Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Muzeul Trovantilor Costesti

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Muzeul Trovantilor Costesti - dupa inregistrare.

Bastion de colt Filias conac castel Ugron
Bastion de colt
Altarul bisericii Biserica evanghelica fortificata Crit
Altarul bisericii
Feru... rezista! (sic) plan inclinat Covasna
Feru... rezista! (sic)
Arhondaric pahomie schit
Arhondaric

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Muzeul Trovantilor Costesti!

Vizitati Muzeul Trovantilor Costesti si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

>>> Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Costesti, se afla la 1,2 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Costesti: 4
Saua Gemanarea Muntii ParangSaua Gemanarea Muntii Parang
Saua Gemanarea se afla intre varfurile Stoienita si Gemanarea, de la Stoienita spre sud.
Cheile Lotrisorului Lacul Pasari Sfinxul Lainicilor Padurea Tisa Mare Lungesti Cascada Scorusu Balta Pescarilor Dragoesti
Cheile CheiaCheile Cheia
Cheile Cheia, situate in Parcul National Buila-Vanturarita, Muntii Capatinii, sunt unele dintre cele mai inguste si salbatice sectoare de chei din tara.
Lacul Bradisor Pestera Arnautilor
Pestera Iedului Baia de Fier
Este o cavitate cu o adancime de 300 m.
Iezerul Latoritei
Pasul Urdele Muntii Parang
Pasul Urdele - Drumul Regilor.
Turnu Rosu din BoitaTurnu Rosu din Boita
In drum spre eventul de la Campulung Muscel am oprit si la Turnu Rosu unde am cautat si gasit cutia. Pe terenul nostru de joaca gasirea unei geocutii nu trebuie dovedita. Stiu bine ce am gasit.
Parcul terapeutic Vatra Nicolae Balcescu
Are o suprafata de 400 m2 si este impartita in mai multe zone.
Lacul Galcescu Muntii Parang
Pasul Groapa Seaca
Oare cum o fi drumul mai departe spre Petrosani? Pasul Groapa Seaca se afla la limita intre judetele Hunedoara si Valcea, altitudinea fiind de cca 1615 m.
Turnul Spart BoitaTurnul Spart Boita
Am gasit cutia. Am gasit cutia in Turnul spart de la Boita.
Manastirea TurnuManastirea Turnu
Am gasit locatia, dar nu si cutia.
Rezervatia paleontologica Golesti Hornul Lacurilor Muntii Parang
Lacul Carja Muntii ParangLacul Carja Muntii Parang
Pitorescul lac are o suprafata de jumatate de hectar.
Valea Ibanului Bobu
Rezervatia naturala de tip paleontologic Valea Ibanului - Bobu, Scoarta.
Locul fosilifer Buzesti Saua Tecanu Muntii Parang
Piramidele de la SlatioaraPiramidele de la Slatioara
Martori ai eroziunii apei, temperaturii si vantului asupra unor strate relativ slab cimentate formate din pietrisuri si nisipuri, piramidele de la Slatioara, ca si cele de pe acelasi masiv deluros Magura Slatioarei, dar de la Stroiesti, sau celelalte de pe Maguricea Slatioarei, ofera un spectacol ce nu trebuie pierdut, eroziunea generatoare fiind activa si continua.
Lacul Malaia Lacul Sadu Gornacel
Castrul ArutelaCastrul Arutela
Aam gasit-o, e acolo. Dupa nereusita de la manastirea Turnu, speram sa gasesc geocutia ascunsa aici.
Cindrel
Am luat o moneda de 10 coroane cehe si o bricheta. Felicitari pentru gasirea geocutiei. Am gasit cutia de pe virful Cindrel.
Manastirea StanisoaraManastirea Stanisoara
Nucet, este situata la poalele masivului Cozia, pe versantul sudic, pe teritoriul localitatii Calimanesti, in judetul Valcea.
Saua Corbului
Piatra Biserica Dracilor Blahnita de Sus
Monument al naturii, rezervatia naturala de tip geologic Piatra Biserica Dracilor - Blahnita de Sus, Sacelu.
TransalpinaTransalpina
Pe intuneric si fara sa stiu de existenta ei. Datorita noului drum, au devenit accesibile pentru omul de rand locuri, pentru care alta data trebuia sa mergi mult pe jos.
La Politi Valea Gauri
Valea Sodomului Sacelu
Rezervatia naturala de tip paleontologica Valea Sodomului - Sacelu.
Cascada Lotrisor Castrul roman de la Bumbesti-Jiu Locul fosilifer Saulesti Rezervatia Cristesti
Rosen GartenRosen Garten
Am gasit cutia.
Lacul Violeta
Varful TurtudanulVarful Turtudanul
Varful Turtudanul, orasul Brezoi.
Cascadele Latoritei de Jos Muntii Parang
Cascadele Latoritei de Jos sau Cascada Urdele.
Varful Dengheru aronbvVarful Dengheru aronbv
Am ajuns in statiunea Ranca intr-o zi de duminica, dupa masa. Placerea este de partea noastra, a celor care am ascuns-o.
Varful Parangul Mic Muntii Parang
Lacurile Vidal-Pencu Muntii Parang
Lacurile Vidal-Pencu se afla deasupra lacului Galcescu, in caldarea Galcescu, la peste 1987 m altitudine.
Piramidele din valea StancioiuluiPiramidele din valea Stancioiului
Piramidele de pamant din valea Stancioiului reprezinta o rezervatie geologica spectaculoasa, situata in apropierea orasului Ramnicu Valcea, pe valea paraului Stancioi.
Castrul roman Plesa Lacul Cerbureni
Piatra Crinului Muntii ParangPiatra Crinului Muntii Parang
Aici se ajunge din Petrosani, cu masina pana la statia de telescaun Parang, apoi se urca cu telescaunul si de acolo se merge pe jos spre Varful Parangul Mic.
Podul Calugarita
Schitul Pahomie Buila-VanturaritaSchitul Pahomie Buila-Vanturarita
Numele ii provine de la cel al monahului ce l-a infiintat.
Iezerul Muntinului Manastirea Curtea de Arges
Lacul Verde Muntii ParangLacul Verde Muntii Parang
Suprafata apei straluceste printre gramezile de stanci si digurile de morena, pe partea de nord a crestei de munte Slivei.
Schitul PatrunsaSchitul Patrunsa
Aspectul ce ni s-a parut a fi cel mai interesant, dincolo de izolarea specifica unui asezamant monahal, dar mai putin intalnita in zilele noastre, este aspectul de satuc al comunitatii, chiliile calugarilor fiind casute imprastiate pe pantele Muntelui Patrunsa, existand si un nucleu concentrat in preajma bisericii.
Melcii Doabrei
Buila-VanturaritaBuila-Vanturarita
Am gasit cutia, putin ruginita, cu jurnalul putin umed, cu pixul, intr-adevar, nefunctional.
Varful CoziaVarful Cozia
De langa cabana Cozia se urca direct, pe langa cantonul silvic, lasand in dreapta drumul forestier ce coboara spre Calimanesti.
Cascada Boroncioaia Poarta Soarelui
Obiective cultural-istorice - Judetul Valcea
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Muzeul Trovantilor Costesti

• Misterul trovantilor de la Costesti inca nedezlegat - GPS-ul ne-a condus repede in albia vaiugii despre care, presupunem, ca este vorba in indiciu, dar, din pacate, n-am gasit trovantelul in/sub care este ascunsa cutia. Imaginea locatiei geoascunzisului fata de data crearii acestuia ca atare, arata la data cautarii noastre cu totul altfel, vaiuga fiind cucerita de o vegetatie extrem de bogata.
  • Cetatea Ika: Multumiri - Nultumim pentru ascunzis, si ca l-ai reascuns dupa ce buturuga initiala a fost pradata.
  • Stanca Bufnitei - Muntele Iavardi: Cutie noua la Stanca Bufnitei - Am fost din nou la Stanca Bufnitei. Prilej cu care am cautat din nou cutia, dar tot fara succes.
  • Cheile Tisitei: Raspuns - POI este abrevierea de la Point of Interest, adica Punct de Interes. In acest loc nu este inca ascunsa o geocutie, deci poti fi tu acela care ascunde una.
  • Cetatea Cisnadioara: Am lasat un travel bug - Va asteapta sa-l luati si sa-l plimbati mai departe prin Romania, si nu numai.
  • Manastirea Bogdana: Manastirea Bogdana - Manastirea este o bijuterie. Am vazut la ascultare multe maici- cu drujba, cu roaba, cu lopata.
  • Babele de sub Varful Piatra Mare: Ciuperci de piatra cu refugiu - Destinatia mea de azi a fost Sura de Piatra. Dar varful Pietrei Mari fiind atat de aproape, in apropiere cu o geocutie negasita inca de mine, am urcat si aici.
  • Sub Pietrele Mariei - Muntii Macinului: Pietrele erau, pe Maria nu am vazut-o - Pietrele le-am gasit, ascunzisul de asemeni, vant cat cuprinde. De Maria, insa, nici urma :o) In zona nu era decat un cioban care se ascundea si el de vant la adapostul micii creste, sabotandu-ne fara sa stie activitatile de cautare.
  • Piatra ovala - Lacul Sfanta Ana: Lipsa semnal gsm - Sfat pentru cei care ajung, si vor sa gaseasca cutiutele. Salvati-va detaliile despre ascunzis, foto, etc.
  • Poarta Schei: Efortul si zambetul - In general sunt cam doua feluri de ascunzisuri. Multe geocutii sunt ascunse in mediul urban.
  • Santul cetatii - Moacsa: Várhányásnak - Várhányásnak este o forma gramaticala a denumiriii de Várhányás. Inseamna a cetatii (Várhányás).
  • Limanu: De trei ori - Defapt am fost chiar de vreo 3 ori la cutie, pentru a verifica daca este inca acolo si totul este ok. Cutia era inca acolo.
  • Piatra ovala - Lacul Sfanta Ana: Fara ursi in zona - De data asta nu erau ursii in zona. Am putut s-o cautam.
  • Pestera Sugau - Muntii Giurgeu: Un loc extraordinar - Inainte de a intra in pestera am cautat geocutia. E o pestera extraordinara, mai ales daca aveti posibilitatea de a o vizita in intregime.
  • Izvorul mineral Feherkoi - Plaiesii de Sus: Multumiri - Multumim pentru refacerea ascunzisului distrus de lucrarile de reabilitare a izvorului Feherko. Felicitari celor care au realizat lucrarile (probabil primaria din Plaiesii de jos).
  • Liceul Marton Aron Miercurea Ciuc: Ascunzisul Liceul Marton Aron - Nu am participat la ascunderea acestei geocutii, si totusi, stiam exact unde este ascunzisul. Un ascunzis bine ales, o geocutie pe masura, demna pentru locatia prezentata.
  • Cetatea Liteni: Cetatea Liteni - Catarat si cache la sfarsitul saptamanii.I
  • Lacul Vulturilor - Muntii Siriului: Confirmare esec - Asa cum a mentionat si Sorin Iov, am cautat in zadar cutia, bazandu-ne doar pe coordonatele ascunzisului si pe precizia GPS-ului (neexistand o fotografie), care ne-a tinut langa gardul imprejmuitor al cabanei de langa lac, in apropierea portii. Intre scandurile gardului n-am gasit decat un cpat de bat ce obtura un spatiu gol.
  • Fortareata de piatra - Piatra Soimului - Oituz: Am cucerit fortareata - Inca un obiectiv interesant de pe Piatra Soimului pe care il stiam de mult. Am dat surprinzator de repede peste ascunzis.
  • Turnul Apor - Baile Tusnad: Nu e vorba de alte jocuri - Scuze, aveam impresia, gresita dealtfel, ca se poate loga gasirea unui POI. Dupa ce am verificat mi-am dat seama ca defapt am primit punct dar numai pentru ascunzisurile gasite goale, facand postarea cu optiunea Am gasit doar locatia.
  • Livada Postei: Livada Postei - Am gasit cutia, multumim.
  • Lacul Verde - Sovata: Pastele romano-catolic - Statiunea balneoclimaterica Sovata ne-a asigurat niste locuri nemaipomenite, interesante, cum sunt si lacurile Verde si Rosu. Deasupra lacului Verde, in versant, putin mai sus, am avut o panorama superba deasupra Sovatei.
  • Varful Papusa: Pe Varful Papusa dinspre Portile Inchise - Dupa ce am gasit geocutia ascunsa pe varful Mare, am trecut prin Portile Inchise si am urcat pe varful Papusa. Este pentru prima data cand sunt in aceasta zona, dar cred ca este unul dintre cele mai frumoase locuri din muntii Retezat, Taul Tapului si Portile Inchise.
  • Sub podul CFR - Baile Tusnad: Repede si usor - Am gasit repede si usor aceasta geocutie.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Localizare lac - Pentru a gasi usor lacul, venind, invers decat cum este descris traseul in prezentarea obiectivului, recomandam accesarea link-ului recomandat. Unde veti gasi si o harta a traseului.
  • Ruinele bisericii reformate Benic: Relativ usor de gasit - A fost relativ usor de gasit desi nu am mers foarte pregatiti. Am pus inauntru o clema de par, singurul lucru care il aveam la noi.
  • Varful Simon - Muntii Stanisoarei: Varful Simon - Traseu frumos Zapada tare pe alocuri portiuni fara Ceata sa risipit un pic pe varf Gasit ascunzisul Scotocit bine sub pietrele respective ce ies din pamant langa fagul cu pricina din poza dar banuiesc ca a mai sapat un animal ceva acolo caci nu am gasit kinderul. Ori a cazut din locas si panta fiind mare sa tot dus Ramane sa il mai caut la primavara :)Recomand coborarea pe partea opusa a VF Simon si imediat stanga la vale din saua ce urmeaza langa mesteceni pentru a face un circuit pe forestierul ce iese la Bisericani.
  • Satu Mare: Cu usurinta - Am gasit azi cu usurinta, geocutia. Am pus un puzzle kinder si am luat un diapozitiv.
  • Pestera Stanciului - Muntii Piatra Craiului: Comoara din Pestera Stanciului - Coordonatele gps nu te mai ajuta la cautarea acestei geocutii. Intreaga parte de intrare trebuie periata pentru a gasi ascunzisul.
  • Biserica Neagra Brasov: Loc fain - Florin, Lumi si usmile. Nice place.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Muzeul Trovantilor Costesti? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Valcea, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!