Taul fara fund - Pesteana

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Taul fara fund - Pesteana - dupa inregistrare.

Drum forestier blocat de vegetatie drum forestier vegetatie
Drum forestier blocat de vegetatie
Turn gol Cetatea Jimbor cetate
Turn gol
Capela Madaras 3 capela madaras
Capela Madaras 3
Orga Mosna Meschen
Orga

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Taul fara fund Pesteana!

>>> Vizitati Taul fara fund - Pesteana si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Pestenita, se afla la 1,35 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Pestenita: 3
Varful Peleaga Prima data am incercat sa ajung pe varful Peleaga in data de 19 septembrie 2007. Da, cu adevarat Retezatul are peisaje spectaculoase, care depasesc cu mult celelalte grupe ale Carpatiilor.
Cheile ButiiCheile Butii
Cheile Butii se afla in apropierea cabanei Cheile Butii din muntii Retezat.
Sfinx Crivina de Sus Cariera Bolii Padurea Chizid Rezervatia Boholt Lavanda de Margina Cascada Sucu Lacul Aurel Vlaicu
Cheile CorcoaiaCheile Corcoaia
Cheile Corcoaia, desi lungi de doar 150 m, sunt o adevarata bijuterie peisagistica, rezultata din felul apate, dar nu singular (a se vedea, de exemplu, Cheile Carasului).
Dealul Colt si Dealul Zanoaga Cascada Stanisoara
Pietrele Cohului Pietroasa
Denumirea locului pe harta veche austriaca este Eisen-Stollen, iar cuvantul german Bergwerkstollen tradus in limba romana inseamna galeria unei mine de fier.
Refugiul Stanuleti Lapusnicul Mare Lacul Portii Muntii Retezat
Cimitirul animalelor Ramas Bun Hunedoara
Peste 300 de animale sunt ingropate aici.
Lacul Chincis Cincis-Cerna Lacul Branisca Varful Zlata Muntii Retezat Varful Badea Muntii Parang
Lacul Zervesti
Am gasit geocutia ascunsa pe malul lacului de acumulare Zervesti.
Saua Ciurila Muntii Retezat
Ruinele fostei scoli din Merisor
A fost asezata pe locul hanului, unde in vremea postalioanelor, opreau calatorii pentru odihna si schimbarea cailor.
Manastirea Lainici
Varful Papusa A doua geocutie gasita. Din ceata de pe Papusa a crescut varful Peleaga. Lumea Dinozaurilor Transilvania Sibisel Izbucul Jalesului Varful Custura Bucurei Muntii Retezat Cheile Crivadiei Sfinxul Lainicilor
Turnul rotund Crivadia
Incepand din secolul XVI acesta strajuia vechiul drum ce lega Transilvania cu Tara Romaneasca prin pasul Valcan.
Palma lui Dumnezeu Fundatura PonoruluiPalma lui Dumnezeu Fundatura Ponorului
Am fost foarte dezamagit sa nu gasesc geocutia ascunsa aici, deoarece pentru un loc atat de frumos ar fi fost potrivit si sentimentul oferit de gasirea cu succes a unei geocutii.
Locul fosilifer Delinesti
Cetatea ColtCetatea Colt
Accesul a fost ceva mai dificil. Gasita in stare buna. Dupa un efort sustinut am ajuns si la cetate, dupa ce am vizitat Manastirea Colt.
Varful Tucila Mic Muntii Godeanu Lacul Surduc
Tunelul Dragostei ObrejaTunelul Dragostei Obreja
Multumesc pentru corectie, am modificat coordonatele ascunzisului. Am profitat de ziua frumoasa de toamna.
Podul natural BanitaPodul natural Banita
Nu poate fi vazut de la distanta, din apropiere, nici chiar stand pe pod.
Poarta Bucurei Muntii Retezat Lacul Turcelu Muntii Retezat Varful Judele Muntii Retezat Moara Farasesti
Cheile Teregovei Armenis
Prin cheile inguste ale Teregovei se face trecerea spre nord din depresiunea Teregova spre Depresiunea Caransebesului.
Lacul Peleguta Muntii Retezat Casa Pietrelor Ohaba-Sibisel Castrul roman Agnavie Zavoi Varful Moraru Muntii Godeanu Lacul Valea Mare Motru Sec Lacul Gemenele Muntii Retezat Refugiul Condor Muntii Retezat Varful Gugu Muntii Godeanu Lacul Mare Muntii Retezat Varful Barlea Muntii Retezat Saua Custurii Muntii Retezat Balta Unirea General Berthelot Mlastina Pesteana Valul de pamant de la Bucova Maru
Campusel
Am plecat intr-o plimbare cu familia pe aceasta vale si a ajuns si pe aici.
Varful Bucura Unu Muntii Retezat Varful Valea Marii Muntii Retezat
Valori naturale - Judetul Hunedoara

• Urmarire Taul fara fund
  • Localizare pozitie pe harta Pesteana

• Orasul de Floci: :) - N-as zice ca e pacat, e doar un motiv de a mai face o excursie in zona.Cat priveste Ester-ul, se pare ca vatra sa a supravietuit prin Targusor, declinul definitiv al localitatii fiind dupa primul razboi mondial cand ajunsese un catun.
  • Muzeul Trovantilor Costesti: Misterul trovantilor de la Costesti inca nedezlegat - GPS-ul ne-a condus repede in albia vaiugii despre care, presupunem, ca este vorba in indiciu, dar, din pacate, n-am gasit trovantelul in/sub care este ascunsa cutia. Imaginea locatiei geoascunzisului fata de data crearii acestuia ca atare, arata la data cautarii noastre cu totul altfel, vaiuga fiind cucerita de o vegetatie extrem de bogata.
  • Stancile Lucaciu - Muntii Calimani: Onestenii la putere - Varful Lucaciu este primul pe lunga culme secundara a Calimanilor, ce se ridica usor din Depresiunea Dornelor racordandu-se de culmea principala la coada Pietrosului. Pe varf apar spectaculoasele stanci vulcanice ce starnesc imaginatia prin diveristatea formelor pe care le etaleaza.
  • Treptele Rakoczi - Targu Mures: Cutiuta a disparut - Cutiuta nu mai e la locul ei si nu e nici in vecinatatea ascunzisului. Sesizez proprietarul ascunzisului sa puna o cutiuta noua.
  • Coltesti: O mica plimbare cu bicicleta - In prima zi din octombrie am facut o mica plimbare cu bicicleta pana la cetatea Coltesti. Un peisaj forte frumos te rasplateste pentru efortul depus.
  • Parcul dendrologic Gurghiu: Hot Spicy Geocoin - Salut, am mentionat faptul ca ai gasit ascunzisul si ai pus un Hot Spicy Geocoin in cutie. Am rugat urmatorii gasitori, sa anunte pe com, daca scot moneda din cutie.
  • Parcul Colina - Cluj: Colina - O plimbare scurta pana la marginea orasului. Multumim.
  • Pasul Sanc - Muntii Bretcului: Curatenie si recuperare - Cu ocazia unui traseu in zona, am verificat ascunzisul, cutia pusa de noi cu ceva ani in urma aratand jalmic (aflaseram, de altfel, de la Peter de starea cutiei). Am extras, dar definitiv, aceasta cutie, cea noua, pusa de Peter, fiind in stare perfecta.
  • Grota sulfatara Turia: Sfat pentru cautatori - La mai putin de 10 m exista si o geocutie publicata pe un alt teren de joaca. Atentie sa nu confundati.
  • Biserica romano-catolica din Nicolesti - Frumoasa: Biserica romano-catolica din Nicolesti - Frumoasa - Un obiectiv impunator, bine intretinut, merita vizitat. Geocutia prezenta urme de condens.
  • Capela Sfanta Ana: Cutia de la bisericuta - Am gasit cutia de la bisericuta, am schimbat sacosa de nylon cu una noua si rezistenta. Am luat de acolo o moneda si o litera R albastra,am lasat un mamut din Ice Age, carte de vizita, bancnota de 1 leu.
  • Imeni: Informatii in plus - Eu personal nu am avut inca ocazia sa caut aceasta geocutie, asa ca poate nu ar trebui sa comentez. Din informatiile primite de la diverse persoane, am aflat insa urmatoarele.
  • La stanci - Paraul Boghii: Hrib fara palarie, tobogan, si cap de animal culcat - Dupa ce am vizitat monumentul de pe dealul Cosna, respectiv varful omonim, am decis sa cobor si pana la grupul de stanci din apropiere. Am facut un fel de traseu circuit in valea larga din jurul izvoarelor Paraului Boghii.
  • Turnul Spart Boita: Turnul Spart Boita - Am gasit cutia in Turnul spart de la Boita. Foarte aproape de turn, la cca 90 m, inainte de un pod, pe partea dreapta a drumului dinspre Sibiu spre Valcea este o parcare in care se poate lasa masina.
  • Apold: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Dealul Cetatii - Mera: Mera - Aveam in plan de mult timp sa vizitez aceasta cutie din apropierea Clujului.Abia acum mi-am facut timp si a meritat.
  • Baia Hammas - Paraul Jombor: Bronz secuiesc - Ce bine, chiar daca eu sunt gazda ascunzisului, am putut sa caut geocutia ascunsa de proprietarul cutiei. Cautand ascunzisul, am gasit aici o plasa pentru fluturi (un alt joc).
  • Cascada Vanatara: Dimineata - Dupa o scurta cautare, am gasit geocutia.
  • Cetatea Tartod: Cutia nu mai este - Am gasit locul exact, dar cutia nu mai era. Ne-am obosit cu copiii, dar era foarte frumos si doar copiii erau suparati din cauza ca a disparut cutia.
  • Piatra cu caldare mica - Piatra Soimului - Oituz: Nici Caldarea Mica nu a fost goala - Ca si Caldarea Mare, si aceasta are un ce suficient de interesant care sa te faca sa tot stai pe ganduri privind-o. Oare cum de are curbura atat de perfecta?
  • Piatra Corbului: Cireasa de pe tort - Din punctul meu de vedere, important este ca ati ajuns in locul respectiv. Geocutia este doar cireasa de pe tort, o valoare adaugata drumetiilor.
  • Dealul Melcului - Corund: In drum spre casa - M-am oprit sa vad starea actuala a amenajarilor de pe Dealul Melcului. Nu am mai fost demult aici, intretimp au reconstruit baile sarate Unicum.
  • Podul pietonal Garasos hid: Dupa o cautare mai indelungata - Am gasit cutia dupa o cautare mai indelungata. Intr-adevar, un loc frumos, si ar fi si mai frumos daca nu ar fi atata mizerie sub pod.
  • Cascada Susarei: Cascada Susara - Locurile sunt superbe si merita vazute. Excursia cu prietenii mei i3senii a continuat si am ajuns si in acest loc mirific.
  • Panorama Sfantu Gheorghe: Deasupra orasului Sfantu Gheorghe - Daca iesiti din orasul Sfantu Gheorghe spre localitatea Valcele, merita sa va opriti pentru a va potoli setea la izvorul din apropiere. Apoi sa urcati pe deal, sa cautati aceasta geocutie si sa admirati privelistea ce se deschide spre oras.
  • Manastirea Turnu: Geoascunzis gol de peste 3 ani - Cunosteam deja locatia. Deoarece ultima data cand am plecat intr-o drumetie pe muntele Cozia, mi-am lasat masina in parcarea din curtea manastirii.
  • Dealul Melcilor: Excelenta locatie - Am gasit usor aceasta geocutie. Locul e asamanator cu Groapa Ruginoasa din Muntii Bihor.
  • Chiurus: Usor de gasit - Destul de usor am gasit aceasta geocutie.
  • Cascadele de la cariera Velnita: Ascunzisul de la cascade - Am constatat o nepotrivire intre coordonatele ascunzisului (pe care inca nu l-am gasit) si indiciu. Asa cum l-am inteles noi.
  • Belvedere Piatra Soimului - Oituz: Ascunzis bine ales - Gasirea cutiei oferind emotie si satisfactie. Cutia, cat o eprubeta ceva mai larga, nu permite decat lasarea unor obiecte mici sau pliabile.

Ai ajuns in Pesteana si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Taul fara fund? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Hunedoara, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!