Castanii de langa Tautii-Magheraus

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Castanii de langa Tautii-Magheraus - dupa inregistrare.

Piatra Singuratica Piatra Singuratica Gretes
Piatra Singuratica
Capela Sfanta Ana 2
Calcarele de la Cisnadioara 4 Cisnadioara calcar
Calcarele de la Cisnadioara 4
Cheile Ramnuta Mare cascadele paraul Ramnuta Mare
Cheile Ramnuta Mare

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Castanii de langa Tautii-Magheraus!

>>> Vizitati Castanii de langa Tautii-Magheraus si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Baita, se afla la 2,72 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Baita: 1
Lacul Lapus Catedrala romano-catolica Satu Mare Turnul Pompierilor Satu Mare Pestera Boiu Mare Gradina Romei Satu Mare Gorunul secular Padurea Craiasa Creasta Cocosului
Canionul cu trei vai Rus
Are abriuri supraetajate, sub care iarna se formeaza cascade de gheata.
Lacul Morarenilor Biserica reformata Cu lanturi Satu Mare Pestera Valenii Somcutei Cetatea Chioarului
Plop negru Ciocmani
Se pare ca este cel mai gros plop in viata din Romania, respectiv al doilea arbore dupa grosime din tara, posibil si record international.
Mlastina Iezerul Mare Muntii Ignis
Mlastina Iezerul Mare, sau Tinovul Harnicestilor.
Izvorul din Poiana Botizei
Rozeta de piatra Ilba
Monument al naturii, este o arie protejata, rezervatie naturala de tip geologic, paleontologic si peisagistic.
Lacurile Oar Izvorul Stoiceni
Pasul CavnicPasul Cavnic
Am gasit geocutia. Prima mea geocutie gasita in Romania.
Cetatea Ardud
Cetatea Ardud, construita in 1481 de viitorul voievod al Transilvaniei Bartolomeu Dragffy, de plan poligonal cu bastioane de colt, a fost una dintre cele mai puternice fortarete seniorale din nordul Transilvaniei.
Lacul Albastru Baia Sprie
De aici urcam pe o poteca cu serpentine pana la lac.
Mlastinile Vlaschinescu
Gradina ZmeilorGradina Zmeilor
Am iesit la iarba verde la zmei si din intamplare in timp ce ne cataram din distractie pe stanci am dat din intamplare peste cutie. Am gasit foarte usor cutia. In Gradina Zmeilor, aceasta bijuterie naturala de importanta geologico-peisagistica unica in Romania, putem vedea azi niste amenajari oribile.
Lacul Vama Lacul Motis Balta Adrian Mlastina Taul Negru Dealul Comorii Batarci Lacul Benesat Rezervatia de stejar Bavna-Cogna Lucacesti Lacul Mogosa Izvoarele din Poiana Soarelui Lacul Turulung Pasul Gutai Lacul Firiza Mlastina Poiana Brazilor Cheile Babei Lacul Nistru Judetul Maramures Rezervatia fosilifera Chiuzbaia Taul lui Dumitru Lacul Dara Lacul Satulung Lacul lui Goe Adrian
Satu MareSatu Mare
Am gasit azi cu usurinta, geocutia.
Balta Porumbesti Lacul Odoreu Lacul Lighet Targu Lapus Lacul Damacuseni
Cuta SocondCuta Socond
Am fost acolo dar nu am gasit cutia, poate din cauza zapezii, sau poate din cauza ca nu am citit atent toate detaliile de aici.
Coloanele de la Limpedea Lacul Dobricel Cheile Tatarului
Cimitirul Vesel Sapanta
Cimitir cu epitafuri pictate de mana.
Lacurile Bercu Nou Lacul Salatig Lacul Calinesti
Valori naturale - Judetul Maramures

• Urmarire Castanii de langa Tautii-Magheraus

• Biserica catolica fortificata - Bancu: O noua cutie in locul celei disparute - Administrativ vorbind, implicit si istoric, si asa cum apare ea in catalogul monumentelor istorice din judetul Harghita. Biserica fortificata apartine satului Ciucsangiorgiu.
  • Baile Apor: Instructiunile au fost de nota 10 - Cutia are o margine crapata. Noroc ca logbook-ul a fost pus intr-o punga separata.
  • Varful Ciudomir - Muntii Tarcaului: Varful Ciudomir - Muntii Tarcaului - Bine mascata de padure, aici se afla o piramida geodezica ce marcheaza varful. La baza unui picior se afla si cutia.
  • Poarta Doamnei - Poiana Brasov: Am găsit cutia - Este in stare excelenta, am pus in ea un omulet verde si o bricheta.
  • Stancile Turnuri: Urcand pe valea Minerului - Urmand noile marcaje, triunghi albastru, ar trebui sa fie destul de usor de ajuns. Nu e chiar asa.
  • Concretiuni de Feleac: Excursie in zona - Am gasit geocutia cu ocazia unei excursii in zona. Ascunzisul este intr-un loc foarte bun.
  • Castelul nobiliar Sukosd-Bethlen - Racos: Atractiile Racosului - Am sosit la Racos pentru a arata atractiile locului prietenilor mei. Imediat cum am parcat langa castelul nobiliar, au sosit doua doamne in varsta, pentru a ne deschide poarta fortificatiei.
  • Drumul Golgotei - Radna: Cutia Golgotei - Am gasit geocutia.
  • Mestecanisul Reci: Ostasul impietrit - De atitea ori am trecut in fata ostasului sus amintit spre Covasna. Am gasit si geocutia de mai multe ori, asa ca era si timpul sa anunt si pe acest site.
  • Sibiu: Cred ca o sa merg mai departe - Am gasit locatia, fiind prima cutie pe care o caut. N-am fost pregatit nici macar cu un pix, noroc cu un bar din apropiere.
  • Ciuperca de piatra - Nemira Mica: Ciuperca Nemirei Mici isi are acum cutie proprie - Indiciul conduce la sigur, ciuperca fiind in cararea de acces pe varful Nemira Mica. Am reformulat textele de pe cutie si de pe carnetel in conformitate cu realitatea.
  • Vechea cale ferata ingusta Comandau - Covasna: Printre sute de cioate putrezite - Am scotocit cateva cioate dintr-un perimetru rezonabil din jurul punctului indicat de GPS, dar in zadar. Am luat ca amintire din frumoasa poiana aflata nu departe de locatie 4 mici capuse.
  • Cetatea Turia: Pai, ai doua posibilitati - 1 Inghiti sec, saluti politicos, si intri. Sper ca ai obrazul destul de gros, pentru ca s-ar putea sa primesti niste palme.
  • Casuta de pe muntele Cucu: Coordonate intersectie - Iata coordonatele intersectiei despre care e vorba in comentariul anterior. Le-am trimis si sub forma unui punct auxiliar, dar poate n-au ajuns.
  • Parcul dendrologic Gurghiu: In intuneric - Era deja intuneric cand am ajuns acolo. Am avut o discutie lunga cu portarul pana ne-a lasat sa intram, Istvan.
  • Concretiuni de Feleac: Comentariu primit de la Maria Victor - Cel mai accesibil loc ramane cel de la Costesti. Trovanti de dimensiuni mai mici pot fi gasite in majoritatea gresiilor carbonatice din zona Carpatilor de Intorsura, pe linia formatiunilor numite flysh (fost tarm de mare in vremuri geologice).
  • Biserica Sfantul Nicolae - Fantanele: In ultimul loc, ca de obicei - Era deja trecut de miezul noptii, cand am ajuns la Fantanele. Dupa concertele primei seri ale festivalului rock Artmania.
  • Mina de petrol - Sarata-Monteoru: Usor de gasit - Insa drumul pana acolo este foarte dificil, cu auto.
  • Varful Tuguiata Batrana - Podisul Babadagului: Batran, dar mai prezentabil - Dupa ce am pus o cutiuta noua in ascunzisul de pe varful Tuguiata, mi-am continuat drumul spre Tuguiata Batrana. Am incercat sa merg fara gps, dar dupa ce am facut un cerc, m-am pomenit in acelasi loc, pe Tuguiata :-).
  • Lacul Andreoaie - Boistea: Cutie noua la Lacul Andreoaie - În trecere pe la lac am constatat devalizarea ascunzisului si disparitia geocutiei. Cum aveam la mine una goala am reamenajat ascunzisul, ascunzand mai bine cutia.
  • Cascada Paraului Saritor: Unde-s doi - Cu un an in urma, cand am trecut prima oara pe la cascada, am fost foarte aproape de ascunzis, dar nu am insistat aproape convins fiind ca fizionomia ascunzisului s-a transformat radical in urma prabusirii stancilor.Doar in parte am avut dreptate (vezi foto atasata), caci ascunzisul propriu-zis a ramas intact, iar geocutia la locul ei.
  • Canionul Dofteana: Cutie noua la Canionul Dofteana - De astazi exista o cutie noua la canion. In acelasi loc in care a fost ascunsa cea veche.
  • Capela Sfanta Ana: Am gasit-o usor - Intoarcerea din turul tarii (dupa cutii), dupa o noapte de groaza, in masina, la Balvanyos, alaturi de ursoaica si puii ei. Apa foarte buna, dimineata, o baita superba, apoi da-i cu cautatul.
  • Mestecanisul Reci: Monstrul din padure - Acest ascunzis nu este pe teritoriul mestecanisului de la Reci, ci pe cealalta parte a drumului, printre brazi, in padurea vizavi de statuie. Prima data l-am gasit si eu, ca probabil toti ceilalti care cauta cu gps, pe monstrul din padure.
  • Biserica Saciova: Gasita in ziua ascunderii - Am gasit acest ascunzis in ziua ascunderii, pe baza coordonatelor primite de la cel care a ascuns geocutia.
  • Stancile Turnuri: La o inaltime bunicica - Dupa un urcus pronuntat am ajuns la aceasta geocutie. Un ascunzis foaret bun.
  • Baile Homorod: Ascunzis mult mai bun - Am gasit si aceasta geocutie. De data aceasta o noua geocutie, intr-un ascunzis nou, ascunsa de o alta persoana.
  • Podul Minciunilor: Am gassit cutiuta - Am gassit cutiuta de linga Podul Minciunilor.
  • Cascada Tamina: Canionul si cascada - Am coborat de pe Piatra Mare pe marcaj banda albastra. Accesul nu se remarca din drumul forestier.
  • Piatra cu caldare mare - Piatra Soimului - Oituz: Caldarea Mare din Piatra Soimului a fost cu plin - Cunoscand bine locatia, ne-a fost usor sa gasim ascunzisul. A fost usor de gasit si geocutia.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Castanii de langa Tautii-Magheraus? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Maramures, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!