Cascada Lesuntu Mare

Cadere de apa inalta de 4 m, situata pe paraul Lesuntul Mare. Acces din satul Ferastrau-Oituz pe un drum forestier. Locul se afla intr-un parc privat de vanatoare...

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Cascada Lesuntu Mare - dupa inregistrare.

Interiorul mofetei Mofeta Gradina Herko
Interiorul mofetei
Planul muzeului  curtea domneasca
Planul muzeului
Imprejurimea cetatii cetatea Miko
Imprejurimea cetatii
Stalactite Viaduct Mina Valea Garbea
Stalactite

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Cascada Lesuntu Mare!

Cascada Lesuntul Mare Vizitati Cascada Lesuntu Mare si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Harja, se afla la 6,24 km distanta.
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Cascada Lesuntu Mare?
(detalii dupa autentificare)
Cascada Fata Moarta la la 3 km. Valea Lesuntu Mic la la 3,1 km. Varful Piatra Runcului Zona Oituz Muntii Vrancei la la 4,1 km.
Cascada Bucias la la 4,8 km.
De la Onesti se merge pe drum asfaltat catre Casin - Manastirea Casin - Scutaru. Gasirea acestei geocutii este mai dificila fara un gps, fiind nevoie si de informatia altitudine. Frumoasa cascada, frumos si punctul de belvedere.
Varful Magura Casinului la la 4,8 km.
Magura Casinului, avand 1165 m, este ultimul bastion din nordul Muntilor Vrancei de dincolo de 1000 de metri, aflat la granita lor cu Subcarpatii.
Crucea Ciobanului Poiana Sarata la la 5,5 km.
Este vorba despre trei fragmente ce au format candva o cruce, piciorul, ramas inca implantat in locul initial, un soclu natural de gresie, si cele doua parti laterale, gasite alaturi de picior.
Pestera Barlagul Ursului Poiana Sarata la la 6,1 km.
Pestera este localizata in versantul drept al raului Oituz, in perimetrul localitati Poiana Sarata, Oituz - Bacau, fiind aflata la o altitudine relativa de vreo 20 m.
Cazemata de pe Plaiul Magurii Casinului la la 6,6 km.
Rog pe primul geotrekkist care ajunge la acest ascunzis, sa completeze geocutia cu un creionas, nu mai lung de 8 cm.
Cimitir german Poiana Sarata la la 7,1 km.
Cascada Cernica la la 7,6 km.
Cascada Cernica este o cadere de apa formata din mai multe trepte, care se afla pe parul Cernica, aproape de localitatea Poiana Sarata.
Piatra cu caldare mare Piatra Soimului Oituz la la 8,6 km.
Cunoscand bine locatia, ne-a fost usor sa gasim ascunzisul.
Madona si Bestia Dealul Piatra Soimului Oituz la la 8,7 km.
Doua dintre ele sunt evidentiate acum prin includerea lor intr-un circuit.
Piatra cu caldare mica Piatra Soimului Oituz la la 8,7 km.
Ca si Caldarea Mare, si aceasta are un ce suficient de interesant care sa te faca sa tot stai pe ganduri privind-o.
Piatra cu Palarie Piatra Soimului Oituz la la 8,8 km.
Titlul comentariului se refera la ideea excelenta a administratorului acestui site de a amenaja un ascunzis la interesanta stanca numita de locuitorii Oituzului Piatra cu Palarie.
Fortareata de piatra Piatra Soimului Oituz la la 8,8 km.
Inca un obiectiv interesant de pe Piatra Soimului pe care il stiam de mult.
Pe culme Piatra Soimului Oituz la la 8,9 km.
Nu mai ajunsesem pe micul platou al Dealului Piatra Soimului de foarte multi ani.
Belvedere Piatra Soimului Oituz la la 9 km.
Localitatea Piatra Soimului se afla in judetul Neamt, nu in Covasna. Este vorba de stanca Piatra Soimului, care se afla deasupra comunei Oituz din judetul Bacau. Gasirea cutiei oferind emotie si satisfactie.
Cascada Caraslau la la 11,1 km.
Eram in drum spre casa.
Piatra Ucigasul la la 11,2 km.
Gasirea cutiei nu a reprezentat o dificultate, caci cunosteam locatia.
Cascada Tulghes la la 11,8 km.
Paraul Tulghes este un afluent relativ important - de stanga - din bazinul superior al Oituzului, avand gura cu cca 1 km in aval de satul Oituz, Bretcu, judetul Covasna.
Cheile Caraslaului la la 11,9 km.
Varful Cosna Plaiurile Nemirei la la 12 km.
De la monument am facut o mica plimbare spre varful care se afla la doar 500 m.
Piatra Soldatului Valea Oituzului la la 12,1 km.
Pe o serie de harti, de exemplu Muntii Nemira - Dimap, apare localizata pe malul stang al Oituzului, putin in amonte de confluenta cu paraul Caraslau, o formatiune stancoasa cu denumirea in maghiara, Honvéd-kõ.
Monumentul de pe Dealul Cosna Plaiurile Nemirei la la 12,1 km.
La monument se poate ajunge si cu masina.
Cubul suspendat din Padurea Slanic la la 12,1 km. Stancile Turnuri din Padurea Slanic la la 12,2 km.
Valori naturale - Judetul Bacau

• Urmarire Cascada Lesuntu Mare

• Piatra ovala - Lacul Sfanta Ana: Verificare cutie - Cu ocazia unei plimbari scurte, am verificat azi geocutia ascunsa langa lacul Sfanta Ana. Cutia este in stare buna, la locul ei.
  • Panorama Ciucului: Mareszka 2 GeoKret - Am pus in geocutie un GeoKret. Ajutati-l sa ajunga la Venetia.
  • Turnu Rosu din Boita: Proximitate - Am gasit cutiuta ascunsa in zid de radupuscarciuc (10 august) la nici un metru de cutia ascunsa de mine (24 mai) :). Din cauza acestei proximitati cei mai multi cautatori (de pe com) gasesc aceasta cutiuta si se semneaza, dar pe site se logheaza dincolo.
  • Lacul Ciucas - Baile Tusnad: In intuneric - Cu lanterna am gasit geocutia.
  • Baile Madicea - Carta: De Rusalii - Multa lume la incarcat sticle cu apa miraculoasa. Ar putea fi un loc superb, daca s-ar reface piscina macar la nivelul Bailor din Danesti.
  • Melcul de la Codlea: Un loc de aterizare - Da da, am vrut sa vedem un loc de aterizare circulara intr-un loc neumblat de mine. Asteptam niste extraterastri, cum era in filmul francez cu Louis de Funes.
  • Biserica reformata - Lisnau: Contrar legilor lui Murphy - In drum spre Saciova, unde ma asteptau prietenii cu bunatati traditionale, am nimerit la Lisnau. Nu eram chiar pe drumul cel bun, dar macar am putut sa caut si aceasta geocutie.
  • Piatra Uriasului de la Asau: Uriasul adormit - Piatra seamana cu spinarea unui urias. Noroc ca ne lasa sa il calarim.
  • Varful Cetatii II - Baile Tusnad: Cu prieteni - Am gasit aceasta geocutie.
  • Suhardul Mic: Suhardul Mic - Am parcurs cu masina drumul forestier pe langa hotelurile Turist si Iasicon, pana in capatul de sus al fostei partii de schi. Apoi un traseu marcat, de 40 minute ne-a ghidat pe varful Suhardul Mic, de unde am admirat ceata densa.
  • Coloanele de bazalt de la Racos: Am trecut si eu cu I pe aici - In breloc Turkiye, out zero. Pot spune ca toate sunt in regula.
  • Izvorul din paraul Pastravului - Ozunca-Bai: Paraul Pastravului in intuneric - Cand am ajuns in Ozunca Bai era deja intuneric. Deoarece cunosteam locul si am vazut deja si depunerea calcaroasa de langa izvor, m-am dus direct la geocutie.
  • Varful Ciucas: Irezistibila cutie - M-am apropiat de varf tiptil, pe ocolite (prin Saua Tigailor), dar cineva a speriat cutia. Noroc cu peisajul inaltator, Ciucasul fiind usor de recunoscut din multe zari, nu si invers.
  • Cetatea Rakoczi - Ghimes-Faget: Nota pentru dificultate - Felicitari. N-am avut intentia sa amenajez un ascunzis dificil.
  • Cheile Sugaului: Am luat-o pe un drum gresit - Cu o vale mai in amonte si am escaladat o stanca gigantica. Din varful acestei stanci am zarit cuiburi de vulturi pe creasta de vizavi.
  • Concretiuni de Feleac: Am gasit-o! - Este prima noastra comoara gasita. Am urmat exact traseul din descriere si totul a mers bine.
  • Izvor pe malul Oltului - Sfantu Gheorghe: Nu ma tem, adica da - Ajungand la fata locului, am constatat, ca de fapt izvorul este o captare de apa. Zona fiind una de protectie cu regim sever.
  • Parcul Arpad - Turia: Nu 8, ci 9! - Gasirea cutiei nu ridica nici un fel de probleme. Am gasit-o intr-o stare foarte buna.
  • Teiul de 500 de ani din Leliceni: Locul este incredibil - Am mai stat jumate de ora sa admiram. Am luat GeoKrety-ul Harghita 40, si am pus o bratara de la Felsziget de anul asta.
  • Stanca cu brazi - Stogul de piatra: E alta cutie - Cutia gasita de dvs a fost pusa de noi, in ideea marturisita in comentariul anterior, ca cea initiala, a Trekkinklubului, ar fi disparut. Cum ne-am revizuit presupunerea, acceptand ideea ca n-am gasit abriul corect, n-am comunicat pe site-ul jocului cutia pusa de noi.
  • Poarta Doamnei - Poiana Brasov: Am gãsit cutia - Este in stare excelenta, am pus in ea un omulet verde si o bricheta.
  • Stancile Turnuri: La o inaltime bunicica - Dupa un urcus pronuntat am ajuns la aceasta geocutie. Un ascunzis foaret bun.
  • DinoParc - Rasnov: Cutia pazita de dinozauri - Am vizitat DinoParcul in iarna impreuna cu fiul meu, Rares, mare iubitor de dinozauri, el fiind si cel care a savurat cel mai mult experienta. Exponatele sunt construite din fibra de sticla si sunt in marime aproape naturala, cel putin dupa parerea mea.
  • GK Hotel Szent Kristof: Bardocz 4 GeoKret - Am depus aici Bardocz 4 GK27A4 GeoKret si GEO FORTRESS First Austrian Mega Event Geocoin.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Cascada Lesuntu Mare? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Bacau, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!