Lacul din crater - Seceani

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Lacul din crater - Seceani - dupa inregistrare.

Bazin Baile Lazaresti
Bazin
De pe versantul dealului manastire Sfantul Dionisie Efrem Targusor
De pe versantul dealului
Turtudanul Brezoi Turtudanul
Turtudanul
Vedere spre promontoriul pe care se afla castelul xantusz castel
Vedere spre promontoriul pe care se afla castelul

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Lacul din crater Seceani!

Lacul din crater - Seceani.. Vizitati Lacul din crater - Seceani si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Seceani, se afla la 3,61 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Seceani: 14
Ce atractii importante si populare sunt in apropierea obiectivului turistic Lacul din crater Seceani?
(detalii dupa autentificare)
Vulcan noroios - Seceani la la 450 m. Vulcanii noroiosi Forocici Judetul Timis la la 1,3 km. Fantana cu apa minerala la la 3,2 km. Acumularea Murani la la 3,4 km.
Lavanda de la tara Fibis la la 4,7 km.
Nu se percepe taxa de intrare, conditia pentru vizita este achizitionarea unui buchet de lavanda sau o sticluta de ulei.
Fortificatia de la Cornesti la la 9,9 km. Lacurile Cornesti la la 11,9 km.
Charlottenburg la la 12,4 km.
Se remarca prin faptul ca este singurul sat construit in forma de cerc din Banat.
Lacul Ianova la la 15,2 km. Lacul Albastra la la 19,4 km. Lacul Aradul Nou la la 21,4 km. Gradina zoologica Timisoara la la 21,5 km.
Iazul Zabrani Paulis la la 21,6 km.
Iazul sau Balta Zabrani - se afla pe teritoriul localitatii Paulis.
Rozariul de la Mandruloc la la 22 km.
Gradina de trandafiri Rozariul de la Mandruloc.
Lacul Mailat la la 22,7 km. Casa cu lacat Arad la la 23,2 km. Lacul Ghiroda la la 23,3 km.
Mlastinile Satchinez la la 23,5 km.
Rezervatia naturala ornitologica Mlastinile Satchinez.
Casa Pianului Jacques Faix Arad la la 23,9 km.
Casa memoriala Jacques Faix, care include si celebrul Salon al Pianului, gazduieste azi evenimente culturale.
Lacul Sustra la la 24,8 km. Lacul Cicir la la 25,1 km.
Plop negru Paulis la la 25,1 km.
Plopul negru se afla la sud-est de Paulis, intre raul Mures si calea ferata.
Lacul Dudestii Noi la la 25,3 km.
Podul Mihai Viteazu Canalul Bega la la 25,9 km.
Arta stradala langa Canalul Bega, in zona podului Mihai Viteazu, Timisoara.
Cetatea medievala de pamant Satchinez la la 26,2 km.
Pe langa geoobiectiv trece drumul judetean DJ 693, Satchinez-Biled.
Conacul Birtolon Baratca la la 26,2 km.
Lacurile Ghioroc la la 27 km.
A fost amenajat pe teritoriul unei foste cariere de nisip, in scopuri turistice.

Lacul din crater Seceani in limba maghiara - magyarul: Krátertó Temesszécsény

Valori naturale - Judetul Timis

• Urmarire Lacul din crater
  • Localizare pozitie pe harta Seceani

• Izvoare tamaduitoare - Baile Balvanyos: Dupa o cautare metodica - Nu am folosit gps-ul pentru a gasi aceasta geocutie. Eram oarecum in graba, pentru ca eram asteptat.
  • Dealul Crucii: Spre Dealul Crucii dinspre Capeni - M-am apropiat de ascunzis dinspre Capeni, unde am lasat masina la o distanta de 2,5 km de geocutie. Urmand un drum de caruta, am ajuns lejer pe platoul Dealul Crucii, care este cel mai inalt punct al creastei vestice a Muntilor Baraolt (821 m).
  • Ruinele bisericii reformate Benic: Am gasit cutia - Am luat o scoica si o piatra, am pus un breloc racheta de tenis-lanterna si un dinozaur Danonino. Multumim pentru ascunzis.
  • Monumentul Victoriei - Tisita: Sigur alta, totusi gasita - Cutia este la locul ei si ne-am scris deja numele in ea, iar celelalte portdrapeluri sunt goale. Probabil cineva a considerat ca doua cutii la acest obiectiv sunt prea multe.
  • Cazemata de pe Dealul Bugeac: Felicitari pentru drumetie - Si pentru gasirea geocutiei. Ce pacat ca nu ati anuntat gasirea cutiutei mai devreme.
  • Cetatea Rakoczi - Ghimes-Faget: Am prins o vreme superbă - Mai greu a fost sa gasesc ascunzisul ascunzisului. Nerecomandat pe ploaie.
  • Cheile Chediului - Muntii Macinului: Nu - Nu, in august, nu. Am fost de vreo trei ori in Cheile Chediului, bujorii gasindu-i cand am fost pe la mijlocul lui mai.
  • Piatra Scrisa - Piatra Mare: Piatra era la locul ei! - Doar Piatra Scrisa. La locul indicat de GPS am gasit mesajul geotrekking intr-o folie A4 si carnetelul, ambele la baza crevasei.
  • Cetatea Heret - Malnas: Precizari suplimentare despre cetate - Multumesc pentru informatiile oferite. Nici eu nu stiam ca geocutia a fost gasita de asa de multi cautatori.
  • Surducul Varghisului: Felicitari pentru ascunzis - Intr-un loc minunat am gasit geocutia.
  • Scarita-Belioara 1: Am gasit-o sambata - Din pacate nu era nimic de trade in ea si ce am pregatit eu pt trade era prea mare si nu a incaput in geocutie. :( Prima noastra geocutie gasita.
  • Casolt: Am gasit cutiuta - Am gasit cutiuta in geam.
  • Piatra ovala - Lacul Sfanta Ana: Dupa indelungi cautari - Am gasit geocutia, impreuna cu un prieten, totul era umed dupa ploi recente. Am si alunecat pe un bolovan si m-am taiat binisor de la glezna in sus, insa totul a meritat.
  • Parcul de aventura Balu - Harghita Bai: Mareszka 4 GeoKret - Am pus in geocutie un GeoKret, Mareszka 4. Ajutati-l sa ajunga la destinatie.
  • Baia Calugarilor: Cutie noua - Am pus azi o noua cutie in locul celei disparute.
  • Statuia lui Aranka Gyorgy - Targu Mures: Din intamplare - Din intamplare tocmai am trecut prin zona. Din intamplare banca respectiva din micutul parc era libera.
  • Varful Baba Mare - Muntii Bucegi: In carca bunicii! - Cum altitudinea este o variabila (nu o certitudine) la majoritatea aparatelor cu GPS. Am cautat cutia pe la baza stancii.
  • Concretiuni de Feleac: Plimbare - O frumoasa plimbare cu masina si pe jos impreuna cu copii mei. Pacat ca nu am luat aparatul foto.
  • Cetatea Brasov: Cutie mai mare - Recomand o cutie mai mare, avand in vedere spatiul geolocatiei.
  • Gura Raului: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Capela-clopotnita din Buha - Ghimes-Faget: Capela Fagetul de Sus - Clopotul provine de la o clopotnita a cultului greco-catolic, dupa dizolvarea acestuia. D-l Rusu Carol se ocupa de administrarea locasului.
  • Turnu Rosu din Boita: Proximitate - Am gasit cutiuta ascunsa in zid de radupuscarciuc (10 august) la nici un metru de cutia ascunsa de mine (24 mai) :). Din cauza acestei proximitati cei mai multi cautatori (de pe com) gasesc aceasta cutiuta si se semneaza, dar pe site se logheaza dincolo.
  • Parcul dendrologic Gurghiu: Hot Spicy Geocoin - Salut, am mentionat faptul ca ai gasit ascunzisul si ai pus un Hot Spicy Geocoin in cutie. Am rugat urmatorii gasitori, sa anunte pe com, daca scot moneda din cutie.
  • Varful Gropsoarele - Muntii Ciucas: Varf cu vedere - Tura din septembrie s-a nimerit sa fie intr-o sambata frumoasa, dupa prima fulguiala din an. Am ajuns pe Gropsoarele plecand de la Muntele Rosu, trecand pe La Rascruce si ne-am intors cu un ocol pe la cabana Ciucas.

Ai ajuns in Seceani si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Lacul din crater? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Timis, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!