Casa Verde - Sasca Montana

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Casa Verde - Sasca Montana - dupa inregistrare.

Grădina japoneză
Dig artificial Santimbru Bai fantana izvor parau
Dig artificial
Picioarele Chiodmenes si Piatra Egrici varf bodoc
Picioarele Chiodmenes si Piatra Egrici
Arcada Cheile Tisitei
Arcada

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Casa Verde Sasca Montana!

>>> Vizitati Casa Verde - Sasca Montana si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Sasca Romana, se afla la 0,69 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Sasca Romana: 19
Varful Domogledul Mic
Cascada Susarei Locurile sunt superbe si merita vazute. Lacul Secu
Ansamblul de mori din Mehadica
Ansamblul de mori din valea paraului Mehadica cuprinde Moara Orzasca, Moara Aurasca, Moara de la Piatra Surului, Moara Vegeasca, Moara Gherghineasa, Moara de la Stiubei, Moara Gaiceasca, Moara Chiceasca, Moara Mica, Moara din Salciile Late, Moara din Zacatoare, Moara din Anin, Moara Giurceasca.
Pestera Ponicova Dubova
Se afla in Muntii Almajului, in masivul Ciucaru Mare, in partea de vest a adapostului natural de la Cuina Turcului, intre Moara Dracului si Proluca Turcului.
Hambarul de piatra - Sasca Montana Uzina hidroelectrica Grebla Lacul Trei Ape
Cheile Susarei Sasca Montana
Cheile Susarei, sau Cheile Valea Morii, este arie protejata, rezervatie naturala inclusa in Parcul National Cheile Nerei-Beusnita.
Locul fosilifer Svinita Locul fosilifer Ezeris Belvedere Eibenthal
Cheile CarasuluiCheile Carasului
Raul Caras traverseaza de la est la vest Muntii Aninei, in care a daltuit cu maiestrie si forta, pe o lungime de aproximativ 19 km, unul dintre cele mai frumoase sectoare de chei din tara.
Lacul Buhui
Pasul Porta Orientalis Domasnea
Poarta Orientala face legatura intre Valea Mehadica si Valea Timisului.
Lacul Breazova Poiana lui Roset Ravena Crouri Pod peste Nera
Varful Biliana Muntii CerneiVarful Biliana Muntii Cernei
Este vorba despre un varf putin proeminent prin altitudinea sa (1361 m) si in comparatie cu cea a varfului din preajma (aproape 1500 m), dar mai ales cu forma si constitutia (calcaroasa) a acestuia (Zascolul Arjanei).
Cheile Garlistei Cascada printesei Sirinia Cozla
Cetatea MehadiaCetatea Mehadia
S-a format in jurul unui donjon cu plan hexagonal, laturile cuprinse intre 6,5-7,7 m si ziduri groase de 2,2-2,3 m.
Cheile Armenisului Armenis
Langa cheile aflate la nord de satul Teregova, si langa Armenis s-a format un surduc epigenetic, frumos si salbatic, Cheile Armenisului.
Castrul roman Mehadia Poiana Rudina Berzasca
Manastirea Piatra ScrisaManastirea Piatra Scrisa
In urma unor lucrari de reabilitare a locului, clopotnita a fost desfiintata. Langa podul de cale ferata, respectiv stanca Sfanta Treime exista cate o parcare mare pe ambele sensuri ale drumului.
Cheile Teregovei Armenis
Prin cheile inguste ale Teregovei se face trecerea spre nord din depresiunea Teregova spre Depresiunea Caransebesului.
Lavanda Carasova Pestera Comarnic Canionul Valea Rea Cheile Nerei Cheile Feregari Locul fosilifer Tarnova Cascada Roset
Pestera Gaura cu Musca CoroniniPestera Gaura cu Musca Coronini
Cu prietenii mei i3senii din Iasi, intr-o excursie pe Clisura Dunarii, am oprit si in zona Pesterii Gaura cu Musca.
Cascada Buraul Mare Moldova Noua
Cascada Buraul Mare se afla in Parcul National Portile de Fier, langa drumul care duce din Moldova Noua spre localitatea Padina Matei.
Ochiul Beului In drumul spre cascada Beusnita, nu ai cum sa ratezi aceasta locatie superba, Ochiul Beului. Lacul Mare Oravita
Castrul roman Teregova
Castrul a fost amplasat intre Mehadia si Tibiscum, de-a lungul drumului care marcheaza granita de sud-vest a Daciei.
Varful Svinecea Mare Muntii Almajului
Cetatea CarasCetatea Caras
Am reusit sa ajung la cetate dupa ceva peripetii, cu aceiasi caini cred.
Varful Ciucaru Mare Muntii Almajului
Stanca Babacaia CoroniniStanca Babacaia Coronini
Inaintea construirii Portilor de Fier avea 14-15 m.
Cascada Bigar Fiind aproape de DN57B, a fost destul de usor de gasit.
Rezervatia Groposu
Rezervatia Groposu este o arie protejata de tip mixt, geomorfologic, faunistic, forestier si floristic, care se afla in Parcul National Semenic - Cheile Carasului.
Talpa lui Hercule Cheile Siriniei
Turnul de pe Dealul Cuca Gradinari
Este ramasita fostei biserici de langa cimitirul satului.
Belvedere Cazane Crucea Alba Cheile Nerei Lacul Prisaca
Locul fosilifer Apadia
Locul fosilifer Apadia este situat pe o faneata, in zona colinara a dealurilor interioare, identificata pe ogasele Ursului si Tiganului, din bazinul hidrografic Pogonis.
Poiana Lunga
Cascada BeusnitaCascada Beusnita
Cand am fost, debitul era foarte mic si vegetatia zvantata, de am reusit sa urc pe culmile cele mai inalte.
Muzeul locomotivelor Resita Ori de cate ori vin sau trec prin Resita, admir acest minunat muzeu in aer liber al locomotivelor, unic in tara.
Podul turcesc Gradinari
Initial a fost construita de catre turci in secolul VII-lea.
Sfinxul Banatean
Sfinxul Banatean, sau Sfinxul de la Toplet.
Ruinele manastirii Sirinia Cozla Cazanele Dunarii
Dealul Danila Ocna de Fier
Este un loc excelent pentru catarare sportiva, prezentand un perete vertical de aproximativ 50 m inaltime.
Lacul Dracului Movila lui Attila Ostrovul Moldova Veche
Cheile Globului Globu Craiovei
Este strabatuta de apele raului Globu, sau Craiova.
Pestera Veterani Dubova
Reprezinta o pestera naturala, fosila, amenajata de om.
Cascada La Vaioaga Am avut noroc in a gasi aceasta cutie, deoarece am cautat destul de mult.
Atractii inedite - Judetul Caras-Severin

• Urmarire Casa Verde
  • Localizare pozitie pe harta Sasca Montana

• Cascada Urlatoarea - Muntii Bucegi: Urlatoarea - Este cea mai accesibila si cea mai vizitata cascada din Romania, cel putin asa se spune. Din povestile familiei am inteles ca la sfarsitul anilor '60 debitul a fost micsorat de stancile carate de o avalansa.
  • Cetatea Feldioara: Cetatea e superba - Am fost la Feldioara, cetatea e superba si impresionanta. Cache-ul nu mai exista, am gasit doar 2 pungi de plastic si instructiunile plastifiate in romana si magiara, toate pe jos in noroi.
  • Pestera Huda lui Papara: Excursie de vara - Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona. Clipe de neuitat, pe care pot recomanda la toata lumea.
  • Sibiu: Cine are mana mare - Am gasit cutia din Piata Albert Huet. Cine a scris Wacth out for the tree a avut dreptate, dar mai bine era Watch out for the hollow, deoarece cine are mana mare poate ramane blocat :)).
  • Borsaros: Posibil sa lipseasca - Nu am gasit cutia. Am cautat in amplasamentul de la coordonate, dupa instructiuni, dar cutia nu am gasit-o.
  • Cascada Susarei: Cascada Susara - Locurile sunt superbe si merita vazute. Excursia cu prietenii mei i3senii a continuat si am ajuns si in acest loc mirific.
  • Ariusd: Cutie noua pe Dealul Ciocas - Cu ocazia Zilelor Sfantu Gheorghe, m-am plimbat prin zona comunei Valcele, satul Ariusd. Dupa ce pe dealul Ciocas am gasit doar ascunzisul gol, dupa o scurta convorbire cu cel care a ascuns geocutia, am ascuns aici o noua cutiuta.
  • Cascadele Izvoras: La cascadele Izvorasului - Daca prima parte a vaii, am recunoscut-o, pe afluentul din dreapta pana la prima cascada, poteca parca e alta. S-a mai rupt si sunt multe cazaturi, iar accesul pana in apropierea primei cascade este mai dificil.
  • Mofeta - Santimbru-Bai: In octombrie - Am gasit geocutia in timpul unei vizite la Santimbru-Bai in luna noiembrie. Peste statiune s-a asternut deja zapada, si in afara de noi nu mai era nimeni acolo.
  • Bucin: Gasita - Am gasit geocutia.
  • Lacul Universitatii Sapientia: Impreuna cu mama - Acesta este primul ascunzis, pe care l-am gasit impruna cu mama. Daca pana acum acest joc a fost considerat de catre ea, ca unul neserios, experienta cautarii pe viu a fost una pozitiva.
  • Valea Uzului: Valea Uzului - consideratii istorice - Întrucat geobiectivul este intitulat Valea Uzului si cum se gasesc putine date despre acest catun, merita sa le mentionam pe cele aflate si in ideea ca vor fi completate de cei care stiu sau gasesc mai multe informatii.Ca localitate, prima mentiune de care avem cunostinta dateaza din 1898 ca tinand de Sanmartin.
  • Piatra Cetii: Geokret - Am depus geokretul geokopacz03.
  • Cheile Dobrogei: Cheile fara comori - Am explorat Cheile Dobrogei de la nord spre sud. Am vizitat mai intai Pestera La izvor, apoi stancariile din partea de nord-est a cheilor.
  • Chiurus: Usor de gasit - Destul de usor am gasit aceasta geocutie.
  • Cimitirul german de la Tisita: Park and grab - N-a fost chiar park and grab caci n-am intrat cu masina pe aleea ce duce la cimitir. Am lasat-o in parcarea de la sosea langa containerul mai mult decat plin cu gunoi de acolo.
  • Valea Viilor: Gasita - Am gasit cutia.
  • Cetatea Enisala: Cetatea soarelui - Dupa descoperirea plajei de la Vadu cu minunatul ei cadou de bun venit. Ma refer la cei cativa delfini care au pufait foarte aproape de tarm, si ale caror spinari am reusit sa le prind intr-un filmulet.
  • Fantana Nicolae Ioan - Muntii Ciucas: Tablita de marmura - Am ajuns la geoobiectiv urmand traseul ce suie pe valea Berii spre Cabana Ciucas. Acum se poate ajunge aici si cu o masina de forta si garda la sol ale unui Logan.
  • Gradina Zmeilor: Excursie - Este un loc splendid. Merita din plin timpul pierdut pentru a vedea ceva deosebit.
  • Stanca Faraonul - Valea Supanului - Comanesti: Nu am reusit sa vad faraonul, dar am vazut doua capete - Urmand sugestiile am rezolvat mai intai prima problema, gasirea ascunzisului. E putin incomod sa cobori si sa stai langa ascunzis, astfel am notat terenul avand 2 stele.
  • Varful Cetatii II - Baile Tusnad: Cucerirea Varfului Cetatii - Am profitat de prima zi din weekend-ul de Paste la Tusnad ca sa cucerim Varful Cetatii, un traseu pe care nu am mai fost pana acum. Dupa ce ne-am documentat la baza cu privire la durata traseului si prezenta ursilor am purces la gasirea cutiilor.
  • Biserica lui Stefan cel Mare - Feleac: Excursie pe jos - Cu ocazia unei excursie pe jos, intr-o zi minunata, am gasit aceasta geocutie.
  • Panorama Ciucului: Mareszka 2 GeoKret - Am pus in geocutie un GeoKret. Ajutati-l sa ajunga la Venetia.
  • Rasuflatorile Calde de sub Varful Tarnita - Muntii Berzunti: Dansand cu serpii - Constatam ca e al doilea scunzis publicat de noi, dupa cel de la Castrul Arutela din judetul Valcea, pazit de un sarpe.
  • Parcul de aventura Balu - Harghita Bai: Mareszka 4 GeoKret - Am pus in geocutie un GeoKret, Mareszka 4. Ajutati-l sa ajunga la destinatie.
  • Poiana Garcinului: Spre cabana Piatra Mare dinspre valea Garcinului - La intoarcerea din tura efectuata pe Piatra Mare, nu am ratat oportunitatea de a gasi primul geocutia ascunsa in Poiana Garcinului. Mi-am lasat masina in intersectie, si am urcat printre maracini pe varful dealului.
  • Mina de petrol - Sarata-Monteoru: Usor de gasit - Insa drumul pana acolo este foarte dificil, cu auto.
  • Fantana Rece - Valea Boros: Multumiri calduroase pentru cutia de la Fantana Rece - Cred ca am mai trecut pe la Fantana Rece dupa ce am ascuns prima cutie - cea, intre timp, disparuta. De ce oare n-am verificat ascunzisul?
  • Podul lui Stefan cel Mare: Cutie noua la Podul lui Stefan cel Mare - Locatia stabilita tine cont de o hotarare recenta a Consiliului Comunal Stefan cel Mare de a considera monumentul istoric obiectiv turistic (sic). Ceea ce permite alocarea unor fonduri pentru reabilitara sa.

Ai ajuns in Sasca Montana si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Casa Verde? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Caras-Severin, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!