Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Lacul cu arini

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacul cu arini - dupa inregistrare.

3655 parc Petofi Sandor Sibiu
3655
Otratel-de-balta lacul asau
Otratel-de-balta
Statuia lui Ştefan cel Mare
2961 Jigodin biserica catolica
2961

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacul cu arini!

Vizitati Lacul cu arini si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

>>> Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Campu Cetatii, se afla la 1,64 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Campu Cetatii: 3
Cimitirul vechi din Satu Mare
Cascada de apa termala Toplita Poate, dezamagiti de lipsa de apa - practic, lipsa cascadei, dar, mai ales, de mizeria din jur, n-am depus suficient interes pentru gasirea geocutiei.
Biserica evanghelica fortificata ZagarBiserica evanghelica fortificata Zagar
Cladirea bisericii este inconjurata de un zid de incinta fortificata cu turnuri.
Sacareni Biserica reformata din Sacareni este chiar langa drum, astfel incat acest ascunzis este unul de tipul Parcheaza masina si gaseste geocutia. Castelul Teleki Posmus
Pavilioane Time Box CalugareniPavilioane Time Box Calugareni
Cele doua pavilioane au fost proiectate de catre Sagi Gergely, construite in anul 2015, si inaugurate in mai 2016.
Casa pian Ceuasu de CampieCasa pian Ceuasu de Campie
Cladirea de langa drum seamana cu un pian, iar cladirea din spatele acesteia are un geam urias avand forma unei viori.
Biserica de lemn Sacalu de Padure
Biserica se afla pe lista monumentelor istorice.
Padurea de stejar pufos Tarnava Mare
Suhardul Mic Din comentariu inteleg ca ati coborit la baza Suhardului Mic. Am parcurs cu masina drumul forestier pe langa hotelurile Turist si Iasicon, pana in capatul de sus al fostei partii de schi.
Cimitirul eroilor Zencani Cimitirul Zencani, cartier al Toplitei si-a luat numele de la dealul sub care se afla.
Izvorul Vajas Baile HomorodIzvorul Vajas Baile Homorod
Izvorul de apa minerala Vajas se afla in spatele cladirii restaurantului si pensiunii Lobogo, intr-o groapa construita din beton si piatra cubica.
Dealurile Corunca
Casa Turta Dulce Targu MuresCasa Turta Dulce Targu Mures
La inceputul secolului trecut, in 1910, a fost reconstruita in stil Art Nouveau.
DanesDanes
Gasita.
Cazemate si santuri antitanc VlahitaCazemate si santuri antitanc Vlahita
Scopul liniei de aparare a fost apararea drumului montan spre depresiunea Ciucului, spre pasul Tolvajos.
Lacul Kalman-t Sancraiu de MuresLacul Kalman-t Sancraiu de Mures
Pentru informatii legate de posibilitatile de agrement si pescuit sportiv, specii de pesti existente in lac, program si rezervari, vezi pozele din albumul foto.
Biserica lutherana Tigmandru
Lacul Ruganesti Lacul Colibita
Bucin Am gasit, cu prietenul meu, si aceasta geocutie. Am gasit geocutia.
Piatra Tarcii Odorheiu SecuiescPiatra Tarcii Odorheiu Secuiesc
Am gasit aceasta geocutie.
Biserica evanghelica Maldorf ViisoaraBiserica evanghelica Maldorf Viisoara
Unirea celor doua sate a fost realizata in anii 1970.
Piatra Caprei
Piatra PacuraruluiPiatra Pacurarului
Piatra Pacurarului se ridica deasupra vaii paraului Iuhodul Praidului, la poalele sudic al muntelui Coltul lui Elemer, la nord-est de cetatea Rabsonne.
Capela de pe muntele BogatCapela de pe muntele Bogat
Din centru, pe traseul DJ 124 spre est putem ajunge la Satu Nou, Vacaresti si Mihaileni.
Cascada Lomasita Muntii CalimaniCascada Lomasita Muntii Calimani
Ne-am apropiat de locatie de-a lungul paraului Lomasul, trecand prin Poiana Izvor si Poiana Puturosul. Dupa ce am ascuns o cutie la Manastirea de la Gura Izvorului, am gasit-o pe cea a Domnului Lomasel, i-a venit randul celei de la Cascada Lomasitei.
Baia O-saros BorsecBaia O-saros Borsec
Astfel orasul a facut un prim pas spre redobandirea statutului de statiune balneoclimaterica.
Burgberg Batos
Pe dealul Burgberg din apropierea localitatii Batos pot fi vazute santurile unei vechi fortificatii.
Lavanda Porumbelul Mic Porumbenii Mici
In gradina se afla o bicicleta vopsita, probabil folosita pentru pozat, dar nu avem informatii despre o eventuala posibilitate de vizitare a gradinii.
Sicasau Intr-o dimineata cu soare, cu prietenul meu, am gasit aceasta geocutie. Ne-am plimbat pe la Stanca Minunilor, apoi am vizitat Liban, Sicasau si Izvoare.
Lacul Alunis SovataLacul Alunis Sovata
Chiar daca lacul Mierlei si lacul Alunis sunt foarte aproape, la aproximativ 150-200 m distanta, intre cele doua lacuri nu calea dreapta este drumul cel mai bun.
Poligon-Dumbraveni
Babele GurghiuluiBabele Gurghiului
Un loc cu o frumoasa priveliste, care te lasa cu dorinta sa mai mergi pe acolo.
Pasul FertoPasul Ferto
Am gasit geocutia ascunsa langa Pasul Ferto, in timpul unei ture, cu ocazia caruia am trecut dinspre localitatea Madaras Ciuc spre Izvoare, dupa care am urcat pe varful Harghita Madaras.
Biserica catolica SandominicBiserica catolica Sandominic
Biserica romano-catolica impreuna cu zidul de incinta este monument istoric, HR-II-m-A-12963.
Izvorul Kossuth Borsec Am petrecut ziua parcurgand traseele parcului de aventura de la Grota Ursilor.
Biserica de lemn Petelea
Biserica ortodoxa din Petelea, construita din lemn, cu picturi pe panza executate de zugravul Mare din Reghin, a fost construita la 1832 pe locul altei biserici din lemn ridicata la 1750 si vanduta la Oarba de Mures.
Parcul portilor inchise ErneiParcul portilor inchise Ernei
Momentan poarta parcului este inchisa cu lacat.
Padurea Mociar M-am apropiat de ascunzis dinspre Beica de Sus. Era o excursie foarte interesanta noaptea.
Panorama Bozeni Am sosit in padurea de deasupra satului Bozeni, venind cu bicicleta prin padure, dinspre movilele lui Ali pasa.
Lavanda Galautas
La gradina de lavanda din Galautas, oaza de liniste si relaxare, se poate ajunge pe strada Delut sau Brazilor.
Pasul Calonda De la intersectia din Pasul Calonda am luat-o pe jos, m-am plimbat putin pana la ascunzis.
Castrul de pamant Podmoale Sighisoara
Este sit arheologic, cuprinde si asezarea romana de la Podmoale.
Vallato Harghita-Bai Pentru ziua de azi nu ne-am propus nimic deosebit.
Drumul Transharghita Am trecut pe Transharghita cu un ARO.
Cimitirul reformat MureseniCimitirul reformat Mureseni
Cimitirul se afla pe dealul din spatele Fabricii de conserve, parte din teritoriu donata satului de catre contesa Bissingen, Lazar Nora.
Pictura murala Targu MuresPictura murala Targu Mures
A fost realizata in toamna anului 2020, de catre artistul urban, Laurentiu Alexandrescu.
Izvorul de apa minerala Bradul Rotund Minele Lueta
Varful Hasmasul Mare Cum terenul in zona e accidentat, am renuntat usor sa masor distanta - indiferent de directie. Lacul Ursu Sovata
Biserica Reformata Mica Targu Mures Cutiuta e bine ascunsa dar totusi poate fi gasita foarte usor. Varful Zurzugau Muntii Calimani
Muntele MihaiMuntele Mihai
Pe versantul nordic al muntelui Mihai se afla o partie de schi, de categorie grea, dotata cu teleschi.
Fereastra de sub Casoaia AndroneasaFereastra de sub Casoaia Androneasa
Am trecut si pe aici, facand traseul din jurul pesterii Ladas.
Piatra lui Iacob Cusma
Cetatea Rabsonne Scriitorul Orbán Balázs, cel care a cutreierat fiecare localitate, ruina si raritate naturala din Secuime, foloseste forma Rabsonné. Desi nu chiar in drum, am decis sa caut acest loc.
Izvorul Maria SovataIzvorul Maria Sovata
Izvorul Maria a fost construit in anul 1910 pentru a solutiona problema apei potabile in statiunea Sovata.
Izvorul parcarii MagheraniIzvorul parcarii Magherani
Izvorul de langa parcare a fost asigurat cu perete din piatra, putand astfel lua apa intr-un mod mai comod.
Piatra Moritz CorundPiatra Moritz Corund
Piatra Moritz este un punct de belvedere, situat la nord-est de Corund, cu vedere asupra comunei Corund, a celor doua nivele ale platoului vulcanic si muntele Firtus.
Gorodisul SandominicGorodisul Sandominic
De pe varful acoperit cu pasuni al Gorodisului, avem o panorama deosebita asupra comunei Sandominic, lacul de decantare din apropiere si muntele Hasmasul Mare.
Valori naturale - Judetul Mures

• Urmarire Lacul cu arini

• Lacul Filigeni - Obcina Laposului: De acord, dar cu nuante - Din multe puncte de vedere, sunt de acord cu tine. Fiind invitati in casa (citeste, site-ul) ta (tau) e de bun simt sa-ti respectam regulile (si recomandarile).
  • Cetatea Liteni: Cetatea Liteni - Catarat si cache la sfarsitul saptamanii.I
  • Statuia lui Aranka Gyorgy - Targu Mures: Quick stop - Am gasit-o astazi in timp ce ma-ndreptam spre biserica. Am gasit-o cu usurinta.
  • Izvorul Bilascu - Padurea Faget: N-am reusit sa fiu primul nici macar astazi - Carnetelul era semnat, tot astazi, cu cateva ore inaintea mea. Felicitari antegasitorului meu si tuturor celor care iubesc padurea si acest joc.
  • Teiul de 500 de ani din Leliceni: Locul este incredibil - Am mai stat jumate de ora sa admiram. Am luat GeoKrety-ul Harghita 40, si am pus o bratara de la Felsziget de anul asta.
  • Varful Colos - Muntii Ciucului: Bere blonda - Se pare ca e vorba despre o sponsorizare. Caci o placuta identica am intalnit si pe indicatorul modernizat dintr-o intersectie.
  • Rasuflatorile Calde de sub Varful Tarnita - Muntii Berzunti: Dansand cu serpii - Constatam ca e al doilea scunzis publicat de noi, dupa cel de la Castrul Arutela din judetul Valcea, pazit de un sarpe.
  • Tampa: La inceput de an - Gasit la inceput de an.
  • Manastirea Cerbu: Manastire langa padurea Topolog - Dupa ce am facut o plimbare in padurea Topolog, si am gasit boboci de bujori, m-am oprit la Manastirea Cerbu. Aici, acum doi ani nu am gasit geocutia.
  • Podul Minciunilor: Dupa 15 minute - Am gasit cutia dupa 15 minute de lupta cu GPS-ul.
  • Stanca Faraonul - Valea Supanului - Comanesti: Faraonul, intre imagine si imaginatie - Eu am reusit sa o conving pe Marelena (sotia mea) sa vada Faraonul, si fara multa persuasiune din partea mea, ceea ce, credeti-ma, e un argument solid ca Faraonul poate fi vazut de oricine. Totul e sa respectati recomandarea din textul de prezentare a obiectivului.
  • Cetatea Rakoczi - Ghimes-Faget: Neglijenta impardonabila - Exista, intr-adevar, o confuzie in descriere. Intre est si sud, din pacate, esentiala.
  • Biserica Neagra Brasov: Nu puteam sa ratam cutia - Nu puteam sa ratam aceasta cutiuta. Vanatoare in grup.
  • Sub Pietrele Mariei - Muntii Macinului: Pietrele erau, pe Maria nu am vazut-o - Pietrele le-am gasit, ascunzisul de asemeni, vant cat cuprinde. De Maria, insa, nici urma :o) In zona nu era decat un cioban care se ascundea si el de vant la adapostul micii creste, sabotandu-ne fara sa stie activitatile de cautare.
  • Macin: Macin - Dupa o dupa-amiaza petrecuta la Iacobdeal a urmat o tura in Muntii Macin, mai exact Creasta Pricopanului. Am parcurs-o aproape in intregime, o ploicica fugarindu-ne pe drumul de biciclete inapoi la corturi.
  • Mestecanisul Reci: Ostasul impietrit - De atitea ori am trecut in fata ostasului sus amintit spre Covasna. Am gasit si geocutia de mai multe ori, asa ca era si timpul sa anunt si pe acest site.
  • Piatra Secuilor Sud - Muntii Trascau: Gasita - Gasita azi de Acasenii.
  • Cetatea Talmaciu: La vanatoare fara pusca - Cand am ajuns sus la cetate am constatat ca ne lipseste gps-ul (uitat jos la masina). N-am disperat, desi nu mai stiam exact despre ce fel de zid era vorba in indicatia de cautare NV, NE, SE.
  • Biserica evanghelica Turnisor - Sibiu: Frumos - Am avut noroc ca am gasit poarta deschisa. Era liniste, asa ca am gasit usor ascunzisul.
  • Parcul natural rezervatia Cheile Tisitiei: In afara regulilor! - Geoascunzisul nu exista, cutia fiind pusa la vedere, pe un mic postament de piatra. Din acest motiv este accesibila oricui, ca face sau nu parte din jocul geotrekking.
  • Varful Bistriciorul: Voi folosi gps-ul - Multumesc. :) De acum voi folosi si eu GPS-ul cand mai merg in hike-uri, si voi fi mai atenta la comori.
  • Piatra Predicatorului - Muntii Bodoc: Cerb vs tap, ciuta vs caprioara - Probabil sunt 4 caprioare (datorita taliei). Doar daca ai vazut ca primul individ avea cornite, atunci este vorba despre un tap.
  • Capela Sfantul Iosif - Barzava: Traducerea binevoitorului :-) - In Barzava, in cimitirul vechi de langa capela din piatra, se afla monumentul funerar al locotenentului major Balogh Ignác (1822-1890) . Detalii despre el sunt oferite de catre invatatoarea din Barzava.
  • Cazemata de pe Dealul Bugeac: Felicitari pentru drumetie - Si pentru gasirea geocutiei. Ce pacat ca nu ati anuntat gasirea cutiutei mai devreme.
  • Trophaeum Traiani: Simpatica cutie - Am trecut din nou pe la monument. De data asta am vizitat si cetatea, si monumentul si muzeul.
  • Trovantii din Ulmet: Oare catina? - Am cautat ascunzisul indicat de coordonate cu multa asiduitate in ciuda tufelor de catina vie dimprejur dar impiedicat de o gramada de catina taiata in urma curatarii potecii si aruncata exact unde ar fi putut fi ascunzisul. Obiectivul este unul, nu doar de nota 5, ci de cel putin 10.
  • Piatra Tarcii - Odorheiu Secuiesc: Excursie de dupa-masa - Nu as fi crezut ca o sa gasim in apropiere de orasul Odorheiu Secuiesc un loc atat de potrivit pentru o excursie de dupa-masa. Initial am cautat geocutia pe baza coordonatelor date, la aproximativ 28 m de ascunzisul real.
  • Sfinxul si Babele - Muntii Bucegi: Cu spatele la Babe - Venind dinspre Cabana Piatra Arsa am pornit GPS pe telefon, ca nu cumva sa trec si sa trebuiasca sa ma intorc. Aparatul mi-a aratat directia, dar a strambat din nas la cum arata muntele.
  • Varful Tuguiata - Podisul Babadagului: Spre, incotro vrei - Avand in vedere ca veneam de la dealul cu bujori de langa satul Atmagea. Nu am mai ocolit pana la cimitirul turcesc Iaila, si am luat-o direct din Atmagea pe un drum de caruta, de-alungul padurii.
  • Cetatea Cisnadioara: Poze cu pietrele rotunde - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Daca vrei poti sa incarci pe pagina ascunzisului cateva fotografii din gramada de poze.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacul cu arini? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Mures, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!