Varful Lolaia Sud - Muntii Retezat

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Varful Lolaia Sud - Muntii Retezat - dupa inregistrare.

Partia de schi Piatra Pinului Piatra Soimului Gura Humorului
Partia de schi
Sub constructie Varful Cetatii Baile Tusnad
Sub constructie
Parcul Petofi Sandor 2 parc Petofi Sandor Sibiu
Parcul Petofi Sandor 2
Bustul lui Hasdeu Campina castel Iulia Hasdeu muzeu
Bustul lui Hasdeu

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Varful Lolaia Sud Muntii Retezat!

>>> Vizitati Varful Lolaia Sud - Muntii Retezat si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Brazi, se afla la 10,9 km distanta.
Varful Godeanu Muntii Godeanu Lacul Rasucit Muntii Retezat Varful Judele Muntii Retezat Lacul Galcescu Muntii Parang
Pestera BoliiPestera Bolii
Am ajuns la pestera, am vizitat-o dar cu parere de rau, nu am reusit sa gasesc cutia. Obisnuiesc sa verific fiecare comentariu.
Curmatura Sureanu Furnalul Govajdia
Mina de bauxita ComarnicMina de bauxita Comarnic
Aproximativ la jumatatea drumului, din satul Federi spre Fundatura Ponorului, gasim mina parasita Comarnic, unde se exploata bauxita.
Serpentine Transluncani Luncanii de Jos
Este sapat in stanca si versant de munte, lung de 4,5 km, si leaga localitatile Luncanii de Jos si Ruschita.
Casa Dinozaurilor Pitici Sanpetru Scarita de lemn spre Scarisoara Lacul Poiana Marului
Biserica de lemn Sfantul Nicolae
Biserica din lemn de stejar a fost edificata in anul 1763, avand aspectul unei casute de lemn, cu pridvor sustinut de patru stalpi.
Lumea Dinozaurilor Transilvania Sibisel
Coloana fara sfarsitColoana fara sfarsit
Coloana fara sfarsit, Targu Jiu.
Portalul ascuns Lacul Judele Muntii Retezat Sanctuarul Fetele Albe Muntii Sureanu Lacul Turcelu Muntii Retezat Lacul Zanoaga Mare Muntii Retezat Cascada din Cheile Tasnei Muntii Mehedinti Castrul roman Plesa Varful Olanelor Muntii Godeanu
Izvorul Cosustei
Peretii calcarosi de la Izvorul Cosustei.
Izbucul Jalesului Varful Oslea Romaneasca Muntii Godeanu
Rezervatia de zimbri Padurea Slivut Hateg
Refacerea speciei zimbru in Romania a inceput in anul 1958, cand au fost aduse in padurea Slivut de langa Hateg, doua exemplare din Polonia.
Cetatea DevaCetatea Deva
Te rog ca pe viitor sa eviti sa pui dulciuri sau alte produse alimentare in geocutii. Foarte ingenioasa ascunzatoarea. Am gasit-o impreuna cu prietena mea Alina si niste amici.
Ciucevele CerneiCiucevele Cernei
Privind fotografiile atasate obiectivului ai putea crede ca ciucevele sunt reprezentate de micul laculet - e adevarat, pitoresc - de vizavi de placa informativa privind existenta rezervatiei cu numele generic Ciucevele Cernei.
Grupul de case Rusesti Merisor
Pe aici trece calea ferata catre Valea Jiului, formand o bucla perfect rotunda, avand chiar si doua tuneluri mai scurte.
Cetatea Banita
Aceasta cetate apara trecerea dinspre sud catre Valea Merisorului, si de acolo catre Sarmizegetusa.
Coronini Bedina
Pasul Groapa Seaca
Oare cum o fi drumul mai departe spre Petrosani? Pasul Groapa Seaca se afla la limita intre judetele Hunedoara si Valcea, altitudinea fiind de cca 1615 m.
Cetatea ColtCetatea Colt
Accesul a fost ceva mai dificil. Gasita in stare buna. Dupa un efort sustinut am ajuns si la cetate, dupa ce am vizitat Manastirea Colt.
Varful Peleaga Prima data am incercat sa ajung pe varful Peleaga in data de 19 septembrie 2007. Da, cu adevarat Retezatul are peisaje spectaculoase, care depasesc cu mult celelalte grupe ale Carpatiilor.
Turnul Kendeffy Muntele Orlea SubcetateTurnul Kendeffy Muntele Orlea Subcetate
Felicitari pentru gasirea geocutiei. Salut, dupa ce am urcat amandoi, 30 min, (Lore si Gigelush) pe acest munte am gasit Turnul care, pt noi a fost un mister.
Podul lui DumnezeuPodul lui Dumnezeu
Ascunzisul si geocutia (simplu si bine mascata) se pot gasi usor si fara GPS.
Cascada Ciomfu Muntii Retezat Cornetul Vaii si Valea Manastirii Baia de Arama Magura Uroiului
Ruinele fostei scoli din Merisor
A fost asezata pe locul hanului, unde in vremea postalioanelor, opreau calatorii pentru odihna si schimbarea cailor.
Crucea de langa satul Inelet Muntii CerneiCrucea de langa satul Inelet Muntii Cernei
Inelet este deja un destul de bine cunoscut sat de pe Valea Cernei, datorita scarilor de lemn montate pe geanturi (pereti de calcar) care faciliteaza accesul din vale pe dealul (Cracul Inelet) pe care se afla satul.
Cheile ButiiCheile Butii
Cheile Butii se afla in apropierea cabanei Cheile Butii din muntii Retezat.
Cheile Arsasca
Podul natural BanitaPodul natural Banita
Nu poate fi vazut de la distanta, din apropiere, nici chiar stand pe pod.
Pod natural pe Cerna
Manastirea Piatra ScrisaManastirea Piatra Scrisa
In urma unor lucrari de reabilitare a locului, clopotnita a fost desfiintata. Langa podul de cale ferata, respectiv stanca Sfanta Treime exista cate o parcare mare pe ambele sensuri ale drumului.
Piatra Incalecata Castrul roman Agnavie Zavoi Gura Bucurei Muntii Retezat Lacul Sadu Gornacel
Varful CarjaVarful Carja
De pe varf avem o priveliste frumoasa, spre vest catre valea Jiului de Vest, si spre est catre varful Parangul Mare, respectiv mai multe lacuri glaciale.
Cariera Bolii Cascada Sucu Cetatea medievala de la Cucuis
Cascada Vanturatoarea Muntii CerneiCascada Vanturatoarea Muntii Cernei
Cascada Vanturatoarea, avand cca 40 m inaltime, este una dintre cele mai inalte, frumoase, accesibile, si cunoscute cascade din Romania.
Saua Stoinita Muntii Parang Lacul Curat Muntii Retezat Lacul Pandurasul Pietrele Scorilo Varful Tucila Muntii Godeanu Dealul Gornacelu Lacul Canciu
Complexul megalitic Muntele Mic
Pe una dintre stanci se afla o scriere rupestra, petroglife ce nu au putut fi interpretate pana in acest moment.
Cheile Sohodolului
Valori naturale - Judetul Hunedoara

• Urmarire Varful Lolaia Sud
  • Localizare pozitie pe harta Muntii Retezat

• Ochiul Beului: Ochiul Beului - In drumul spre cascada Beusnita, nu ai cum sa ratezi aceasta locatie superba, Ochiul Beului. Lacul m-a fascinat prin culoarea sa de smarald.
  • Podul prabusit si disparut: Cutia a disparut de 2 ori - Apoi am abandonat acel ascunzis, in schimb a fost inlocuita de o alta cutie, apropiata. Intre timp, podul prabusit a fost canibalizat si furat, pentru ca structura metalica a disparut integral.
  • Cozmeni: Am gasit foarte usor copacul - Dar nu si cutia. Ascunzisul e simplu si evident, dar cutia lipseste.
  • Stanca Soimilor - Baile Tusnad: A doua vizita - Dupa un an de la prima. In sfarsit, am gasit-o.
  • Lacul Andreoaie - Boistea: Cutie noua la Lacul Andreoaie - În trecere pe la lac am constatat devalizarea ascunzisului si disparitia geocutiei. Cum aveam la mine una goala am reamenajat ascunzisul, ascunzand mai bine cutia.
  • Gurile vechilor mine de sare de la Targu Ocna: Surpriza din ascunzis - Dupa excursia de pe dealul Cosna, mi-a ramas doar putin timp pana la inserare. Pe drumul principal din Targu Ocna o tablita indicatoare ne arata directia spre salina.
  • Cheile Chediului - Muntii Macinului: Nu - Nu, in august, nu. Am fost de vreo trei ori in Cheile Chediului, bujorii gasindu-i cand am fost pe la mijlocul lui mai.
  • Varful Gropsoarele - Muntii Ciucas: Varf cu vedere - Tura din septembrie s-a nimerit sa fie intr-o sambata frumoasa, dupa prima fulguiala din an. Am ajuns pe Gropsoarele plecand de la Muntele Rosu, trecand pe La Rascruce si ne-am intors cu un ocol pe la cabana Ciucas.
  • Stancile Turnuri: Urcand pe valea Minerului - Urmand noile marcaje, triunghi albastru, ar trebui sa fie destul de usor de ajuns. Nu e chiar asa.
  • Cetatea Turia: Ursus carpaticus - Si daca ursul nu doarme, iar tu tocmai explorezi pestera din Piatra Zimbrului din apropiere? Si te intalnesti in incinta pesterii sus-mentionate, fata in fata cu ursul, ce faci?
  • Piatra Gaurita - Talisoara: Gaura cu plin - La intoarcere din fructuoasa (si din punct de vedere geotrekking) drumetie de pe dealurile Varghisului (de fapt, in Muntii Persani). Am avut timp sa deviem trei sferturi de kilometru din soseaua Varghis-Talisoara.
  • Cascada Supanu: Am vazut cascada - Am tinut cont de recomandare si am coborat in albia Supanului in aval de cascada. Astfel ca, premergator descoperirii cascadei, ne-am bucurat si de imaginea pitoreasca a unei succesiuni de praguri.
  • Petersberg - Sanpetru: Cetatea de pe Dealul Lempes - Am urcat la cetatea de pe Dl Lempes plecand din capatul nord-vestic al dealului, numit pe o veche harta Bergeck (?).
  • Canionul Mihaileni: Ascunzis devastat? - Poate nu am ales cea mai buna metoda de a ma apropia de canion. Ajungand in apropiere a trebuit sa traversez o mocirla.
  • Casa rasturnata - Praid: La mintea cocosului, intr-o lume rasturnata - Iar eu am ajuns la Casa Rasturnata mai tarziu decat trebuia, programul s-a terminat deja, asa ca am privit-o si eu de dincoace de gard. Dar macar am ascuns o geocutie.
  • Varful Cetatii II - Baile Tusnad: Cu prieteni - Am gasit aceasta geocutie.
  • Izvoare tamaduitoare - Baile Balvanyos: Dupa o cautare metodica - Nu am folosit gps-ul pentru a gasi aceasta geocutie. Eram oarecum in graba, pentru ca eram asteptat.
  • Turn belvedere - Sumuleul Mare: Sumuleul asediat de lacramioare - Am facut un circuit pe Sumulee la o saptamana dupa pelerinajul de Rusaliile catolice. Gasindu-le destul de curate, avand in vedere imensa populatie care a poposit atunci pe pantele lor.
  • Turn belvedere - Sumuleul Mare: Multumim frumos - Desi am urcat seara tarziu, a fost minunat. Am amplificat bucuria cu cautarea geocutiei, care este bine ascunsa si totusi usor de gasit.
  • Baile Apor: Instructiunile au fost de nota 10 - Cutia are o margine crapata. Noroc ca logbook-ul a fost pus intr-o punga separata.
  • Concretiuni de Feleac: Excursie in zona - Am gasit geocutia cu ocazia unei excursii in zona. Ascunzisul este intr-un loc foarte bun.
  • Fortareata de piatra - Piatra Soimului - Oituz: Am cucerit fortareata - Inca un obiectiv interesant de pe Piatra Soimului pe care il stiam de mult. Am dat surprinzator de repede peste ascunzis.
  • Pestera La Adam: Pestera de langa Visterna - Pestera este un loc foarte interesant. Geocutia nu mai exista, dar locul merita vizitat.
  • Ghetarul de la Scarisoara: Ghetarul Scarisoara - De aceasta data am abordat urcarea pe drumul nou amenajat fata de alta data cand am urcat cu un autobuz ce gafaia din toate bujiile si pocneau toate pistoanele. Chiar daca efortul a fost sustinut, a meritat.
  • Varful Ciudomir - Muntii Tarcaului: Varful Ciudomir - Muntii Tarcaului - Bine mascata de padure, aici se afla o piramida geodezica ce marcheaza varful. La baza unui picior se afla si cutia.
  • La Deget - Munceii Uture: Bucuria descoperirii - Urmand indicatiile am avut bucuria sa descopar locatia. Cei 500 m fata de Piatra cu ceaun au fost hotaratori.
  • Scarita-Belioara 1: Am gasit-o sambata - Din pacate nu era nimic de trade in ea si ce am pregatit eu pt trade era prea mare si nu a incaput in geocutie. :( Prima noastra geocutie gasita.
  • Rapa Rosie: Zona foarte interesanta - Am gasit cutia, multumesc.
  • Pasul Cavnic: Prima mea cutie - Prima mea geocutie gasita in Romania. Am reusit la a doua incercare, la prima nu am fost destul de atent.
  • Turnul Apor - Baile Tusnad: In loc de un punct, ofer trei - Care sunt acele cazuri similare? Pe terenul nostru de joaca procedura pentru punctele de interes este acelasi peste tot.

Ai ajuns in Muntii Retezat si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Varful Lolaia Sud? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Hunedoara, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!