Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Mofeta din Baile Tusnad

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Mofeta din Baile Tusnad - dupa inregistrare.

Cetatea Rupea 9 Rupea cetate
Cetatea Rupea 9
La Ziduri Ziduri
La Ziduri
No comment canionul Valea lui Stan canyon
No comment
Desen 2 Piatra Pinului Piatra Soimului Gura Humorului
Desen 2

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Mofeta din Baile Tusnad!

Vizitati Mofeta din Baile Tusnad si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

>>> Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Baile Tusnad, se afla la 0,89 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Baile Tusnad: 2
Lavanda Porumbelul Mic Porumbenii Mici
In gradina se afla o bicicleta vopsita, probabil folosita pentru pozat, dar nu avem informatii despre o eventuala posibilitate de vizitare a gradinii.
Cascada Fata Moarta
Fortareata lui MihaiFortareata lui Mihai
Fortareata lui Mihai, de langa Mateias.
Cetatea taraneasca JimborCetatea taraneasca Jimbor
Deasupra satului, pe varful dealului, gasim cetatea taraneasca, construita in secolul al XIV-lea, avand rol de aparare.
Turn de observatie Varful Aramei CireseniTurn de observatie Varful Aramei Cireseni
In anul 2006 composesoratul din Cireseni, antreprenori locali, si cu ajutorul comunei Feliceni, au construit aici un turn de observatie.
Izvorul de Sus Baile HomorodIzvorul de Sus Baile Homorod
Pe o faneata care se afla printre case, intre strada pietruita si paraul Bailor.
Varful Magura CasinuluiVarful Magura Casinului
Magura Casinului, avand 1165 m, este ultimul bastion din nordul Muntilor Vrancei de dincolo de 1000 de metri, aflat la granita lor cu Subcarpatii.
Turnul inclinat CireseniTurnul inclinat Cireseni
In decurs de 300 de ani, sateni au reconstruit biserica nu mai putin decat de 5 ori.
Petersberg SanpetruPetersberg Sanpetru
M-am apropiat de Dealul Cetatii dinspre Sanpetru, pe unul dintre numeroasele drumuri de pamant. Am urcat la cetatea de pe Dl Lempes plecand din capatul nord-vestic al dealului, numit pe o veche harta Bergeck (?
Lacul de la Gara Sfantu Gheorghe
Castelul Guthman-Valenta HoghizCastelul Guthman-Valenta Hoghiz
Cladirea cu un singur nivel se presupune ca a fost construita in anul 1553, iar in secolul al XVIII-lea a fost modificata.
Monumentul si cimitirul din Pasul Casin Culmea NyergesMonumentul si cimitirul din Pasul Casin Culmea Nyerges
Un loc deosebit, cu o istorie tragica si loc de pomenire a inaintasilor, in lupta lor de libertate. Cu toate ca am trecut de mai multe ori zilele astea prin pasul Casin, nu am oprit pana acum, sa gasesc geocutia ascunsa aici.
Izvorul Fabricii de Tigle SancraieniIzvorul Fabricii de Tigle Sancraieni
Cel mai popular izvor al satului este cel de langa drumul principal al localitatii, din fata fostei fabricii de tigla.
Parcul Central Odorheiu Secuiesc Am gasit geocutia ascunsa intr-un frumos parc din Odorheiu Secuiesc.
Vallato Harghita-Bai Pentru ziua de azi nu ne-am propus nimic deosebit.
Izvorul Andras Pista SancraieniIzvorul Andras Pista Sancraieni
Fantana cu apa minerala András Pista - Borsáros, Sancraieni.
Fag sub Murgul MareFag sub Murgul Mare
Pe partea nordica a muntelui Murgul Mare, aproape de padure, pe pasune, putem vedea un fag cu circumferinta de 3,6 m.
Tura de lac Lacul Sfanta AnaTura de lac Lacul Sfanta Ana
Dupa ce am vizitat mai multe obiective din apropiere.
Conacul Bialis MihaileniConacul Bialis Mihaileni
Cladirea este declarata monument istoric conform registrului monumentelor judetului Harghita din 1992, HR-II-m-B-12877.
Conacul Henter SantimbruConacul Henter Santimbru
Cladirea baroca, pe fundatii din secolul al XVII-lea, este in curs de restaurare.
Piatra cu caldare mica Piatra Soimului OituzPiatra cu caldare mica Piatra Soimului Oituz
Ca si Caldarea Mare, si aceasta are un ce suficient de interesant care sa te faca sa tot stai pe ganduri privind-o.
Vulcanii Noroiosi Baile HomorodVulcanii Noroiosi Baile Homorod
La sud-est de sat, la aproximativ 1 km est de la confluenta Homorodul Mic si Valea Mare (Kosdbach).
Izvorul Koncsag - Baile TusnadIzvorul Koncsag - Baile Tusnad
Cetatea RupeaCetatea Rupea
Gasita de clubul nostru, prima comoara din (speram) un lung sir.
Cetatea Haiducilor LemniaCetatea Haiducilor Lemnia
Fortul a fost ridicat la sfarsitul secolul XVII pentru contracararea contrabandei cu sare.
Muntele Cetatii Belin
Izvorul de leac pentru ochi Izvoru MuresuluiIzvorul de leac pentru ochi Izvoru Muresului
Planuiam demult gasirea acestui geoobiectiv, si chiar daca trec destul de des prin Izvoru Muresului, doar azi am reusit sa ajung si aici.
Inima fagului Ozunca-BaiInima fagului Ozunca-Bai
Unul are circumferinta de 4,5 m, iar pe trunchi are o umflatura rotunda.
Valea Lesuntu Mic
Via ferrata Soim Calator Surducul VarghisuluiVia ferrata Soim Calator Surducul Varghisului
Dar sa pastram linistea si curatenia, pentru ca viata soimilor sa fie netulburata.
Sugas BaiSugas Bai
Traseul intre Sfintu Gheorghe si Sugas Bai este ideal pentru o tura cu bicicleta. Am gasit geocutia, impreuna cu prietenul meu Marci din Sfantu Gheorghe. Am pus un cercel inauntru.
Mlastina Benes VrabiaMlastina Benes Vrabia
Nu am ales cel mai potrivit moment pentru a vizita o mlastina, era si destul de frig, asa ca am cautat doar geocutia.
Santul din Poiana Berzete Muntii BodocSantul din Poiana Berzete Muntii Bodoc
Muntele pe care se afla este numit Budos, de sub el izvorand vai ce curg spre paraul Padureni si spre localitatea Dalnic.
Ruinele cetatii Reka Sub numele Cetatea Reka sunt cunoscute atat ruinele asa-numitului Turn de Vest (azi, reconstituit) al sistemului de fortificatii din padurea Rica/Rika (Dealul Boldi sau Heghes/Hegyes).
Poarta secuiasca veche Frumoasa
Este poate a doua cea mai veche poarta secuiasca din judetul Harghita, si poate chiar din lume, care inca se afla la locul initial.
Melcul de la CodleaMelcul de la Codlea
Da da, am vrut sa vedem un loc de aterizare circulara intr-un loc neumblat de mine.
Varful Biliboc Muntii Tarcaului Zona GhimesVarful Biliboc Muntii Tarcaului Zona Ghimes
Pe o vreme de toamna ca in basme, intr-un peisaj reconfortant, am ajuns la varful si monumentul Biliboc.
Stancile Malnavesz
Dealul LisnauDealul Lisnau
Dealul Csere sau Lisnau (dupa localnici), cu altitudinea de 718 m, ofera o panorama extraordinara spre Muntii Pilisca (1222 M), Muntii Ciucas (1951 m), Muntii Piatra Mare (1848 m), Bucegi, Piatra Craiului.
Coasta Pietroasa JigodinCoasta Pietroasa Jigodin
Coasta Pietroasa este o faleza mai mica, aproape de orasul Miercurea Ciuc, unde incepatorii pot exersa catararea pe stanca.
Mlastina Csemo Vrabia
Masa Uriasilor Paraul MineiMasa Uriasilor Paraul Minei
Locul se afla in valea Paraului Minei, aproape de drumul forestier.
Fag sub varful Oituz-IzvorFag sub varful Oituz-Izvor
L-am gasit la finele drumetiei noastre.
Ciuperca de piatra Nemira MicaCiuperca de piatra Nemira Mica
Indiciul conduce la sigur, ciuperca fiind in cararea de acces pe varful Nemira Mica. Desi nu deschide orizonturi, este un obiectiv la fel de fotografiat ca varfurile de munte.
Fagul uimitor Dealul PoieniiFagul uimitor Dealul Poienii
Aici izvoreste paraul Poiana, care curge in Catrusa.
Buncarul de razboi Cu ocazia Zilelor Sfantu Gheorghe m-am intalnit cu cel care a ascuns aceasta geocutie, respectiv cu primii gasitori.
Piatra Floarei Muntele StoguPiatra Floarei Muntele Stogu
Piatra Floarei reprezinta un vast perete de stanca, aproape vertical, aflat pe una dintre cele doua terminatii ale Muntelui Stogu din Muntii Berzunti.
Izvorul Lobogo Baile HomorodIzvorul Lobogo Baile Homorod
Multumita locatiei apropiate de restaurant si parcare, respectiv apei sale cu un gust bun.
Cavitatile de langa Satu Mare Am gasit geocutia ascunsa langa cavitatea Kolik, satul Satu Mare.
Baile JigodinBaile Jigodin
Baile Jigodin se afla la iesirea sudica din municipiul Miercurea-Ciuc, pe DN 12.
La stanci Paraul BoghiiLa stanci Paraul Boghii
Dupa ce am vizitat monumentul de pe dealul Cosna, respectiv varful omonim, am decis sa cobor si pana la grupul de stanci din apropiere.
Casa de studii a piaristilor Miercurea CiucCasa de studii a piaristilor Miercurea Ciuc
Cladirea se afla in spatele Liceului Teoretic Márton Áron din Miercurea Ciuc.
Piatra Gaurita TalisoaraPiatra Gaurita Talisoara
La intoarcere din fructuoasa (si din punct de vedere geotrekking) drumetie de pe dealurile Varghisului (de fapt, in Muntii Persani).
Cascada CernicaCascada Cernica
Cascada Cernica este o cadere de apa formata din mai multe trepte, care se afla pe parul Cernica, aproape de localitatea Poiana Sarata.
Piatra Mica a Bufnitei Harghita-Bai
Baile BarzavaBaile Barzava
Cadrul natural al bailor este unul de un pitoresc aparte (a se vedea foto atasata).
Lacurile de langa VarghisLacurile de langa Varghis
Acesta a condus la aparitia catorva lacuricantonate in cuvetele de exploatare.
Capela Sfantul Stefan Dealul PerkoCapela Sfantul Stefan Dealul Perko
Citind informatiile de pe site, inainte de a pleca pe teren, pentru a cauta cutia de pe Dealul Perko, am constatat cu oarecare surprindere ca era ultimul ascunzis publicat.
Baile Fortyogo La fel am gasit si eu in jurul ascunzisului, multa mizerie, ceea ce m-a facut sa trec odata pe langa locatie, dar revenind, in cele din urma am descoperit cutia. Din pacate langa ascunzis este depozitat o gramada mare de balegar.
Fantana cu paduchi Dupa ce cu ocazia minivacantei de 1 mai, am avut mai multe intalniri cu vipere, caini, capuse.
Varful Soiul Mare Muntii CiuculuiVarful Soiul Mare Muntii Ciucului
Soiul Mare, sau Gura Muntelui, cu cei 1553 m ai sai, este cel mai inalt varf al Muntilor Ciucului.
Balta Cismasu Harman
Valori naturale - Judetul Harghita

• Urmarire Mofeta din Baile Tusnad

• Inaintea ultimului concert - Sambata seara, inaintea ultimului concert din cadrul Tusvanyos, cand am facut inca o plimbare la mofeta. Vineri seara (tarziu) n-am putut pentru ca pompierii pazeau drumul si nu lasau pe nimeni, un urs venise deja pana langa tabara.
  • Fara manusi de sudura - Inca nu a inceput sezonul, zona campingului este goala. Am putut sa caut ascunzisul fara sa fiu deranjat, chiar daca nu a trebuit sa caut mult.
  • Stanca Faraonul - Valea Supanului - Comanesti: Faraonul, intre imagine si imaginatie - Eu am reusit sa o conving pe Marelena (sotia mea) sa vada Faraonul, si fara multa persuasiune din partea mea, ceea ce, credeti-ma, e un argument solid ca Faraonul poate fi vazut de oricine. Totul e sa respectati recomandarea din textul de prezentare a obiectivului.
  • Parcul natural rezervatia Cheile Tisitiei: Cheile Tisitei - fotoreportaj - Descrierea traseului prin Cheile Tisitei (circuitul inchizandu-se cu ascensiunea pe Tisaru Mare), cuprinzand numeroase fotografii, poate fi citita pe Munte si Flori. muntesiflori-cheile-tisitei.
  • Izvorul Koncsag - Baile Tusnad: Buna apa de izvor - Dupa insuccesul de la podul CFR, am mers la izvorul Koncsag sa ne refacem rezervele de apa inainte sa urcam spre Stancile Turnuri. Dupa ce ne-a delectat cu apa de la cele trei izvorase amenajate, am cautat cutia, pe care am gasit-o in buna stare.
  • Dealul Pivnitele Mari - Moacsa: Imbinand placutul cu distractia - Cu ocazia zilelor orasului Sfantu Gheorghe, eram in zona. In cursul zilei cautam geocutiile ascunse in judetul Covasna.
  • Baile Dugas 2 - Danesti: Geodomeniul furnicilor - Cand am ajuns la fata locului, prima data m-am plimbat putin in jurul bailor. Am gustat din apa care curge din izvorul aflat in apropierea intrarii bailor.
  • Podul Minciunilor: Am gasit cutiuta magnetica - Aam completat logul si am adaugat ceva in ea. In afara logului si a unui creion, nu mai era nimic.
  • Apa Rosie - Baile Tusnad: Am lasat-o ultima - La iesirea nordica din Tusnad, e usor de gasit. Faza cu Becks e foarte tare.
  • Varful Lepsa - Muntii Vrancei: Varful Lepsa e sub el! - Rugam primul gasitor al acestei cutii sa adauge pe titlului de pe eticheta si de pe coperta jurnalului cuvantul SUB, iar daca suie si pe Varful Lepsa si gaseste cutia de acolo sa taie de pe eticheta aceleia acelasi cuvant. Multumim.
  • Varful Harghita Madaras: Am gasit cutia veche - Cutia veche, cea ascunsa de Dianthus, exista in continuare. Pe aceasta am gasit-o.
  • Gurile vechilor mine de sare de la Targu Ocna: Surpriza din ascunzis - Dupa excursia de pe dealul Cosna, mi-a ramas doar putin timp pana la inserare. Pe drumul principal din Targu Ocna o tablita indicatoare ne arata directia spre salina.
  • Varful Papusa: Travel Bug-ul de pe Varful Papusa - Poti contacta pe com persoana care a plasat travel bug-ul in cutia de pe varful Papusa, sa logheze travel bug-ul in geocutia in care il vei pune tu. Astfel se asigura continuitatea urmaririi acestui travel bug.
  • Podul lui Stefan cel Mare: Doua obiective imbinate - Ascunzisul imbina cele 2 obiective, podul si monumentul. Geocutia era in stare buna, dar putin afectata de condens.
  • Sonda straveche de la Poieni - Targu Ocna: Sonda straveche de la Poieni - Targu Ocna - Desi zona e intens circulata, trebuie sa ne gandim ca asa a inceput dezvoltarea industriala a Vaii Trotusului - cu extractia bogatiilor subsolului (sare, carbune, petrol). Geocutie in stare buna.
  • Cindrel: Bomboane si alte alimente - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Te rog sa nu mai pui bomboane in geocutii, nici alte alimente sau cosmetice.
  • Zoo Targu Mures - Platoul Cornisa - Targu Mures: Un loc foarte bun - Am gasit cutia, un loc foarte bun. Frumoasa plimbarea prin padure.
  • Varful Cernegura - Muntii Tarcaului: Varful Cernegura - Gasit geocutia in crapatura de la baza fagului. Dupa ce am rascolit toate stancile si intors o cioata uriasa crezand ca aceasta cutie este una de iaurt de 1 kg.
  • Apa Imputita - Paraul Lupului: Un loc ascuns cu o atmosfera aparte - M-am apropiat de ascunzis dinspre intrarea in parcul cu animale salbatice, urmand paraul Lupului. Nu exista o poteca clar batuta, astfel incat a trebuit sa inaintez prin padure, respectiv pe malul paraului.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Coordonatele reperelor - In cazul acestui geoascunzis, lacul Filigeni nu este un reper auxiliar, ci este chiar obiectivul turistic principal. Nu este foarte important publicarea coordonatelor unor puncte auxiliare, ca de ex.
  • Piatra Tabulata - Siculeni: Muzeu forestier la Stogul de Piatra - Am urcat azi pe varful Harghita Siculeni. Am oprit la Piatra Tabulata, pentru a verifica geocutia.
  • Parcul Colina - Cluj: Colina - O plimbare scurta pana la marginea orasului. Multumim.
  • Cheile Sugaului: Am luat-o pe un drum gresit - Cu o vale mai in amonte si am escaladat o stanca gigantica. Din varful acestei stanci am zarit cuiburi de vulturi pe creasta de vizavi.
  • Locomotiva veche din Pasul Ghimes-Palanca: Acest al doilea ascunzis, mai rezistent - Macar ascunzisul a scapat vandalizarii (poate nu stiti, Trekkingklub amenajase mai inainte un ascunzis aici, dar acela n-a scapat.)Si eu mi-am pus aceasta problema, si m-am intrebat de ce oare nu adopta locomotiva cei care au organizat muzeul feroviar de alaturi.
  • Cetatea Coltesti: La castel in poarta oare cine bate? - Noi suntem, noi suntem, am venit sa-i prezentam omagiile contelui de Trascau in cetatea ridicata la Coltesti.Bun amplasament, uite ce panorama frumoasa aveti spre Piatra Secuiului.
  • Muzeul National Secuiesc - Sfantu Gheorghe: MNS - Sfantu Gheorghe - Am gasit cutia, chiar daca este amplasata intr-o zona cu foarte multi trecatori. Locatia este acum mult mai buna fiind in conditii perfecte.
  • Ruinele bisericii reformate Benic: Acces usor - Locatie frumoasa pentru o iesire cu copii mici. Cutia in stare foarte buna.
  • Treptele Rakoczi - Targu Mures: Raspuns - Am gasit 10 cutiute in oras. Nu stiu cate sunt in total.
  • Piatra cu ceaun - Stogul de piatra: Ceaunul a fost cu plin - Am gasit relativ usor cutia (ba chiar una dintre nepoatele noastre - 14 ani) doar pe baza indicatiilor. Cutioiul era putin julit, dar continutul in buna stare.
  • Johanniskirche - Sibiu: Sibiu - In cadrul eventului GeoFest Sibiu-2014, la o plimbare prin oras cu un grup numeros, chiar daca era in timpul slujbei si foarte multa lume am reusit sa gasesc cutia si sa ma loghez. Biserica este impunatoare si foarte interesanta.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Mofeta din Baile Tusnad? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Harghita, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!