Pestera Sinesie

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Pestera Sinesie - dupa inregistrare.

Liniste si pace Ciceu teren airsoft paintball
Liniste si pace
La inserare Sighisoara observator Lunca Postei Eichenrucken Spatele Stejerisului belvedere
La inserare
Dinspre platforma de odihna Sovata lac Alunis
Dinspre platforma de odihna
Casuta Sapientia lac universitate Targu Mures
Casuta

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Pestera Sinesie!

>>> Vizitati Pestera Sinesie si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Caprioara, se afla la 1,02 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Caprioara: 6
Gurasada Fun Park
Gurasada Fun Park - Gothatea.
Castrul roman Agnavie Zavoi
Minis De fapt, este acoperita doar de putin pamant, putand fi usor gasita si de trecatori. Primul cache gasit de noi. Acumularea Topolovatu Mare
Belvedere Valea Bosniac Sistarovat
Obiectivul se afla la 2,5 km distanta, vest - sud-vest de biserica ortodoxa din Sistarovat, respectiv la 1,4 km vest de drumul judetean DJ572 Sistarovat-Cuvesdia.
Serpentine Transluncani Luncanii de Jos
Este sapat in stanca si versant de munte, lung de 4,5 km, si leaga localitatile Luncanii de Jos si Ruschita.
Izvorul lui Traian Baia de Cris Casa de vanatoare Savarsin Lacul Branisca
Tumulul Gramurada de la Jupani
Movila antropica numita Gramurada de la Jupani este situata la 610 m est-nordest de Halta Susani-Bega, la 30 m nord de paraului Glavita, pe malul drept.
Cetatea Soimos Am gasit geocutia ascunsa printre ruinele cetatii Soimos. Balansoar Crivina de Sus Dealul Colt si Dealul Zanoaga Rezervatia Boholt
Poiana cu narcise Rovina
Poiana cu narcise de la Rovina.
Sfinx Crivina de Sus Lacurile de la Bocsig Moara Farasesti
Treptele romane Ruda-Brad
Galeria in plan inclinat, care are o lungime de 180 m si se incheie cu treptele romane, a fost sapata manual in stanca cu aproape 2000 ani in urma, de romani.
Stanca Capul de dac Luncanii de Jos Lavanda de Margina Lacul Sustra
Cetatea SiriaCetatea Siria
Cetatea a fost intarita in secolul XV - rolul indeplinit de cetate era unul strategic, de aparare si economic avand arondate 110 sate.
Balta Soimos
Parcul de sculptura Casoaia
Este constituita dintr-o tabara veche din epoca comunista, un camping privat cu cabane si vile, si un parc de sculptura amplasat in padure.
Casa vulcanilor Densus Pod natural pe Cerna Padurea Chizid
Salistioara BradSalistioara Brad
Felicitari pentru prima geocutie ascunsa. Sper sa fie gasita de cate mai multe persoane.
Codrii seculari Valea Dobrisoarei Prisloapei
Codrii seculari din Valea Dobrisoarei Prisloapei - Rachitaua, comuna Batrana.
Lacul Taut Stejarul Tebea Balta Rovina Lacul Surduc Conacul Birtolon Baratca
Castelul BohusCastelul Bohus
Consta dintr-un singur corp de cladiri, care prezinta 30 de camere.
CharlottenburgCharlottenburg
Se remarca prin faptul ca este singurul sat construit in forma de cerc din Banat.
Cetatea DevaCetatea Deva
Am gasit-o impreuna cu prietena mea Alina si niste amici. Te rog ca pe viitor sa eviti sa pui dulciuri sau alte produse alimentare in geocutii. Am gasit-o destul de greu pt ca am plecat pe un drum gresit de la inceput.
Microbuzul din Pades Muntii Poiana Rusca
Lacurile Ghioroc
A fost amenajat pe teritoriul unei foste cariere de nisip, in scopuri turistice.
Drumul Golgotei RadnaDrumul Golgotei Radna
Am gasit geocutia. Locul e super, cutia e in stare foarte buna, mersi.
Cetatea Haiducilor Jdioara
Constructia facea parte din sistemul de fortificatii al regatului maghiar consolidat dupa 1241.
Castrul Roman Tibiscum
Vestigii istorice, ce definesc radacinile poporului nostru prin influenta culturii romane, aflate in apropierea localitatii Jupa de pe comunicatia Lugoj - Caransebes.
Moara Cracucenilor PonoareleMoara Cracucenilor Ponoarele
Este cea mai interesanta constructie de lemn de stejar si fag, de pe teritoriul comunei Ponoarele.
Pietrele Cohului Pietroasa
Denumirea locului pe harta veche austriaca este Eisen-Stollen, iar cuvantul german Bergwerkstollen tradus in limba romana inseamna galeria unei mine de fier.
Plop negru Paulis
Plopul negru se afla la sud-est de Paulis, intre raul Mures si calea ferata.
Maru Dosul Laurului Pestera Albastra Pietroasa Padurea de stejar pufos Carand
Biserica veche din satul PonoareBiserica veche din satul Ponoare
Satul Ponoarele este acum centrul unui geoparc ce cuprinde, pe langa cunoscutele monumente naturale, podul natural, campul cu lapiezuri, lacurile Zatonul Mare si Mic, padurea de liliac, mai multe monumente istorice sau etnografice: biserica de lemn, Moara Cracucenilor, morile de pe Valea Morilor.
Stanca Florian Tomesti
Iazul Zabrani Paulis
Iazul sau Balta Zabrani - se afla pe teritoriul localitatii Paulis.
Tumulul Gramurada lui Ticu Susani
Movila numita Gramurada lui Ticu, situata la 540 m nord de biserica si la 20 m sud de calea ferata, este un sanctuar de epoca hallstattiana.
Tunelul Dragostei ObrejaTunelul Dragostei Obreja
Am profitat de ziua frumoasa de toamna.
Taul Teliucului Teliucu Inferior
Vechea cariera a minei de fier din Teliucu Inferior, inchisa in urma cu un deceniu, a fost inundata de apele izvorite din subteran, iar locul s-a transformat intr-un imens lac.
Lacul Chincis Cincis-Cerna Podul natural de la Grohot Lacul Luncoiu Castelul regal Savarsin Furnalul Govajdia Lacul Pescarusul
Arboretumul din Simeria Din pacate nu am gasit cutia, dar locul mi-a placut foarte mult.
Valori naturale - Alte locuri

• Urmarire Pestera Sinesie

• Poarta Schei: Intr-o zi cu ploaie - Intr-o zi cu ploaie m-am plimbat prin Brasov, si am gasit si aceasta geocutie.
  • Fag sub varful Oituz-Izvor: Fag pazit strasnic de caini - L-am gasit la finele drumetiei noastre. In apropierea lui este o stana cu foarte, foarte multi caini, extrem de rai.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: Am gasit-o - Desi nu era unde ne-am imaginat initial. O observatie as avea.
  • Cheile Dofteanei: Nici tu ciot, nici tu cutie - Drumul forestier de pe valea Dofteanei a fost reconditionat recent. Ceea ce poate sa fie o cauza a posibilei disparitii a ciotului, daca acesta era langa drum, asa cum ne-a aratat GPS-ul.
  • Piatra Tarcii - Odorheiu Secuiesc: Excursie de dupa-masa - Nu as fi crezut ca o sa gasim in apropiere de orasul Odorheiu Secuiesc un loc atat de potrivit pentru o excursie de dupa-masa. Initial am cautat geocutia pe baza coordonatelor date, la aproximativ 28 m de ascunzisul real.
  • Cascada La Sipote: Excursie de vara - Am gasit aceasta geocutie cu ocazia unei excursii in zona. Clipe de neuitat pe care pot recomanda la toata lumea.
  • Lacul de baraj Frumoasa: Lacul Frumoasa - Mai bine mai ascunsa, decat prea expusa. Zona geocutiei potenteaza frumusetea lacului.
  • Cheile Baciului: O plimbare linistita - O plimbare linistita in afara Clujului prea aglomerat. Din pacate nu am facut poze.
  • Lacul Verde - Sovata: Pastele romano-catolic - Statiunea balneoclimaterica Sovata ne-a asigurat niste locuri nemaipomenite, interesante, cum sunt si lacurile Verde si Rosu. Deasupra lacului Verde, in versant, putin mai sus, am avut o panorama superba deasupra Sovatei.
  • Casa rasturnata - Praid: De-a-ndoaselea - Am ajuns la Casa Rasturnata mai devreme decat trebuia, programul incepand cu o ora mai tarziu, asa ca am privit-o de dincoace de gard. N-am avut succes nici cu ascunzisul, vita de pe gardul unde se afla geocutia fiind acum prea densa ca sa reusim sa gasim agatatoarea geocutiei.
  • Castrul Arutela: Hotel pentru boschetari - Dupa nereusita de la manastirea Turnu, speram sa gasesc geocutia ascunsa aici. Am parcat masina in micuta parcare de la capatul digului, de unde am coborat direct pe versantul abrupt.
  • Palatul Brukenthal - Avrig: Usor de gasit - Am gasit relativ repede cutia, mai ales ca aceasta se vedea de departe. Motiv pentru care, dupa ce am pus-o la loc, ne-am permis sa-i adaugam un mic capacel, fara a spori dificultatea cautarii.
  • Stancile Turnuri: La o inaltime bunicica - Dupa un urcus pronuntat am ajuns la aceasta geocutie. Un ascunzis foaret bun.
  • Viaductul Mina: De la un ascunzis la altul - Fotografia ascunzisului, ca si indiciul oferit, sunt suficiente. Inclusiv pentru satisfactia cautarii si descoperirii, pentru a gasi geocutia.
  • Poiana Alba: Poiana Alba in noiembrie - Chiar daca initial eu am fost cel care a incercat sa miste piatra care ascundea geocutia, din cauza ca aceasta nu s-a miscat, am inceput sa caut in alta parte. Pana la urma cutia a fost gasita in acest loc.
  • Avenul Licas: Licas - Am urcat la varf pe marcaj din valea Suhardului, cu trecere pe la refugiul din saua Licas, la varf si apoi la aven. Am prins o zi calduroasa, senina si lunga.
  • Concretiuni de Feleac: Un loc fermecator - Aceste concretiuni le cunosc de mic copil, la fel si locul, dar niciodata nu am remarcat cat de multe sunt in aceasta zona si cat de frumoase sunt. Multumesc pentru o plimbare de sfarsit de noiembrie cu soare.
  • Belvedere Piatra Soimului - Oituz: Cele doua localitati cu denumirea Oituz - Este vorba de stanca Piatra Soimului, care se afla deasupra comunei Oituz din judetul Bacau. A nu se confunda comuna Oituz, din judetul Bacau, cu localitatea omonima, satul Oituz, apartinand comunei Bretcu, din judetul Covasna.
  • Cetatea Liteni: Speo 2009 - Am gasit geocutia ascunsa la Cetatea Liteni, cu ocazia participarii la Congresul National de Speologie 2009 Cluj.
  • Biserica catolica Calugareni: Turnul bisericii si un cuib de barza - Am admirat cladirea bisericii catolice din Calugareni doar din exterior. Mi-a placut turnul bisericii, intrarea cu coloane, scara exterioara, si ornamentele zidurilor cladirii.
  • Parcul natural rezervatia Cheile Tisitiei: Cheile Tisitei - fotoreportaj - Descrierea traseului prin Cheile Tisitei (circuitul inchizandu-se cu ascensiunea pe Tisaru Mare), cuprinzand numeroase fotografii, poate fi citita pe Munte si Flori. muntesiflori-cheile-tisitei.
  • Biserica catolica - Armaseni: Obiectiv de nota 10 - Am avut norocul sa ne vada la poarta bisericii cel care tine cheia (are casa langa biserica). Si care, foarte amabil, ne-a deschis toate usile, astfel ca am putut vedea si interiorul.
  • Izvorul Dorului: Gasita - Am gasit cutia in padure.
  • Capela Sfantul Anton de la Madaras: In drum spre sarmale - In drum spre festivalul sarmalelor umplute de la Lazarea. Am facut un mic ocol la binecunoscuta capela Sfantul Anton, pentru a gasi geocutia ascunsa aici.
  • Bastionul Croitorilor - Cluj: In august - Am gasit cutia inca in august.
  • Varful Tatalui - Muntii Ciucului: Deocamdata starnit - Disparitia celor doua cutii de pe Muntele Tatalui (varf si Fantana Rece) mai mult m-a starnit, sa mai trec sa verific ascunzisurile - mai ales cand, se intampla, ca aici, - sa fac cate un traseu prin zona. Dar m-a starnit si mai mult ascunderea noilor cutii.
  • Cascada Paraului Saritor: Am sarit la tinta! - Marcajul spre cascada seamana cu o tinta de tragere. Asa ca a tintit si eu obiectivul.
  • Cascada Duruitoarea - Muntii Ceahlau: Intr-o zi de luni - Aceasta excursie a fost o idee brusca, colegul meu de drumetie nu a mai fost aici, astfel am ales Ceahlaul. In majoritatea cazurilor, urcam pe Ceahlau dinspre Izvorul Muntelui, azi insa am urcat din Durau.
  • Dealul Perchiu - Onesti: Dealul Perchiu - Onesti - Pe canicula am preferat urcusul cu aer conditionat, 4x4 si muzica in surdina. Drum accesibil si dinspre Caraclau spre stalpii metalici de energie electrica.
  • Drumul Crucii de la Manastirea Carmelitana - Luncani: Drumul Crucii de la Manastirea Carmelitana - Luncani - In padurea din jurul manastirii a inceput concursul de triluri. Nici plantele nu vor sa ramana in urma-acum au soare, nu sunt frunze in copaci.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Pestera Sinesie? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din alte locuri, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!