Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Jucatorii de hochei - Miercurea Ciuc

Statuia a fost realizata de catre artistul Törős Gábor in anul 1978...

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Jucatorii de hochei - Miercurea Ciuc - dupa inregistrare.

Vedere din Brasov
Intrarea cetatea Poienari Poenari
Intrarea
Ziduri ziduri cetatea Brasovia
Ziduri
Biserica din Stanila - clopotnita biserica stanila nehoiu
Biserica din Stanila - clopotnita

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Jucatorii de hochei Miercurea Ciuc!

Vizitati Jucatorii de hochei - Miercurea Ciuc si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Grupul statuar, reprezentand doi jucatori de hochei, se afla in fata patinoarului Vákár Lajos din Miercurea Ciuc. Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Miercurea Ciuc, se afla la 0,74 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Miercurea Ciuc: 23
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Jucatorii de hochei Miercurea Ciuc?
(detalii dupa autentificare)
Salcia - Miercurea Ciuc la la 180 m.
In Miercurea Ciuc, intre Parcul Central si Piata Cetatii, langa Bulevardul Timisoarei, intre blocuri, gasim o salcie cu doua trunchiuri, cu o forma interesanta.
Cetatea Miko Miercurea Ciuc la la 280 m.
Sunt prima persoana, care am gasit aceasta geo-cutiuta :). Nu am gasit geocutia, dar am facut cateva poze frumoase.
Podul Ligat - Miercurea Ciuc la la 1 km.
Podul pasaj feroviar, complet renovat, a fost inaugurat pe 22 decembrie 2023, dupa o reconstructie care a durat 19 luni.
Liceul Marton Aron Miercurea Ciuc la la 1 km. Cu multe dificultati, dar am gasit pana la urma si aceasta geocutie. Nu am participat la ascunderea acestei geocutii, si totusi, stiam exact unde este ascunzisul.
Gradina Micurin - Miercurea Ciuc la la 1,1 km.
Gradina Micurin este un loc legendar, dar mai mult pentru cei care au terminat scoala in liceul Márton Áron din Miercurea Ciuc.
Casa de studii a piaristilor - Miercurea Ciuc la la 1,3 km.
Cladirea se afla in spatele Liceului Teoretic Márton Áron din Miercurea Ciuc.
Parc sportiv si de agrement - Miercurea Ciuc la la 1,8 km.
In urma unor lucrari care au inceput in iunie 2018, au fost amenajate terenuri de sport, piste de alergare, terenuri de joaca pentru copii, si un turn de observatie.
Lacul Suta la la 1,8 km.
Dupa ce ne-am invartit mult si bine prin Miercurea-Ciuc pentru a putea iesi din oras spre lacul Suta, Leliceni, Misentea etc.
Baile Miercurea Ciuc la la 1,8 km.
Primul proprietar a fost brutarul Helwig G Janos, care a denumit baile dupa numele sotiei sale, Katalin.
Biserica catolica Jigodin Judetul Harghita la la 1,9 km.
Construit in secolul al XV-lea, in stil gotic, reconstruit in secolul al XVIII-lea in stil baroc.
Conacul Lazar - Toplita-Ciuc la la 1,9 km.
Conacul Lazar - Toplita-Ciuc, Miercurea Ciuc.
Ciotul plopului negru - Toplita-Ciuc la la 2,1 km.
Mai exact doar ramasitele copacului, deoarece plopul a fost taiat.
Fantana Fontana - Toplita Ciuc la la 2,1 km.
In Toplita Ciuc a fost gasita o apa minerala usor gazoasa, cu aroma placuta, avand temperatura de aproximativ 18-20 grade C, care s-a dovedit a fi potabila.
Piscul Cetatii Mici - Jigodin la la 2,2 km.
Fortificatia Jigodin III - Piscul Cetatii Mici, Jigodin.
Biserica catolica - Toplita-Ciuc la la 2,3 km.
Poduri din lemn Jigodin Judetul Harghita la la 2,3 km.
Podul din lemn de peste Olt este mai interesant, fiind construit in intregime din lemn, iar structura rezista inca, si azi.
Cimitirul vechi din Jigodin la la 2,3 km.
Ce poate fi mai interesant, decat sa cauti o geocutie noaptea, intr-un cimitir parasit.
Coasta Pietroasa la la 2,9 km.
Basorelieful palpabil Sumuleu Ciuc la la 2,9 km.
Placheta din bronz se afla pe un soclu din andezit, pe care nevazatorii gasesc informatii scrise in Braille.
Baia Calugarilor la la 3 km.
Un ascunzis usor accesibil si interesant. Am gasit geocutia relativ usor si am introdus o moneda de 1000 lei vechi. Foarte interesant locul si ansamblul bailor.
Lacul Nimanui - Miercurea Ciuc la la 3,2 km.
Lacul Nimanui se gaseste la vest de oras, si este locul preferat al pescarilor din localitate.
Monumentul Pictura Sangeroasa Leliceni la la 3,2 km.
Dupa cum se poate constata din fotografia atasata, Pictura Sangeroasa a fost reconditionata, nu doar la fata - acum, mult mai sangerie - ci si la corp, fiindu-i construit un nou piedestal.
Capela Salvator Sumuleul Mic la la 3,3 km.
Era si timpul sa scot bicicleta, cu toate ca erau doar vreo 5 grade afara.
Izvorul Baile Jigodin la la 3,3 km.
Apele minerale carbogazoase care contin fier, bicarbon si saruri minerale sunt utilizate in baia calda cu 17 cazi, construita in anul 1957, si care a fost reabilitata de mai multe ori.
Terenul Morii Jigodin la la 3,5 km.
Fortificatia denumita Jigodin I se afla pe malul drept al Oltului, in locul numit Campul Morii, unde este si antena de telecomunicatie ridicata deasupra caselor de vacanta din Jigodin-Bai.
Coasta Pietroasa Jigodin la la 3,5 km.
Coasta Pietroasa este o faleza mai mica, aproape de orasul Miercurea Ciuc, unde incepatorii pot exersa catararea pe stanca.
Turn belvedere Sumuleul Mare la la 3,6 km.
Desi am urcat seara tarziu, a fost minunat. Un urcus foarte frumos pentru o dupa amiaza. Am luat-o pe calea directa.

Jucatorii de hochei Miercurea Ciuc in limba maghiara - magyarul: Jégkorongozók Csíkszereda

Obiective cultural-istorice - Judetul Harghita
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Jucatorii de hochei
  • Localizare pozitie pe harta Miercurea Ciuc

• Stanca Minunilor: O panorama nedescrisa - Am gasit si aceasta geocutie. De aici de sus este o panorama nedescrisa asupra vaii Varghisului.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Multumesc pentru coordonate - Folosind Geoplaner am verificat pozitia ascunzisului (A), respectiv a lacului Filigeni (B), pe baza coordonatelor primite. Lacul Filigeni se afla la 300 m vest de geocutie, si se vede foarte frumos pe imaginea de satelit (orientata cu nordul in sus).
  • Nou - Neudorf: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Parcul Colina - Cluj: Continut umed - Am gasit cutia azi, intreg continutul era foarte umed, credem ca ar fi nevoie de un pic de mentenanta. Multumim pentru ascunzis.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: Am gasit-o - Desi nu era unde ne-am imaginat initial. O observatie as avea.
  • Chirpar: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Lunca de Sus: Buncarul Cetatea Bufnitei din Valea Garbei - Pentru gasirea geocutiei este necesara privirea cu atentie a fotografiei ascunzisului. Felicitari trekkingklubului pentru ideea de a evidentia acest interesant obiectiv.
  • Baile Fantana Sarata: A doua oara - Am trecut de mai multe ori in ultima vreme pe langa Baile Fantana Sarata, azi fiind a doua oara cand caut aceasta geocutie. Prima data am incarcat in gps (tableta) coordonatele intr-un format, care nu continea si instructiunea ajutatoare.
  • Belvedere Piatra Soimului - Oituz: Ascunzis bine ales - Gasirea cutiei oferind emotie si satisfactie. Cutia, cat o eprubeta ceva mai larga, nu permite decat lasarea unor obiecte mici sau pliabile.
  • Varful Gropsoarele - Muntii Ciucas: Varf cu vedere - Tura din septembrie s-a nimerit sa fie intr-o sambata frumoasa, dupa prima fulguiala din an. Am ajuns pe Gropsoarele plecand de la Muntele Rosu, trecand pe La Rascruce si ne-am intors cu un ocol pe la cabana Ciucas.
  • Gara de linie ingusta Targu Mures: Locatie in stare deplorabila - Locul este plin cu gunoi, este locuinta si toaleta boschetarilor. Este o rusine pentru conducerea orasului Targu Mures sa permita starea actuala a unuia dintre importantele locatii istorice de categorie tehnica a orasului.
  • Lacul Poiana Uzului: Un ascunzis de exceptie - Fara a da mai multe amanunte despre locatia ascunzisului - dacat a facut-o cel care a ales-o - nu putem trece cu vederea frumusetea locului. A fost o surpriza de exceptie pentru care multumim trekkingklubului.
  • Biserica lui Stefan cel Mare - Feleac: Un loc minunat - Deplasandu-ma la Cluj am atacat si aceasta cutie si am descoperit-o. Vizitand multe manastiri si biserici din Moldova, am observat asemanarea acesteia cu cele de mai sus amintite si am admirat elementele ei de arhitectura, care m-au transpus pe plaiuri moldave.
  • Poarta Schei: Fara gps - Am gasit aceasta geocutie, fara gps.
  • Varful Lepsa - Muntii Vrancei: A doua vizita - A doua vizita pentru noi la Varful Lepsa (prima nu cred ca am notat-o aici), de data aceasta in peisaj hibenal. Geocutia sta foarte bine in ascunzis, dar n-a mai fost vizitata de nimeni intre timp.
  • Strandul Banffy - Toplita: Inca o deziluzie - Dupa deziluzia de la Cascada Termala (al carei soclu de travertin s-a prabusit in ianuarie 2015) a urmat inca una. Aici, la Strandul Banffy.
  • Piramidele de langa Apold: Interesant - Interesante piramide.
  • Crit: Se pare ca nu am avut noroc - Exista o deschidere in zid, dar e semnificativ mai sus de 2m. De pe contrafortul din apropiere se poate arunca o privire, dar nu si intinde mana.
  • Rapa Rosie: Rapa Rosie - punct ajutator - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Am incarcat coordonatele unui punct, de ajutor celor care vor sa gaseasca drumul spre Rapa Rosie.
  • Baile Sarate - Sangeorgiu de Mures: Inainte de concert - Au trecut aproape 3 ani de cand am prezentat aceasta locatie ca punct de interes. In acest timp am trecut de mai multe ori pe aici, cautand un ascunzis bun pentru o geocutie.
  • Baile Martanus: Reabilitare jurnal - Am gasit ascunzisul si cutia in el. Dar a durat ceva extragerea ei din mica scorbura, careia i s-a ingustat gatul.
  • Cavitatile de langa Satu Mare: Kolik - Am gasit geocutia ascunsa langa cavitatea Kolik, satul Satu Mare.
  • Cascadele Ramnuta Mare: Pur si simplu nu l-am dibuit - GPS-ul ne-a invartit printre vreo doi fagi cu trunchiuri multiple. La care s-au mai adaugat si cativa aluni - prin natura lor cu trunchiuri multiple.
  • Rezervatia Valea Iadului - Turia: Gradina Herko de pe Valea Iadului - Pe harta zonei Balvanyos editata de Dimap - Budapesta, zona de concentratie maxima a izvoarelor minerale de pe Valea Iadului este denumita Herko Kert (Gradina Herko - ultimul cuvant poate de origine antroponimica? Denumirea am mai intalnit-o doar in descrierea unui traseu in trecere pe aici, descris in revista de turism Gyopar/Floarea de Colti).

Ai ajuns in Miercurea Ciuc si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Jucatorii de hochei? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Harghita, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!