupa inregistrare.

Panou informativ Talisoara Piatra Gaurita Likasko
Panou informativ
Indicator Tinovul Mohos
Indicator
Sub acoperis baia izvorul Vallato Harghita Bai
Sub acoperis
Versant stancos Piatra Secuilor Sud
Versant stancos

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Turnul Goliat!

>>> Vizitati Turnul Goliat si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Dalghiu, se afla la 5,91 km distanta.
Sarea lui BuzauSarea lui Buzau
Poate am cautat cam grabit cutia de n-am gasit-o, desi am cercetat destul de amanuntit subsolul indicat in fotografie si de coordonate.
Dealurile biciclistilor Cocorastii MisliiDealurile biciclistilor Cocorastii Mislii
Am gasit cutita mergand dinspre Bordeienii Mari.
Judecatoria Targu SecuiescJudecatoria Targu Secuiesc
Se afla pe strada Ady Endre numarul 5.
Saua Gropsoarele
Biserica din Stanila NehoiuBiserica din Stanila Nehoiu
Satul e compus din case mai mult sau mai putin razlete, cele mai multe parasite (ar mai fi sub 20 de locuitori) si pare asezat in mijlocul unei livezi salbatice de pruni, ce acopera cea mai mare parte a dealurilor ce-l inconjoara.
Varful Scara Bucegi
Varful Malaia Muntii SiriuVarful Malaia Muntii Siriu
Varful Malaia (1662 m) este cel mai inalt al Muntilor Siriu - la baza culmii omonime se afla Lacul Sec si Lacul Vulturilor.
Capela catolica Sfanta Fecioara Maria TuriaCapela catolica Sfanta Fecioara Maria Turia
Sub capela se gaseste cavoul familiei Apor.
Cascada Pirusca Muntii Ciucas Lacul Scropoasa
Canionul Sapte Scari Muntii Piatra MareCanionul Sapte Scari Muntii Piatra Mare
Am verificat geocutia, care este in stare buna. Desi am fost si vara, nu puteam rata peisajele unice de iarna.
Izvorul La Botorog Piatra CraiuluiIzvorul La Botorog Piatra Craiului
Izvorul Fantana lui Botorog este un important punct de reper din aceasta zona a masivului Pietrei Craiului.
Zidul cu lacatele iubirii Targu SecuiescZidul cu lacatele iubirii Targu Secuiesc
Incepand cu 14 februarie 2014, si indragostitii din acest oras pot sa-si agate aici lacatele iubirii.
Varful Podul Calului Cascada Caraiman Muntii Bucegi
Prapastiile Zarnestilor Piatra CraiuluiPrapastiile Zarnestilor Piatra Craiului
Au o lungime de circa 4 km, si sunt strajuite de versantii greu accesibili ai muntilor Zanoaga si Toanches.
Sugas BaiSugas Bai
Traseul intre Sfintu Gheorghe si Sugas Bai este ideal pentru o tura cu bicicleta. Am gasit geocutia, impreuna cu prietenul meu Marci din Sfantu Gheorghe. Am pus un cercel inauntru.
Biserica rupestra Alunis
Chilii, biserica rupestra - Alunis.
Castelul Szentkereszty Arcus
Accesul de la drumul principal se face pe o alee, langa un sir de plopi.
Piateta Vulturii Libertatii Sinaia
Parc memorial amenajat in memoria jertfei eroice a militarilor americani si in cinstea legaturilor istorice de prietenie, existente intre poporul roman si cel american.
Iesirea din Poiana Inchisa la ora 14 Muntii Piatra CraiuluiIesirea din Poiana Inchisa la ora 14 Muntii Piatra Craiului
Exista sase intrari-iesiri, fiecare pe poteci nemarcate.
Bunloc Am gasit o geocutie, ascunsa langa partia de schi din Bunloc.
Printre pini Sanpetru Intr-o drumetie pe Dealul Lempes - cel la poalele caruia se afla localitatea Sanpetru - cu scop floristic. Ascunzisul a fost destul de usor de gasit.
Cetatea RasnovCetatea Rasnov
Am verificat ascunzisul de langa Cetatea Rasnov. Multumesc pentru geocutie. Dar locatia ei nu corespunde descrierii facute de voi.
MaierusMaierus
Este resedinta comunei Maierus, face parte din zona istorica numita Tara Barsei.
Lacul de la Gara Sfantu Gheorghe
Cascadele Izvoras Daca prima parte a vaii, am recunoscut-o, pe afluentul din dreapta pana la prima cascada, poteca parca e alta.
Dealul LisnauDealul Lisnau
Dealul Csere sau Lisnau (dupa localnici), cu altitudinea de 718 m, ofera o panorama extraordinara spre Muntii Pilisca (1222 M), Muntii Ciucas (1951 m), Muntii Piatra Mare (1848 m), Bucegi, Piatra Craiului.
Vila Damokos Akos Valcele Lacul Bolboci
Cheile Paraului Alb Muntii CiucasCheile Paraului Alb Muntii Ciucas
In acest loc, paraul Alb prezinta o albie seaca.
Saua Fantanita Muntii Vrancei
Reci Am gasit geocutia pe baza coordonatelor primite de la cel care a ascuns cutia cu o zi inainte.
Biserica fortificata GhelintaBiserica fortificata Ghelinta
Initial, romanic tarziu, stilul s-a eclectizat, cladirii adaugandu-i-se elemente baroce.
Piatra Scrisa Piatra Mare Doar Piatra Scrisa. Am urcat pe creasta Pietrei Mari dinspre Valea Garcinului, pe traseul marcat cu triunghi albastru.
Banca Marie Thereze Muntii Bucegi
Pe spatarul bancii este inscripționat numele bunicii si data 7 septembrie 1888, probabil data construirii.
Cascada Sapte Izvoare Muntii Bucegi
De aici spre stanga, coborare accentuata 3 km.
Strada Mamica Mica Targu SecuiescStrada Mamica Mica Targu Secuiesc
Si-a dobandat buna reputatie de la o batranica, care traia aici intr-o casuta acoperita cu sindrila.
Sfinxul din BusteaSfinxul din Bustea
Declarat monument al naturii, este vizibil de la mare departare.
Radacini de stanca SinaiaRadacini de stanca Sinaia
Radacinile copacilor de deasupra se afla practic in aer, dar totusi inclestati peste si intre straturile rocii din care este format peretele de stanca.
Varful Baiutu Muntii BaiuluiVarful Baiutu Muntii Baiului
Baiutu (1817 m), aflat pe culmea principala a Muntilor Baiului este un important nod orografic.
Lacul Paulesti
Cascada Urlatoarea Muntii BucegiCascada Urlatoarea Muntii Bucegi
Este cea mai accesibila si cea mai vizitata cascada din Romania, cel putin asa se spune. Sunt foarte multe cascade accesibile si des vizitate in tara.
Livada Postei Am gasit aceasta cutie. Nice.
Poarta ScheiPoarta Schei
Am gasit aceasta geocutie, fara gps. Harabeck si Iris (UC Team). Am gasit-o.
Refugiu Salvamont Prapastiile Zarnestilor
Vechea cale ferata ingusta Comandau Covasna Am rebaleiat zona ascunzisului, cu acelasi rezultat. Am scotocit cateva cioate dintr-un perimetru rezonabil din jurul punctului indicat de GPS, dar in zadar. Locul fosilifer Purcareni
Cataractele de la SetuCataractele de la Setu
Dintre numeroasele formatiuni stancoase - martori ai eroziunii raului Buzau care i-au rezistat cat de cat - formand repezisuri, praguri, cataracte, zdrumicandu-i cursul, cele mai spectaculoase par cele de la Setu.
Biserica ortodoxa de lemn PapautiBiserica ortodoxa de lemn Papauti
Prima atestare documentare este tarzie, din anul 1567.
Poteca Printesei Posada
Traseul Poteca Printesei, avand o lungime de 1,3 km, a fost realizat de Directia Silvica Prahova, prin Ocolul Silvic Sinaia.
Dealul Lempes
Cheile Mari ale Dambovitei
Cheile Mari ale Dambovitei incep din marginea de sud-est a comunei Rucar, ele desfasurandu-se pe o lungime de circa 2,8 km, pana la marginea de sud a localitatii Podu Dambovitei.
Varful Gropsoarele Muntii CiucasVarful Gropsoarele Muntii Ciucas
Tura din septembrie s-a nimerit sa fie intr-o sambata frumoasa, dupa prima fulguiala din an. Ciucas-Relaxare de la munte.
Santinela Canion Anghelide
Babele la Sfat - Muntii CiucasBabele la Sfat - Muntii Ciucas
Locul atrage atentia calatorului, ca toate celelalte tentatii inconjuratoare.
Saua Crapaturii Piatra CraiuluiSaua Crapaturii Piatra Craiului
In Saua Crapaturii se afla intersectia a patru trasee turistice, respectiv dinspre Turnul Pietrei Craiului, Valea Crapaturii, Piatra Mica, si cabana Curmatura.
Biserica Neagra Brasov Nu puteam sa ratam aceasta cutiuta. Am gasit nanocutia, si eu. Castelul Peles
Cetatea Brasov Recomand o cutie mai mare, avand in vedere spatiul geolocatiei. Am gasit aceasta geocutie, si eu. Elis Braul de Mijloc
Valori naturale - Judetul Brasov

• Urmarire Turnul Goliat

• Varful Tatalui - Muntii Ciucului: Deocamdata starnit - Disparitia celor doua cutii de pe Muntele Tatalui (varf si Fantana Rece) mai mult m-a starnit, sa mai trec sa verific ascunzisurile - mai ales cand, se intampla, ca aici, - sa fac cate un traseu prin zona. Dar m-a starnit si mai mult ascunderea noilor cutii.
  • Cascada Lolaia: O splendoare - De la cabana Carnic, unde am lasat masina, am luat-o pe jos pana la cascada si am inspirat aerul curat, cu iz de cetina, al muntelui si m-am bucurat de racoarea padurii. Ajuns la destinatie, mi-am dat seama ca efortul a meritat, cascada fiind o splendoare.
  • Cabana Ciucas - Muntii Ciucas: Gasita in drum spre varf - Am fost din nou in Ciucas cu intentia sa ajung in varf. Vremea a fost perfecta pentru drumetie, iar zapada topita in cea mai mare parte.
  • Turnul Kendeffy - Muntele Orlea - Subcetate: Felicitari primului gasitor - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Deci voi, in loc sa sarbatoriti de ziua indragostitilor, urcati pe munte :-).
  • Turnul Ciuntit - Tomesti: Totusi, chiar acolo e - N-o sa povestim cum am intrat in posesia cutiei, pentru a nu divulga despre ascunzis mai mult decat a vrut ascunzatorul. Locul este deosebit de pitoresc, iar descoperirea cutiei - n-ar trebui sa ridice probleme - este o rasplata binemeritata pentru timpul si efortul de a ajunge aici.
  • Lacul de baraj Frumoasa: Tabara SCA - Cu ocazia unei plimbari din tabara am gasit geocutia. De aici privelistea este superba.
  • Pestera Sugau - Muntii Giurgeu: Un loc extraordinar - Inainte de a intra in pestera am cautat geocutia. E o pestera extraordinara, mai ales daca aveti posibilitatea de a o vizita in intregime.
  • Lacurile de la Strandul Codlea: Un strand in renastere - Am umblat mult in zona Magurei Codlei. De pilda, o intimplare din anii 1970-80.
  • Trovantii de la Viisoara - Muntii Berzunti: Trovantii de la Viisoara - Muntii Berzunti - Pe acoperisul lumii-asa te simti langa crucea de pe dealul Docmana. Dupa amiaza soarele inunda valea.
  • Cetatea Miko Miercurea Ciuc: Trecand prin Miercurea Ciuc - Nu puteam s-o ratez :). Acum cativa ani am vazut o foarte frumoasa expozitie cu pictura lui Munkacs Mihaly in acest castel (acum muzeu).
  • Belvedere Dealu: Festivalul Prunelor - Se poate ajunge pana in apropiere de turn cu o masina de teren, in rest pe jos. In comuna trebuie urmarite indicatoarele cu inscriptia Kilato.
  • Muntele lui Simon - Muntii Stanisoarei: Pestera Sfantul Chiriac - Pestera Sf Chiriac este un obiectiv superb intradevar dar fiind pe terenul manastirii ar trebui vorbit cu staretul inainte. Accesul la ea este usor.
  • Cheile Banitei: Mai bine mai tarziu, decat niciodata - Am vizitat Cheile Banitei de mai multe ori, de data asta am venit doar pentru geocutie. Nu a fost greu sa o gasesc, instructiunea ajutatoare este clara.
  • Resturile cazematelor de pe Dealul Beleu: Culmea de pe dealul Beleu are multe cazemate - Multumesc pentru identificarea acestor cazemate, respectiv pentru amplasarea unei geocutii in zona. Nu stiam despre aceste doua constructii.
  • Lemnia: Un ascunzis aproape drive-in - Biserica din Lemnia - Biserica construita pe un loc bine ales, cu o priveliste deosebita. Ascunzisul poate fi cautat chiar si fara gps.
  • Piatra Uriasului de la Asau: Uriasul adormit - Piatra seamana cu spinarea unui urias. Noroc ca ne lasa sa il calarim.
  • Padurile biciclistilor - Snagov: Nice - Nice.
  • Piatra Corbului: Problema - Am gasit locul, am vazut scorbura cea mai probabila, cutia nici vorba. Trebuie vazut daca e nevoie de mentenanta sau nu.
  • Spinarea dinozaurului - Pietrele Mariei: Indicatii prea vagi - Desi am facut toate delusoarele Pietrelor Mariei si am vazut si creasta dinozaurului, indicatiile prea generale si pietrele din imagini prea multe si asemanatoare nu mi-au dezvaluit geoascunzisul. Mai astept indicii.
  • Fantana Rege - Targu Mures: Ascunzis apropiat - Locuiesc in apropierea acestui ascunzis, asa ca mi-am permis sa fiu mai lejer. Prima data erau prea multi in jurul izvorului.
  • Capela Sfanta Inima Gheorgheni: Multumesc pentru ascunzis - In fata bisericutei statea o pereche de indragostiti. Din aceasta cauza era dificil sa cauti prin zona, fara sa fi remarcat.
  • Cascada Urlatoarea - Muntii Bucegi: Urlatoarea - Este cea mai accesibila si cea mai vizitata cascada din Romania, cel putin asa se spune. Din povestile familiei am inteles ca la sfarsitul anilor '60 debitul a fost micsorat de stancile carate de o avalansa.
  • Ciofronca: Ciofronca in noiembrie - Chiar daca eu am fost cel care a ajuns primul pe varf, nu eu am vazut primul geocutia. Insa eu am fost cel care s-a dus dupa cutie.
  • Concretiuni de Feleac: Plimbare - O frumoasa plimbare cu masina si pe jos impreuna cu copii mei. Pacat ca nu am luat aparatul foto.
  • Lacul Ciucas - Baile Tusnad: In intuneric - Cu lanterna am gasit geocutia.
  • Varful Cetatii II - Baile Tusnad: Cu prieteni - Am gasit aceasta geocutie.
  • Cozmeni: Am gasit foarte usor copacul - Dar nu si cutia. Ascunzisul e simplu si evident, dar cutia lipseste.
  • Ceardacul Stanciului - Piatra Craiului: Numarul unu - Am gasit geocutia din intamplare cand ma cataram, acolo am citit despre asta si e prima mea experienta, ma incanta foarte tare ideea si sper sa adun cat mai multe.
  • Biserica unitariana Sanvasii: Acces liber in turnul bisericii - Ajungand la fata locului, am intrat in gradina bisericii pe poarta de jos. Din aceasta cauza eram putin derutat sa identific locul ascunzisului.
  • Stanca Bufnitei - Muntele Iavardi: Cutie noua la Stanca Bufnitei - Am fost din nou la Stanca Bufnitei. Prilej cu care am cautat din nou cutia, dar tot fara succes.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Turnul Goliat? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Brasov, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!