Pomi cu coroana cubica - Oradea

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Pomi cu coroana cubica - Oradea - dupa inregistrare.

Depresiunea Lacului Cailor lacuri varghis
Depresiunea Lacului Cailor
Lacul Filigeni - primavara lac filigeni comanesti
Lacul Filigeni - primavara
1185 Lacul Verde Sancrai Mures
1185
Bazin-rezervor fantana apa sarata Corund
Bazin-rezervor

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Pomi cu coroana cubica Oradea!

>>> Vizitati Pomi cu coroana cubica - Oradea si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Oradea, se afla la 0,52 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Oradea: 33
Lacul Valea Viteilor Cetariu Lacul Salonta CET Oradea Dealul Pacau Belvedere Stanu Carnului Lacul Cicos
Sannicolau de Beius Am gasit geocutia. Lacul Miersig Calcarele cu hipuriti Valea Crisului
Parcul natural Cefa
Parcul se desfasoara pe o suprafata de peste 5 mii de hectare si aduna la un loc o diversitate mare de habitate: mlastini, helesteie, canale, balti, padure, saraturi, terenuri cultivate, pasuni si fanete umede.
Colegiul national Arany Janos Salonta Lacul Paleu
Colonia de pasari de la Padurea Radvani
Este inclusa in Parcul Natural Cefa, se intinde pe o suprafata de 3 hectare.
Biserica de lemn din Bucea Am gasit cutiuta in drum spre Cluj. Avenul Giloasa Lacul Sintimreu Acumularea Crestur
Biserica romano-catolica Abram
Azi apartine bisericii reformate.
Parcul Central Valea lui Mihai Lacul Apateu Lacul Olosig Lacul Santaul Mic Lacul Valea Popii Sisterea Turnul Ciunt Salonta
Podul pietonal Garasos hid Intr-o plimbare nostalgica la Oradea, am gasit geocutia. Am gasit cutia dupa o cautare mai indelungata. Lacul Ianis Martihaz
Observator Betfia Dealul Somleu Betfia
Observator Betfia, locul fosilifer de pe dealul Somleu, avenul Betfia.
Tumul Pir
Are inaltimea de aproximativ 10 m, denumirea locului pe harta, Pir Nord.
Simian
Biserica reformata Marghita
La transformarile si reparatiile bisericii a contribuit si sotia principelui Transilvaniei, Gheorghe Rákóczi I, Zsuzsanna Lórántffy.
Lacul Fegernic Oradea
Statuia Isus Mantuitorul Borumlaca
Copia celei mai mari statui ale lui Isus Cristos din lume, avand dimensiunile unui om, a fost realizata de catre invatatorul Rudolf Docolonansky in anul 1938.
Poiana cu narcise Padurea Goroniste Gurbediu
Poiana cu narcise de la Padurea Goroniste, Gurbediu.
Pestera Casa Zmeului Vadu CrisuluiPestera Casa Zmeului Vadu Crisului
In evul mediu se transporta aici pe plute sare si lemn spre Ungaria, turnul indeplinea rolul de punct vamal.
Pestera Meziad Lacurile din Alesd Lacul Livada Livada de Bihor Peretele Zanelor Vadu Crisului Cetatea Cosdeni
Ferma de lavanda Oradea Santaul Mic
In anul 2023, Lavender Farm Oradea din Santaul Mic organizeaza Festivalul Lavandei pe data de 24-25 iunie.
Biserica reformata din Zauan
Cetatea de pamant Biharia
Cetatea ei uriasa de pamant, a devenit cel mai impozant monument de aceasta natura a tarii noastre.
Lacul Les Cascada si Pestera Vadu Crisului
Ruinele cetatii Adrian
Ruinele cetatii Adrian, Salard.
Lacul Simian Lacul Gepiu Cascada Boilor
Memorialul GintaMemorialul Ginta
Lupta cu natura:-), plus ca trebuia sa ma grabesc sa nu ma prinda furtuna. Motivul?
Avenul Sohodol
Strand termal Sannicolau de Munte
In urma acestei descoperiri a fost construita strandul termal de la Sannicolau de Munte.
Atractii inedite - Judetul Bihor

• Urmarire Pomi cu coroana cubica
  • Localizare pozitie pe harta Oradea

• Izvorul Kossuth - Borsec: Dupa inserare - Am petrecut ziua parcurgand traseele parcului de aventura de la Grota Ursilor. Tot acolo m-a prins si inserarea, dar nu am putut sa plec, fara sa caut macar o geocutie.
  • Coltesti: Gasit de Acasenii - Gasit azi de Alex Faur, Cristi Faur si Manu.
  • Limanu: De trei ori - Defapt am fost chiar de vreo 3 ori la cutie, pentru a verifica daca este inca acolo si totul este ok. Cutia era inca acolo.
  • Turnu Rosu din Boita: Turnu Rosu din Boita - Stiu bine ce am gasit. Si cutia lui csipike si aceasta de pe geotrekking.
  • Biserica catolica - Valea Seaca - Sanzieni: Cautand o capela, am gasit un cavou - Era deja intuneric bezna cand am ajuns in Valea Seaca. Nu prea am vazut mare lucru nici din aceasta biserica.
  • Cetatea Brasov: La cetate - Am gasit cutia. Ne-a placut foarte mult cetatea.
  • Sub Varful Lepsa: Varful lepsa e sub el - bis - Rugam primul gasitor al acestei cutii sa adauge pe titlului de pe eticheta si de pe coperta jurnalului cuvantul SUB, iar daca suie si pe Varful Lepsa si gaseste cutia de acolo sa taie de pe eticheta aceleia acelasi cuvant . Multumim .
  • Varful Harghita Madaras: Fara coordonatele ascunzisului - Am ajuns pe varf venind de la Cetatea Racu. Dupa ce am trecut pe la Piatra Tabulata, plecati fiind din Siculeni.
  • Biserica catolica - Ernei: Cautand nuci sub salcam - Era mult mai greu sa scot geocutia din ascunzis, fara sa fiu remarcat, decat sa gasesc ascunzisul. Omul care locuieste chiar vizavi de biserica imi urmarea fiercare pas, stand in poarta casei.
  • Baile Sarate - Sangeorgiu de Mures: Inainte de concert - Au trecut aproape 3 ani de cand am prezentat aceasta locatie ca punct de interes. In acest timp am trecut de mai multe ori pe aici, cautand un ascunzis bun pentru o geocutie.
  • GK Hotel Szent Kristof: Bardocz1 GeoKret - Am depus aici GeoKret si Eskimo's Friend The Birdie TB.
  • Rusi: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Cetatea Colt: Am gasit-o in stare buna - Accesul a fost ceva mai dificil. In jurul geocutiei a crescut o padure de urzici inalte de peste un metru.
  • Piatra Corbului - Rosia Montana: Piatra Corbului - Am ramas foarte uimit de peisajul sumbru din zona. Munti intregi rasi si parca tot pamantul este intors pe dos.
  • Sub Muntele Uroi: Cu circa un an in urma - Am gasit geocutia cu circa un an in urma, acum am vazut-o si aici pe site si m-am gandit sa o declar gasita. Locul cache-ului e intr-adevar deosebit, cu o vedere panoramica asupra Muresului.
  • Gurile vechilor mine de sare de la Targu Ocna: Surpriza din ascunzis - Dupa excursia de pe dealul Cosna, mi-a ramas doar putin timp pana la inserare. Pe drumul principal din Targu Ocna o tablita indicatoare ne arata directia spre salina.
  • Cascada Tamina: Canionul si cascada - Am coborat de pe Piatra Mare pe marcaj banda albastra. Accesul nu se remarca din drumul forestier.
  • Monumentul Victoriei - Tisita: Sigur alta, totusi gasita - Cutia este la locul ei si ne-am scris deja numele in ea, iar celelalte portdrapeluri sunt goale. Probabil cineva a considerat ca doua cutii la acest obiectiv sunt prea multe.
  • Biserica din Grossau - Cristian: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Cascada Lomasita - Muntii Calimani: Domnisoara Lomasita si Domnul Lomasel - Ne-am apropiat de locatie de-a lungul paraului Lomasul, trecand prin Poiana Izvor si Poiana Puturosul. Se poate merge cu masina pana la confluenta paraului Lomasita si Cica Mare.
  • Parcul Sportiv Universitar Iuliu Hatieganu - Cluj-Napoca: In drum spre casa - O plimbare prin parc in drum spre casa.
  • Varful Viscolul - Muntii Ciucului: Umezeala mare pe Viscolul - Am reusit sa gasesc geocutia in pofida indicatiei putin derutanta. Poate expresia intre brazi ar trebui citita sub un brad.
  • Campurile de lapiezuri: La culesul murelor si al cutiilor - La zona cu lapiezuri se ajunge, fie suind pe jos, de la nivelul Podului Natural de la Ponoare pe Dealul Pesterii. Fie continuand cu masina pe sosea, de la pod spre vest, pana se suie pe acelasi deal, dupa 500 m.
  • Livada Postei: Nice - Nice.
  • Varful Nemira Mica: Cutia de pe cel mai frumos varf al Nemirei - Indiciul e suficient pentru descoperirea cutiei. Asta neinsemnand ca satisfactia gasirii ei este diminuata in vreun fel.
  • Stancile Turnuri: Urcand pe valea Minerului - Urmand noile marcaje, triunghi albastru, ar trebui sa fie destul de usor de ajuns. Nu e chiar asa.
  • Podul si cazematele germane de langa Balta Salcuta: Podul ce n-a fost - Am vizitat podul ce n-a fost intr-o zi fierbinte de vara. Am profitat de o iesire cu bicicleta in zona pentru a bifa obiectivele semnalate de dl.
  • Piatra Gaurita - Talisoara: Gaura cu plin - La intoarcere din fructuoasa (si din punct de vedere geotrekking) drumetie de pe dealurile Varghisului (de fapt, in Muntii Persani). Am avut timp sa deviem trei sferturi de kilometru din soseaua Varghis-Talisoara.
  • Muzeul National Secuiesc - Sfantu Gheorghe: MNS - Sfantu Gheorghe - Am gasit cutia, chiar daca este amplasata intr-o zona cu foarte multi trecatori. Locatia este acum mult mai buna fiind in conditii perfecte.
  • Imeni: Informatii in plus - Eu personal nu am avut inca ocazia sa caut aceasta geocutie, asa ca poate nu ar trebui sa comentez. Din informatiile primite de la diverse persoane, am aflat insa urmatoarele.

Ai ajuns in Oradea si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Pomi cu coroana cubica? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Bihor, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!