Manastirea Cisterciana - Carta

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Manastirea Cisterciana - Carta - dupa inregistrare.

Intrare Cisnadioara cetate biserica
Intrare
Biertan Biertan
Biertan
Loc de odihna Capeni ulm
Loc de odihna
Intrarea spre dreapta Grossau Cristian biserica
Intrarea spre dreapta

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Manastirea Cisterciana Carta!

>>> Vizitati Manastirea Cisterciana - Carta si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Carta, se afla la 0,77 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Carta: 1
BrateiuBrateiu
Locul e cam sus.
Biserica leprosilor SighisoaraBiserica leprosilor Sighisoara
Pe peretele bisericii a fost amplasat un amvon exterior, numit Pesthanzel, din care se predica leprosilor.
Turnul Fierarilor SighisoaraTurnul Fierarilor Sighisoara
A ars in anul 1676, apoi a fost reparat.
Cetatea CisnadioaraCetatea Cisnadioara
Va asteapta sa-l luati si sa-l plimbati mai departe prin Romania, si nu numai. In curtea bisericii, respectiv in zidurile cetatii se afla o multime de pietre imense, rotunde. Am gasit cutia ascunsa.
Saua Galasescului Muntii Fagaras
Turnul FalkenhaynTurnul Falkenhayn
Am ajuns in orasul Sibu, cu ocazia festivalului rock Artmania, la ora 18 seara.
La Zaplaz Muntii Piatra Craiului
Casa cu cerb SighisoaraCasa cu cerb Sighisoara
Poate ar fi mai corecta denumirea de Casa cu coarne de cerb, deoarece denumirea germana este Haus mit dem Hirschgeweih.
Umerii Pietrei Craiului Lacul Cristian Poarta Mare din Canionul Anghelide
Casa Mild SighisoaraCasa Mild Sighisoara
La mijlocul secolului al XVII-lea el a construit Scara Scolarilor si Bastionul de langa Turnul Cizmarilor.
Ferma vedetelor Porumbacu de Sus
CisnadieCisnadie
Intr-o zona inconjurata de paduri si livezi, la 14 km sud de municipiul Sibiu.
Balta lui Raul
Parcul Natural Dumbrava SibiuluiParcul Natural Dumbrava Sibiului
In drum spre Paltinis, noaptea.
Baile Fantana Puturoasa RupeaBaile Fantana Puturoasa Rupea
In prezent ruinele fostelor cladiri au fost demolate, iar fostul rezervor de apa este acoperit si inchis.
Copsa MareCopsa Mare
Este vorba de biserica din Copsa Mare (nu Mica - cum apare din greseala in text).
Izvorul Paraul Calului Muntii Fagaras Curmatura Balei Podul Calugarita
Lacurile Horea Closca Crisan Ocna Sibiului
Pe locul lor, in 1770, erau mentionate: Lacul Rosu Interior, Lacul Rosu Exterior, Lacul Verde Interior, Lacul Verde Exterior, Lacul Femeilor, Lacul Liber.
Varful Caldarii Ocolite
Casa Pravaliei Gusterita Sibiu
Este situata in cartierul Gusterita din Sibiu, pe strada Malinului 19.
Biserica evanghelica fortificata MosnaBiserica evanghelica fortificata Mosna
Am cautat de mai multe ori (degeaba) cutiuta de aici.
Monumentul Skariatin SighisoaraMonumentul Skariatin Sighisoara
In gradinile din spatele strazii Dumbravei, in spate la pompieri, gasim o interesanta statuie, care prezinta un leu care doarme.
Biserica evanghelica fortificata Bagaciu
Casa Albert Sighisoara
In Casa Albert se afla Internatul Scolii din Deal, azi parte din Liceul Teoretic Joseph Haltrich, cu predare in limba germana.
Valea Urlea Muntii Fagaras Poiana cu narcise Dumbrava Vadului Balta lui Iancu Colun
Lacul BaleaLacul Balea
Am gasit geocutia.
Valea Viilor Am gasit cutia.
AgnitaAgnita
Frumoasa biserica.
Saua Doamnei
Turnul Cositorarilor SighisoaraTurnul Cositorarilor Sighisoara
Are o pozitie defensiva, o forma frumoasa, si a fost reconstruit de mai multe ori.
Canionul Valea lui StanCanionul Valea lui Stan
Daca ati fost la Sapte Scari langa Brasov, veti aprecia cu siguranta acest canion amenajat, care este mult mai lung, mai frumos, si mai spectaculos, decat cel din Piatra Mare.
Stanca Coltul lui Damaschin Elis Braul de Mijloc
Cabana Curmatura Am gasit geocutia ascunsa in apropierea cabanei Curmatura, din Piatra Craiului.
Ocna Pustie de la Ocna Sibiului
Ocna Pustie de la Ocna Sibiului, sau lacul Avram Iancu, s-a format pe locul salinei Fodina Maior (Grosse Grube), exploatata in sistem clopot, prin doua puturi, pana la adancimea de 160 m.
Saua Calinetului
Refugiul Sperantelor Cioranga MareRefugiul Sperantelor Cioranga Mare
Aici poteca se ramifica, spre dreapta la Padina lui Calinet, iar spre stanga la Braul Cioranga Mare, pe langa refugiu.
Povestea Calendarului Porumbacu de Sus
Casute cu bunatati, locuri de joaca, restaurant, spectacole pentru copii.
Podul MinciunilorPodul Minciunilor
Am gasit destul de greu cutiuta de linga Podul Minciunilor. Datorita faptului ca ascunzisul este destul de expus, vara fiind practic inconjurata de terase, este posibil ca cutiuta sa dispara mai devreme, sau mai tarziu. Aam completat logul si am adaugat ceva in ea.
Biserica catolica Sfantul Iosif SighisoaraBiserica catolica Sfantul Iosif Sighisoara
Catedrala a ars in anul 1983, si a fost reconstruita in 1984, in stil neo-clasic si eclectic.
Cetatea RupeaCetatea Rupea
Gasita de clubul nostru, prima comoara din (speram) un lung sir.
Panoramic Dino Park Valea Avrigului
Trambulina, tobogan gonflabil, leagane, tras cu arcul.
Valea Arpasului Mina
Varful CoziaVarful Cozia
De langa cabana Cozia se urca direct, pe langa cantonul silvic, lasand in dreapta drumul forestier ce coboara spre Calimanesti.
Scara acoperita SighisoaraScara acoperita Sighisoara
Scara acoperita a fost destinata pentru usurarea accesului elevilor la Scoala din Deal.
Gradina zoologica Sibiu
Casa Intoarsa Brambura Park Avrig
Dar gasim aici si un mini zoo, teren de joaca pentru copii, si un restaurant in aer liber.
Acul din Valea Urzicii Piatra CraiuluiAcul din Valea Urzicii Piatra Craiului
Acul din Valea Urzicii, Piatra Craiului.
ApoldApold
Am gasit cutiuta.
Varful Mosuleata Muntii Fagaras
Lacul Ocnita Ocna Sibiului
Lacul Ocnita de la Ocna Sibiului s-a format pe seama salinei Fodina Minor (Kleine Grube), exploatata in sistem clopot pana la adancimea de 136 m, prin doua puturi, si abandonata in anul 1817, datorita infiltratiei apelor.
Parcul Petofi Sandor SibiuParcul Petofi Sandor Sibiu
Am gasit cutia ascunsa in zid.
Cariera de marmura Porumbacu
Pestera Stanciului Muntii Piatra Craiului
Neavand la dispozitie un gps, doar am sunat acasa pe cineva sa ma ghideze cu info de pe net.
Cetatea Scurta Orlat
In aceasta zona cercetarile arheologice si mentiunile documentare identifica numeroase situri printre care o asezare neolitica si doua fortificatii cu valuri de pamant: Cetatea Scurta si Cetatea Lunga La Zidu.
Ruinele primei biserici parohiale din SighisoaraRuinele primei biserici parohiale din Sighisoara
Ruinele se situeaza in gradina Parohiei Evanghelice, in imediata apropiere a Scarii Acoperite, la baza Dealului Scolii.
Biserica din Deal SighisoaraBiserica din Deal Sighisoara
Urmand exact instructiunea ajutatoare initial am cautat geocutia pe partea stanga a pilonului zidului.
Obiective cultural-istorice - Judetul Sibiu
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Manastirea Cisterciana
  • Localizare pozitie pe harta Carta

• Stanca Cucului de la Bogata: Piatra cu piton? - Ascunzisul este aproape drive-in, in fata stancii fiind loc destul pentru parcare. Iar accesul pana la geocutie este unul comod.
  • Cetatea Liteni: Intr-o zi insorita de toamna - Am fost la cetatea Liteni cu bicicleta. La ora 12:37 am gasit geocutia.
  • Parcul Colina - Cluj: Am gasit cutia - Au ajuns ceva rozatoare si au inceput sa roada cutia pe o parte.
  • La Rascruce - Muntii Ciucas: Multumesc pentru precizare - Una dintre cele doua cutii metalice era inchisa cu lacat, cealalta era deschisa. Inauntru mizerie, si nimic din ceea ce ar semana cu o sonda.
  • Cetatea Coltesti: Gasit din intamplare - Am gasit-o din intamplare (instinct).
  • Liniste vesnica: Un loc parasit si linistit - Am sosit dinspre Bezid, pe un drum destul de rau, care pune la incercare masina. In apropierea casei parasite apare insa si o bucata de asfalt.
  • Stanca Cucului de la Bogata: Altceva! - Desi am incercat eventul (cele trei cutii noi din zona), inserarea a vrut cu totul altceva. A doua zi, pe lumina, sa tot cauti.
  • Varful Ciudomir - Muntii Tarcaului: Varful Ciudomir - Muntii Tarcaului - Bine mascata de padure, aici se afla o piramida geodezica ce marcheaza varful. La baza unui picior se afla si cutia.
  • Biserica reformata - Vistea: Sambata - Am gasit aceasta geocutie, cu ocazia unei excursie cu bicicleta.
  • Concretiuni de Feleac: Comentariu primit de la Maria Victor - Cel mai accesibil loc ramane cel de la Costesti. Trovanti de dimensiuni mai mici pot fi gasite in majoritatea gresiilor carbonatice din zona Carpatilor de Intorsura, pe linia formatiunilor numite flysh (fost tarm de mare in vremuri geologice).
  • Cladirea Furnica - Targu Mures: Din doua incercari - Prima data am incercat sa gasesc geocutia, dupa miezul noptii. O masina a politiei locale, cu doua persoane inauntru, era parcata chiar vizavi de cladire, in parcarea bancii.
  • Parcul Natural Dumbrava Sibiului: Parcul Natural Dumbrava noaptea - In drum spre Paltinis, noaptea. Dupa o plimbare usoara, un ascunzis usor de gasit.
  • Piatra Corbului: Cutii - Pai, uite ca abia reusim sa le gasim pe-ale voastre. Care oricum, is puse in locuri foarte-foarte faine, locuri cheie.
  • Pestera Sugau - Muntii Giurgeu: Cutie noua - Am inlocuit cutia sparta cu o cutie noua.
  • Turnul Ciuntit - Tomesti: Totusi, chiar acolo e - N-o sa povestim cum am intrat in posesia cutiei, pentru a nu divulga despre ascunzis mai mult decat a vrut ascunzatorul. Locul este deosebit de pitoresc, iar descoperirea cutiei - n-ar trebui sa ridice probleme - este o rasplata binemeritata pentru timpul si efortul de a ajunge aici.
  • Livada Postei: Usor - Logbook ud, necesita intretinere.
  • Pe malul lacului - Bezidu Nou: Am gasit doar butelii de bere goale - Eram in graba, si doar prin trecere. Dar am zis sa nu plec fara a cauta acest ascunzis.
  • Viscri: Viscri - Am ajuns la biserica fortificata din Viscri in ultimul moment, deoarece din cauza unei pauze de masa, biserica este inchisa intre orele 14 si 16. Am reusit totusi sa vizitez biserica si sa fac cateva poze frumoase.
  • Via ferrata Pericolul Caprei - Harghita Madaras: Prima data pe un traseu de via ferrata - Am parcurs drumul ce leaga localitatea Izvoare (dinspre Zetea, respectiv Sub Cetate) de statiuna Harghita Madaras, pe un drum, care vara arata ca un rau secat, plin cu stanci. Recomandabil vara doar autoturismelor de teren.
  • Coltesti: Tura de 1 mai - L-am gasit, cu ocazia turei de 1 mai Multumim. Multumim si pt leucoplast, ne-a fost de ajutor.
  • Crit: Se pare ca nu am avut noroc - Exista o deschidere in zid, dar e semnificativ mai sus de 2m. De pe contrafortul din apropiere se poate arunca o privire, dar nu si intinde mana.
  • Baile Dugas - Danesti: De dragul furnicilor, nu! - Nu ne-am indurat sa mai stricam inca odata (pentru noi ar fi fost prima oara) micul musuroi de furnici care era cladit in fata ascunzisului. Oricum parea ca scoarta se stransese, ingustand mult gaura (e reactia arborelui la agresiunea furnicilor - nu e nici o gluma).
  • Monumentul lui Gheorghe Donici - Stefan cel Mare: Nu era sa fie - Am vrut sa caut zece ascunzisuri in aceasta zi. Dar s-a inserat, si am ajuns doar la noua.
  • Manastirea Piatra Scrisa: Manastirea Piatra Scrisa - In urma unor lucrari de reabilitare a locului, clopotnita a fost desfiintata. Ceea ce m-a facut sa schimb cutia in alta parte.
  • Stancile Doisprezece Apostoli - Muntii Calimani: Ruga zadarnica celor 12 Apostoli - Am dedicat o zi speciala vizitarii celor 12 Apostoli si Pietrelor Lucaciului, din cele trei ale expeditiei noastre in Calimani. Si tocmai la 12 Apostoli am dat chix cu gasirea ascunzisului, implicit a geocutiei.
  • Cetatea Bufnitei - Harghita Bai: Primul gasitor - Imediat dupa ce am aflat despre aceasta geocutie, am pornit in cautarea ei. Varful Harghita Ciceu este unul dintre locurile mele preferate pentru o tura scurta, in zilele in care am doar foarte putin timp la dispozitie pentru o iesire pe munte.
  • La Rascruce - Muntii Ciucas: Ascunzisul sub ocupatia oilor - Am ajuns La Rascruce venind de la izvoarele Vaii Stanei la o ora de acalmie pentru intreaga natura. Pe culmicica unde ne-a condus GPS-ul zabovea o turma de oi si capre.
  • Podul lui Stefan cel Mare: Monument istoric - Ma trag din apropierea locului respectiv. Spre rusinea mea, am trecut de foarte multe ori prin zona, dar nu am avut niciodata curiozitatea sa vizitez acest loc, acest pod.
  • Cetatea Rakoczi - Ghimes-Faget: Descriere confuza, cautare nereusita - Din cate am inteles eu, nu a fost chiar o cetate. Ci a fost numai un punct de observare, de supraveghere a traficului vamal.
  • Piramidele de langa Apold: Interesant - Interesante piramide.

Ai ajuns in Carta si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Manastirea Cisterciana? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Sibiu, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!