Varful Britei

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Varful Britei - dupa inregistrare.

Ruinele bisericii Tătăresc
Monumentul celor doi Bolyai Bolyai Farkas Janos Targu Mures monument statuie
Monumentul celor doi Bolyai
Interior Bancu biserica
Interior
Panou informativ Porumbenii Mari cetate turn panorama
Panou informativ

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Varful Britei!

>>> Vizitati Varful Britei si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Smida, se afla la 12,48 km distanta.
Boga Podul natural de la Grohot Avenul Hoanca Urzicarului Biserica de lemn Ciumarna Belvedere Cascada Iadolina Belvedere Stanu Carnului Saua Bortigul Mina medievala fier Lucaci Pestera Huda Orbului
Cheile RunculuiCheile Runcului
Am participat la alegerea ascunzisului si la ascunderea geocutiei.
Izbucul din Valea Seaca
Groapa Ruginoasa Cu ocazia unei excursii cu SCA am gasit aceasta geocutie.
Sub Piatra Corbului Rosia MontanaSub Piatra Corbului Rosia Montana
Dupa o vizita efectuata in mina am cautat geocutia, dar am gasit numai locul.
Biserica reformata din Zimbor
Primele insemnari despre biserica dateaza din 1330.
Moloch Punct de belvedere Izvorul lui Traian Baia de Cris Peninsula Farcasului Lacul Tarnita Barajul Dragan-Floroiu
Ghetarul de la Scarisoara De aceasta data am abordat urcarea pe drumul nou amenajat fata de alta data cand am urcat cu un autobuz ce gafaia din toate bujiile si pocneau toate pistoanele. Avenul Dobru Huda Tatarilor Varful Vladeasa Taul Tarinii Rosia Montana Lacul Somesul Cald Cetatea Cosdeni
Cetatea Varjuvar Ma incapatanez sa ajung la Varjuvar de vreo doi ani. Intr-o excursie cu bicicleta am gasit geocutia de la Varjuvar.
Piatra Galbena Am gasit geocutia, impreuna cu elevii, Tornabacsi. Sfinxul Carnic Rosia Montana
Buteasa Muntii Bihor Este un pic mai mult decat o simpla plimbare, dar merita. Taul Mare Rosia Montana Valea Sighistel Lacul baraj Somesul Rece Biserica unitariana Rosia Montana Galeriile romane
Cetatea Almasului Am ajuns la Stana cu ocazia unei ture organizate de Asociatia Carpatina Ardeleana. Am gasit aceasta geocutie. Padurea de stejar pufos Carand Detunata Goala Dealul cu melci Pietrele Albe Biserica scufundata Geamana
Ghetarul Focul Viu Am gasit geocutia ascunsa langa Ghetarul Focul Viu. Calcarele cu hipuriti Valea Crisului Cascada Bohodei Canionul Rasca Lacul Tarnita Cucurbata Mare Muntii Bihor Pietrele Negre Panorama Scarita-Belioara Izvoarele Barcaului Padis Ponor
Laguna Verde Aghiresu
Mai putin cunoscute, si poate chiar mai frumoase, lacurile au o adancime de 1,1 m, respectiv 1,7 m.
Lacul Fantanele-Belis
Cetatea Liteni Am fost la cetatea Liteni cu bicicleta. Am gasit geocutia ascunsa la Cetatea Liteni, cu ocazia participarii la Congresul National de Speologie 2009 Cluj.
Biserica reformata VisteaBiserica reformata Vistea
Locul cutiei este oarecum expus. Am gasit aceasta geocutie, cu ocazia unei excursie cu bicicleta.
Cariera Corabia Cotetul Dobrestilor Dosul Laurului Cetatile Ponorului Pestera Meziad
Biserica de lemn din Bucea Am gasit cutiuta in drum spre Cluj. Biserica de lemn din Sanmihaiu Almasului
Biserica de lemn din Zimbor
Dintre trasaturile vechi pot fi mentionate fereastra cu oblon prins in structura peretilor, piciorul de altar sculptat in forma de potir.
Laguna Albastra AghiresuLaguna Albastra Aghiresu
Intr-o excursie cu bicicleta am gasit aceasta geocutie. Laguna Albastra ne-a privit cu ochi verzi, posibil influentati de inceputul toamnei si de norii de pe cer. Felicitari pentru gasirea geocutiei.
Valori naturale - Alte locuri

• Urmarire Varful Britei

• Varful Papusa: A doua - A doua geocutie gasita.
  • Camera Patrata - Pietrele Detunate - Masivul Ceahlau: Usor de gasit - La vedere, privelistea superba. Usor accesibila cand nu este zapada.
  • Cascadele Ramnuta Mare: Pur si simplu nu l-am dibuit - GPS-ul ne-a invartit printre vreo doi fagi cu trunchiuri multiple. La care s-au mai adaugat si cativa aluni - prin natura lor cu trunchiuri multiple.
  • Fantana Rece - Valea Boros: Multumiri calduroase pentru cutia de la Fantana Rece - Cred ca am mai trecut pe la Fantana Rece dupa ce am ascuns prima cutie - cea, intre timp, disparuta. De ce oare n-am verificat ascunzisul?
  • Lacul de acumulare Sub Cetate: Mersi pentru ocazie - Greu de ajuns pina la geocutie cu suflu.
  • Cimitirul Zathureczky - Baraolt: Cimitir reamenajat - Planuiam demult sa vizitez aceasta locatie, azi a venit si ocazia asteptata. Cimitirul a fost recent reamenajat.
  • Biserica de lemn Luncani: Dar nu am gasit cutia - Buna, am ajuns la biserica, am cautat in scorburile a 2-3 nuci ce pareau a fi cel descris, dar nu am avut noroc. Totusi nu-s convins ca am gasit nucul care trebuie.
  • Muzeul National Secuiesc - Sfantu Gheorghe: Orarul muzeului la sfarsit de saptamana - Sambata si duminica, muzeul este deschis pana la ora 14. In gradina muzeului se afla o casa veche foarte bine pastrata, care a apartinut unor secui instariti si o mica gradina botanica, care merita vizitata.
  • Panorama Bozeni: Am gasit numai panorama - Am sosit in padurea de deasupra satului Bozeni, venind cu bicicleta prin padure, dinspre movilele lui Ali pasa. In drum am vazut o caprioara, precum si tigani care adunau nuci.
  • Pasul Ghimes: Pasul Ghimes - In locul descris al ascunzisului, am gasit doar o piatra. Acpoerisul pare renovat, cu folie pe sub sindrila.
  • Poarta Schei: Am gasit - Am gasit cutia.
  • Palatul Cantacuzino: Propunere pentru o noua tura in zona - Foarte frumos fotoreportaj. Poti sa ne dai amanunte legate de posibilitatea de a vizita interiorul palatului.
  • Varful Peleaga: Peisaje spectaculoase - Da, cu adevarat Retezatul are peisaje spectaculoase, care depasesc cu mult celelalte grupe ale Carpatiilor. Am pus o geocutie si pe Varful Mare de pe care nu numai dupa parerea mea putem bucura de cea mai detailata priveliste asupra Retezatului.
  • Fantana cu paduchi: De la izvorul de langa drum pana la fantana - Dupa ce cu ocazia minivacantei de 1 mai, am avut mai multe intalniri cu vipere, caini, capuse. Am zis ca pot sa vina si niste paduchi.
  • Biserica de lemn Luncani: Biserica de lemn Luncani - Cutia era un pic descoperita, dar in stare buna. Locatie accesibila auto.
  • Baile Martanus: Reabilitare jurnal - Am gasit ascunzisul si cutia in el. Dar a durat ceva extragerea ei din mica scorbura, careia i s-a ingustat gatul.
  • Cascada Supanu: Provocare - O drumetie pe valea Supanului ne-a adus din nou in preajma cascadei. Veniseram pregatiti sa inlocuim cutia si carnetelul, pe care SorinIov le-a gasit deteriorate.
  • Pasul Barcaciului: Cutia necesita urgent intretinere - Am gasit cutia. Vezi inscrisul de la alte geocutii din judetul Sibiu, unde se pare ca l-am inscris din greseala.
  • Piatra Corbului: Cutii - Pai, uite ca abia reusim sa le gasim pe-ale voastre. Care oricum, is puse in locuri foarte-foarte faine, locuri cheie.
  • Stadionul municipal vechi - Targu Mures: Stadionul municipal vechi - Faina catarare.I
  • Dealul cu bujori - Ciucurova: Bujori cu boboci - Am reusit destul de usor sa gasim poiana cu bujorii. Nu am gasit exemplare inflorite, numai boboci.
  • Biserica Neagra Brasov: Cutiuta mica-mica - Am gasit nanocutia, si eu.
  • Stanca cu turnulet - Nascalat: Pe Nascalat iarna - Am ales cel mai scurt drum pentru a ajunge la geoobiectiv. Imediat dupa cascada Zugo, un drum de caruta urca pe Nascalat, iar serpentinele ne duc pana la stana de langa Stanca cu turnulet.
  • Stanca Soimilor - Baile Tusnad: Panorama - Dupa ce am coborat de la Stancile Turnuri am urcat pe Stanca Soimilor. Panorama te compenseaza pentru oboseala depusa la urcare.
  • Muntele de sare - Praid: Poteca educativa Muntele de sare Praid - Am parcurs poteca educativa din rezervatia naturala Muntele de sare de langa Praid. Traseul educational prezinta locuri interesante, formatiuni din sare si bai cu namol sarat.
  • Parcul Arpad - Turia: Nu 8, ci 9! - Gasirea cutiei nu ridica nici un fel de probleme. Am gasit-o intr-o stare foarte buna.
  • Tunelul Dragostei - Obreja: Corectie coordonate - Multumesc pentru corectie, am modificat coordonatele ascunzisului. Recunosc ca m-am grabit putin, si am facut o aproximare din doar 2 masuratori.
  • Biserica fortificata din Darjiu: Sit Unesco - Am gasit geocutia ascunsa langa satul Darjiu. Dupa gasirea ascunzisului am vizitat biserica fortificata din Darjiu, biserica care este ocrotita de UNESCO si este inregistrata pe lista acestuia de Patrimoniu Mondial.
  • Buncarul de razboi: Franzela neagra feliata si coenzima Q10 - Cu ocazia Zilelor Sfantu Gheorghe m-am intalnit cu cel care a ascuns aceasta geocutie, respectiv cu primii gasitori. Am aflat ca coordonatele nu sunt precise.
  • Stanca Faraonul - Valea Supanului - Comanesti: Faraonul, intre imagine si imaginatie - Eu am reusit sa o conving pe Marelena (sotia mea) sa vada Faraonul, si fara multa persuasiune din partea mea, ceea ce, credeti-ma, e un argument solid ca Faraonul poate fi vazut de oricine. Totul e sa respectati recomandarea din textul de prezentare a obiectivului.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Varful Britei? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din alte locuri, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!