Colonia de pasari de la Padurea Radvani

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Colonia de pasari de la Padurea Radvani - dupa inregistrare.

Turnul Olarilor Turnul Olarilor
Turnul Olarilor
8504 Cheile Runcului Runc Ocolis
8504
Caderile de apa ale Caltunului 3 paraul Caltun Caltunului cascada caderi apa
Caderile de apa ale Caltunului 3
Urcānd pe sub Piatra Hagiului - 1 piatra hagiului vizantea
Urcānd pe sub Piatra Hagiului - 1

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Colonia de pasari de la Padurea Radvani!

>>> Vizitati Colonia de pasari de la Padurea Radvani si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Martihaz, se afla la 2,38 km distanta.
Ferma de lavanda Oradea Santaul Mic
In anul 2023, Lavender Farm Oradea din Santaul Mic organizeaza Festivalul Lavandei pe data de 24-25 iunie.
Lacul Miersig Lacurile de la Bocsig
Pomi cu coroana cubica Oradea
Inaltimea copacilor este de 3,3 m, circumferinta trunchiului 25-35 cm.
Belvedere Stanu Carnului Lacul Paleu
Cetatea de pamant Biharia
Cetatea ei uriasa de pamant, a devenit cel mai impozant monument de aceasta natura a tarii noastre.
Poiana cu narcise Padurea Goroniste Gurbediu
Poiana cu narcise de la Padurea Goroniste, Gurbediu.
Lacul Apateu Lacul Santaul Mic Dealul Pacau
Observator Betfia Dealul Somleu Betfia
Observator Betfia, locul fosilifer de pe dealul Somleu, avenul Betfia.
Colegiul national Arany Janos Salonta Oradea Cetatea Cosdeni
Parcul natural Cefa
Parcul se desfasoara pe o suprafata de peste 5 mii de hectare si aduna la un loc o diversitate mare de habitate: mlastini, helesteie, canale, balti, padure, saraturi, terenuri cultivate, pasuni si fanete umede.
Podul pietonal Garasos hid Intr-o plimbare nostalgica la Oradea, am gasit geocutia. Am gasit cutia dupa o cautare mai indelungata. Turnul Ciunt Salonta Lacul Livada Livada de Bihor Lacul Valea Popii Sisterea
Sannicolau de Beius Am gasit geocutia.
Padurea de stejar pufos Carand Lacul Valea Viteilor Cetariu Avenul Sohodol Lacurile din Alesd Lacul Adea
Poiana cu narcise Rovina
Poiana cu narcise de la Rovina.
Lacul Gepiu CET Oradea Avenul Giloasa Balta Rovina
Ruinele cetatii Adrian
Ruinele cetatii Adrian, Salard.
Lacul Les Rezervatia de soluri saraturate Socodor Lacul Salonta Lacul Sintimreu Lacurile Socodor Lacul Ianis - Martihaz
Valori naturale - Judetul Bihor

• Urmarire Colonia de pasari de la Padurea Radvani

• Valea Viilor: Gasita - Am gasit cutia.
  • Cascada Supanu: Am vazut cascada - Am tinut cont de recomandare si am coborat in albia Supanului in aval de cascada. Astfel ca, premergator descoperirii cascadei, ne-am bucurat si de imaginea pitoreasca a unei succesiuni de praguri.
  • Valea Uzului: Atractie turistica - Locatia este situata intr-o zona de atractie turistica. Amenajarea microhidrocentralelor nu a afectat peisajul, dar nici nu a electrificat zona.
  • Izvorul Pierre Curie - Borsec: Justificare gasire cu dovada foto - Am acceptat poza atasata comentariului. Dar intentia a fost ca pentru justificarea gasirii unui geoobiectiv fara geocutie sa folosim poze facute cu o aplicatie de geotagging.
  • Fereastra de sub Casoaia - Androneasa: Fereastra - Am trecut si pe aici, facand traseul din jurul pesterii Ladas.
  • Caciula Dorobantului - Masivul Ceahlau: Dupa 6 ani de la amplasare - Vizitez destul de des Ceahlaul, am fost de cateva ori si aici, dar in ultimii ani nu am trecut prin zona Curmaturii Piatra Lata. Deoarece nimeni nu a mai cautat pana acum acest geoascunzis, geocutia a trebuit sa astepte aproape 6 ani pentru prima gasire.
  • Ulmul din Capeni: Ceea ce era afara, era si inauntru - Am inconjurat ulmul de cateva ori, cautand in toate cavitatile posibile. Copacul este plin cu vietati, furnici, muste si viespi.
  • Izvorul geografic al Trotusului: Iarna nu-i ca vara - Multumesc pentru consolidarea ascunzisului. Am inteles insa un lucru important, ca o cutie poate fi usor de ascuns vara si greu de gasit iarna.
  • Sugas Bai: Am gasit cutia - Am pus un cercel inauntru. Multumim.
  • Izvor pe malul Oltului - Sfantu Gheorghe: Nu ma tem, adica da - Ajungand la fata locului, am constatat, ca de fapt izvorul este o captare de apa. Zona fiind una de protectie cu regim sever.
  • Biserica reformata - Vistea: Sambata - Am gasit aceasta geocutie, cu ocazia unei excursie cu bicicleta.
  • Mocanita Sovata - Campu Cetatii: In lastaris - Pe locul ascunzisului a crescut un lastaris verde. Noroc cu coordonatele ca am insistat, si am culcat lastarisul la pamant.
  • Clopotnita Tincani - Izvoru Muresului: Despre catun - Am fost motivati in cautarea cutiei de imaginea vechii clopotnite unde se afla ascunzisul. Am aflat de la unul dintre locuitori - langa gospodaria caruia e clopotnita, ca nu e chiar atat de veche, fiind ridicata prin anul 1940.
  • Izvorul Seregeto - Turia: Dus-intors la un izvor sec - Suind, apoi coborand pe Valea Iadului, spre si de la Gradina Herko - aflata la confluenta cu Paraul Ars. Am observat din masina chioscul ce protejeaza Izvorul Seregeto.
  • Cascada Lomasita - Muntii Calimani: La cascada Lomasitei, apa multa in cutie - Dupa ce am ascuns o cutie la Manastirea de la Gura Izvorului, am gasit-o pe cea a Domnului Lomasel, i-a venit randul celei de la Cascada Lomasitei. Nu ne-a trebuit mult sa cautam, indiciile fiind lamuritoare.
  • Rezervatia Gura Dobrogei: Remediere confuzie creata - Se pare ca coordonatele gps ale geoobiectivelor Pestera La Adam si (rezervatia) Gura Dobrogei au fost schimbate intre ele (anuntate gresit). Nu am fost atent la aprobarea noilor geoobiective la vremea respectiva, si astfel s-a creat o confuzie.
  • Dealurile biciclistilor Cocorastii Mislii: Efortul a meritat - Am gasit cutita mergand dinspre Bordeienii Mari. Un traseu destul de greu , printre niste arbusti plini cu spini.
  • Cascada Bucias: Cascada Bucias - Frumoasa cascada, frumos si punctul de belvedere. Doar informatia de inaltime a GPS-ului m-a deranjat.
  • Mofeta - Gradina Herko - Turia: Noutati - Am ajuns in zona numita Gradina Herko. Denumire gasita de noi doar pe harta Dimap a zonei Balvanyos si in prezentarea unui traseu prin zona in revista de turism, de limba maghiara, Gyopar/Floarea de Colti.
  • Pasul Calonda: Cautand hotarat - De la intersectia din Pasul Calonda am luat-o pe jos, m-am plimbat putin pana la ascunzis. La prima incercare nu am gasit geocutia.
  • Cetatea Talmaciu: Dupa zgarieturi si urzicaturi - Am gasit cutia, dar dupa o cautare amanuntita si dupa cateva zgarieturi de spini si urzicaturi. :)) Data viitoare o sa ne echipam corespunzator.
  • Podul lui Stefan cel Mare: Podul domnitorului - Am (re)gasit locatia, mereu in alte straie. Sunt a 4 oara in preajma ei, fara succes in a gasi comoara.
  • Trovantii de la Viisoara - Muntii Berzunti: Trovantii de la Viisoara si mai mult decat atat! - Felicitari initiatorului care a consemnat pe site acest punct de interes. Recomandam prelungirea vizitei la trovanti cu un circuit al dealurilor din jur, ce ofera privelisti deosebite.
  • Varful Baba Mare - Muntii Bucegi: In carca bunicii! - Cum altitudinea este o variabila (nu o certitudine) la majoritatea aparatelor cu GPS. Am cautat cutia pe la baza stancii.
  • Cetatea Harom - Baile Jigodin: O frumoasa priveliste catre oras - Am gasit geocutia. A fost o experienta interesanta, nici nu stiam de existenta acestei cetati, dealtfel parasita de tot.
  • Urma de picior a lui Hristos - Culmea Avas: Gocutie lipsa - Se poate ajunge la ascunzis, pe varful dealului, chiar si cu o masina cu garda nu prea joasa. Din pacate piatra care contine urma de picior a lui Hristos a fost pozitionata cu urmele in partea de jos.
  • Lacurile de la Strandul Codlea: Un strand in renastere - Am umblat mult in zona Magurei Codlei. De pilda, o intimplare din anii 1970-80.
  • Copsa Mare: Greseala - Este vorba de biserica din Copsa Mare (nu Mica - cum apare din greseala in text). Multumesc.
  • Turnu Rosu din Boita: Felicitari pentru gasirea ascunzisului - Pe terenul nostru de joaca gasirea unei geocutii nu trebuie dovedita. Mai mult decat atat, nici gasirea geocutiei nu este obligatoriu.
  • Bucin: Un loc splendid - Am gasit, cu prietenul meu, si aceasta geocutie. Un loc splendid, linistit si cu aer curat.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Colonia de pasari de la Padurea Radvani? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Bihor, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!