Poiana Radesei

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Poiana Radesei - dupa inregistrare.

Vf. Pietrosu vazut de pe Vf. Tamau tamau calimani
Vf. Pietrosu vazut de pe Vf. Tamau
Draperii Viaduct Mina Valea Garbea
Draperii
Placa informativa Balta Dracului Covasna
Placa informativa
Ornament Cocosul Aur palatul Burger Targu Mures
Ornament

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Poiana Radesei!

>>> Vizitati Poiana Radesei si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Casa de Piatra, se afla la 12,25 km distanta.
Izbucurile Bujor si Feredeu Posaga Taul Cornei
Scarita-Belioara 1 Din pacate nu era nimic de trade in ea si ce am pregatit eu pt trade era prea mare si nu a incaput in geocutie. Am scos o maimuta verde care ulterior a ajuns la Piatra Singuratica. Galeria Catalina-Monulesti
Laguna Verde Aghiresu
Mai putin cunoscute, si poate chiar mai frumoase, lacurile au o adancime de 1,1 m, respectiv 1,7 m.
Laguna Albastra AghiresuLaguna Albastra Aghiresu
Laguna Albastra ne-a privit cu ochi verzi, posibil influentati de inceputul toamnei si de norii de pe cer. Speram sa ne astepte Brooke Shields. Intr-o excursie cu bicicleta am gasit aceasta geocutie.
Hoanca Apei Lacurile din Alesd Izbucul Ursului Varful Rotunda
Piatra DespicataPiatra Despicata
Piatra Despicata, Rosia Montana.
Cascada si Pestera Vadu Crisului
Pestera Coiba MarePestera Coiba Mare
Pentru a ajunge la ea, urmam soseaua forestiera de pe Valea Garda Seaca cale de 12 km, de la comuna Garda de Sus, pana la catunul Casa de Piatra.
Castrul roman Sutoru Lacul baraj Somesul Rece Pestera Meziad Belvedere Stanu Carnului Saua Bortigul
Izbucul Gura Apei Valea Gardisoara
Are o dezvoltare de 69 m, si o denivelare totala de 18 m.
Dealul cu melci Stanca Barlogul Lupilor Lacul Tarnita Canionul Rasca Lacul Tarnita
Parcul de sculpturi Arkhai Vlaha
Constructia parcului terasat pe trei nivele a inceput in 2008, iar pe 29 iunie 2014 si-a deschis oficial portile.
Biserica reformata Rosia Montana Tunelul Verde al Dragostei Cariera Corabia
Biserica de lemn din Bucea Am gasit cutiuta in drum spre Cluj. Lacul Tarnita Avenul Bortig
Biserica reformata din Zimbor
Primele insemnari despre biserica dateaza din 1330.
Avenul Sohodol
Cetatea Varjuvar Ma incapatanez sa ajung la Varjuvar de vreo doi ani. Intr-o excursie cu bicicleta am gasit geocutia de la Varjuvar. Biserica scufundata Geamana Mina medievala fier Lucaci
Tacla Gavrii MariselTacla Gavrii Marisel
Tacla Gavrii este un punct de belvedere stancos, care se afla langa localitatea Marisel.
Cheile RunculuiCheile Runcului
Am participat la alegerea ascunzisului si la ascunderea geocutiei.
Piatra Corbului Rosia MontanaPiatra Corbului Rosia Montana
Am ramas foarte uimit de peisajul sumbru din zona.
Pietrele Albe Peretele Zanelor Vadu Crisului Cascada Bohodei
Sub Piatra Corbului Rosia MontanaSub Piatra Corbului Rosia Montana
Dupa o vizita efectuata in mina am cautat geocutia, dar am gasit numai locul.
Cetatile Radesei Am gasit geocutia ascunsa langa Cetatile Radesei. Cucurbata Mare Muntii Bihor Crucea Granicerului Agarbiciu Pod natural Biserica de sub lac Belis-Fantanele
Ghetarul de la Scarisoara De aceasta data am abordat urcarea pe drumul nou amenajat fata de alta data cand am urcat cu un autobuz ce gafaia din toate bujiile si pocneau toate pistoanele. Biserica unitariana Rosia Montana Padurea de stejar pufos Carand Varful Vladeasa Izvoarele Barcaului Piatra Corbilor Lacul Tarnita Lacul Somesul Cald Moloch - Punct de belvedere Vulcan Incinta funerara Taul Gaurii Molhasul Mare de la Izbuc Taul Brazi
La Plese Dancu
Un deal fara vegetatie, care prezinta forme deosebite.
Cariera Cetate
Cetatea Almasului Am ajuns la Stana cu ocazia unei ture organizate de Asociatia Carpatina Ardeleana. Am gasit aceasta geocutie.
Valori naturale - Alte locuri

• Urmarire Poiana Radesei

• Transalpina: Prima mea cutie gasita - Pe intuneric si fara sa stiu de existenta ei. De multa vreme vreau sa ma implic in aceasta activitate, acum am o motivatie puternica, am gasit un travel bug.
  • Cascadele Izvoras: La cascadele Izvorasului - Daca prima parte a vaii, am recunoscut-o, pe afluentul din dreapta pana la prima cascada, poteca parca e alta. S-a mai rupt si sunt multe cazaturi, iar accesul pana in apropierea primei cascade este mai dificil.
  • Cetatea Rakoczi - Ghimes-Faget: Neglijenta impardonabila - Exista, intr-adevar, o confuzie in descriere. Intre est si sud, din pacate, esentiala.
  • Pasul Barcaciului: Din pacate cutia e intr-o stare cam proasta - Am gasit-o. Era toata uda, probabil din cauza ca n-a fost ascunsa undeva trebuia ultima data.
  • Pestera Sugau - Muntii Giurgeu: Recomand - Un weekend superb la Pestera Sugau, baietii de treaba, ospitalieri.
  • Biserica reformata fortificata - Sfantu Gheorghe: Multumesc pentru ascunzis - Am fost prima persoana care a gasit geocutia de la biserica reformata fortificata.
  • Izvorul Sarat - Olteni: Inima pietrei resuscitata - In trecere de la Cetatea Herecz la Izvorul Salus am facut un scurt popas la Izvorul Sarat, caruia i-am gustat apa - baubila, nu foarte sarata - si unde am vrut sa vedem inima pietrei. Intr-adevar un foarte interesant martor de eroziune, pe care il poti remarca doar daca esti geotrekker.
  • Biserica Soimeni - Pauleni-Ciuc: Curiozitate - Cutia ascunsa de tine a ramas la locul ei? Putem intelege, din pozele tale, care este ascunzisul ei?
  • Biserica Reformata Mica - Targu Mures: Quick find - Cutiuta e bine ascunsa dar totusi poate fi gasita foarte usor. Am gasit-o exact dupa ce am gasit o alta cutie, aflata la mica distanta de aceasta.
  • Biserica lui Stefan cel Mare - Feleac: In drum spre Oradea - Am oprit pentru scurt timp pe Feleac, autostrada ocolitoare a Clujului fost inchisa temporar, din cauza unui accident. Astfel a fost necesar sa trecem prin Cluj, ocazie perfecta pentru a gasi aceasta geocutie.
  • Cascada Bucias: Cascada Bucias - De la Onesti se merge pe drum asfaltat catre Casin - Manastirea Casin - Scutaru. De aici se intra pe drum forestier pana la o intersectie care face stanga la o pastravarie iar dreapta catre cascada.
  • Planul inclinat: Un ascunzis ce merita gasit - Un ascunzis simplu, dar care nu sare in ochi. Gasirea cutiei oferind o reala satisfactie.
  • Turnu Rosu din Boita: Cutiile de la Turnu Rosu - Culmea coincidentei, la 5 minute dupa ce am comunicat la geotrekking.ro ascunzisul de la Turnu Rosu, am primit un mail de la Csipi - pe un subiect apropiat - in care ni se sugera sa cautam si cutia pusa de el la Turnu Rosu, dar inscrisa doar pe site-ul geocaghing.
  • Cascada Urlatoarea - Muntii Bucegi: Cele mai accesibile si mai vizitate cascade - Sunt foarte multe cascade accesibile si des vizitate in tara. Sapte Scari din Piatra Mare este cel putin la fel de des vizitata.
  • Coloanele de bazalt de la Racos: Virusul jocului - Felcitari. Inseamna ca am reusit sa-ti transmit virusul jocului.
  • Apa Rosie - Baile Tusnad: Am lasat-o ultima - La iesirea nordica din Tusnad, e usor de gasit. Faza cu Becks e foarte tare.
  • Parcul Sportiv Universitar Iuliu Hatieganu - Cluj-Napoca: O plimbare placuta - A fost o zi de toamna cu soare si cu aer curat.
  • Statuia lui Aranka Gyorgy - Targu Mures: Quick stop - Am gasit-o astazi in timp ce ma-ndreptam spre biserica. Am gasit-o cu usurinta.
  • Varful Ciomatu Mare - Muntii Bodoc: Pe urmele ursilor - Avand atatea locuri frumoase de vizitat in tara, am cam neglijat locurile apropiate. Pe nemeritate, imprejurimile lacului Sfanta Ana sunt locuri de care nu poti sa te plictisesti.
  • Sub Varful Lepsa: Varful lepsa e sub el - bis - Rugam primul gasitor al acestei cutii sa adauge pe titlului de pe eticheta si de pe coperta jurnalului cuvantul SUB, iar daca suie si pe Varful Lepsa si gaseste cutia de acolo sa taie de pe eticheta aceleia acelasi cuvant . Multumim .
  • Piatra Scrisa - Piatra Mare: Piatra era la locul ei! - Doar Piatra Scrisa. La locul indicat de GPS am gasit mesajul geotrekking intr-o folie A4 si carnetelul, ambele la baza crevasei.
  • Borsaros: Posibil sa lipseasca - Nu am gasit cutia. Am cautat in amplasamentul de la coordonate, dupa instructiuni, dar cutia nu am gasit-o.
  • Sugas Bai: Am gasit cutia - Am pus un cercel inauntru. Multumim.
  • Monumentul Victoriei - Tisita: Probabil o alta - Am cautat dupa coordonate fara succes. Am luat-o babeste si am ajuns la o cutie situata in al 2-lea suport de steag din dreapta (cu fata la monument).
  • Copacul lui Tarzan - Lacul Sfanta Ana: Fara manusi - Fiind persoana care am publicat prima data acest ascunzis, trebuie sa spun ca am cautat si eu la randul meu un loc potrivit pentru a ascunde o cutie, in jurul sau in apropierea copacului. Am renuntat insa, deoarece nu am gasit un ascunzis sigur.
  • Tinovul Mohos: Mohos si atat - Acum vreo trei ani am vazut tinovul dupa o noapte in campingul de la Sfanta Ana, nevizitati de urs. Mohosul este un must have al zonei.
  • Biserica Neagra Brasov: Nu puteam sa ratam cutia - Nu puteam sa ratam aceasta cutiuta. Vanatoare in grup.
  • Turnul Negru Brasov: Frumos locul ales - Dar nu usor de gasit, coordonatele au fost exacte.
  • Piatra Secuilor Nord - Muntii Trascaului: De doua ori pe Piatra Secuilor - In acel sfarsit de saptamana, am urcat de doua ori pe Piatra Secuilor. Odata sambata, dinspre Pestera Studentilor.
  • Concretiuni de Feleac: Vreme buna de toamna, peisaj frumos - Cred ca distanta de 35 m de la concretiunea mare este exagerata. Sunt circa 20 m.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Poiana Radesei? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din alte locuri, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!