Varful Comorii

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Varful Comorii - dupa inregistrare.

Saua Nemira 1 Saua Nemirei Nemira
Saua Nemira 1
Mici cascade pe parul Berii Fantana izvorul Nicolae Ioan paraul valea Berii muntii Ciucas
Mici cascade pe parul Berii
Ruinele cetatii cetatea Gurghiu
Ruinele cetatii
Sah Sangeorgiu de Mures
Sah

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Varful Comorii!

>>> Vizitati Varful Comorii si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Vasoaia, se afla la 2,97 km distanta.
Cetatea Soimos Am gasit geocutia ascunsa printre ruinele cetatii Soimos.
Drumul Golgotei RadnaDrumul Golgotei Radna
Am gasit geocutia. Locul e super, cutia e in stare foarte buna, mersi.
Pietrele Cohului Pietroasa
Denumirea locului pe harta veche austriaca este Eisen-Stollen, iar cuvantul german Bergwerkstollen tradus in limba romana inseamna galeria unei mine de fier.
Lacul Pescarusul
Iazul Zabrani Paulis
Iazul sau Balta Zabrani - se afla pe teritoriul localitatii Paulis.
Lacurile de la Bocsig
Serpentine Transluncani Luncanii de Jos
Este sapat in stanca si versant de munte, lung de 4,5 km, si leaga localitatile Luncanii de Jos si Ruschita.
Tumulul Gramurada lui Ticu Susani
Movila numita Gramurada lui Ticu, situata la 540 m nord de biserica si la 20 m sud de calea ferata, este un sanctuar de epoca hallstattiana.
Avenul Hoanca Urzicarului Pestera Albastra Pietroasa
Minis De fapt, este acoperita doar de putin pamant, putand fi usor gasita si de trecatori. Primul cache gasit de noi.
Lavanda de la tara Fibis
Nu se percepe taxa de intrare, conditia pentru vizita este achizitionarea unui buchet de lavanda sau o sticluta de ulei.
Dealul Pacau
Sannicolau de Beius Am gasit geocutia. Lacul Cicir
Groapa Ruginoasa Cu ocazia unei excursii cu SCA am gasit aceasta geocutie.
Plop negru Paulis
Plopul negru se afla la sud-est de Paulis, intre raul Mures si calea ferata.
Izvorul lui Traian Baia de Cris Acumularea Topolovatu Mare Lacurile Socodor
Poiana cu narcise Rovina
Poiana cu narcise de la Rovina.
Dosul Laurului Castelul regal Savarsin Lacul Adea
Castelul BohusCastelul Bohus
Consta dintr-un singur corp de cladiri, care prezinta 30 de camere.
Lacurile Ghioroc
A fost amenajat pe teritoriul unei foste cariere de nisip, in scopuri turistice.
Gurasada Fun Park
Gurasada Fun Park - Gothatea.
Lacul Surduc
CharlottenburgCharlottenburg
Se remarca prin faptul ca este singurul sat construit in forma de cerc din Banat.
Belvedere Valea Bosniac Sistarovat
Obiectivul se afla la 2,5 km distanta, vest - sud-vest de biserica ortodoxa din Sistarovat, respectiv la 1,4 km vest de drumul judetean DJ572 Sistarovat-Cuvesdia.
Balta Soimos Casa de vanatoare Savarsin
Cetatea SiriaCetatea Siria
Cetatea a fost intarita in secolul XV - rolul indeplinit de cetate era unul strategic, de aparare si economic avand arondate 110 sate.
Stanca Florian Tomesti Cucurbata Mare Muntii Bihor Lacul Albastra Balansoar Crivina de Sus
Casa Pianului Jacques Faix Arad
Casa memoriala Jacques Faix, care include si celebrul Salon al Pianului, gazduieste azi evenimente culturale.
Sfinx Crivina de Sus Lacul Luncoiu Valea Sighistel Balta Rovina Podul natural de la Grohot Lacul Aradul Nou Rezervatia de soluri saraturate Socodor Lacul Taut Conacul Birtolon Baratca Fantana cu apa minerala
Parcul de sculptura Casoaia
Este constituita dintr-o tabara veche din epoca comunista, un camping privat cu cabane si vile, si un parc de sculptura amplasat in padure.
Moara Farasesti Stejarul Tebea
Tumulul Gramurada de la Jupani
Movila antropica numita Gramurada de la Jupani este situata la 610 m est-nordest de Halta Susani-Bega, la 30 m nord de paraului Glavita, pe malul drept.
Lavanda de Margina
Cascada Varciorog Cascada Varciorog este situata in perimetrul comunei Arieseni in apropiere de localitatea Vanvucesti la o altitudine de 1090 m. Pietrele Negre
Rozariul de la Mandruloc
Gradina de trandafiri Rozariul de la Mandruloc.
Caramidaria Santana Padurea de stejar pufos Carand
Valori naturale - Alte locuri

• Urmarire Varful Comorii

• Teiul de 500 de ani din Leliceni: GeoKret - E Harghita 40 GeoKret.
  • Cheile Tisitei: Intrebare - Nu inteleg din descriere daca la coordonate se afla o geocutie, sau este doar un ascunzis inregistrat in care oricine poate plasa o geocutie. Ma puteri lamuri?
  • Piatra cu caldare mare - Piatra Soimului - Oituz: Caldarea Mare din Piatra Soimului a fost cu plin - Cunoscand bine locatia, ne-a fost usor sa gasim ascunzisul. A fost usor de gasit si geocutia.
  • Poarta Schei: Am trecut pe aici - Harabeck si Iris (UC Team).
  • Sura de Piatra - Piatra Mare: Prima intodeauna conteaza - Fiind din zona si cu o mica experienta, a fost usor sa gasim cutia. Am prins o zi frumoasa pentru acest loc interesant creat de natura.
  • Cheile Baciului: Cel mai frumos loc pentru clujeni - Ar putea fi cel mai frumos loc de iesit in natura pentru clujeni. Are de toate, inca nu e stricat, nu e prea departe, se poate ajunge usor.
  • Pasul Vlahita: Pasul Vlahita - Am cautat in 2 zile diferite cutia. M-a ajutat si un catel strengar de la pensiunea din zona.
  • Biserica unitariana Sanvasii: Acces liber in turnul bisericii - Ajungand la fata locului, am intrat in gradina bisericii pe poarta de jos. Din aceasta cauza eram putin derutat sa identific locul ascunzisului.
  • Sonda straveche de la Poieni - Targu Ocna: Sonda straveche de la Poieni - Targu Ocna - Desi zona e intens circulata, trebuie sa ne gandim ca asa a inceput dezvoltarea industriala a Vaii Trotusului - cu extractia bogatiilor subsolului (sare, carbune, petrol). Geocutie in stare buna.
  • Sonda straveche de la Poieni - Targu Ocna: Titlul comentariului - Este inutil folosirea titlului ascunzisului pentru titlul comentariului. Nu ofera informatie in plus.
  • Lacul Ilieni: Lumea inghetata - Parca toata lumea e inghetata. Iarna s-a intors si in Depresiunea Trei Scaune.
  • Baile Homorod: Copaci rupte - Chiar acolo sunt mai multe copaci rupte in doua, Istvan.
  • Stancile Doisprezece Apostoli - Muntii Calimani: Ruga zadarnica celor 12 Apostoli - Am dedicat o zi speciala vizitarii celor 12 Apostoli si Pietrelor Lucaciului, din cele trei ale expeditiei noastre in Calimani. Si tocmai la 12 Apostoli am dat chix cu gasirea ascunzisului, implicit a geocutiei.
  • Cimitirul Eroilor de la Poieni - Targu Ocna: Cimitirul Eroilor de la Poieni - Targu Ocna - Am parcat pe ulita de langa monument, este loc suficient in spatele edificiului. Nu a fost necesar GPS.
  • Ulmul din Capeni: Ceea ce era afara, era si inauntru - Am inconjurat ulmul de cateva ori, cautand in toate cavitatile posibile. Copacul este plin cu vietati, furnici, muste si viespi.
  • Fantana cu apa sarata - Corund: Provocare si satisfactie - Nu sunt adeptul ascunzisurilor de tip mistery. Unde trebuie sa rezolvi acasa cuvinte incrucisate, inainte sa afli coordonatele ascunzisului.
  • Varful Ciucas: Irezistibila cutie - M-am apropiat de varf tiptil, pe ocolite (prin Saua Tigailor), dar cineva a speriat cutia. Noroc cu peisajul inaltator, Ciucasul fiind usor de recunoscut din multe zari, nu si invers.
  • Biserica reformata din Talisoara: Cutie disparuta cu ocazia unor lucrari - Eram intr-o excursie in valea Cormosului. In drum spre casa am trecut pe langa biserica reformata din Talisoara.
  • Teiul de 500 de ani din Leliceni: Cartitele calatoare Hargita 40 si 50 - Da, locul este unul deosebit. Mai ales daca este timp frumos.
  • Poiana Alba: Poiana Alba in noiembrie - Chiar daca initial eu am fost cel care a incercat sa miste piatra care ascundea geocutia, din cauza ca aceasta nu s-a miscat, am inceput sa caut in alta parte. Pana la urma cutia a fost gasita in acest loc.
  • Cascada Susarei: Cascada Susara - Locurile sunt superbe si merita vazute. Excursia cu prietenii mei i3senii a continuat si am ajuns si in acest loc mirific.
  • Tunelul Dragostei - Obreja: Tunelul Dragostei - Am profitat de ziua frumoasa de toamna. Si am plecat impreuna cu partenerul meu de geotrekking, Russia, in cautarea acestei cutii.
  • Pestera Stanciului - Muntii Piatra Craiului: Comoara din Pestera Stanciului - Coordonatele gps nu te mai ajuta la cautarea acestei geocutii. Intreaga parte de intrare trebuie periata pentru a gasi ascunzisul.
  • Biserica catolica - Imeni: Am fost gasitorul numarul sase - Aceasta geocutie a mai fost gasita de alte 5 persoane inaintea mea, ascunzisul fiind preluat si pe interfata in limba maghiara a acestui site. Unii au avut probleme sa ajunga la inaltimea la care este geocutia, folosind fie o piatra, fie o bicicleta pentru a ajunge sus.
  • Varful Piatra Mare: Cat de uituc poti fi - Data observatiei coincide cu cea a trecerii noastre pe langa ascunzis. Cand deja ne inscrisesem decisiv pe traseul spre Cabana Piatra Mare ne-am adus aminte ca trebuia sa cautam cutia de pe varf (unde poposiseram consistent, timp in care am creat un nou ascunzis aflat sub varf, langa refugiu).
  • Turnu Rosu din Boita: Turnu Rosu din Boita - Stiu bine ce am gasit. Si cutia lui csipike si aceasta de pe geotrekking.
  • Cascada Bucias: Precizari suplimentare - Gasirea acestei geocutii este mai dificila fara un gps, fiind nevoie si de informatia altitudine. Pentru primele zece geocutii, recomand gasirea ascunzisurilor mai usoare.
  • Turnul Apor - Baile Tusnad: Pai nu e POI? - Desi pentru duminica Pastelui aveam programata o tura de bicicleta spre Sf.Ana, o ploaie marunta si patrunzatoare ne-a facut sa ne limitam la obiective mai putin indraznete.
  • Sicasau: Felicitari pentru ascunzis - Intr-o dimineata cu soare, cu prietenul meu, am gasit aceasta geocutie.
  • Calcarele de la Ampoita: Acces restrictionat - Incercam protejarea geocutiilor prin restrictionarea accesului la informatii sensibile, in functie si de performanta si seriozitate. Cu toate acestea, dispar multe geocutii :-(Ele pot fi inlocuite si prin efortul comunitatii.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Varful Comorii? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din alte locuri, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!