Pestera cu Ferigi Damis

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Pestera cu Ferigi Damis - dupa inregistrare.

Interiorul biserici 1
Turnul Chindiei curtea domneasca
Turnul Chindiei
Partia de snowboard Muntele Ascutit Harghita Madaras
Partia de snowboard
Saua vestica de sub Vf. Zarna zarna vrancei ghelinta
Saua vestica de sub Vf. Zarna

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Pestera cu Ferigi Damis!

>>> Vizitati Pestera cu Ferigi Damis si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Damis, se afla la 5,07 km distanta.
Sannicolau de Beius Am gasit geocutia. Lacul Valea Viteilor Cetariu Avenul Bortig
Buteasa Muntii Bihor Este un pic mai mult decat o simpla plimbare, dar merita. Molhasul Mare de la Izbuc Cotetul Dobrestilor
Cascada Varciorog Cascada Varciorog este situata in perimetrul comunei Arieseni in apropiere de localitatea Vanvucesti la o altitudine de 1090 m. Peretele Zanelor Vadu Crisului
Poiana cu narcise Padurea Goroniste Gurbediu
Poiana cu narcise de la Padurea Goroniste, Gurbediu.
Pietrele Albe Pestera Meziad Varful Carligati Izbucul din Valea Seaca Cascada Rachitele Magura Fericei Muntii Bihor Lacurile din Alesd Cascada si Pestera Vadu Crisului Pod natural Lacul Les Biserica reformata Zalau
Podul pietonal Garasos hid Intr-o plimbare nostalgica la Oradea, am gasit geocutia. Am gasit cutia dupa o cautare mai indelungata. Lacul Santaul Mic
Strand termal Sannicolau de Munte
In urma acestei descoperiri a fost construita strandul termal de la Sannicolau de Munte.
Piatra Galbena Am gasit geocutia, impreuna cu elevii, Tornabacsi. Varful Vladeasa Valea Sighistel Lacul Paleu Saua Bortigul Oradea
Pestera Casa Zmeului Vadu CrisuluiPestera Casa Zmeului Vadu Crisului
In evul mediu se transporta aici pe plute sare si lemn spre Ungaria, turnul indeplinea rolul de punct vamal.
Moloch Punct de belvedere Pestera Darnii Hoanca Apei Canionul Rasca Lacul Tarnita Dealul Pacau Poiana Ponor Canyonul minune Canyonul Meduza Crucea Granicerului Agarbiciu Dosul Laurului Cetatea Cosdeni
Ghetarul de la Scarisoara De aceasta data am abordat urcarea pe drumul nou amenajat fata de alta data cand am urcat cu un autobuz ce gafaia din toate bujiile si pocneau toate pistoanele. Izbucul Ursului Biserica catolica Zalau
Observator Betfia Dealul Somleu Betfia
Observator Betfia, locul fosilifer de pe dealul Somleu, avenul Betfia.
Padurea de stejar pufos Carand Lacul Miersig Padis Ponor Biserica de sub lac Belis-Fantanele Lacul Carastelec
Ghetarul Focul Viu Am gasit geocutia ascunsa langa Ghetarul Focul Viu. Monumentul cepei Pericei
Cetatea de pamant Biharia
Cetatea ei uriasa de pamant, a devenit cel mai impozant monument de aceasta natura a tarii noastre.
Pomi cu coroana cubica Oradea
Inaltimea copacilor este de 3,3 m, circumferinta trunchiului 25-35 cm.
Biserica reformata din Zauan
Memorialul GintaMemorialul Ginta
Motivul? Lupta cu natura:-), plus ca trebuia sa ma grabesc sa nu ma prinda furtuna.
Cascada Iadolina Cetatile Ponorului Lacul Apateu
Biserica romano-catolica Abram
Azi apartine bisericii reformate.
Barajul Dragan-Floroiu Avenul Hoanca Urzicarului Pestera Hodobana
Lacul Livada Livada de Bihor
Ruinele cetatii Adrian
Ruinele cetatii Adrian, Salard.
Valori naturale - Alte locuri

• Urmarire Pestera cu Ferigi Damis

• Resturile cazematelor de pe Dealul Beleu: Fortificatia Casinu Nou - Multumita comentariului anterior am reusit sa adunam cateva informatii despre fortificatia de pe Dealul Beleu. In perioada 1940-1944 Ungaria a edificat Linia Arpad.
  • Ruinele bisericii reformate Benic: Benic - Am gasit-o relativ usor pe baza descrierii. Cred ca ruinele sunt pe terenul cuiva.
  • Poiana Alba: Poiana Alba in noiembrie - Chiar daca initial eu am fost cel care a incercat sa miste piatra care ascundea geocutia, din cauza ca aceasta nu s-a miscat, am inceput sa caut in alta parte. Pana la urma cutia a fost gasita in acest loc.
  • Panorama Ciucului: Foarte frumos loc de belvedere - Cel mai mult mi-a placut cum se vede spre Sumuleu Ciuc. Am luat GK si va pleca spre Cluj.
  • Varful Ciucas: Irezistibila cutie - M-am apropiat de varf tiptil, pe ocolite (prin Saua Tigailor), dar cineva a speriat cutia. Noroc cu peisajul inaltator, Ciucasul fiind usor de recunoscut din multe zari, nu si invers.
  • Palatul Cantacuzino: Propunere pentru o noua tura in zona - Foarte frumos fotoreportaj. Poti sa ne dai amanunte legate de posibilitatea de a vizita interiorul palatului.
  • Turn belvedere - Sumuleul Mare: Multumim frumos - Desi am urcat seara tarziu, a fost minunat. Am amplificat bucuria cu cautarea geocutiei, care este bine ascunsa si totusi usor de gasit.
  • Varful Cernegura - Muntii Tarcaului: Varful Cernegura - Gasit geocutia in crapatura de la baza fagului. Dupa ce am rascolit toate stancile si intors o cioata uriasa crezand ca aceasta cutie este una de iaurt de 1 kg.
  • Dealul Dracoaia: Eroare - In text apare scris incorect Doftana, corect este Dofteana. Exista o lista oficiala a ariilor protejate, rezervatiilor naturale, pe care Dealul Dracoaia nu apare.
  • Chirpar: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Cheile Intregalde - Muntii Trascau: La plezneala - Gasita la plezneala, avand in vedere ca GPS-ul arata aiurea.
  • Varful Harghita Madaras: Fara coordonatele ascunzisului - Am ajuns pe varf venind de la Cetatea Racu. Dupa ce am trecut pe la Piatra Tabulata, plecati fiind din Siculeni.
  • Laguna Albastra - Aghiresu: Autentic peisaj selenar - Speram sa ne astepte Brooke Shields. N-a fost sa fie.
  • Mofeta - Gradina Herko - Turia: Noutati - Am ajuns in zona numita Gradina Herko. Denumire gasita de noi doar pe harta Dimap a zonei Balvanyos si in prezentarea unui traseu prin zona in revista de turism, de limba maghiara, Gyopar/Floarea de Colti.
  • Petersberg - Sanpetru: Spre Dealul Cetatii dinspre Sanpetru - M-am apropiat de Dealul Cetatii dinspre Sanpetru, pe unul dintre numeroasele drumuri de pamant. Din spatele antenei de telecomunicatie, o poteca larga va conduce pana pe varful Dealul Cetatii - Lempes, la geocutie.
  • Parcul Sportiv Universitar Iuliu Hatieganu - Cluj-Napoca: Cel mai fain parc - Parcul cel mai fain din Cluj.
  • Loc pentru picnic - Furnalul Bodvaj: Gasitorul numarul zero - In ziua aceea amenajam geoascunzisuri in valea paraului Bradul Mare, iar dimineata devreme am reascuns geocutia de la furnal, disparuta cu mult timp in urma. Deja eram la stanca Capul de om, cand m-am intalnit cu cei de la Onesti.
  • Coltesti: O excursie mai lunga in zona - A fost o excursie mai lunga in zona, si am profitat sa cautam si comori.
  • Santul cetatii - Moacsa: Semnele de intrebare se inmultesc - Multumim pentru raspuns. Am inteles astfel ca trebuie sa fie vorba despre o cu totul alta cetate decat cea despre care a dat informatii (orale) arheologul Zoltan Szekely, incluse in diversele liste ale repertoriului arheologic national.
  • Varful Ciudomir - Muntii Tarcaului: Varful Ciudomir - Muntii Tarcaului - Bine mascata de padure, aici se afla o piramida geodezica ce marcheaza varful. La baza unui picior se afla si cutia.
  • Piatra ovala - Lacul Sfanta Ana: Cu ursul nu-i de joaca - Am gasit cutia de la bisericuta, si am schimbat sacosa de nylon cu una noua si rezistenta. Am luat de acolo o moneda si o litera R albastra,am lasat un mamut din Ice Age, carte de vizita, bancnota de 1 leu.
  • Izvorul Bufnitei si Baile de la Olteni: Fantina secata - Fantina exista dar fara apa. Pacat, pentru ca apa fantanii continea radioactivitate naturala ridicata (rara).
  • Piramidele de langa Apold: Interesant - Interesante piramide.
  • Piatra cu ceaun - Stogul de piatra: Drum in stare buna - Drumul de la Bolatau prin padure este in stare buna, cu ceva urme de exploatare a lemnului. Se termina la Piatra cu ceaun, asa ca nu puteti rata locatia.
  • Livada Postei: Livada Postei - Am gasit ascunzisul, dar nu mai era nimic acolo.
  • Cetatea Liteni: Intr-o zi insorita de toamna - Am fost la cetatea Liteni cu bicicleta. La ora 12:37 am gasit geocutia.
  • Aleea Sfanta Ana - Baile Tusnad: Ultima zi din Tusvanyos - Si in timpul pregatirilor de plecare, ma opresc si aici. Vineri seara, alaturi de trekkingklub, n-am putut s-o caut, pur si simplu era prea multa lume, deh, concert.
  • Universitatea Babes-Bolyai: On the way back from trekking in Muntii Rodnei - We have visited Cluj for some sightseeing. Took me a while until I found it.
  • Teiul de 500 de ani din Leliceni: Cartitele calatoare Hargita 40 si 50 - Da, locul este unul deosebit. Mai ales daca este timp frumos.
  • Via ferrata Pericolul Caprei - Harghita Madaras: Prima data pe un traseu de via ferrata - Am parcurs drumul ce leaga localitatea Izvoare (dinspre Zetea, respectiv Sub Cetate) de statiuna Harghita Madaras, pe un drum, care vara arata ca un rau secat, plin cu stanci. Recomandabil vara doar autoturismelor de teren.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Pestera cu Ferigi Damis? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din alte locuri, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!