Refugiul Condor - Muntii Retezat

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Refugiul Condor - Muntii Retezat - dupa inregistrare.

Viaductul Mina 1 Viaduct Mina Valea Garbea
Viaductul Mina 1
Izvor amenajat Izvorul Maria Sovata
Izvor amenajat
Izvor secat momentan Cheile Dobrogei izvor
Izvor secat momentan
Desen de perete Sighisoara scara acoperita scolarilor Schulertreppe
Desen de perete

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Refugiul Condor Muntii Retezat!

>>> Vizitati Refugiul Condor - Muntii Retezat si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Brazi, se afla la 9,92 km distanta.
Pestera cu tezaurul Serbiei Isverna
Pestera cu tezaurul Serbiei, Isverna.
Lacul Negru Muntii Retezat Lacul Curat Muntii Retezat
Cascada Lolaia De la cabana Carnic, unde am lasat masina, am luat-o pe jos pana la cascada si am inspirat aerul curat, cu iz de cetina, al muntelui si m-am bucurat de racoarea padurii. Cei mai multi care viziteaza Retezatul sosesc dinspre nord, venind pe valea Nucsoarei, pana la cabana Carnic, aici fiind limita drumului permis pentru autoturisme. Lacul Poiana Marului
Pestera Gura Plaiului Muntii Valcan
Se afla la nord de satul Topesti, pe teritoriul orasului Tismana, in abruptul calcaros al dealului Gura Plaiului.
Castrul Roman Tibiscum
Vestigii istorice, ce definesc radacinile poporului nostru prin influenta culturii romane, aflate in apropierea localitatii Jupa de pe comunicatia Lugoj - Caransebes.
Crucea de langa satul Inelet Muntii CerneiCrucea de langa satul Inelet Muntii Cernei
Inelet este deja un destul de bine cunoscut sat de pe Valea Cernei, datorita scarilor de lemn montate pe geanturi (pereti de calcar) care faciliteaza accesul din vale pe dealul (Cracul Inelet) pe care se afla satul.
Locul fosilifer Delinesti Castrul roman de la Bumbesti-Jiu
Cheile CorcoaiaCheile Corcoaia
Cheile Corcoaia, desi lungi de doar 150 m, sunt o adevarata bijuterie peisagistica, rezultata din felul apate, dar nu singular (a se vedea, de exemplu, Cheile Carasului).
Falx Dacica De fiecare data cand trec prin preajma locului, opresc, vizitez acest monument foarte frumos si admir peisajul ce mi se deschide in fata ochilor intr-un tur de 360 de grade. Cheile Taia Petrila Cornetul Vaii si Valea Manastirii Baia de Arama Varful Tucila Muntii Godeanu Saua Valea Marii Muntii Retezat Lacul Florica Muntii Retezat Lacul Valea de Pesti Cascadele Sucului Varful Retezat - Muntii Retezat Coronini Bedina
Lacul Verde Muntii ParangLacul Verde Muntii Parang
Suprafata apei straluceste printre gramezile de stanci si digurile de morena, pe partea de nord a crestei de munte Slivei.
Pestera Albastra Pietroasa
Campurile de lapiezuriCampurile de lapiezuri
La zona cu lapiezuri se ajunge, fie suind pe jos, de la nivelul Podului Natural de la Ponoare pe Dealul Pesterii.
Lacul Stirbu Muntii Retezat Portalul ascuns Lacul Pietricele Muntii Retezat Calcarele de la Fata Fetii Clopotiva Varful Gruiu Muntii Parang Cetatea Costesti
Cetatea Malaiesti Salasu de SusCetatea Malaiesti Salasu de Sus
Am fost si inainte de renovare, cat si dupa renovare.
Varful CarjaVarful Carja
De pe varf avem o priveliste frumoasa, spre vest catre valea Jiului de Vest, si spre est catre varful Parangul Mare, respectiv mai multe lacuri glaciale.
Cariera Bolii Curmatura Sureanu
Codrii seculari Valea Dobrisoarei Prisloapei
Codrii seculari din Valea Dobrisoarei Prisloapei - Rachitaua, comuna Batrana.
Piatra Incalecata Microbuzul din Pades Muntii Poiana Rusca Lac Jiet
Cheile ButiiCheile Butii
Cheile Butii se afla in apropierea cabanei Cheile Butii din muntii Retezat.
Cheile Arsasca Varful Bucura Doi Muntii Retezat Lacul Caprelor Muntii Retezat Varful Tapului Muntii Retezat
Turnul rotund Crivadia
Incepand din secolul XVI acesta strajuia vechiul drum ce lega Transilvania cu Tara Romaneasca prin pasul Valcan.
Cascada Sucu Saua Tecanu Muntii Parang Varful Piatra Elisovei Casa Pietrelor Ohaba-Sibisel Lacul Spurcat
Castrul roman Teregova
Castrul a fost amplasat intre Mehadia si Tibiscum, de-a lungul drumului care marcheaza granita de sud-vest a Daciei.
Ciucevele CerneiCiucevele Cernei
Privind fotografiile atasate obiectivului ai putea crede ca ciucevele sunt reprezentate de micul laculet - e adevarat, pitoresc - de vizavi de placa informativa privind existenta rezervatiei cu numele generic Ciucevele Cernei.
Piatra Puscata
Lacul Carja Muntii ParangLacul Carja Muntii Parang
Pitorescul lac are o suprafata de jumatate de hectar.
Varful Olanelor Muntii Godeanu
Lacul Zervesti
Am gasit geocutia ascunsa pe malul lacului de acumulare Zervesti.
Pietrele Scorilo
Izvorul Cosustei
Peretii calcarosi de la Izvorul Cosustei.
Maru
Tunelul Dragostei ObrejaTunelul Dragostei Obreja
Am profitat de ziua frumoasa de toamna.
Lacul Peleaga Muntii Retezat
Valori naturale - Judetul Hunedoara

• Urmarire Refugiul Condor
  • Localizare pozitie pe harta Muntii Retezat

• Turnul Negru Brasov: Am gasit cutia - Super privelistea de la turn. GPS-ul ne-a fost de mare ajutor.
  • Orasul de Floci: Indreptari - Pacat ca n-ati cautat cutia, pentru ca ati fi putut vedea, de aproape, un important monument artistic. Crucea Inalta, ce are legatura cu istoria Targului de Floci.
  • Babele Gurghiului: Un loc minunat - Un loc cu o frumoasa priveliste, care te lasa cu dorinta sa mai mergi pe acolo. Geocutia si-a gasit un loc demn aici, este atat de frumos tot ce vezi si tot ce poti simtii aici, incat este, fara egal.
  • Iazul Negoiesti - Stefan cel Mare: Un alt drum de acces la iaz - Venind dinspre Onesti, am ratat intersectia recomandata in descriere. Am luat-o la stanga in punctul N 46.
  • Cetatea Liteni: Speo 2009 - Am gasit geocutia ascunsa la Cetatea Liteni, cu ocazia participarii la Congresul National de Speologie 2009 Cluj.
  • Tunelurile Nerei: Tunelurile Nerei - Dupa o serie de ascunzisuri negasite din cauza coordonatelor aiurea (Ochiul Beiului, Cascada Beusnitei, Cascada La Vaioaga), in sfarsit o geocutie de calitate. Ascunzisul se afla foarte aproape de Podul Bei, loc la care se poate ajunge si cu masina.
  • Scarita-Belioara 1: Am gasit cutia - Am scos o maimuta verde care ulterior a ajuns la Piatra Singuratica.
  • Biserica fortificata - Bradu: Sticluta - Am gasit geo-sticluta ascunsa in zid. Din pacate biserica era inchisa.
  • Punct de belvedere - Muntele Cucu: O altfel de belvedere - cutia de pe Varful Cucu - Am ajuns pe Varful Cucu plecand din Herculian, trecand pe la Furnalul Bodvaj, si urcand apoi pe Dealul Negru. Am gasit, cu ajutorul cooordonatelor indicate, punctul de belvedere si, folosind indicatia si fotografia, ascunzisul.
  • Melcul de la Codlea: Un loc de aterizare - Da da, am vrut sa vedem un loc de aterizare circulara intr-un loc neumblat de mine. Asteptam niste extraterastri, cum era in filmul francez cu Louis de Funes.
  • Cetatuia Cucuiata de la Grajdana: Anuntare puncte auxiliare - Textul descrierii ascunzisului contine coordonatele mai multor puncte ajutatoare. Un lucru foarte bun, care ajuta la orientare.
  • Parc aventura Adrenalin Plus - Sovata: Pastele Romano-Catolic II - Din pacate Parcul de Aventura linga lacul Tivoli era inca in repaus. Dormea inca, somnul de iarna.
  • Viaductul Mina: De la un ascunzis la altul - Fotografia ascunzisului, ca si indiciul oferit, sunt suficiente. Inclusiv pentru satisfactia cautarii si descoperirii, pentru a gasi geocutia.
  • Sarea lui Buzau: Poate cam in goana trenului - Poate am cautat cam grabit cutia de n-am gasit-o, desi am cercetat destul de amanuntit subsolul indicat in fotografie si de coordonate. Cat despre obiectiv, din cauza dezinteresului total al autoritatilor (dar care se lauda cu existenta sa), la care se adauga mizeria antropica de nestavilit, acesta pare a nu oferi nimic deosebit vizitatorului.
  • Tunelurile Nerei: Tunelurile Nerei - Traseul La Tunele din Cheile Nerei este superb, greu de descris in cuvinte. Si cum eu nu sunt un prea bun narator, va invit sa-l faceti si sa va convingeti singuri.
  • Lacul Cuiejdel - I: Lacul Cuejdel I - Am gasit foisorul presupunand ca este cel din coada lacului adica din extremitatea nordica a lui conform pozei Mam uitat sub el unde lipsea o scandura Iam dat ocol cautand la baza lui dar presupun ca a fost aruncata la gunoi odata cu ecologizarea/ curatenia ce sa facut la lac asta vara.
  • Capela Salvator - Sumuleul Mic: Cu bicicleta pe Sumuleul Mic - Era si timpul sa scot bicicleta, cu toate ca erau doar vreo 5 grade afara. Era si timpul sa caut aceasta geocutie, cea mai aproape si inca negasita de mine.
  • Scarita-Belioara 1: Felicitari - Felicitari pentru prima geocutie gasita. Pentru tura frumoasa si pentru blogul vostru bine realizat.
  • Altarul - Stogul de piatra: La Altar am gasit geo-ofranda - Geocutia a fost gasita de nepoata noastra mai mica - 10 ani - doar pe baza indicatiilor, era OK. Ne-am inscris primii in jurnal.
  • Piatra cu ceaun - Stogul de piatra: Drum in stare buna - Drumul de la Bolatau prin padure este in stare buna, cu ceva urme de exploatare a lemnului. Se termina la Piatra cu ceaun, asa ca nu puteti rata locatia.
  • Cetatea Heret - Malnas: Cetatea Heret - Nu a fost foarte greu sa gasesc cutia. Am fost cu bicicleta, a fost fain.
  • Piatra cu caldare mare - Piatra Soimului - Oituz: Caldarea Mare din Piatra Soimului a fost cu plin - Cunoscand bine locatia, ne-a fost usor sa gasim ascunzisul. A fost usor de gasit si geocutia.
  • Canionul Dofteana: Cutie noua la Canionul Dofteana - De astazi exista o cutie noua la canion. In acelasi loc in care a fost ascunsa cea veche.
  • Cetatea Rakoczi - Ghimes-Faget: Neglijenta impardonabila - Exista, intr-adevar, o confuzie in descriere. Intre est si sud, din pacate, esentiala.
  • Stanca Soimilor - Baile Tusnad: Prima excursie la stanca - Adica incalzirea cand sosesti la Tusnad. :) Fiind aici sus, bineinteles ca merita cautata si cutiuta.
  • Lacul de acumulare Sub Cetate: Am gasit cutia - Am gasit geocutia.
  • Biserica romano-catolica Sanzieni: In sfarsit am gasit intrarea deschisa - Am trecut de mai multe ori prin zona, cautand diferite geoobiective. Dar intotdeauna am gasit intrarea in curtea interioara, inchisa.
  • Podul vechi de piatra Sancraiu: O adevarata bijuterie ascunsa - Am mai fost la Sancraiu, dar despre acest pod vechi de piatra nu am stiut. Podul se afla la capatul satului, dupa o mica curba dubla, si dupa cativa metri parcursi in albia paraului.
  • Izvorul Piricske - Muntii Harghita: Izvorul Piricske - Acest drum m-a intrigat de multa vreme. Acum i-am acordat mai mult timp si asa am descoperit si izvorul, si hotelul si partia de schi.
  • Baile Barzava: A treia cutie, nu! - Cadrul natural al bailor este unul de un pitoresc aparte (a se vedea foto atasata). Pacat ca drumul de acces nu a fost modernizat.

Ai ajuns in Muntii Retezat si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Refugiul Condor? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Hunedoara, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!