Lac Tocile

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lac Tocile - dupa inregistrare.

Podul rutier nou Mihai Viteazu pod feroviar piatra
Podul rutier nou
Panou informativ Porumbenii Mari cetate turn panorama
Panou informativ
Piatra Mesei 5 piatra stanca mesei carta
Piatra Mesei 5
Cladire avand forma unui pian Ceuasu de Campie Voiniceni casa pian
Cladire avand forma unui pian

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lac Tocile!

Lacurile Tocile.. Vizitati Lac Tocile si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Cisnadie, se afla la 3,27 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Cisnadie: 6
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Lac Tocile?
(detalii dupa autentificare)
Cetatea Cisnadioara la la 6,5 km.
Va asteapta sa-l luati si sa-l plimbati mai departe prin Romania, si nu numai. Imi pare rau ca nu am citit cum trebuie comentariile postate anterior. Am gasit cutia ascunsa.
Biserica evanghelica Cisnadioara la la 6,7 km.
Ea a fost ridicata pe locul unei foste biserici in stil gotic datata in anul 1428, din care s-a pastrat doar turnul din partea vest.
Parcul Natural Dumbrava Sibiului la la 7,6 km.
In drum spre Paltinis, noaptea.
Calcarele cretacice de la Cisnadioara la la 7,8 km.
Am gasit cutia ascunsa. Am gasit cutia. Trebuie sa redimensionezi pozele, astfel incat pozele sa aiba mai putin de 400 KB.
Gradina zoologica Sibiu la la 7,9 km.
Cetatea Talmaciu la la 9 km.
Am gasit cutia + 2 soareci. Am gasit cutia, dar dupa o cautare amanuntita si dupa cateva zgarieturi de spini si urzicaturi. Cand am ajuns sus la cetate am constatat ca ne lipseste gps-ul (uitat jos la masina).
Pomi cu coroana cubica Sibiu la la 9,5 km.
Dupa aplicarea noii tehnici sunt necesare 2-3 ani pana cand coroanele arborilor vor lua forma dorita.
Turnul Olarilor Sibiu la la 9,5 km.
I found the small box, right like in the description. Am gasit cutiuta.
Turnul Zincarilor la la 9,5 km.
Prima data nu am reusit sa gasesc geocutia.
Casolt la la 9,6 km.
Am gasit cutiuta in geam.
Parcul Petofi Sandor Sibiu la la 9,7 km.
Am gasit cutia ascunsa in zid.
Johanniskirche Sibiu la la 9,7 km.
Am ajuns la fata locului intr-un moment destul de nepotrivit. In cadrul eventului GeoFest Sibiu-2014, la o plimbare prin oras cu un grup numeros, chiar daca era in timpul slujbei si foarte multa lume am reusit sa gasesc cutia si sa ma loghez.
Biserica catolica Sibiu la la 9,9 km.
Aceasta este foarte bine ascunsa, trebuie sa fii foarte agil pentru a reusi in a extrage cutia. Prima data am incercat gasirea acestei geocutii cu ocazia festivalului Artmania.
Sibiu la la 9,9 km. Am gasit locatia, fiind prima cutie pe care o caut. Foarte interesant jocul.
Podul Minciunilor la la 10 km.
Am gasit destul de greu cutiuta de linga Podul Minciunilor. Am gasit cutia dupa 15 minute de lupta cu GPS-ul. Aam completat logul si am adaugat ceva in ea.
Pod nou peste Cibin Sibiu la la 10,1 km.
Biserica fortificata Bradu la la 10,3 km.
Am gasit geo-sticluta ascunsa in zid.
Biserica evanghelica Turnisor Sibiu la la 10,4 km.
Am avut noroc ca am gasit poarta deschisa.
Rosen Garten la la 10,6 km.
Am gasit cutia.
Turnul Falkenhayn la la 10,6 km.
Am ajuns in orasul Sibu, cu ocazia festivalului rock Artmania, la ora 18 seara.
Turnu Rosu din Boita la la 10,8 km.
In drum spre eventul de la Campulung Muscel am oprit si la Turnu Rosu unde am cautat si gasit cutia. Am publicat aceasta geocutie doar ieri, 6 septembrie 2014. Stiu bine ce am gasit.
Casa Pravaliei Gusterita Sibiu la la 10,9 km.
Este situata in cartierul Gusterita din Sibiu, pe strada Malinului 19.
Daia la la 11,7 km.
Am gasit cutiuta in copac.
Nou Neudorf la la 14,2 km.
Am gasit cutiuta.
Palatul Brukenthal Avrig la la 14,2 km.
In cadrul concediului, in drum spre Moieciu de Sus, impreuna cu prietenii nostri din Satu Mare (Corina si Puiu) ne-am oprit la Palat sa bem o cafea si sa ne racorim cu o socata la umbra pomilor seculari. Am gasit relativ repede cutia, mai ales ca aceasta se vedea de departe.
Valori naturale - Judetul Sibiu

• Urmarire Lac Tocile

• Grota sulfatara Turia: Sfat pentru cautatori - La mai putin de 10 m exista si o geocutie publicata pe un alt teren de joaca. Atentie sa nu confundati.
  • Ruinele castelului Xantusz - Fitod: Dupa nas, intuitie, si memorie - Am iesit azi cu bicicleta, si am luat-o pe valea paraului Fitod-Hosasau. Din pacate momentan nu m-am putut baza pe ajutorul unui gps.
  • Stanca La Panda: Piatra La Panda - Am abordat piatra prin atac direct, prin poiana de sub ea. A fost un pic mai dificil, dar ne-am delectat cu fragi si hribi.
  • Sub Muntele Uroi: Foarte frumos view - Nu mai este o cutie rotunda si nu este bagata intr-o punga de plastic, dar este in foarte bune conditii. In citeva monezi si un clip pt coli.
  • Cetatea Ciuchian din Lutoasa: Venind de sus, de pe munte - O privire atenta a fotografiei ascunzisului ajuta decisiv la gasirea sa. Am gasit cutia afectata de umezeala.
  • Podul Minciunilor: Podul Minciunilor, care spune adevarul - Felicitari si la cat mai multe cutii gasite. Ma bucur ca geocutia mai este la locul ei, locul fiind unul destul de expus.
  • Coltesti: Tura de 1 mai - L-am gasit, cu ocazia turei de 1 mai Multumim. Multumim si pt leucoplast, ne-a fost de ajutor.
  • Turnul cu Ceas din Targu Mures: Urcus pe scari - Cutie gasita cu ajutorul lui Andrixnet. Dupa o lunga serie de scari, ajunsi la balconul turnului am inspectat fiecare coltisor al acestuia, pana ce am reusit sa gasim cutiuta.
  • Varful Papusa: Ceata pe varf - Din ceata de pe Papusa a crescut varful Peleaga.
  • Cetatea Dealu Frumos: Cutia din padure - Am gasit cutia in padure.
  • Lacul de acumulare Sub Cetate: Intr-o zi noroasa, cu ploaie intermitenta - Este a doua incercare, deoarece prima data am ajuns la fata locului dupa inserare. Pentru a ajunge la ascunzis am incercat mai multe variante.
  • Cetatea Talmaciu: Dupa zgarieturi si urzicaturi - Am gasit cutia, dar dupa o cautare amanuntita si dupa cateva zgarieturi de spini si urzicaturi. :)) Data viitoare o sa ne echipam corespunzator.
  • Turnu Rosu din Boita: Felicitari pentru gasirea ascunzisului - Pe terenul nostru de joaca gasirea unei geocutii nu trebuie dovedita. Mai mult decat atat, nici gasirea geocutiei nu este obligatoriu.
  • Fanatele Clujului: O plimbare - Un ascunzis interesant.
  • Lacul Poiana Uzului: Un ascunzis de exceptie - Fara a da mai multe amanunte despre locatia ascunzisului - dacat a facut-o cel care a ales-o - nu putem trece cu vederea frumusetea locului. A fost o surpriza de exceptie pentru care multumim trekkingklubului.
  • Campusel: Capusel - Am plecat intr-o plimbare cu familia pe aceasta vale si a ajuns si pe aici. Am incercat sa gasesc si aceasta cutie, dar norocul nu mi-a suras, asa ca, am fructificat timpul si ne-am apucat de strans muguri de brad si am respirat aerul curat de munte.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Coordonatele reperelor - In cazul acestui geoascunzis, lacul Filigeni nu este un reper auxiliar, ci este chiar obiectivul turistic principal. Nu este foarte important publicarea coordonatelor unor puncte auxiliare, ca de ex.
  • Trei Caldari: Caldarile din piatra seaca - Se zice ca scoti apa si din piatra seaca. Deocamdata am gasit cu ce sa scoatem apa - (cu cele 3 caldari.
  • Izvorul mineral Feherkoi - Plaiesii de Sus: Multumiri - Multumim pentru refacerea ascunzisului distrus de lucrarile de reabilitare a izvorului Feherko. Felicitari celor care au realizat lucrarile (probabil primaria din Plaiesii de jos).
  • Lacul Zervesti: Pe malul lacului - Am gasit geocutia ascunsa pe malul lacului de acumulare Zervesti. Am ocolit lacul pe la baraj.
  • Cetatea Liteni: Cetatea Liteni - Catarat si cache la sfarsitul saptamanii.I
  • Coltesti: O mica plimbare cu bicicleta - In prima zi din octombrie am facut o mica plimbare cu bicicleta pana la cetatea Coltesti. Un peisaj forte frumos te rasplateste pentru efortul depus.
  • Piatra Secuilor Nord - Muntii Trascaului: Am gasit-o - Am gasit-o azi.
  • Varful Sandru Mare - Muntii Nemirei: Mare, dar merita - Sandru Mare cu cei 1640 m este al 2-lea ca inaltime din Muntii Nemira ai Carpatilor orientali, fiind intrecut de Nemira Mare- 1649. Este primul ca punct de belvedere si ca accesari.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lac Tocile? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Sibiu, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!