Colegiul national Arany Janos - Salonta

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Colegiul national Arany Janos - Salonta - dupa inregistrare.

Tunelul Dragostei 3 Tunelul Dragostei Obreja
Tunelul Dragostei 3
Coloana cu vultur Bogata Coloana Infinitului Brancusi
Coloana cu vultur
Nava bisericii Suseni biserica catolica
Nava bisericii
Masinaria infernala parcul pompierilor tusnad
Masinaria infernala

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Colegiul national Arany Janos Salonta!

>>> Vizitati Colegiul national Arany Janos - Salonta si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Salonta, se afla la 1,41 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Salonta: 2
Oradea Turnul Ciunt - Salonta
Cetatea de pamant Biharia
Cetatea ei uriasa de pamant, a devenit cel mai impozant monument de aceasta natura a tarii noastre.
Lacul Santaul Mic Lacul Apateu Lacurile de la Bocsig
Ferma de lavanda Oradea Santaul Mic
In anul 2023, Lavender Farm Oradea din Santaul Mic organizeaza Festivalul Lavandei pe data de 24-25 iunie.
Lacul Sintimreu Balta Rovina
Cetatea Cosdeni
Poiana cu narcise Rovina
Poiana cu narcise de la Rovina.
Sannicolau de Beius Am gasit geocutia. Lacurile Socodor Lacul Valea Viteilor Cetariu
Poiana cu narcise Padurea Goroniste Gurbediu
Poiana cu narcise de la Padurea Goroniste, Gurbediu.
Parcul natural Cefa
Parcul se desfasoara pe o suprafata de peste 5 mii de hectare si aduna la un loc o diversitate mare de habitate: mlastini, helesteie, canale, balti, padure, saraturi, terenuri cultivate, pasuni si fanete umede.
Lacul Valea Popii Sisterea Lacul Les
Pomi cu coroana cubica Oradea
Inaltimea copacilor este de 3,3 m, circumferinta trunchiului 25-35 cm.
Lacul Salonta Belvedere Stanu Carnului Lacul Gepiu Dealul Pacau
Colonia de pasari de la Padurea Radvani
Este inclusa in Parcul Natural Cefa, se intinde pe o suprafata de 3 hectare.
Lacul Paleu Avenul Giloasa Lacul Fegernic Padurea de stejar pufos Carand
Podul pietonal Garasos hid Intr-o plimbare nostalgica la Oradea, am gasit geocutia. Am gasit cutia dupa o cautare mai indelungata.
Observator Betfia Dealul Somleu Betfia
Observator Betfia, locul fosilifer de pe dealul Somleu, avenul Betfia.
Lacul Miersig Lacul Livada Livada de Bihor
Ruinele cetatii Adrian
Ruinele cetatii Adrian, Salard.
Rezervatia de soluri saraturate Socodor Lacul Adea CET Oradea Lacul Ianis Martihaz
Obiective cultural-istorice - Judetul Bihor
* Detalii despre contextul istoric si semnificatia culturala dupa autentificare.

• Urmarire Colegiul national Arany Janos
  • Localizare pozitie pe harta Salonta

• Baia Calugarilor: Gasit relativ usor - Am gasit geocutia relativ usor si am introdus o moneda de 1000 lei vechi. Nu am extras nimic.
  • Cetatea Rakoczi - Ghimes-Faget: Fotografii de nota 10 - Multumesc pentru apreciere, desi nu am prevazut ca ascunzisul sa se ascunda in halul in care am vazut in fotografie. Apropo de fotografiile postate, sunt absolut exceptionale, mai ales din punct de vedere documentar.
  • Planul inclinat: Nici sa varuim - Am participat la un traseu organizat prin site-ul Munte si Flori, prin imprejurimile statiunii Covasna. De pe Dealul de Mijloc am coborat la calea ferata ingusta si am ajuns la statia superioara a planului inclinat.
  • Geotrekking Baile Tusnad: Drumetie de o zi - Drumetia planificata initial pentru doua zile a devenit pana la urma o tura de doar o zi. Pe o vreme absolut superba am parcurs traseul Baile Tusnad - Varful Cetatii - Lacul Sfanta Ana - Muchia Lacului - Bixad.
  • Rasuflatorile Calde de sub Varful Tarnita - Muntii Berzunti: Rasuflatorile Calde de sub Varful Tarnita - Am abordat varful Tarnita dinspre nord, plecand de la lac. Muchia este garnisita cu stanci, deplasarea fiind problematica in special urcusul final.
  • Sub Muntele Uroi: La poalele muntelui - Ascunzisul de la poalele muntelui Uroi mi-a oferit acel sentiment, pe care il simt toti cand gasesc o geocutie. Ascunzisul se afla nu foarte departe de drum, si dupa cateva minute de urcus pe deal si cautari printre pietre, veti putea tine in mana geocutia.
  • Cetatea Turia: Ursus carpaticus - Si daca ursul nu doarme, iar tu tocmai explorezi pestera din Piatra Zimbrului din apropiere? Si te intalnesti in incinta pesterii sus-mentionate, fata in fata cu ursul, ce faci?
  • Lacurile de la Strandul Codlea: Un strand in renastere - Am umblat mult in zona Magurei Codlei. De pilda, o intimplare din anii 1970-80.
  • Cloasterf: Usor de gasit - Dupa o mica deviere de la soseaua nationala.
  • Tura de lac - Lacul Sfanta Ana: In sfarsit am gasit ascunzisul - Dupa ce am vizitat mai multe obiective din apropiere. Respectiv varful Ciomatu Mare si ramasitele turnului de belvedere de langa tinovul Mohos.
  • Turnu Rosu din Boita: Turnu Rosu din Boita - Stiu bine ce am gasit. Si cutia lui csipike si aceasta de pe geotrekking.
  • Baile Barzava: A treia cutie, nu! - Cadrul natural al bailor este unul de un pitoresc aparte (a se vedea foto atasata). Pacat ca drumul de acces nu a fost modernizat.
  • Cimitirul din Bodvaj: Obstacol diluvial - Cu ocazia unei drumetii ce viza Varful Cucu, trecand pe la Furnalul Bodvaj, unde am pus o cutie noua. Am vrut sa mergem si la Cimitirul Bodvaj.
  • Vila Franka Sighisoara: Priveliste superba - Great view.
  • Concretiuni de Feleac: Comentariu primit de la Maria Victor - Cel mai accesibil loc ramane cel de la Costesti. Trovanti de dimensiuni mai mici pot fi gasite in majoritatea gresiilor carbonatice din zona Carpatilor de Intorsura, pe linia formatiunilor numite flysh (fost tarm de mare in vremuri geologice).
  • Podul si cazematele germane de langa Balta Salcuta: Podul ce n-a fost - Am vizitat podul ce n-a fost intr-o zi fierbinte de vara. Am profitat de o iesire cu bicicleta in zona pentru a bifa obiectivele semnalate de dl.
  • Piatra Scrisa - Piatra Mare: Piatra era la locul ei! - Doar Piatra Scrisa. La locul indicat de GPS am gasit mesajul geotrekking intr-o folie A4 si carnetelul, ambele la baza crevasei.
  • Varful Lepsa - Muntii Vrancei: A doua vizita - A doua vizita pentru noi la Varful Lepsa (prima nu cred ca am notat-o aici), de data aceasta in peisaj hibenal. Geocutia sta foarte bine in ascunzis, dar n-a mai fost vizitata de nimeni intre timp.
  • Calcarele cretacice de la Cisnadioara: Incarcare poze - Trebuie sa redimensionezi pozele, astfel incat pozele sa aiba mai putin de 400 KB. Iar latimea, respectiv inaltimea sa fie mai mica decat 1024 pixeli.
  • Manastirea Piatra Scrisa: Ascunzis aproape drive-in - Langa podul de cale ferata, respectiv stanca Sfanta Treime exista cate o parcare mare pe ambele sensuri ale drumului. Prima data am vizitat schitul, cautand si geocutia.
  • Cascada La Vaioaga: Cascada Vaioaga - Am avut noroc in a gasi aceasta cutie, deoarece am cautat destul de mult. Efortul a fost incununat de succes si locul in care este amplasata este deosebit.
  • Johanniskirche - Sibiu: Sibiu - In cadrul eventului GeoFest Sibiu-2014, la o plimbare prin oras cu un grup numeros, chiar daca era in timpul slujbei si foarte multa lume am reusit sa gasesc cutia si sa ma loghez. Biserica este impunatoare si foarte interesanta.
  • Cetatea Rupea: Prima cutie - Gasita de clubul nostru, prima comoara din (speram) un lung sir.
  • Lacul Verde - Sovata: Pastele romano-catolic - Statiunea balneoclimaterica Sovata ne-a asigurat niste locuri nemaipomenite, interesante, cum sunt si lacurile Verde si Rosu. Deasupra lacului Verde, in versant, putin mai sus, am avut o panorama superba deasupra Sovatei.
  • Varful Harghita Madaras: Am gasit cutia veche - Cutia veche, cea ascunsa de Dianthus, exista in continuare. Pe aceasta am gasit-o.
  • Dealul Cetatii - Mera: Sambata - Cu ocazia unei excursie cu bicicleta, am gasit aceasta geocutie.
  • Cazemata de pe Dealul Bugeac: Vara nu-i ca iarna - Am trecut Dunarea cu bacul, de la Galati la comuna IC Bratianu, unde am amenajat un geoascunzis. Am oprit prima data langa ramasitele podului si cazematele germane de langa Balta Salcuta.
  • Biserica ortodoxa din Radeana - Stefan cel Mare: Biserica ortodoxa din Radeana - Stefan cel Mare - Omul sfinteste locul, e valabil in Radeana. Te simti binecuvantat in acest loc.
  • Memorialul Ginta: Cu greu am ajuns la cutie - Lupta cu natura:-), plus ca trebuia sa ma grabesc sa nu ma prinda furtuna.
  • Varful lui Alexandru - Soimeni: Neagra ca pamantul - Am ajuns pe Varful lui Alexandru intr-o drumetie in circuit, cu plecare din Armaseni si revenire tot acolo, in jurul paraului Bradului, trecand de pe Mt Tomotu, pe langa Mt Viscolul, pe Mt. Kolos.

Ai ajuns in Salonta si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Colegiul national Arany Janos? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Bihor, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!