Biserica dracilor - Ivanesti

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Biserica dracilor - Ivanesti - dupa inregistrare.

Dinspre cetatea Dinogetia terme romane Dinogetia
Dinspre cetatea Dinogetia
Drumul spre cascada 1 cascada sipote
Drumul spre cascada 1
Ziduri Bezidu Nou
Ziduri
Punct de belvedere setu buzau cataracte
Punct de belvedere

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Biserica dracilor Ivanesti!

>>> Vizitati Biserica dracilor - Ivanesti si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Ivanesti, se afla la 0,5 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Ivanesti: 1
Orasul de FlociOrasul de Floci
Locatia Esterului pare a fi stabilita (de arheologi) pe dealul de vizavi de Gura Dobrogei (Tasli Bair). Pacat ca n-ati cautat cutia, pentru ca ati fi putut vedea, de aproape, un important monument artistic. Trebuie sa recunosc ca nu am cautat cutia, insa plimbarea prin vechiul Targ de Floci a meritat.
Cismelele din Coslugea
Cismeaua aflata la capatul de nord-est a satului este pictata color, cu motive florale.
Cismeluta Ostrov
Zidaria, practic parte a gardului-zid al unui localnic, este frumos sculptata, chiar daca timpul a lasat deja amprenta sa pe suprafata tencuita.
Biserica de lemn Satu Nou
Biserica de lemn Inaltarea Domnului se afla la est - sud-est, la aproximativ 140 m in linie dreapta, de Biserica Sfantii Apostoli Petru si Pavel din Satu Nou.
Cimitirul musulman Cuiugiuc
Vechiul cimitir musulman din Cuiugiuc (in turca Kuyucuk), neingrijit si lasat in paragina, se afla la sud de localitate.
Cetatea CarsiumCetatea Carsium
Aflat pe malul Dunarii, la marginea sudica a orasului Harsova, situl arheologic cu numele Cetatea Carsium reprezinta, de fapt, ruinele unei cetati medievale ce a fost inaltata din materiale de constructie ale anticului castru roman Carsium.
Lacurile Ciocarlia Lacul Moara din Reviga
Asezarea civila Durostorum
Este un sit arheologic pluristratificat cu vestigii datand din perioada romana si romana tarzie, respectiv Evul Mediu Timpuriu.
Dealul Cismelei Razoarele
La o distanta de doar 3,6 km condus de la cismeaua din Baneasa, gasim aici langa cismea si un loc acoperit de odihna.
Cismeaua Esechioi
Cismeaua satului se afla in partea nordica a localitatii, la aproximativ 200 m nord-nordvest de biserica ortodoxa.
Cismeaua lui Mos Costa Lipnita
Desi pe zidul cismelei este gravata inscriptia Facuta anul 1954 august 23, fantana este mult mai veche.
Cismeaua din Cuiugiuc
Cismeaua din Cuiugiuc se afla la nord de localitate, la aproximativ 150 m distanta de drumul comunal DC40 spre vest, la est de dealul Balaclar.
Cismele Canlia
Pe teritoriul satului Canlia (in turca Kanli), din comuna Lipnita, gasim mai multe cismele, cel putin patru.
Cismele Strunga
Prima se afla pe strada Bisericii, la 500 m sud - sud-est de manastirea ortodoxa, iar a doua intr-o stare foarte degradata, in padure.
Crucea Inalta Orasul de FlociCrucea Inalta Orasul de Floci
Construita cu prilejul trecerii domnitorului Matei Basarab prin Orasul de Floci, Crucea Inalta (3 m) a fost mutata in zilele noastre, de un primar cu initiativa, in preajma localitatii Gura Ialomitei, la marginea Padurii Chirana, dar in in plin camp agricol.
Cimitirul afurisit Lehliu
Cimitirul afurisit se afla in partea de est a satului Lehliu, in apropierea lacului Lehliu I, langa drumul care duce spre Sapunari.
Lacul Fundata Gheorghe Doja
Cetatea bizantina Pacuiul lui Soare
La extremitatea din nord-est a insulei se afla ruinele unei fortificatii medievale, presupusa a fi cetatea Vicina, avand codul CT-I-s-A-02720.
Lacul Gheorghe Doja Ruinele cetatii Oltina
Cruci de piatra Sapunari
Ansamblul de cruci de piatra din Sapunari se afla in curtea bisericii, pe partea stanga a vaii Profira.
Lacul Iezer Gheorghe Lazar Balta Luciu Lacul Sarulesti Raduta Reciful neojurasic Topalu
Obiective cultural-istorice - Judetul Ialomita
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Biserica dracilor
  • Localizare pozitie pe harta Ivanesti

• Cetatea Rabsonne: Suna foarte pitoresc si misterios - Desi nu chiar in drum, am decis sa caut acest loc. Am trecut pe sosea de un drum nou, si am ajuns unde nu era nimic in apropiere.
  • Ruinele bisericii reformate Benic: Benic - Am gasit-o relativ usor pe baza descrierii. Cred ca ruinele sunt pe terenul cuiva.
  • Apold: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • La Deget - Munceii Uture: Bucuria descoperirii - Urmand indicatiile am avut bucuria sa descopar locatia. Cei 500 m fata de Piatra cu ceaun au fost hotaratori.
  • Teiul de 500 de ani din Leliceni: Good Luck Horseshoe - Am pus in cutie o cartita calatoare. Good Luck Horseshoe.
  • Transalpina: Prima mea cutie gasita - Pe intuneric si fara sa stiu de existenta ei. De multa vreme vreau sa ma implic in aceasta activitate, acum am o motivatie puternica, am gasit un travel bug.
  • Podul Minciunilor: Felicitari pentru gasirea cutiutei - Datorita faptului ca ascunzisul este destul de expus, vara fiind practic inconjurata de terase, este posibil ca cutiuta sa dispara mai devreme, sau mai tarziu. Din aceasta cauza am ascuns acolo doar o cutiuta mica, care contine doar un creion si cateva foi.
  • Calcarele de la Ampoita: Am gasit-o in stare buna - Jurnalul avea o singura pagina scrisa si continea injuraturi la adresa geocacherilor. Scrise evident de un agramat, asa ca am rupt-o.
  • Varful Harghita Madaras: Revenire cu revitalizare - Am revenit pe Varful Madaras, bucurandu-ne de o vreme de exceptie. Inarmati, acum, si cu coordonatele, am cautat ascunzisul din pura curiozitate.
  • Piatra Predicatorului - Muntii Bodoc: Ceea ce m-a derutat - Primul animal mergea (sarea la fiecare pas de jos in sus) foarte tantos (mandru). Coarne mari cu siguranta nu avea.
  • Sub Muntele Uroi: Cu circa un an in urma - Am gasit geocutia cu circa un an in urma, acum am vazut-o si aici pe site si m-am gandit sa o declar gasita. Locul cache-ului e intr-adevar deosebit, cu o vedere panoramica asupra Muresului.
  • Panorama Ciucului: Foarte frumos loc de belvedere - Cel mai mult mi-a placut cum se vede spre Sumuleu Ciuc. Am luat GK si va pleca spre Cluj.
  • Cetatea Rakoczi - Ghimes-Faget: Fotografii de nota 10 - Multumesc pentru apreciere, desi nu am prevazut ca ascunzisul sa se ascunda in halul in care am vazut in fotografie. Apropo de fotografiile postate, sunt absolut exceptionale, mai ales din punct de vedere documentar.
  • Parcul Sportiv Universitar Iuliu Hatieganu - Cluj-Napoca: Usor de gasit - Intr-o plimbare prin parcul sportiv Hategan. O prima incercare era dificila, o pereche se pupa chiar in apropiere, dar putin mai tarziu calea a fost libera.
  • Piatra Secuilor Sud - Muntii Trascau: Gasita - Gasita azi de Acasenii.
  • Izvoarele Apor si Mikes 1 - Baile Tusnad: Dimineata pe nemancate - Dimineata zilei de 22 05 2011, pe nemancate, am gasit aceasta geocutie. Un ascunzis bun.
  • Varful Oituz-Izvor: Canina - Confirm prezenta stanelor si a cainilor aferenti in zona, din cauza carora nu m-am putut apropia de ascunzis. Am reusit sa fac fata atacului uneia dintre haitele de caini doar cu ajutorul batului de trekking.
  • Belvedere Piatra Soimului - Oituz: Eroare - Localitatea Piatra Soimului se afla in judetul Neamt, nu in Covasna.
  • Santul cetatii - Moacsa: Toponimia Santul cetatii - Din informatiile mele, este vorba de o fortificatie pagana veche. Coordonatele sunt ale geocutiei, care se afla la 10-15 m nord-vest de santurile adanci de 4-5 m.
  • Statuia marelui povestitor Benedek Elek: O banca ca in povesti - Nu am putut sa caut linistit. Statea cineva pe banca, si nu vroia sa se miste, sa plece.
  • Izvoare tamaduitoare - Baile Balvanyos: Dupa o cautare metodica - Nu am folosit gps-ul pentru a gasi aceasta geocutie. Eram oarecum in graba, pentru ca eram asteptat.
  • Dealul Perchiu - Onesti: Gasita - Este acolo, se gaseste usor si intuitiv. Se poate urca pe langa fabrica croco, traseu abrupt sau 500 m mai spre tg ocna, traseu mai usor.
  • Casinu Nou: Multumim pentru ascunzis - Dupa ce ne-am invartit putin in jurul ascunzisului, am citit mai atent instructiunea ajutatoare si am gasit cutiuta ascunsa. Am indepartat din cutiuta ramasitele de vitamina si am pus un caietel potrivit pentru marimea geocutiei.
  • Turnul cu pantofi: Turnul cu pantofi - Am gasit usor aceasta geocutie.
  • Fortareata de piatra - Piatra Soimului - Oituz: Am cucerit fortareata - Inca un obiectiv interesant de pe Piatra Soimului pe care il stiam de mult. Am dat surprinzator de repede peste ascunzis.
  • Piatra Corbului: Cutii - Pai, uite ca abia reusim sa le gasim pe-ale voastre. Care oricum, is puse in locuri foarte-foarte faine, locuri cheie.
  • Cimitirul Eroilor de la Poieni - Targu Ocna: Cimitirul Eroilor de la Poieni - Targu Ocna - Am parcat pe ulita de langa monument, este loc suficient in spatele edificiului. Nu a fost necesar GPS.
  • Iazul Negoiesti - Stefan cel Mare: Iazul Negoiesti - Stefan cel Mare - Surprins de frumusetea peisajului, era sa uit de cealalta comoara. Noroc cu buretii de cioata.
  • Turnul cu ceas - Sighisoara: Un ascunzis si un loc deosebit - A trecut deja de ora 8 seara, cand am trecut prin Sighisoara. Totusi, momentul era potrivit pentru a cauta geocutii, fiind in timpul saptamanii si aproape de sfarsitul zilei.
  • Sibiu: Am găsit cutia - Am pus o mina de pix in ea pentru a se putea completa log-ul pe viitor.

Ai ajuns in Ivanesti si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Biserica dracilor? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Ialomita, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!