Cetatea Dabaca

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Cetatea Dabaca - dupa inregistrare.

Primul gasitor Nascalat stanca turn turnulet
Primul gasitor
Panorama 1 Varful Cozia
Panorama 1
Stanca cu brazi 4 Stanca cu brazi stogul de piatra
Stanca cu brazi 4
Deasupra padurii varful Tuguiata Batrana Podisul Babadagului
Deasupra padurii

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Cetatea Dabaca!

>>> Vizitati Cetatea Dabaca si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Dabaca, se afla la 0,88 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Dabaca: 4
Lacul Rotund Stanca Barlogul Lupilor Lacul Tarnita Lacul Gilau Lacul Stiucilor Sacalaia
Cascada Ciucas Am fost la cascada Ciucas cu bicicleta. Rezervatia de bujori de stepa Zau de Campie Lacul Privighetorii Lacul Salatig Lacul Dulce
Gradina agrobotanica Iuliu Prodan
Pe o suprafata de aproape 7 hectare detine peste 1800 de specii vegetale.
Lacul Catina Valea Calda Lacul Darvastau Cojocna Biserica de sub lac Belis-Fantanele Lacurile Campenesti
Lavanda Purple Love Grindeni
In localitatea care apartine de comuna Chetani, in anul 2015, a fost infiintata o cultura de lavanda, in cadrul unei intreprinderi familiale.
Turnul cu ceas Biserica Sfantul Mihail
Edificiul a fost ridicat in Piata Centrala din Cluj si se numara printre monumentele emblematice ale orasului.
Cosul Hilii Via ferrata Cheile Turzii
Mina de campie Muntii Trascau
Pe hartile istorice vechi apare denumirea de Eisenhammer (ciocane de fier, furnale) langa Tibloc, Bufnita.
Lavanda Muresan Saulia
Zilele Iubitorilor de Lavanda - In anul 2023, Lavanda Muresan asteapta vizitatorii intre 24 iunie si 16 iulie, zilnic intre orele 9-21.
Istan tauIstan tau
Istan tau (Taul Domnului).
Biserica reformata VisteaBiserica reformata Vistea
Am gasit aceasta geocutie, cu ocazia unei excursie cu bicicleta. Locul cutiei este oarecum expus.
Cadere in gol Strada Valea Visei
Drumul nu de mult asfaltat este o scurtatura pentru cei care sosesc dinspre sud, din Gadalin, respectiv Caianu-Vama.
Lacul Zau de Campie
Cheile RunculuiCheile Runcului
Am participat la alegerea ascunzisului si la ascunderea geocutiei.
Lacul Baltoaca Lacul Chinteni Conacul Torma Cristestii Ciceului Lacul Martinesti Canionul Rasca Lacul Tarnita Biserica reformata Zalau Biserica catolica Zalau Gradina zoologica Turda Lacul Benesat Castrul roman Potaissa
Bastionul Croitorilor ClujBastionul Croitorilor Cluj
Am gasit si aceasta geocutie. Am gasit geocutiuta pozitionata langa Bastionul Croitorilor. Azi am gasit cutia.
Parcul Sportiv Universitar Iuliu Hatieganu Cluj-Napoca O plimbare prin parc in drum spre casa. Intr-o plimbare prin parcul sportiv Hategan.
La Plese Dancu
Un deal fara vegetatie, care prezinta forme deosebite.
Lac pescuit Fizesu Gherlii Pestera Valenii Somcutei Lacul baraj Somesul Rece Lacul Lighet Targu Lapus
Dealul Cetatii MeraDealul Cetatii Mera
Cu ocazia unei excursie cu bicicleta, am gasit aceasta geocutie. Aveam in plan de mult timp sa vizitez aceasta cutie din apropierea Clujului.
Universitatea de Arta si DesignUniversitatea de Arta si Design
O geocutie foarte flexibila. Am gasit aceasta geocutie.
Locul fosilifer Corusu Biserica de lemn Ciumarna
Concretiuni de FeleacConcretiuni de Feleac
Cel mai accesibil loc ramane cel de la Costesti. Tocmai am primit stirea ca mai sunt niste bolovane asemanatoare la nici 500 m de aceasta locatie. Este prima noastra comoara gasita.
Ardascheia Muntii Trascau
Varful UgeruluiVarful Ugerului
Mihaela si Robert.
Cetatea Chioarului Lacul Kimpel
Canionul cu trei vai Rus
Are abriuri supraetajate, sub care iarna se formeaza cascade de gheata.
Pestera Cetatea Mica Cheile Turzii Poiana cu narcise Sesul Mogosenilor
Salina Turda
In momentul vizitarii salinei, nu am stiut ca exista o cutie in acest loc, dar cele vazute m-au incantat si consider acest loc o realizare a statului roman, fiind unica in tara.
Lacul Mocirlos
Statuia Sfantului Donath Parcul Etnografic Romulus Vuia
Statuia Sfantului Donath este amplasata in cadrul Parcului Etnografic Romulus Vuia, sectia in aer liber a Muzeului Etnografic al Transilvaniei.
Plop negru Parcul Rozelor Cluj-Napoca
Plop negru cu circumferinta de 9,45 m, situat in parcul Rozelor, Cluj-Napoca.
Parcul Colina ClujParcul Colina Cluj
Poteca nu stiu cum se poate numi poteca, dar este un loc bunicel. Nu am gasit poteca. O plimbare scurta pana la marginea orasului.
Castrul roman Sutoru Varful Coltii Trascaului Lacul Tarzan Lacul Saulia
Obiective cultural-istorice - Judetul Cluj
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Cetatea Dabaca

• Turnu Rosu din Boita: Felicitari pentru gasirea ascunzisului - Pe terenul nostru de joaca gasirea unei geocutii nu trebuie dovedita. Mai mult decat atat, nici gasirea geocutiei nu este obligatoriu.
  • Dealul Dracoaia: Pe Drumul Crucii pe Dracoaia - Dealul Dracoaia reprezinta un cert punct de atractie aproape irezistibila. Pentru cine suie/coboara pe Valea Trotusului cu masina ori cu trenul, datorita alurii sale semete, singulara in contextul culmilor de primprejur.
  • Casoaia lui Ladas - Androneasa: O tura prin zona - De mult urmaream sa ajung aici. Frumos loc, e usor sa ratacesti cararea, daca nu esti atent.
  • Cascada Beusnita: Cascada Beusnita - Cand am fost, debitul era foarte mic si vegetatia zvantata, de am reusit sa urc pe culmile cele mai inalte. Chiar si asa, frumusetea este deosebita.
  • Mina parasita - Piciorul Lespezilor: Gura de mina - Desi am observat obiectivul la inceputul unei ture pe Lespezi, am cautat cutia la intoarcere. Apa ce iese din mina e curata si rece, dar n-as zice si potabila.
  • Lacul Andreoaie - Boistea: Cutie noua la Lacul Andreoaie - În trecere pe la lac am constatat devalizarea ascunzisului si disparitia geocutiei. Cum aveam la mine una goala am reamenajat ascunzisul, ascunzand mai bine cutia.
  • Panorama Ciucului: Foarte frumos loc de belvedere - Cel mai mult mi-a placut cum se vede spre Sumuleu Ciuc. Am luat GK si va pleca spre Cluj.
  • Trovantii din Ulmet: Oare catina? - Am cautat ascunzisul indicat de coordonate cu multa asiduitate in ciuda tufelor de catina vie dimprejur dar impiedicat de o gramada de catina taiata in urma curatarii potecii si aruncata exact unde ar fi putut fi ascunzisul. Obiectivul este unul, nu doar de nota 5, ci de cel putin 10.
  • Varful Papusa: A doua - A doua geocutie gasita.
  • Biserica unitariana - Craciunel: Am gasit-o - Am gasit si acesata geocutie cu o mica cautare in plus ca de obicei.
  • Turnul cu Ceas din Targu Mures: Urcus pe scari - Cutie gasita cu ajutorul lui Andrixnet. Dupa o lunga serie de scari, ajunsi la balconul turnului am inspectat fiecare coltisor al acestuia, pana ce am reusit sa gasim cutiuta.
  • Varful lui Alexandru - Soimeni: Neagra ca pamantul - Am ajuns pe Varful lui Alexandru intr-o drumetie in circuit, cu plecare din Armaseni si revenire tot acolo, in jurul paraului Bradului, trecand de pe Mt Tomotu, pe langa Mt Viscolul, pe Mt. Kolos.
  • Cetatea Balvanyos - Baile Balvanyos: O cutie plina - O geocutie plina cu lucruri interesante (mai putin tigarile). In - bricheta, Out - bricheta.
  • Spintecatura Moldoveanului: Febra Aurului - Cei ce parcurg acest pasaj dinspre Vistea Mare experimenteaza aceasta febra a castigului, a finisului mult asteptat, nerabdarea ocuparii Locului I. Este binemeritata, oripeunde ai ajuns aici.
  • Piatra Predicatorului - Muntii Bodoc: Cerb vs tap, ciuta vs caprioara - Probabil sunt 4 caprioare (datorita taliei). Doar daca ai vazut ca primul individ avea cornite, atunci este vorba despre un tap.
  • Parcul Central - Odorheiu Secuiesc: Culoarea verde - Am gasit geocutia ascunsa intr-un frumos parc din Odorheiu Secuiesc. Probabil cea mai frumoasa perioada a anului pentru culoarea verde.
  • Varful Harghita Madaras: Frumos loc - Relativ frumoasa vreme, mersi.
  • Varful Dengheru aronbv: Loc spectaculos - Foarte spectaculos loc. Multumesc.
  • Cetatea feudala Salasu de Sus: Cetate - Am ajuns in acest loc, am vizitat cetatea. Pacat ca nu este pusa in evidenta.
  • Gradina Zmeilor: Amenajari inutile si oribile - In Gradina Zmeilor, aceasta bijuterie naturala de importanta geologico-peisagistica unica in Romania, putem vedea azi niste amenajari oribile. Pe traseul poteci, care conduce pe liziera padurii de gorun, pe marginea abruptului stancos inalt de 10-12 m, si care ocoleste prin dreapta Gradina Zmeilor, au fost construite trepte in bancul friabil de conglomerate.
  • Cetatea Turia: Cand ai noroc, si ursul doarme inca - Dupa ce am pierdut timpul cu obiectivele de vizitat de pe Valea Iadului, ne-a mai ramas doar putin timp pana la inserare. Am parcat pe drumul forestier, vizavi de confluenta cu paraul Cetatii Turia.
  • Izvorul Maria - Izvoru Muresului: De Rusalii - Apa buna si rece intr-o zi calda de iunie. Merita toti banii locatia propusa, si pentru setea sufletului, si pentru setea trupului.
  • Capela Sfanta Ana: Ascunzis penibil - Un foarte simpatic si ingenios ascunzis, din pacate compromis de faptul ca spatiul din jurul sau este destul de intens utilizat ca toaleta. Am reusit sa fotografiez toate paginile jurnalului, sub asediul tantarilor, dar cardul este, deocamdata, pe jumatate inaccesibil, exact partitia cu fotografiile respective.
  • Palatul Culturii - Targu Mures: Expusa, dar totusi ascunsa - Cutie gasita cu ajutorul lui Andrixnet. Mi-a placut ascunzatoarea geocutiei.
  • Drumul Crucii - Dracoaia: Nici drumul nu mai e ce a fost - Am parcurs acest traseu si atunci cand am gasit geocutia de pe Dracoaia. Intre timp padurea de pini a fost afectata de capriciile meteo, doboraturile de arbori afectand cararea tematica.
  • Cetatea Soimos: Continut ud - Am gasit geocutia ascunsa printre ruinele cetatii Soimos. Continutul geocutiei este ud, iar instructiunile mucegaite.
  • Piatra Corbului: Cutii - Pai, uite ca abia reusim sa le gasim pe-ale voastre. Care oricum, is puse in locuri foarte-foarte faine, locuri cheie.
  • Stancile Lucaciu - Muntii Calimani: Onestenii la putere - Varful Lucaciu este primul pe lunga culme secundara a Calimanilor, ce se ridica usor din Depresiunea Dornelor racordandu-se de culmea principala la coada Pietrosului. Pe varf apar spectaculoasele stanci vulcanice ce starnesc imaginatia prin diveristatea formelor pe care le etaleaza.
  • Turnul Negru Brasov: Fundatia care va sa zica - Ascunzisul acesta ne-a dat ceva batai de cap, mai ales ca semnalul GPS nu era prea stralucit in padurice. Ne-a luat vreo jumatate de ora sa ne dam seama ca fundatia era mult mai mare decat banuiam noi, dar intr-un final am reusit sa gasim cutia in buna stare si ne-am logat vizita.
  • Biserica armeneasca - Dumbraveni: Orasul armenesc - O biserica foarte frumoasa. Ar trebui restaurata.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Cetatea Dabaca? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Cluj, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!