Saraturile din Valea Ilenei

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Saraturile din Valea Ilenei - dupa inregistrare.

Vedere dinspre vest Poiana Butuci Muntii Vrancei
Vedere dinspre vest
Intrarea in Manastirea Dalhauti dalhauti vrancea
Intrarea in Manastirea Dalhauti
Santul mare al cetatii cetatea de pamant uitata mihaileni
Santul mare al cetatii
Vechiul jurnal  Viscolul
Vechiul jurnal

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Saraturile din Valea Ilenei!

>>> Vizitati Saraturile din Valea Ilenei si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Banu, se afla la 3,05 km distanta.
Cetatea noua a Romanului Gadinti
A fost ridicata in 1466 pentru a face parte din cetatile de aparare a Moldovei.
Tiki Village Iasi
Tiki Beach este un amestec intre Delta Dunarii si o plaja de pe litoral.
Belvedere Repedea Iasi
Punct de belvedere la rezervatia Repedea, dealul Bucium, de unde se vede Iasiul de sus.
Iazul lui Dumnezeu Lacul Solesti
Podul medieval Zlodica Ceplenita
Podul din piatra de rau cioplita, care traverseaza raul Zlodica, are o lungime de 25-30 m si o latime de 6 m.
Movila lui Burcel
Lunca Mircesti
Lunca Mircesti (Vasile Alecsandri), arie naturala protejata, rezervatie naturala de tip forestier.
Balta Ciurea Lacul Tautesti Iazul Dumesti Dealul lui Dumnezeu Balta Paradisul Verde Locul fosilifer Dealul Repedea Barnova Lacurile Jijia Padurea Uricani Rezervatia naturala Bohotin-Pietrosu Poieni Carbunariei
Manastirea LipovaManastirea Lipova
In numele acestei manastiri sunt vehiculate informatii - uneori amestecate - despre trei locasuri de cult diferite, dintre care doar unul fiinteaza, prezentul geoobiectiv.
Iazul Strambu Harlau Padurea Tatarusi Poiana cu schit Poiana cu cetate Lacul Halceni Fanetele seculare Valea lui David Iliseni Cotul Corogei Lacul Bogonos Padurea Catalina Cotnari Lacul Iezareni Iazul Totoesti Padurea Icuseni Lacul Craiesti Lacul Ciric Balta Teiva Visina Iazul Poseidon Strunga Lacul Velna Negresti Lacul Cazanesti Balta Laguna Verde Prisacani Lacul Moreni Moara Boiereasca
Podul de piatra peste Bahlui Iasi
Langa podul vechi, in a doua jumatate a secolului al XX-lea, a fost construit un pod nou din beton, cu trafic rutier, pietonal, si peste care circula si tramvaie.
Podul medieval Cantalaresti Stefan cel Mare
Podul construit din zidarie de piatra se afla la iesirea dinspre nord a satului, pe DN15B.
Fagetul Secular Humosu
Padurea Frumusica La Strainasi Lacul Ciurbesti Dumbrava
Valori naturale - Judetul Iasi

• Urmarire Saraturile din Valea Ilenei

• Parcul Central - Odorheiu Secuiesc: Culoarea verde - Am gasit geocutia ascunsa intr-un frumos parc din Odorheiu Secuiesc. Probabil cea mai frumoasa perioada a anului pentru culoarea verde.
  • Varful Papusa: Travel Bug-ul de pe Varful Papusa - Poti contacta pe com persoana care a plasat travel bug-ul in cutia de pe varful Papusa, sa logheze travel bug-ul in geocutia in care il vei pune tu. Astfel se asigura continuitatea urmaririi acestui travel bug.
  • Varful Harghita Madaras: Varful Harghita Madaras - Varful Harghita Madaras este una dintre cele mai spectaculoase varfuri din cauza constructiilor religioase.I
  • Dealul Melcilor: Foarte frumos loc - Destul de complicat. Grupul Mihai, Dana, Alex, Sebi.
  • Cetatea Almasului: Intr-o zi splendida - In cadrul unei excursie cu bicicleta, intr-o zi splendida am gasit si aceasta geocutie.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: Bastionul croitorilor - Este un privilegiu ca am mai prins acest turn in piciore dupa atata amar de vreme. Am admirat cu multa curiozitate turnul si incercam sa fac un exercitiu in minte de a-mi imagina cum se putea locui, trai, munci si apara acest turn in vremurile respective.
  • Biserica Neagra Brasov: Nu puteam sa ratam cutia - Nu puteam sa ratam aceasta cutiuta. Vanatoare in grup.
  • Biserica de la Kontumac - Ghimes: Acest gen de ascunzis nu rezista - Cand am ajuns la fata locului, nu era nimeni, puteam sa caut linistit. Din pacate insa nu am gasit geocutia, doar (presupusul) ascunzis gol.
  • Aleea Sfanta Ana - Baile Tusnad: Ultima zi din Tusvanyos - Si in timpul pregatirilor de plecare, ma opresc si aici. Vineri seara, alaturi de trekkingklub, n-am putut s-o caut, pur si simplu era prea multa lume, deh, concert.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: A fost fun - Azi am gasit cutia. Am mai incercat sa o gasesc pana acuma, dar nu am reusit.
  • Cetatea Balvanyos - Baile Balvanyos: Felicitari organizatorilor - Am gasit acest ascunzis din intamplare. Ne-am trecut in carnetel si am lasat in cutie o cruciulita sfintita de culoare violet.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: Felicitari - Am gasit geocutiuta pozitionata langa Bastionul Croitorilor. De apreciat locatia ei si recomandarea turistica pe care o face celor care viziteaza orasul si fac efortul sa descopere geocutiuta.
  • Piscul Baciului - Muntii Piatra Craiului: Piscul Baciului - Conform logurilor din cutie, am fost al patrulea gasitor. Am urcat pe creasta Pietrei Craiului dinspre Prapastiile Zarnestilor, trecand pe langa cabana Curmatura.
  • Sirul Stancilor - Muntii Piatra Mare: Sirul Stancilor in aprilie - Daca pana acum nu stiam ce este o firida naturala din stanca, am aflat acum. Multumim pentru lectia de geologie.
  • Carnetelul calatorului: Felicitari - Am fost la Bucuresti si cu aceasta ocazie am gasit aceasta geocutie. Raportat la circulatia de zi a Bucurestiului, un ascunzis foarte bun si bine gandit.
  • Casuta de pe muntele Cucu: Puncte auxiliare - Au ajuns. Dar sunt aprobate manual, pentru verificarea corectitudinii coordonatelor.
  • Cetatea antica Dinogetia - Garvan: Cetatea buruienilor si ierburilor aromatice - De pe drumul asfaltat se poate ajunge pana la poarta sitului arheologic cu masina, pe un drum de pamant, posibil inundat cu ocazia ploilor. Intrarea in perimetrul cetatii se afla la aproximativ 50 m de locul unde gasim panoul informativ.
  • Stanca Cucului de la Bogata: Altceva! - Desi am incercat eventul (cele trei cutii noi din zona), inserarea a vrut cu totul altceva. A doua zi, pe lumina, sa tot cauti.
  • Resturile cazematelor de pe Dealul Beleu: Culmea de pe dealul Beleu are multe cazemate - Multumesc pentru identificarea acestor cazemate, respectiv pentru amplasarea unei geocutii in zona. Nu stiam despre aceste doua constructii.
  • Manastirea Tiganesti: Observatii - Geocutia finala a disparut si am inlocuit-o. Coordonatele finale sunt aceleasi.
  • Gara Mica - Sovata: Fizionomia locului, putin schimbata - Între timp, de la ascunderea geocutiei, s-au facut cateva schimbari in perimetru Garii Mici, precum montarea unui gard. Ocazie cu care a fost mutata piatra in spatele careia banuiam noi ca ar fi fost geocutia.
  • Cheile Cetii: Usor de gasit - Excelent loc, multumim ca ati pus-o acolo pentru ca am avut parte de experiente surprinzatoare prin chei.
  • Lacul Ciucas - Baile Tusnad: In intuneric - Cu lanterna am gasit geocutia.
  • Pasul Ferto: Peste Pasul Ferto in luna iulie - Am gasit geocutia ascunsa langa Pasul Ferto, in timpul unei ture, cu ocazia caruia am trecut dinspre localitatea Madaras Ciuc spre Izvoare, dupa care am urcat pe varful Harghita Madaras.
  • Izvorul de leac pentru ochi - Izvoru Muresului: Toamna izvorul e mai greu de gasit - Planuiam demult gasirea acestui geoobiectiv, si chiar daca trec destul de des prin Izvoru Muresului, doar azi am reusit sa ajung si aici. La izvor se poate ajunge si cu masina, la o distanta de aproximativ o suta de m.
  • Varful Pietros - Muntii Calimani: Prima mea cutie gasita - Imi cer scuze, a fost prima mea cutie gasita. Cu siguranta pe viitor nu o sa mai repet greseala mea.
  • Izvorul Ozunca: Loc de odihna degradat - Au trecut mai mult de 5 ani de la ultima gasire a geocutiei ascunse aici, ascunzisul se afla poate in locul cel mai frecventat al statiunii, astfel nu am venit cu prea multe sperante. Locul de odihna se afla in stare avansata de degradare.
  • Pestera Studentilor - Muntii Trascau: Gasita - :) am gasit-o azi.
  • Varful Papusa: Pe Varful Papusa dinspre Portile Inchise - Dupa ce am gasit geocutia ascunsa pe varful Mare, am trecut prin Portile Inchise si am urcat pe varful Papusa. Este pentru prima data cand sunt in aceasta zona, dar cred ca este unul dintre cele mai frumoase locuri din muntii Retezat, Taul Tapului si Portile Inchise.
  • Mestecanisul Reci: Monstrul din padure - Acest ascunzis nu este pe teritoriul mestecanisului de la Reci, ci pe cealalta parte a drumului, printre brazi, in padurea vizavi de statuie. Prima data l-am gasit si eu, ca probabil toti ceilalti care cauta cu gps, pe monstrul din padure.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Saraturile din Valea Ilenei? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Iasi, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!