Pestera de la Acre

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Pestera de la Acre - dupa inregistrare.

Captare apa minerala Baile Homorod izvor apa minerala Ilona Elena
Captare apa minerala
Seara Pauleni-Ciuc biserica catolica
Seara
Arcada Pestera Stanciului
Arcada
Cheile Tisitei 1 Cheile Tisitei
Cheile Tisitei 1

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Pestera de la Acre!

>>> Vizitati Pestera de la Acre si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Damis, se afla la 6,1 km distanta.
Cetatile Radesei Am gasit geocutia ascunsa langa Cetatile Radesei. CET Oradea Piatra Corbilor Lacul Tarnita
Tacla Gavrii MariselTacla Gavrii Marisel
Tacla Gavrii este un punct de belvedere stancos, care se afla langa localitatea Marisel.
Monumentul cepei Pericei
Pestera Coiba MarePestera Coiba Mare
Pentru a ajunge la ea, urmam soseaua forestiera de pe Valea Garda Seaca cale de 12 km, de la comuna Garda de Sus, pana la catunul Casa de Piatra.
Balta Cehei Dealul Pacau Lacul Carastelec Lacul Somesul Cald Ponorul din Barsa Cohanului Dealul cu melci Biserica reformata din Zauan Biserica reformata Zalau
Cetatea Almasului Am ajuns la Stana cu ocazia unei ture organizate de Asociatia Carpatina Ardeleana. Am gasit aceasta geocutie. Pod natural Calcarele cu hipuriti Valea Crisului Peretele Zanelor Vadu Crisului
Laguna Albastra AghiresuLaguna Albastra Aghiresu
Intr-o excursie cu bicicleta am gasit aceasta geocutie. Laguna Albastra ne-a privit cu ochi verzi, posibil influentati de inceputul toamnei si de norii de pe cer. Felicitari pentru gasirea geocutiei.
Hoanca Apei Padis Ponor Molhasul Mare de la Izbuc Biserica catolica Zalau Lacul Les Cetatea Cosdeni Crucea Granicerului Agarbiciu Cascada si Pestera Vadu Crisului Avenul Sohodol Biserica de lemn Ciumarna
Cascada Varciorog Cascada Varciorog este situata in perimetrul comunei Arieseni in apropiere de localitatea Vanvucesti la o altitudine de 1090 m. Canyonul minune Canyonul Meduza Lacul Paleu Avenul Dobru Huda Tatarilor Mina medievala fier Lucaci Valea Sighistel
Buteasa Muntii Bihor Este un pic mai mult decat o simpla plimbare, dar merita. Pietrele Albe Mina evreilor Agarbiciu Cetatile Ponorului Lacul baraj Somesul Rece
Ghetarul Focul Viu Am gasit geocutia ascunsa langa Ghetarul Focul Viu. Dosul Laurului Lacul Fantanele-Belis Izbucul din Valea Seaca Lacul Valea Popii Sisterea Lacul Apateu Cariera Corabia Saua Bortigul Avenul Giloasa Pietrele Negre Cascada Iadolina Lacul Fegernic Izbucul Ponor
La Plese Dancu
Un deal fara vegetatie, care prezinta forme deosebite.
Avenul Hoanca Urzicarului Ruinele cetatii Bathory Simleu Silvaniei Biserica de sub lac Belis-Fantanele
Pomi cu coroana cubica Oradea
Inaltimea copacilor este de 3,3 m, circumferinta trunchiului 25-35 cm.
Pestera Meziad
Valori naturale - Alte locuri

• Urmarire Pestera de la Acre

• Varful Nemira Mica: Cutia de pe cel mai frumos varf al Nemirei - Indiciul e suficient pentru descoperirea cutiei. Asta neinsemnand ca satisfactia gasirii ei este diminuata in vreun fel.
  • Apa Imputita - Paraul Lupului: Un loc ascuns cu o atmosfera aparte - M-am apropiat de ascunzis dinspre intrarea in parcul cu animale salbatice, urmand paraul Lupului. Nu exista o poteca clar batuta, astfel incat a trebuit sa inaintez prin padure, respectiv pe malul paraului.
  • Troita cu palarie - Drumul Muntelui - Frumoasa: Un ascunzis ingenios si un nou obiectiv pe Drumul Muntelui - In iunie 2013 am ascuns in acest loc o geocutie, ascunzisul fiind chiar in palaria troitei. Era o geocutie mai speciala, fara cutie, doar un creion si un carnetel ambalat intr-o pungulita inchisa ermetic.
  • Izvoare tamaduitoare - Baile Balvanyos: Dupa o cautare metodica - Nu am folosit gps-ul pentru a gasi aceasta geocutie. Eram oarecum in graba, pentru ca eram asteptat.
  • Calcarele de la Badila: Ii sta in gat nucului - Multa mizerie in jurul obiectivului - rezervatie naturala in custodia cuiva - nesemnalat si ca atare, fara nici o prezentare la locul cu pricina, desi este foarte interesant, macar prin insolit in peisaj.Am gasit repede ascunzisul, dar, din pacate, n-am putut scoate cutia, aceasta fiind intepenita (si deformata) in mica scorbura, din cauza ingrosarii tesutului vegetal.
  • Podul si cazematele germane de langa Balta Salcuta: Podul ce n-a fost - Am vizitat podul ce n-a fost intr-o zi fierbinte de vara. Am profitat de o iesire cu bicicleta in zona pentru a bifa obiectivele semnalate de dl.
  • Surducul Varghisului: Felicitari pentru ascunzis - Intr-un loc minunat am gasit geocutia.
  • Dealul Dracoaia: Eroare - In text apare scris incorect Doftana, corect este Dofteana. Exista o lista oficiala a ariilor protejate, rezervatiilor naturale, pe care Dealul Dracoaia nu apare.
  • Monumentul lui Gheorghe Donici - Stefan cel Mare: Monumentul lui Gheorghe Donici - Pe atunci conducatorii erau in frunte. Azi se codesc.
  • Capul Fagului: Update la geoascunzis - Drumetind pe interfluviul Fisag-Fitod am trecut si pe langa troita aflata pe interfluviului in capul drumului ce suie din Misentea si ajunge la antena GSM de pe Varful Capul Fagului. Cu gandul de a verifica existenta geocutiei de aici.
  • Lacul Zervesti: Pe malul lacului - Am gasit geocutia ascunsa pe malul lacului de acumulare Zervesti. Am ocolit lacul pe la baraj.
  • Turnul Negru Brasov: Am trecut si noi pe aici - Harabeck si Iris (UC Team). In Travel bug.
  • Camera Patrata - Pietrele Detunate - Masivul Ceahlau: De ziua Micii Unirii - Desi am cautat-o de ziua Marii Uniri, 1 decembrie 2016, ceata si aparatul au fost impotriva. Intreband si eu, ca un turist constient de limitele umane, un fotograf ce cobora muntele, am aflat locul de intrare in traseu.
  • Imeni: La Imeni, deocamdata nimic - Desi am baleiat pe o raza suficient de generoasa, dar nu exagerata, n-am putut dibui ascunzisul. Avand incredere atat in gps-ul nostru, cat si in coordonatele precizate pe site.
  • Cascada La Sipote: Excursie de vara - Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona. Clipe de neuitat pe care pot recomanda la toata lumea.
  • Mina parasita - Piciorul Lespezilor: Gura de mina - Desi am observat obiectivul la inceputul unei ture pe Lespezi, am cautat cutia la intoarcere. Apa ce iese din mina e curata si rece, dar n-as zice si potabila.
  • Izvorul Bilascu - Padurea Faget: După o căutare mai lunga - Am gasit si aceasta geocutie. Coordonatele sunt mai bune acuma, dar dupa mine geocutia se afla la sud-vest de izvorul Bilascu.
  • Turnu Rosu din Boita: Proximitate - Am gasit cutiuta ascunsa in zid de radupuscarciuc (10 august) la nici un metru de cutia ascunsa de mine (24 mai) :). Din cauza acestei proximitati cei mai multi cautatori (de pe com) gasesc aceasta cutiuta si se semneaza, dar pe site se logheaza dincolo.
  • Baia Calugarilor: Cutie noua - Am pus azi o noua cutie in locul celei disparute.
  • Rapa Rosie: Rapa Rosie - punct ajutator - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Am incarcat coordonatele unui punct, de ajutor celor care vor sa gaseasca drumul spre Rapa Rosie.
  • Cetatea Caras: Peripetii cu aceiasi caini - Am reusit sa ajung la cetate dupa ceva peripetii, cu aceiasi caini cred. Sunt a unui localnic ce are casa undeva mai in vale si sunt foarte furiosi si neprietenosi.
  • Pestera Huda lui Papara: Excursie de vara - Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona. Clipe de neuitat, pe care pot recomanda la toata lumea.
  • Turnul Apor - Baile Tusnad: In loc de un punct, ofer trei - Care sunt acele cazuri similare? Pe terenul nostru de joaca procedura pentru punctele de interes este acelasi peste tot.
  • Lacul Rosu: Am urmat indicatiile de traseu - In aceasta perioada lacul era inghetat, avand un farmec aparte. Cutia era bine ambalata, dar cu ceva condens.
  • Lacul Iezerul Calimanilor: Palarie in doua picioare - Gasirea cutiei de la Iezerul Calimanilor (numit si Retitis dupa varful sub care se afla) a incununat o zi fructuoasa din punct de vedere al geotrekkingului. O cutie pusa la Manastirea de la Gura Izvorului, alte doua cutii gasite (Domnul Lomasel si Cascada Lomasitei).
  • Concretiuni de Feleac: Noroc cu imaginile postate - Salutari. Pozitia satelitilor a fost cam nefavorabila, dar in cele din urma am descoperit ascunzisul in care zace comoara cea mare.
  • Turnul Negru Brasov: Revenind din Piatra Craiului - Revenind dintr-o tura efectuata in Piatra Craiului, ne-am relaxat cu o plimbare in Brasov. Cu aceasta ocazie am trecut si pe langa Turnul Negru.
  • Varful Harghita Madaras: Harghita Madaras - Am gasit geocutia in stare buna. Sa speram ca nu vor lua pietrele de pe ascunzis pentru construirea unor gramezi sau inscriptii proprii.
  • Baile Cibre - Frumoasa: Poza cu ascunzisul vechi - Fotografia cu pricina arata ascunzisul vechi, cu toate ca in imagine se vede si ascunzisul nou. In martie am ascuns o geocutie noua, in locul celei disparute.
  • Cetatea Heret - Malnas: Precizari suplimentare despre cetate - Multumesc pentru informatiile oferite. Nici eu nu stiam ca geocutia a fost gasita de asa de multi cautatori.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Pestera de la Acre? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din alte locuri, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!