Lacul Caldararu

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacul Caldararu - dupa inregistrare.

Un caine de la stana din apropiere Piatra Ejtoko
Un caine de la stana din apropiere
Cai Varful Baesul
Cai
Ciuperci si turnuri Gradina Zmeilor
Ciuperci si turnuri
3289 canionul Valea lui Stan canyon
3289

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacul Caldararu!

>>> Vizitati Lacul Caldararu si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Caldararu, se afla la 1,91 km distanta.
Valori naturale - Judetul Arges

• Urmarire Lacul Caldararu

• Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Formatul grade - rapid, precis, si fara greseli - Coordonatele gps sunt pastrate in baza de date ale site-urilor web in formatul grade (dd.dddddd°).
  • Cimitirul Eroilor Sovietici - Targu Mures: Ascunzis bine ales - Eram prin zona, astfel am folosit oportunitatea pentru a gasi si geocutia ascunsa aici. Pe baza informatiei ajutatoare ascunzisul poate fi identificat chiar si fara gps.
  • Monumentul si cimitirul din Pasul Casin - Culmea Nyerges: Monumentul si cimitirul din Pasul Casin - Culmea Nyerges - Un loc deosebit, cu o istorie tragica si loc de pomenire a inaintasilor, in lupta lor de libertate. Desi ascunzisul este la indemana, cred ca soferii sunt prea grabiti ca sa mai si opreasca in varful rampei.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: Interesant - Am gasit si aceasta geocutie. Interesant.
  • Dealul Kolcza - Sfantu Gheorghe: Groapa sau dealul Kolcza - Am gasit aceasta geocutie impreuna cu meli. De fapt, ea a gasit geocutia prima, iar eu primul :-).
  • Lacul Andreoaie - Boistea: Cutie noua la Lacul Andreoaie - În trecere pe la lac am constatat devalizarea ascunzisului si disparitia geocutiei. Cum aveam la mine una goala am reamenajat ascunzisul, ascunzand mai bine cutia.
  • Fantana cu paduchi: De la izvorul de langa drum pana la fantana - Dupa ce cu ocazia minivacantei de 1 mai, am avut mai multe intalniri cu vipere, caini, capuse. Am zis ca pot sa vina si niste paduchi.
  • Tinovul Mohos: Mohos si atat - Acum vreo trei ani am vazut tinovul dupa o noapte in campingul de la Sfanta Ana, nevizitati de urs. Mohosul este un must have al zonei.
  • Biserica Neagra Brasov: Cutiuta mica-mica - Am gasit nanocutia, si eu.
  • Varful Hasmasul Mare: Sub varf - Cum terenul in zona e accidentat, am renuntat usor sa masor distanta - indiferent de directie. Obiectivul e localizabil doar cu GPS.
  • Cetatea Talmaciu: Dupa zgarieturi si urzicaturi - Am gasit cutia, dar dupa o cautare amanuntita si dupa cateva zgarieturi de spini si urzicaturi. :)) Data viitoare o sa ne echipam corespunzator.
  • Capela Sfantul Iosif - Barzava: Traducerea binevoitorului :-) - In Barzava, in cimitirul vechi de langa capela din piatra, se afla monumentul funerar al locotenentului major Balogh Ignác (1822-1890) . Detalii despre el sunt oferite de catre invatatoarea din Barzava.
  • Turnul Kendeffy - Muntele Orlea - Subcetate: Azi am gasit Turnul - Salut, dupa ce am urcat amandoi, 30 min, (Lore si Gigelush) pe acest munte am gasit Turnul care, pt noi a fost un mister. Am trecut de multe ori pe acolo, dar nu am reusit sa ajungem din diferite moive (si oricum nu stiam unde se afla.
  • Varsag: Un nou ascunzis langa turnul de belvedere - Am gasit ascunzisul gol, pietrele care acoperau geocutia aruncate in jur, iar nu departe de copac am gasit si punga albastra. In apropiere de ascunzisul vechi am ascuns o noua geocutie, care sper sa aiba o durata de viata mai lunga.
  • Cetatea Soimos: Continut ud - Am gasit geocutia ascunsa printre ruinele cetatii Soimos. Continutul geocutiei este ud, iar instructiunile mucegaite.
  • Carnetelul calatorului: Felicitari - Am fost la Bucuresti si cu aceasta ocazie am gasit aceasta geocutie. Raportat la circulatia de zi a Bucurestiului, un ascunzis foarte bun si bine gandit.
  • Valea Uzului: Atractie turistica - Locatia este situata intr-o zona de atractie turistica. Amenajarea microhidrocentralelor nu a afectat peisajul, dar nici nu a electrificat zona.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: Am gasit-o - Desi nu era unde ne-am imaginat initial. O observatie as avea.
  • Mocanita Sovata - Campu Cetatii: In lastaris - Pe locul ascunzisului a crescut un lastaris verde. Noroc cu coordonatele ca am insistat, si am culcat lastarisul la pamant.
  • Baile Homorod: Ascunzis mult mai bun - Am gasit si aceasta geocutie. De data aceasta o noua geocutie, intr-un ascunzis nou, ascunsa de o alta persoana.
  • Varful Piatra Mare: Cat de uituc poti fi - Data observatiei coincide cu cea a trecerii noastre pe langa ascunzis. Cand deja ne inscrisesem decisiv pe traseul spre Cabana Piatra Mare ne-am adus aminte ca trebuia sa cautam cutia de pe varf (unde poposiseram consistent, timp in care am creat un nou ascunzis aflat sub varf, langa refugiu).
  • Biserica armeneasca - Dumbraveni: Orasul armenesc - O biserica foarte frumoasa. Ar trebui restaurata.
  • Cheile Tisitei: Transformare POI - Indiferent de modul in care se anunta un nou ascunzis (prin completare formularului, printr-un comentariu, sau prin email), datele ajung la moderator. Deci la mine, urmand sa creez pagina unui ascunzis nou, sau sa transform un POI intr-un ascunzis traditional, dupa caz.
  • Pe culme - Piatra Soimului - Oituz: Culmea Pietrei Soimului are si o surpriza - Nu mai ajunsesem pe micul platou al Dealului Piatra Soimului de foarte multi ani. Si mai ales nu pe traseul impus de circuitul ascunzisurilor, propus de Trekkingklub.
  • Gradina Zanelor - Cheile Bicazului: Amfiteatru - Distanta mica intre obiective (Suhard-Gradina) m-a intrigat. Credeam ca le desparte o rapa.
  • Varful Bistriciorul: Felicitari - Acu multi ani si eu intamplator am gasit primul ascunzis pe Padis. Pe vremea acela inca nu aveam GPS si au trecut cativa ani pana mi-am cumparat una si am inceput sa ma joc.
  • Pasul Ghimes: Cutia din Pasul Ghimes inca mai exista - De la Trekkingclub am aflat ca in Pasul Ghimes inca exista ascunsa o cutie. Într-adevar, este inca in acelasi ascunzis mentionat in descrierea locatiei.
  • Cazemata de pe Plaiul Magurii Casinului: Lipsa creion - Rog pe primul geotrekkist care ajunge la acest ascunzis, sa completeze geocutia cu un creionas, nu mai lung de 8 cm. Cand am ascuns-o nu mai aveam niciun instrument de scris adaptat cutiei.
  • Varful Peleaga: Peisaje spectaculoase - Da, cu adevarat Retezatul are peisaje spectaculoase, care depasesc cu mult celelalte grupe ale Carpatiilor. Am pus o geocutie si pe Varful Mare de pe care nu numai dupa parerea mea putem bucura de cea mai detailata priveliste asupra Retezatului.
  • Podul lui Stefan cel Mare: Cutie noua la Podul lui Stefan cel Mare - Locatia stabilita tine cont de o hotarare recenta a Consiliului Comunal Stefan cel Mare de a considera monumentul istoric obiectiv turistic (sic). Ceea ce permite alocarea unor fonduri pentru reabilitara sa.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacul Caldararu? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Arges, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!