Ansamblul medieval Curtea Veche

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Ansamblul medieval Curtea Veche - dupa inregistrare.

Coltul de sus Mureseni casa vanatoare castel Bissingen Lazar Targu Mures
Coltul de sus
Atentie la ursi dupa inserare! Odorheiu Secuiesc padurea rotunda cimitir animale
Atentie la ursi dupa inserare!
Primul tren cetatea Rakoczi Ghimes
Primul tren
Conducta veche moara apa cracucenilor
Conducta veche

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Ansamblul medieval Curtea Veche!

>>> Vizitati Ansamblul medieval Curtea Veche si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Municipiul Bucuresti, se afla la 0,69 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Municipiul Bucuresti: 188
Cruci de piatra Sapunari
Ansamblul de cruci de piatra din Sapunari se afla in curtea bisericii, pe partea stanga a vaii Profira.
Balta Facau Lacul Zmeu Crevedia Lacul Floreasca Lacul Zmeului Ciocanesti Lacul Intre Sate Salciile
Rezervatia de zimbri Neagra Bucsani
Rezervatia de zimbri Neagra, infiintata in 1981, se afla la est de satul Bucsani.
Lacul Bitina Lacul Parepa-Manastire Lacurile Movilita
Mlastina NeajlovuluiMlastina Neajlovului
Din mlastinile Neajlovului din vechime au ramas putine locuri.
Lacul Nana Lacul Fulga Lacul Sarulesti Raduta
Sinagoga Templul Coral - Bucuresti
Este cel mai mare lacas de cult mozaic din Romania, replica a sinagogii Leopoldstadt-Tempelgasse din Viena, distrusa in al doilea razboi mondial.
Lacul Caldarusani
Ansamblul Bisericii Curtea Veche
Casa parohiala dateaza din 1935, iar biserica din secolul 16-18.
Lacul Cretuleasca
Podul prabusit si disparutPodul prabusit si disparut
Un loc interesant cu un pod neterminat, un pod prabusit si un podet suspendat. Am transformat tipul ascunzisului in punct de interes, POI.
Balta Ratei
Carnetelul calatoruluiCarnetelul calatorului
Am fost la Bucuresti si cu aceasta ocazie am gasit aceasta geocutie.
Lacul Gostilele Lacul Herastrau Lacul Tunari Lacul Tei Lacul Boteni
Statuia lui Mark Twain Parcul Herastrau
A fost realizata in anul 1953, de sculptorul maghiar din Transilvania, Fekete Jozsef.
Lacul Pescaria Mitreni Lacul Petrachioaia
Baia Turceasca - Curtea Veche
Dateaza din secolului 19.
Lacul Butimanu Lacul Hobaia Lacul Buturugeni Balta Pasarea Cozieni-Pustnicu Lacul Pasarea Afumati Lacul Mogosoaia Lacul Peris
Lacul Branesti Lacul Moara Salciile Lacul Ochiul Boului
Raiul animalelor Catelu Glina
Este primul cimitir de animale de companie din tara, si inca din 2003 ofera servicii funerare pentru animalele de companie.
Lacul Blejesti-Sericu Lacul Singureni Lacul Greaca Cercani Lacul Mihailesti Acumularea Berceni Lacurile Candeasca Balastiera Tei-Clinceni Domnesti Lacul Lucianca Niculesti Lacul Corbii Mari Lacul Mitreni Balta Valea Alba Balta Saraturi Salciile Valea Ciresului Balta cu Peste Clinceni Lacul Chitila Lacul Catrunesti Lacul Cernica Balta Albele
Obiective cultural-istorice - Bucuresti
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Ansamblul medieval Curtea Veche

• Capela Sfanta Ana: Ascunzis penibil - Un foarte simpatic si ingenios ascunzis, din pacate compromis de faptul ca spatiul din jurul sau este destul de intens utilizat ca toaleta. Am reusit sa fotografiez toate paginile jurnalului, sub asediul tantarilor, dar cardul este, deocamdata, pe jumatate inaccesibil, exact partitia cu fotografiile respective.
  • Biserica Ursuline si Biserica Franciscana - Sibiu: Ursulina si Franciscana - Sibiu - Cu ajutorul acestei cutii, am reusit sa vizitez aceste obiective istorice, insa numai pe dinafara. Cu prima ocazie, la sosirea in Sibiu voi face de asa natura sa reusesc in timpul zilei sa patrund in aceste vestigii istorice.
  • Canionul Mihaileni: Ascunzis devastat? - Poate nu am ales cea mai buna metoda de a ma apropia de canion. Ajungand in apropiere a trebuit sa traversez o mocirla.
  • Universitatea Babes-Bolyai: Am gasit cutia - Dar a durat ceva pina am scos-o de la locul ei. Multumesc.
  • Piatra Corbului: Cutii - Pai, uite ca abia reusim sa le gasim pe-ale voastre. Care oricum, is puse in locuri foarte-foarte faine, locuri cheie.
  • Dealul Melcilor: Foarte frumos loc - Destul de complicat. Grupul Mihai, Dana, Alex, Sebi.
  • Monumentul si cimitirul din Pasul Casin - Culmea Nyerges: Ascunzis drive-in - Cu toate ca am trecut de mai multe ori zilele astea prin pasul Casin, nu am oprit pana acum, sa gasesc geocutia ascunsa aici. Eram putin si grabit, si vroiam sa folosesc timpul ramas pana la inserare pentru ce era mai important drumetiile planuite.
  • Transalpina: Prima mea cutie gasita - Pe intuneric si fara sa stiu de existenta ei. De multa vreme vreau sa ma implic in aceasta activitate, acum am o motivatie puternica, am gasit un travel bug.
  • Lacul Universitatii Sapientia: Impreuna cu mama - Acesta este primul ascunzis, pe care l-am gasit impruna cu mama. Daca pana acum acest joc a fost considerat de catre ea, ca unul neserios, experienta cautarii pe viu a fost una pozitiva.
  • Liniste vesnica: Un loc parasit si linistit - Am sosit dinspre Bezid, pe un drum destul de rau, care pune la incercare masina. In apropierea casei parasite apare insa si o bucata de asfalt.
  • Cetatea Feldioara: Multumim pentru cutie - Florin, Luminita, Flori si Petru.
  • Turn belvedere - Sumuleul Mare: Urcus frumos - Un urcus foarte frumos pentru o dupa amiaza.
  • Cascada Duruitoarea - Muntii Ceahlau: Intr-o zi de luni - Aceasta excursie a fost o idee brusca, colegul meu de drumetie nu a mai fost aici, astfel am ales Ceahlaul. In majoritatea cazurilor, urcam pe Ceahlau dinspre Izvorul Muntelui, azi insa am urcat din Durau.
  • Ceardacul Stanciului - Piatra Craiului: Numarul unu - Am gasit geocutia din intamplare cand ma cataram, acolo am citit despre asta si e prima mea experienta, ma incanta foarte tare ideea si sper sa adun cat mai multe.
  • Monumentul Siculicidium - Siculeni: Se gaseste destul de usor - Dupa indepartarea pietrelor din teava balustradei a monumentului.
  • Lacul de acumulare Sub Cetate: Mersi pentru ocazie - Greu de ajuns pina la geocutie cu suflu.
  • Varful Nemira Mare: Varful Nemira Mare - Localizarea ascunzisului mi-a pus ceva probleme. Am avut de unde alege (in lipsa tehnicii).
  • Trei Caldari: Trei Caldari Piatra Neamt - Gasit mai greu geocutia. Traseu frumos prin padure pe creasta.
  • GK Hotel Szent Kristof: Am gasit - Am gasit aceasta geocutie.
  • Biserica catolica - Imeni: Biserica renovata si ascunzisul indepartat - Conform informatiilor primite de la colegi de joaca, biserica catolica din Imeni a fost renovata in exterior. Cu aceasta ocazie a fost schimbata decorul ferestrelor, cu un decor mai nereusit dupa parerea mea.
  • Cheile Dofteanei: Nici tu ciot, nici tu cutie - Drumul forestier de pe valea Dofteanei a fost reconditionat recent. Ceea ce poate sa fie o cauza a posibilei disparitii a ciotului, daca acesta era langa drum, asa cum ne-a aratat GPS-ul.
  • Varful Lacauti: Cutie cu geokrety - Varful Lacauti a fost unul din cele doua obiective principale (al doilea Varful Goru) ale unui traseu in circuit de o zi. Cu plecare din valea Bascei Mici (gura paraului Giurgiu), punct accesibil din Comandau, fiind la cca 12 km de acesta.
  • Muntele lui Simon - Muntii Stanisoarei: Pestera Sfantul Chiriac - Pestera Sf Chiriac este un obiectiv superb intradevar dar fiind pe terenul manastirii ar trebui vorbit cu staretul inainte. Accesul la ea este usor.
  • Ochiul Beului: Ochiul Beului - In drumul spre cascada Beusnita, nu ai cum sa ratezi aceasta locatie superba, Ochiul Beului. Lacul m-a fascinat prin culoarea sa de smarald.
  • Vila Franka Sighisoara: Am gasit cutia - Am gasit cutia.
  • Varful Pilistea - Munceii Intorsurii: Pilistea sau Pilisca, acelasi varf - Denumirea Pilistea, pe care am adoptat-o pentru cel mai inalt varf al Munceilor Intorsurii, este cea folosita de localnici. Si poate fi gasita pe hartile vechi, de la inceputul secolul XX.
  • Cetatea Turia: Pai, ai doua posibilitati - 1 Inghiti sec, saluti politicos, si intri. Sper ca ai obrazul destul de gros, pentru ca s-ar putea sa primesti niste palme.
  • Cloasterf: Usor de gasit - Dupa o mica deviere de la soseaua nationala.
  • Izvorul Gorunul - Targu Mures: Bulevardul Durilor - Am ajuns la fata locului, dupa-masa la ora 5. Parcul era plin cu oameni, care stateau linistiti pe banci.
  • Biserica Neagra Brasov: Loc fain - Florin, Lumi si usmile. Nice place.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Ansamblul medieval Curtea Veche? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din bucuresti, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!