Muzeul locomotivelor - Resita

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Muzeul locomotivelor - Resita - dupa inregistrare.

Patraula - poteca granicerilor cheile tesnei cerne
Patraula - poteca granicerilor
Deasupra Pietrei Surducului
Zid de nisip 2 cariera nisip paraul jos campu cetatii
Zid de nisip 2
Ascuns sub vegetatie Banita pod natural piatra
Ascuns sub vegetatie

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Muzeul locomotivelor Resita!

>>> Vizitati Muzeul locomotivelor - Resita si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Resita, se afla la 2,87 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Resita: 3
Lacul Icloda Canionul Valea Rea Cheile Nerei
Ansamblul de mori din Mehadica
Ansamblul de mori din valea paraului Mehadica cuprinde Moara Orzasca, Moara Aurasca, Moara de la Piatra Surului, Moara Vegeasca, Moara Gherghineasa, Moara de la Stiubei, Moara Gaiceasca, Moara Chiceasca, Moara Mica, Moara din Salciile Late, Moara din Zacatoare, Moara din Anin, Moara Giurceasca.
Poiana Logor Carbunari
Complexul megalitic Muntele Mic
Pe una dintre stanci se afla o scriere rupestra, petroglife ce nu au putut fi interpretate pana in acest moment.
Sequoiadendron Giganteum
Are o varsta de aproximativ 150 de ani, se afla la 4,4 km de Pestera Comarnic.
Coronini Bedina Lacul Liebling
Varful Biliana Muntii CerneiVarful Biliana Muntii Cernei
Este vorba despre un varf putin proeminent prin altitudinea sa (1361 m) si in comparatie cu cea a varfului din preajma (aproape 1500 m), dar mai ales cu forma si constitutia (calcaroasa) a acestuia (Zascolul Arjanei).
Lacurile Nitchidorf Muntii Tarcu
Varful Zascolul Arjanei Muntii CerneiVarful Zascolul Arjanei Muntii Cernei
Este culminatia unei klippe de calcar a culmii Muntilor Cernei, prinsa in relieful inconjurator dominat de sisturi.
Cascadele Sucului
Cascada Bigar Fiind aproape de DN57B, a fost destul de usor de gasit. Uzina hidroelectrica Grebla Cheile Nerei Lacul Mic Oravita
Turnul medieval RuieniTurnul medieval Ruieni
Am gasit geocutia amplasata la acest foarte interesant turn de observatie.
Cheile Susarei Sasca Montana
Cheile Susarei, sau Cheile Valea Morii, este arie protejata, rezervatie naturala inclusa in Parcul National Cheile Nerei-Beusnita.
Lacul Sustra
Ochiul Beului In drumul spre cascada Beusnita, nu ai cum sa ratezi aceasta locatie superba, Ochiul Beului. Podul de la Megiureca
Turnul de pe Dealul Cuca Gradinari
Este ramasita fostei biserici de langa cimitirul satului.
Castrul roman Teregova
Castrul a fost amplasat intre Mehadia si Tibiscum, de-a lungul drumului care marcheaza granita de sud-vest a Daciei.
Cheile CarasuluiCheile Carasului
Raul Caras traverseaza de la est la vest Muntii Aninei, in care a daltuit cu maiestrie si forta, pe o lungime de aproximativ 19 km, unul dintre cele mai frumoase sectoare de chei din tara.
Cascada Susarei Locurile sunt superbe si merita vazute.
Serpentine Transluncani Luncanii de Jos
Este sapat in stanca si versant de munte, lung de 4,5 km, si leaga localitatile Luncanii de Jos si Ruschita.
Cascada Ropote Lacul Berini
Pasul Porta Orientalis Domasnea
Poarta Orientala face legatura intre Valea Mehadica si Valea Timisului.
Castrul roman Agnavie Zavoi Cascada Moceris
Casa Verde Sasca Montana
In anul 2014 casuta a ajuns pe primul loc in topul The Natural Homes, a celor mai frumoase casute de cob din lume.
Manastirea Piatra ScrisaManastirea Piatra Scrisa
In urma unor lucrari de reabilitare a locului, clopotnita a fost desfiintata. Langa podul de cale ferata, respectiv stanca Sfanta Treime exista cate o parcare mare pe ambele sensuri ale drumului.
La Blide Muntele Mic Muntii Tarcu
Se prezinta sub forma unei lespezi din sist, pe care putem vedea 3 semisfere sau blide, de unde si denumirea blocului de piatra.
Cascada La Vaioaga Am avut noroc in a gasi aceasta cutie, deoarece am cautat destul de mult.
Tumulul Gramurada lui Ticu Susani
Movila numita Gramurada lui Ticu, situata la 540 m nord de biserica si la 20 m sud de calea ferata, este un sanctuar de epoca hallstattiana.
Acumularea Topolovatu Mare Lacul Buhui Lacul Valiug-Gozna Piatra Alba Cuptoare
Cascada BeusnitaCascada Beusnita
Cand am fost, debitul era foarte mic si vegetatia zvantata, de am reusit sa urc pe culmile cele mai inalte.
Lacul Otvesti
Cetatea MehadiaCetatea Mehadia
S-a format in jurul unui donjon cu plan hexagonal, laturile cuprinse intre 6,5-7,7 m si ziduri groase de 2,2-2,3 m.
Cheile Garlistei Castrul roman Mehadia Varful Olanelor Muntii Godeanu
Tunelurile Nerei Traseul La Tunele din Cheile Nerei este superb, greu de descris in cuvinte. Dupa o serie de ascunzisuri negasite din cauza coordonatelor aiurea (Ochiul Beiului, Cascada Beusnitei, Cascada La Vaioaga), in sfarsit o geocutie de calitate. Maru
Cheile Armenisului Armenis
Langa cheile aflate la nord de satul Teregova, si langa Armenis s-a format un surduc epigenetic, frumos si salbatic, Cheile Armenisului.
Pietrele Scorilo Lacul Dracului
Castrul Roman Tibiscum
Vestigii istorice, ce definesc radacinile poporului nostru prin influenta culturii romane, aflate in apropierea localitatii Jupa de pe comunicatia Lugoj - Caransebes.
Hambarul de piatra Sasca Montana
Cetatea CarasCetatea Caras
Am reusit sa ajung la cetate dupa ceva peripetii, cu aceiasi caini cred.
Cetatea Haiducilor Jdioara
Constructia facea parte din sistemul de fortificatii al regatului maghiar consolidat dupa 1241.
Lacul Surduc Lacul Bacova
Locul fosilifer Apadia
Locul fosilifer Apadia este situat pe o faneata, in zona colinara a dealurilor interioare, identificata pe ogasele Ursului si Tiganului, din bazinul hidrografic Pogonis.
Varful Tucila Muntii Godeanu
Tunelul Dragostei ObrejaTunelul Dragostei Obreja
Am profitat de ziua frumoasa de toamna. Multumesc pentru corectie, am modificat coordonatele ascunzisului.
Obiective cultural-istorice - Judetul Caras-Severin
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Muzeul locomotivelor
  • Localizare pozitie pe harta Resita

• Muzeul locomotivelor - Resita - Ori de cate ori vin sau trec prin Resita, admir acest minunat muzeu in aer liber al locomotivelor, unic in tara. Astazi, m-am oprit sa caut cutia si cu parere de rau nu am gasit-o, dar in acelasi timp, gustul amar a fost mai pronuntat, stiind cum duduiau odinioara uzinele metalurgice si cum astazi sunt distruse iremediabil.
  • Biserica de lemn din Straoane: Biserica din Straoane si alte obiective - Puteti vedea un fotoreporaj cuprinzand un traseu cultural in comuna Straoane pe Munte si Flori. https://www.
  • Varful Viscolul - Muntii Ciucului: Umezeala mare pe Viscolul - Am reusit sa gasesc geocutia in pofida indicatiei putin derutanta. Poate expresia intre brazi ar trebui citita sub un brad.
  • Poarta Schei: Poarta Schei - Foarte interesanta locatia, super idee.
  • Dealul Melcilor: Priveliste frumoasa - Am gasit cutia. Privelistea este, intr-adevar foarte frumoasa.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Lacul Filigeni - Obcina Laposului - Pentru ca stiam zona, nu am dat atentie descrierii accesului la ascunzis. Am urmat GPS, care nu stie de mila.
  • Varful Sandru Mare - Muntii Nemirei: Mare, dar merita - Sandru Mare cu cei 1640 m este al 2-lea ca inaltime din Muntii Nemira ai Carpatilor orientali, fiind intrecut de Nemira Mare- 1649. Este primul ca punct de belvedere si ca accesari.
  • Parcul Sportiv Universitar Iuliu Hatieganu - Cluj-Napoca: O plimbare placuta - A fost o zi de toamna cu soare si cu aer curat.
  • Cetatea de pamant uitata: Cetatea Mihaileni? - Se pare, asa cum ni s-a sugerat din partea Trekkingklub-ului, ca ceea ce ei numesc Cetatea de pamant uitata este Cetatea geto-dacica ce apare consemnata in lista oficiala a siturilor arheologice din Romania ca fiind localizata in punctul Var. Din pacate nu se fac precizari legate de acest punct.
  • Biblioteca Judeteana Covasna: Multumesc pentru ascunzis - Am reusit sa gasesc primul geocutia ascunsa la Biblioteca Judeteana Covasna. Ascunzisul poate fi gasit usor, chiar si fara gps, numai pe baza instructiei ajutatoare.
  • Dealul Pivnitele Mari - Moacsa: Imbinand placutul cu distractia - Cu ocazia zilelor orasului Sfantu Gheorghe, eram in zona. In cursul zilei cautam geocutiile ascunse in judetul Covasna.
  • Cladirea Furnica - Targu Mures: Din doua incercari - Prima data am incercat sa gasesc geocutia, dupa miezul noptii. O masina a politiei locale, cu doua persoane inauntru, era parcata chiar vizavi de cladire, in parcarea bancii.
  • Manastirea Turnu: Manastirea Turnu - Am gasit locatia, dar nu si cutia. Se poate ajunge cu masina in spatele manastirii sau pe jos.
  • Parcul Indragostitilor - Targu Mures: Noaptea - Am gasit in urma unei plimbari, noaptea.
  • Casolt: Am gasit cutiuta - Am gasit cutiuta in geam.
  • Fereastra de sub Casoaia - Androneasa: Fereastra - Am trecut si pe aici, facand traseul din jurul pesterii Ladas.
  • Muntele de sare - Praid: Poteca educativa Muntele de sare Praid - Am parcurs poteca educativa din rezervatia naturala Muntele de sare de langa Praid. Traseul educational prezinta locuri interesante, formatiuni din sare si bai cu namol sarat.
  • Livada Postei: Nice - Nice.
  • Cheile Dofteanei: Nu am gasit cheile, nici cutia dar a meritat 100% - Dupa 2 zile de analizat harti, am decis sa incercam sa ajungem la chei plecand din Slanic Moldova. Am luat-o pe un drum forestier la iesirea din slanic, pe dreapta (dupa cabanele de camping de pe stanga).
  • Santul cetatii - Moacsa: Toponimia Santul cetatii - Din informatiile mele, este vorba de o fortificatie pagana veche. Coordonatele sunt ale geocutiei, care se afla la 10-15 m nord-vest de santurile adanci de 4-5 m.
  • Cimitirul Eroilor de la Poieni - Targu Ocna: Cimitirul Eroilor de la Poieni - Targu Ocna - Am parcat pe ulita de langa monument, este loc suficient in spatele edificiului. Nu a fost necesar GPS.
  • Cetatea Coltesti: L-am gasit, multumim - In Tukane express TB. Ajutati-l sa zboara mai departe.
  • Parcul Natural Dumbrava Sibiului: Parcul Natural Dumbrava noaptea - In drum spre Paltinis, noaptea. Dupa o plimbare usoara, un ascunzis usor de gasit.
  • Podul pietonal Garasos hid: Dupa o cautare mai indelungata - Am gasit cutia dupa o cautare mai indelungata. Intr-adevar, un loc frumos, si ar fi si mai frumos daca nu ar fi atata mizerie sub pod.
  • Biserica romano-catolica Sanzieni: In sfarsit am gasit intrarea deschisa - Am trecut de mai multe ori prin zona, cautand diferite geoobiective. Dar intotdeauna am gasit intrarea in curtea interioara, inchisa.
  • Turnul Apor - Baile Tusnad: Nu e vorba de alte jocuri - Scuze, aveam impresia, gresita dealtfel, ca se poate loga gasirea unui POI. Dupa ce am verificat mi-am dat seama ca defapt am primit punct dar numai pentru ascunzisurile gasite goale, facand postarea cu optiunea Am gasit doar locatia.
  • Varful Harghita Madaras: Fara coordonatele ascunzisului - Am ajuns pe varf venind de la Cetatea Racu. Dupa ce am trecut pe la Piatra Tabulata, plecati fiind din Siculeni.
  • Pasul Calonda: Cautand hotarat - De la intersectia din Pasul Calonda am luat-o pe jos, m-am plimbat putin pana la ascunzis. La prima incercare nu am gasit geocutia.
  • Piatra ovala - Lacul Sfanta Ana: Dupa indelungi cautari - Am gasit geocutia, impreuna cu un prieten, totul era umed dupa ploi recente. Am si alunecat pe un bolovan si m-am taiat binisor de la glezna in sus, insa totul a meritat.
  • Cetatea Cisnadioara: Super locatia - Imi pare rau ca nu am citit cum trebuie comentariile postate anterior. Am facut o gramada de poze la cetate, mai putin cu pietrele rotunde.

Ai ajuns in Resita si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Muzeul locomotivelor? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Caras-Severin, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!