Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Zagon

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Zagon - dupa inregistrare.

Bustul maresalului Alexandru Averescu de la Mausoleul din Marasti varf observatorul averescu
Bustul maresalului Alexandru Averescu de la Mausoleul din Marasti
Izvor captat in cilindru de beton Campu Cetatii apa izvor
Izvor captat in cilindru de beton
In poiana din Pasul Hanului  pas hanu tarcau
In poiana din Pasul Hanului
Detaliu Mosna Meschen
Detaliu

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Zagon!

Vizitati Zagon si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

>>> Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Zagon, se afla la 0,77 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Zagon: 4
Tipia Ormenisului Racos
Fantana cu paduchi Dupa ce cu ocazia minivacantei de 1 mai, am avut mai multe intalniri cu vipere, caini, capuse.
La ZiduriLa Ziduri
Pe harta site-ului Muntii Nostri, zub Varful Zarna, apare un punct consemnat cu denumirea La Ziduri.
Biserica catolica Petriceni SanzieniBiserica catolica Petriceni Sanzieni
Eram in drum spre casa, nu mai aveam mult timp pana la inserare, dar nu puteam sa trec pe langa cele doua ascunzisuri noi de la Petriceni si Valea Seaca.
Biserica fortificata saseasca HarmanBiserica fortificata saseasca Harman
Am sosit in Harman, la primele ore ale diminetii, sperand ca voi reusi sa caut, fara a fi deranjat.
Izvorul Ozunca Au trecut mai mult de 5 ani de la ultima gasire a geocutiei ascunse aici, ascunzisul se afla poate in locul cel mai frecventat al statiunii, astfel nu am venit cu prea multe sperante.
Stanca Soimilor Baile TusnadStanca Soimilor Baile Tusnad
Dupa ce am coborat de la Stancile Turnuri am urcat pe Stanca Soimilor. Am ascuns o noua geocutie, intr-un loc nou. Adica incalzirea cand sosesti la Tusnad.
Varful Baiutu Muntii BaiuluiVarful Baiutu Muntii Baiului
Baiutu (1817 m), aflat pe culmea principala a Muntilor Baiului este un important nod orografic.
Parcul Jozsias Targu SecuiescParcul Jozsias Targu Secuiesc
Parc din Targu Secuiesc, care a fost denumit dupa Molnár Józsiás, o personalitate importanta din viata politica, economica si sociala a orasului.
Vila Damokos Akos Valcele
Lacul MeledicLacul Meledic
Este unic in lume, deoarece este un lac cu apa dulce, care este asezat pe un munte de sare.
Masa lui Bucur
Podul de Arama Muntii CiucasPodul de Arama Muntii Ciucas
Este numit impropriu, din cauza lichenilor rosi care acopera peretele stancii.
Cetatea Brasov Recomand o cutie mai mare, avand in vedere spatiul geolocatiei. Am gasit aceasta geocutie, si eu.
Fantana Nicolae Ioan Muntii Ciucas N-a fost sa fie. Am ajuns la geoobiectiv urmand traseul ce suie pe valea Berii spre Cabana Ciucas.
Piatra Regelui Ladislau Cheile Buzaului
O parte din stancarie a fost distrusa cu ocazia lucrarilor de modernizare a drumului, construit initial in anii 1876-96.
Valea ZimbrilorValea Zimbrilor
Aceasta a fost inaugurata in noiembrie 2008, si se intinde pe o suprafata de 92 de hectare (80 de hectare de padure si 12 hectare de pasune), cu trei locuri de hranire a zimbrilor.
Stramtura CozeiStramtura Cozei
La Stramtura este numele popular al unei mici porti formata de versantii Cozei, afluent al Putnei, ceva mai apropiati decat de-a lungul restului vaii.
Cascada Vacaria Muntii Vrancei Saua Cristianul Muntii Vrancei Sfinxul din Bustea
Cheile Paraului Alb Muntii CiucasCheile Paraului Alb Muntii Ciucas
In acest loc, paraul Alb prezinta o albie seaca.
Cascada Tigai Comana de SusCascada Tigai Comana de Sus
Caderea de apa se afla la sud de Dealul Cerbului, pe valea Tigaii (pe hartile vechi Valea Cerbului), chiar langa drum.
La Lanturi Muntii CiucasLa Lanturi Muntii Ciucas
Titlul comentariului aduce un indiciu suplimentar pentru gasirea geocutiei asa ca nu-l mai comentam. Poate multi ar zice ca e un moft.
Varful Nemira MareVarful Nemira Mare
Intr-adevar, fara GPS, nu e usor de localizat ascunzisul, asa se explica nota acordata. Localizarea ascunzisului mi-a pus ceva probleme.
Biserica fortificata GhelintaBiserica fortificata Ghelinta
Initial, romanic tarziu, stilul s-a eclectizat, cladirii adaugandu-i-se elemente baroce.
Saua Chirusca
Loc pentru picnic Furnalul BodvajLoc pentru picnic Furnalul Bodvaj
Varful Bulboace Muntii Vrancei
Baile Mikes Paraul JomborBaile Mikes Paraul Jombor
Dupa ce am gasit geocutia ascunsa la Baia Hammas, mi-am continuat drumul.
Locul fosilifer Carhaga Cascada Pastaia Muntii Vrancei
Sirul Stancilor Muntii Piatra MareSirul Stancilor Muntii Piatra Mare
Daca pana acum nu stiam ce este o firida naturala din stanca, am aflat acum. Primul cu TrekkingKlub.
Biserica catolica CetatuiaBiserica catolica Cetatuia
Am avut noroc, poarta exterioara fiind deschisa, sa intru in curtea interioara a bisericii.
Crucea dintre Lutoasa si EstelnicCrucea dintre Lutoasa si Estelnic
Din pacate nu mai era nici o geocutie sub coif.
Baile Fantana SarataBaile Fantana Sarata
Probabil perioada de iarna a facut ca locatia sa arate neingrijit. Am trecut de mai multe ori in ultima vreme pe langa Baile Fantana Sarata, azi fiind a doua oara cand caut aceasta geocutie.
Moara de apa Batanii Mici
Varful Baiul Mic Muntii BaiuluiVarful Baiul Mic Muntii Baiului
Baiu Mic (1827 m) este unul dintre varfurile de pe culmea principala a Muntilor Baiului, cel mai adesea, ocolite.
Chilia lui Dionisie Nucu
Fortificatia de pe Varful Cetatii Baile TusnadFortificatia de pe Varful Cetatii Baile Tusnad
Asaltul final a fost un succes.
Santul cetatii Moacsa Din informatiile mele, este vorba de o fortificatie pagana veche. Este vorba sigur despre Cetatea (dacica) Moacsa?
Biserica reformata din VarghisBiserica reformata din Varghis
Biserica aflata in prima intersectie importanta de la intrarea sudica in satul-comuna Varghis este una reformata, calvina.
Canionul Sapte Scari Muntii Piatra MareCanionul Sapte Scari Muntii Piatra Mare
Am verificat geocutia, care este in stare buna. Desi am fost si vara, nu puteam rata peisajele unice de iarna.
Poiana Butuci Muntii VranceiPoiana Butuci Muntii Vrancei
Ea se afla cam la jumatatea distantei dintre capetele acestei culmi reprezentate de varfurile Musat și Lacauti.
Izvorul Seregeto Turia Suind, apoi coborand pe Valea Iadului, spre si de la Gradina Herko - aflata la confluenta cu Paraul Ars.
Liceul pedagogic Bod Peter Targu SecuiescLiceul pedagogic Bod Peter Targu Secuiesc
Se afla pe strada Ady Endre numarul 20.
Cimitirul medieval de langa Zabala Lacul de la Gara Sfantu Gheorghe Biserica reformata Bodos
Cheile Vaii Stanei Muntii CiucasCheile Vaii Stanei Muntii Ciucas
Valea Stanei este un afluent de obarsie al Telejenelului, tragandu-si apele de sub Muntele Gropsoarele.
Imeni Eu personal nu am avut inca ocazia sa caut aceasta geocutie, asa ca poate nu ar trebui sa comentez. Desi am baleiat pe o raza suficient de generoasa, dar nu exagerata, n-am putut dibui ascunzisul. Trambulinele din Valea Carbunari Rasnov
Casa Szocs Matyas Targu SecuiescCasa Szocs Matyas Targu Secuiesc
Cladirea-monument istoric se afla pe strada Garii 16.
Casa Babei Vrancioaia BarsestiCasa Babei Vrancioaia Barsesti
Conform legendei care circula in tinut, numele ar veni de la Tudora Vrancioaia, batrana care ar fi gazduit, ospatat si incurajat in casa ei pe domnitorul Moldovei, Stefan cel Mare.
Lacul Maneciu
Izvoarele sarate JitiaIzvoarele sarate Jitia
Chiar inainte de a intra in satul Jitia, putin mai sus de baza versantului pe care suie drumul asfaltat spre Dealu Sarii, se afla unul dintre cele doua izvoare sarate ce constituie geoobiectivul.
Ulmul din CapeniUlmul din Capeni
Am inconjurat ulmul de cateva ori, cautand in toate cavitatile posibile.
Varful CiucasVarful Ciucas
M-am apropiat de varf tiptil, pe ocolite (prin Saua Tigailor), dar cineva a speriat cutia.
Cheile Rasnoavei
Cascada BuciasCascada Bucias
De la Onesti se merge pe drum asfaltat catre Casin - Manastirea Casin - Scutaru. Gasirea acestei geocutii este mai dificila fara un gps, fiind nevoie si de informatia altitudine. Frumoasa cascada, frumos si punctul de belvedere.
Obiective cultural-istorice - Judetul Covasna
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Zagon

• Sarbatori pascale - Am gasit geocutia ascunsa in gradina Mikes din Zagon, cu ocazia sarbatorilor pascale. Dupa ce treci de cateva porti, ascunzisul poate fi gasit foarte usor.
  • Biserica catolica - Imeni: Oare de ce? - Culmea este ca nici eu nu am avut probleme sa ajung sub capisonul crucii. Dar intrebarea Oare de ce?
  • Loc pentru picnic - Furnalul Bodvaj: Gasitorul numarul zero - In ziua aceea amenajam geoascunzisuri in valea paraului Bradul Mare, iar dimineata devreme am reascuns geocutia de la furnal, disparuta cu mult timp in urma. Deja eram la stanca Capul de om, cand m-am intalnit cu cei de la Onesti.
  • Varful Gretes - Izvoru Muresului: Superba zona - La intoarcere am coborat pe partia de schi din Izvor Muresului. Am avut parte si de o intalnire furtunoasa cu cainii de la stana.
  • Belvedere Cheile Dobrogei: Ascunzis neprietenos - Intr-adevar, cele mai spectaculoase fotografii pot fi facute de pe stancile din partea de sud a cheilor. Cred ca urcarea pe oricare dintre stanci ofera o priveliste frumoasa.
  • Parcul Indragostitilor - Targu Mures: Noaptea - Am gasit in urma unei plimbari, noaptea.
  • Baile Martanus: Un lac de un verde intens - Ajungand la fata locului, am cautat intai geocutia, apoi am vizitat baile. Am gasit ascunzisul destul de repede, dar era gol.
  • Biserica catolica - Pauleni-Ciuc: La Pauleni-Ciuc publicitate nu mai e - De sus, de pe promontoriul pe care este cocotata cocheta biserica a Paulenilor, am urmarit joaca, din curtea scolii de jos, a doi sateni costumati in stravechi straie de luptatori mongoli, ce-i invatau pe copii sa traga cu arcul.Cat despre cutie, nu mai e, pentru ca panoul publicitar unde ar fi trebuit sa fie nu mai e (dovada in fotografia atasata).
  • Casolt: Am gasit cutiuta - Am gasit cutiuta in geam.
  • Dealurile biciclistilor Cocorastii Mislii: Efortul a meritat - Am gasit cutita mergand dinspre Bordeienii Mari. Un traseu destul de greu , printre niste arbusti plini cu spini.
  • Mina parasita - Piciorul Lespezilor: Gura de mina - Desi am observat obiectivul la inceputul unei ture pe Lespezi, am cautat cutia la intoarcere. Apa ce iese din mina e curata si rece, dar n-as zice si potabila.
  • Izvorul Maria - Izvoru Muresului: Izvorul da, cutia ba - Gasirea locatiei nu ridica nici un fel de probleme, noi am abordat-o de pe drumeagul ce duce pe Varful Gretes. Din pacate, cutia, se pare, ca a disparut.
  • Parcul zoologic Cozla - Piatra Neamt: Ascunzis nou - Cu ocazia parcurgerii unui traseu de toamna pe Cozla si pe dealul vecin, Carlomanu, alegand ca punct de intrare/iesire in/din traseu micul parc zoologic de sub deal, am socotit oportun sa amenajam un geoascunzis in zona. Din pacate, dimineata nu era inca deschis sa putem vizita animalele, iar la intoarcere, n-am mai avut timp.
  • Livada Postei: mai caut, mai caut - mai caut cateva cutii dupa care abia astept sa trec la ascuns, am ales deja cateva locatii care nu mai sunt pe site.
  • Canionul Dofteana: Ascunzis cu nabadai - Nabadaile din titlu inseamna locul, in sine, al ascunzisului, a se miza pe GPS. Respectiv lipsa, cu desavarsire, a pietrelor sub care ar fi trebuit sa fie cutia.
  • Dealul Kolcza - Sfantu Gheorghe: Groapa sau dealul Kolcza - Am gasit aceasta geocutie impreuna cu meli. De fapt, ea a gasit geocutia prima, iar eu primul :-).
  • Cernobil Targu Mures: Ascunzis protejat - In apropierea ascunzisului, m-am intalnit cu un agent de paza si cainele lui. Probabil am fost suspect, cautand prin zona.
  • Cetatea Deva: Am gasit-o azi in stare buna - Foarte ingenioasa ascunzatoarea.
  • Biserica romano-catolica - Hosasau: Nici locuitori, nici cutie - Am ajuns la Hosasau pe traseul unei drumetii. Ce a cuprins ascunzisul de pe dealul de vizavi (dincolo de valea Fitod - Capul Fagului), cel de la Capela Xanthus.
  • Biserica lui Stefan cel Mare - Feleac: Un loc minunat - Deplasandu-ma la Cluj am atacat si aceasta cutie si am descoperit-o. Vizitand multe manastiri si biserici din Moldova, am observat asemanarea acesteia cu cele de mai sus amintite si am admirat elementele ei de arhitectura, care m-au transpus pe plaiuri moldave.
  • Varful Tuguiata - Podisul Babadagului: Spre, incotro vrei - Avand in vedere ca veneam de la dealul cu bujori de langa satul Atmagea. Nu am mai ocolit pana la cimitirul turcesc Iaila, si am luat-o direct din Atmagea pe un drum de caruta, de-alungul padurii.
  • Izvorul Bufnitei si Baile de la Olteni: Fantina secata - Fantina exista dar fara apa. Pacat, pentru ca apa fantanii continea radioactivitate naturala ridicata (rara).
  • Trei Caldari: Caldarile din piatra seaca - Se zice ca scoti apa si din piatra seaca. Deocamdata am gasit cu ce sa scoatem apa - (cu cele 3 caldari.
  • Biserica lui Stefan cel Mare - Feleac: In drum spre Oradea - Am oprit pentru scurt timp pe Feleac, autostrada ocolitoare a Clujului fost inchisa temporar, din cauza unui accident. Astfel a fost necesar sa trecem prin Cluj, ocazie perfecta pentru a gasi aceasta geocutie.
  • Stanca Franz Josef: Guten tag, Franz Josef! - Sambata am ajuns la Stanca Franz Josef, facand un mic popas langa Stana Regala din motive de ploaie si masa. Cateva informatii in plus despre acest POI.
  • Izvorul mineral Feherkoi - Plaiesii de Sus: Lucrarile de restaurare, poteca Tomlohozo - Lucrarile de restaurare au fost desfasurate de catre fundatia Mihai Eminescu Trust din Sighisoara, in colaborare cu consiliul local si asociatia composesorala din Plaiesii de Jos, respectiv voluntari locali, cu sprijinul financiar Horizon Foundation. In caz ca mai ajungeti in zona, de la izvorul Feherko porneste poteca Tomlohozo, pe care se poate ajunge pe creasta principala a muntilor Ciucului, aproape de varful Ciutacos.
  • Piatra Scrisa - Piatra Mare: Piatra era la locul ei! - Doar Piatra Scrisa. La locul indicat de GPS am gasit mesajul geotrekking intr-o folie A4 si carnetelul, ambele la baza crevasei.
  • Calcarele de la Ampoita: Am gasit-o in stare buna - Jurnalul avea o singura pagina scrisa si continea injuraturi la adresa geocacherilor. Scrise evident de un agramat, asa ca am rupt-o.
  • Turnul Spart Boita: Am gasit cutia - Am gasit cutia.
  • Izvorul Sarat - Olteni: Inima pietrei resuscitata - In trecere de la Cetatea Herecz la Izvorul Salus am facut un scurt popas la Izvorul Sarat, caruia i-am gustat apa - baubila, nu foarte sarata - si unde am vrut sa vedem inima pietrei. Intr-adevar un foarte interesant martor de eroziune, pe care il poti remarca doar daca esti geotrekker.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Zagon? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Covasna, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!