Navigheaza pe teren in timp real, te ajutam sa gasesti comoara ascunsa aici! Dupa autentificare.

Daia

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Daia - dupa inregistrare.

Observator de vanatoare Fortareata Saciova
Observator de vanatoare
Intrare in cabana cabana ciucas
Intrare in cabana
Lacul de Argint - 2 lacul de argint adjud
Lacul de Argint - 2
4165 Rupea cetate
4165

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Daia!

Vizitati Daia si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

>>> Intra in zona tainica a cautatorilor de comori virtuale, si cauta geocutia terenului de joaca Geotrekking ascunsa aici!

Cea mai apropiata localitate este Daia, se afla la 0,72 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Daia: 5
Turnu Rosu din BoitaTurnu Rosu din Boita
In drum spre eventul de la Campulung Muscel am oprit si la Turnu Rosu unde am cautat si gasit cutia. Am publicat aceasta geocutie doar ieri, 6 septembrie 2014. Stiu bine ce am gasit.
Bratul mort Custelnic
Biserica Sfanta Treime SibielBiserica Sfanta Treime Sibiel
Mi-a placut crucea veche de la Pomana, datand din 1877.
Saua Galbenele Muntii Fagaras
HosmanHosman
Apartine de comuna Nocrich.
Cariera de marmura Porumbacu
Lacurile La amurii albi Dumbraveni Lacurile de pescuit La amurii albi se afla langa drumul judetean dintre Dumbraveni si Bahnea, intre dealuri, papura si stuf.
Dealul Verde Porumbacu de Sus
Pensiunea Dealul Verde este o locatie unica, asezata in mijlocul padurii.
ApoldApold
Am gasit cutiuta.
Varful Somnului Muntii Fagaras
Cetatea Salgo SibielCetatea Salgo Sibiel
M-am apropiat de locatie dinspre Sibiel.
Balta lui Iancu Colun
CibinburgCibinburg
Deasupra raului Cibin, respectiv in apropierea vechiului drum de transport al sarii, in jurul anului 1100, a fost ridicata o fortificatie.
Refugiul Vistea Muntii Fagaras
Biserica evanghelica Turnisor SibiuBiserica evanghelica Turnisor Sibiu
Am avut noroc ca am gasit poarta deschisa.
Lacul BaleaLacul Balea
Am gasit geocutia. Multumesc pt ascunzis.
Curmatura Mosului Muntii Fagaras
Turnul FalkenhaynTurnul Falkenhayn
Am ajuns in orasul Sibu, cu ocazia festivalului rock Artmania, la ora 18 seara.
Richis Cred ca (din pacate) cutiuta a disparut.
Podul minciunilor Blaj
Podul face legatura intre zona centrala a Blajului si cartierul Hula, respectiv sase artere principale ale municipiului.
Rapa RosieRapa Rosie
Am gasit cutia, multumesc. Felicitari pentru gasirea geocutiei. Intr-una din zilele de concediu, trecand din Fagaras spre Cluj, ne-am oprit la Sebes pentru o raita pe la Rapa Rosie.
BrateiuBrateiu
Locul e cam sus.
Saua Chica Fedelesului Cetatea Fagaras
Poarta de PiatraPoarta de Piatra
Poarta de Piatra este una dintre cele opt porti cunoscute pana in prezent in masivul Cozia.
Cetatea CisnadioaraCetatea Cisnadioara
Va asteapta sa-l luati si sa-l plimbati mai departe prin Romania, si nu numai. In curtea bisericii, respectiv in zidurile cetatii se afla o multime de pietre imense, rotunde. Am gasit cutia ascunsa.
Manastirea Cisterciana Carta
Este situata pe malul stang al Oltului, intre municipiile Sibiu si Fagaras, in imediata vecinatate a localitatilor de azi Carta si Cartisoara.
Baraj Valea Rea Padurea de stejar pufos Tarnava Mare Melcii Doabrei
Varful TurtudanulVarful Turtudanul
Varful Turtudanul, orasul Brezoi.
Saua Corbului Lacul Sacel Pestera Arnautilor Bradul urias de 500 de ani Pestera Laptelui
Lacul Negru Ocna Sibiului
Suprafata sa este de 505 m2.
Parcul Natural Dumbrava SibiuluiParcul Natural Dumbrava Sibiului
In drum spre Paltinis, noaptea.
Varful Rozdesti
Mina parasita Piciorul LespezilorMina parasita Piciorul Lespezilor
Desi am observat obiectivul la inceputul unei ture pe Lespezi, am cautat cutia la intoarcere.
Ocna Pustie de la Ocna Sibiului
Ocna Pustie de la Ocna Sibiului, sau lacul Avram Iancu, s-a format pe locul salinei Fodina Maior (Grosse Grube), exploatata in sistem clopot, prin doua puturi, pana la adancimea de 160 m.
Valea Viilor Am gasit cutia. Balta lui Raul
CalnicCalnic
Am gasit cutia.
Cascada Cataractele Lotrului
CasoltCasolt
Am gasit cutiuta in geam.
Casa Andrei Otetea Sibiel Rezervatia Cristesti Iezeru Mare Muntii Cindrel Varful Iezerul Muntii Fagaras
Lacul Ocnita Ocna Sibiului
Lacul Ocnita de la Ocna Sibiului s-a format pe seama salinei Fodina Minor (Kleine Grube), exploatata in sistem clopot pana la adancimea de 136 m, prin doua puturi, si abandonata in anul 1817, datorita infiltratiei apelor.
Lac Tocile
Biserica armeneasca Dumbraveni Imaginea asimetrica a bisericii armenesti din Dumbraveni este rezultatul furtunii din anul 1927, cand vantul puternic a daramat coiful turnului de nord-vest, care de atunci nu a mai fost reconstruit. O biserica foarte frumoasa.
Fantanita Craiesei FagarasFantanita Craiesei Fagaras
Fantanita Craiesei, Fursten Brunnen - Fagaras, in prezent complex turistic.
CisnadieCisnadie
Intr-o zona inconjurata de paduri si livezi, la 14 km sud de municipiul Sibiu.
RusiRusi
Am gasit cutiuta.
Lacul Vrajitoarelor Ocna Sibiului
Lacul Vrajitoarelor de la Ocna Sibiului este un lac mic, pe cale de inmlastinire cu apa dulce provenita din precipitatii, cu adancimea de 0,25 m.
Varful Moldoveanul Muntii Fagarasului Am urcat aici prin Valea Rea, timp de 4 ore cu tot cu odihna si foto.
Turnul Spart BoitaTurnul Spart Boita
Am gasit cutia. Am gasit cutia in Turnul spart de la Boita.
Pomi cu coroana cubica Sibiu
Dupa aplicarea noii tehnici sunt necesare 2-3 ani pana cand coroanele arborilor vor lua forma dorita.
Varful Laitel Cascada Lotrisor
Obiective cultural-istorice - Judetul Sibiu
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Daia

• Gasita - Am gasit cutiuta in copac.
  • Pe culme - Piatra Soimului - Oituz: Culmea Pietrei Soimului are si o surpriza - Nu mai ajunsesem pe micul platou al Dealului Piatra Soimului de foarte multi ani. Si mai ales nu pe traseul impus de circuitul ascunzisurilor, propus de Trekkingklub.
  • GK Hotel Szent Kristof: TB si GeoKret - Cereti geocutia la receptie. Am pus in cutie un TB, Eine Pfote geht auf Reisen si un GeoKret.
  • Turn belvedere - Sumuleul Mare: Urcus frumos - Un urcus foarte frumos pentru o dupa amiaza.
  • Parcul Colina - Cluj: First geocache - Searched and founded. Lucky with my children.
  • Piatra Gaurita - Talisoara: Gaura cu plin - La intoarcere din fructuoasa (si din punct de vedere geotrekking) drumetie de pe dealurile Varghisului (de fapt, in Muntii Persani). Am avut timp sa deviem trei sferturi de kilometru din soseaua Varghis-Talisoara.
  • Baia Hammas - Paraul Jombor: Bronz secuiesc - Ce bine, chiar daca eu sunt gazda ascunzisului, am putut sa caut geocutia ascunsa de proprietarul cutiei. Cautand ascunzisul, am gasit aici o plasa pentru fluturi (un alt joc).
  • Biserica Neagra Brasov: Spor la cautat - Am avut ceva batai de cap dar am gasit-o. Era total in partea opusa a bisericii unde credeam eu ca ar putea fi.
  • Stanca Soimilor - Baile Tusnad: O noua cutie intr-un loc nou - Am ascuns o noua geocutie, intr-un loc nou. Dupa ce ascunzisul initial a fost devastat de 4 ori.
  • Lacul Avrig: Am ajuns aici - Am fost la acest POI.
  • Drumul Transharghita: Transharghita - Am trecut pe Transharghita cu un ARO. Era un drum extraordinar de fain .
  • Macin: Scurtatura sa zicem - Ca sa gasim ascunzisul a trebuit sa scurtcircuitam oarecum traseul tuistic al crestei Pricopanului. Insa variatia a fost binevenita chiar daca a venit la pachet cu ceva obstacole suplimentare.
  • Piatra Scrisa - Piatra Mare: Primul in caiet, piatra era deja scrisa - Am urcat pe creasta Pietrei Mari dinspre Valea Garcinului, pe traseul marcat cu triunghi albastru. Am ascuns o geocutie la Coada Pietrei Mari.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: De acord, dar cu nuante - Din multe puncte de vedere, sunt de acord cu tine. Fiind invitati in casa (citeste, site-ul) ta (tau) e de bun simt sa-ti respectam regulile (si recomandarile).
  • Laguna Albastra - Aghiresu: Brooke Shields - Felicitari pentru gasirea geocutiei. Intr-adevar Laguna albastra merita a fi vizitata mai ales vara.
  • Cazemata de pe Dealul Bugeac: Felicitari pentru drumetie - Si pentru gasirea geocutiei. Ce pacat ca nu ati anuntat gasirea cutiutei mai devreme.
  • Capul Fagului: Update la geoascunzis - Drumetind pe interfluviul Fisag-Fitod am trecut si pe langa troita aflata pe interfluviului in capul drumului ce suie din Misentea si ajunge la antena GSM de pe Varful Capul Fagului. Cu gandul de a verifica existenta geocutiei de aici.
  • Stejeris: In drum spre Targu Mures - Usor de pus mana pe ea :-).
  • Lacul de acumulare Sub Cetate: Am gasit cutia - Am gasit geocutia.
  • Parcul de aventura Balu - Harghita Bai: A fost foarte fain - Am gasit cutia. Am luat Geokrety-ul Mareszka 4.
  • Biserica unitariana Sanvasii: Acces liber in turnul bisericii - Ajungand la fata locului, am intrat in gradina bisericii pe poarta de jos. Din aceasta cauza eram putin derutat sa identific locul ascunzisului.
  • Concretiuni de Feleac: Am vizitat zona - Primisem coordonatele de la un prieten, si in dupa-amiaza aceea tocmai plecam din oras si am zis sa fac un mic ocol :) Aveam doar coordonate, fara descriere, fara hint, fara poze, absolut nici o alta informatie. Semnalul de la GPS era slab, incat abia isi lua fix pe sub copaci.
  • Rezervatia Gura Dobrogei: Remediere confuzie creata - Se pare ca coordonatele gps ale geoobiectivelor Pestera La Adam si (rezervatia) Gura Dobrogei au fost schimbate intre ele (anuntate gresit). Nu am fost atent la aprobarea noilor geoobiective la vremea respectiva, si astfel s-a creat o confuzie.
  • Mlastina Harman: Din pacate - Biserica a fost deja inchisa, cand am sosit la fata locului. Programul de vizitare este afisat la intrare.
  • Tampa: La inceput de an - Gasit la inceput de an.
  • Mofeta din Baile Tusnad: Inaintea ultimului concert - Sambata seara, inaintea ultimului concert din cadrul Tusvanyos, cand am facut inca o plimbare la mofeta. Vineri seara (tarziu) n-am putut pentru ca pompierii pazeau drumul si nu lasau pe nimeni, un urs venise deja pana langa tabara.
  • Turnul Ciuntit - Tomesti: Totusi, chiar acolo e - N-o sa povestim cum am intrat in posesia cutiei, pentru a nu divulga despre ascunzis mai mult decat a vrut ascunzatorul. Locul este deosebit de pitoresc, iar descoperirea cutiei - n-ar trebui sa ridice probleme - este o rasplata binemeritata pentru timpul si efortul de a ajunge aici.
  • Varful Papusa: Pe Varful Papusa dinspre Portile Inchise - Dupa ce am gasit geocutia ascunsa pe varful Mare, am trecut prin Portile Inchise si am urcat pe varful Papusa. Este pentru prima data cand sunt in aceasta zona, dar cred ca este unul dintre cele mai frumoase locuri din muntii Retezat, Taul Tapului si Portile Inchise.
  • Piatra Colibei: Inlocuire cutie temporara la Piatra Colibei - Am vizitat astazi geocutia Piatra Colibei. Se pare ca geocutia initiala a disparut, deoarece cineva a schimbat geocutia cu una temporara.
  • Monumentul si cimitirul din Pasul Casin - Culmea Nyerges: Ascunzis drive-in - Cu toate ca am trecut de mai multe ori zilele astea prin pasul Casin, nu am oprit pana acum, sa gasesc geocutia ascunsa aici. Eram putin si grabit, si vroiam sa folosesc timpul ramas pana la inserare pentru ce era mai important drumetiile planuite.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Daia? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Sibiu, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!