Acumularea Murani

Harti, descrieri si comentarii detailate, poze mai mari, posibilitate de cautare, navigare pe teren in timp real catre Acumularea Murani - dupa inregistrare.

Stanca Stanca Szechenyi
Stanca
Indicator izvorul Muresului
Indicator
Valea Muresului Belvedere panorama Casoaia Ladas Androneasa Mures
Valea Muresului
Mecanism ceas Copsa Mare Grosskopisch
Mecanism ceas

Ai ajuns deja in acest loc, si ai reusit sa surprinzi ipostaze deosebite ale acestui geoobiectiv? Incarca pozele tale in albumul foto Acumularea Murani!

>>> Vizitati Acumularea Murani si celelalte obiective turistice prezentate. Multe dintre ele sunt locuri inedite, mai putin cunoscute. Va invitam sa le descoperiti!

Cea mai apropiata localitate este Murani, se afla la 2,98 km distanta. Repere arheologice pe teritoriul localitatii Murani: 9
Lacul Bacova Lacul Liebling Lacul Berini
Tumulul Gramurada lui Ticu Susani
Movila numita Gramurada lui Ticu, situata la 540 m nord de biserica si la 20 m sud de calea ferata, este un sanctuar de epoca hallstattiana.
Balta Chisoda Timisoara Lacul Dudestii Noi Lacurile Cornesti
Moara Borzak Variasu Mare
A fost construita in anul 1940, a functionat pana in anii 1950, dupa care a fost sechestrata de statul roman.
Casa cu lacat Arad Lacul Cicir Lacul din crater Seceani
Casa Pianului Jacques Faix Arad
Casa memoriala Jacques Faix, care include si celebrul Salon al Pianului, gazduieste azi evenimente culturale.
Sanctuarul neolitic Parta
Castelul BohusCastelul Bohus
Consta dintr-un singur corp de cladiri, care prezinta 30 de camere.
Drumul Golgotei RadnaDrumul Golgotei Radna
Am gasit geocutia. Locul e super, cutia e in stare foarte buna, mersi.
Paradisul Verde Lacul Mailat Lacul Albastra
Iazul Zabrani Paulis
Iazul sau Balta Zabrani - se afla pe teritoriul localitatii Paulis.
Movila Sisitac Sanpetru Mare
Movila Sisitac (Sisitak) - Sanpetru Mare.
Lacul Ghiroda
Lacurile Ghioroc
A fost amenajat pe teritoriul unei foste cariere de nisip, in scopuri turistice.
Lacul Uivar Lacul Icloda Conacul Birtolon Baratca Lacul Sustra
Pictura murala TimisoaraPictura murala Timisoara
Pictura a fost realizata in anul 2019, si este dedicata Revolutiei din decembrie 1989.
Gradina zoologica Timisoara Lacul Otvesti Vulcanii noroiosi Forocici
Minis De fapt, este acoperita doar de putin pamant, putand fi usor gasita si de trecatori. Primul cache gasit de noi.
Podul Mihai Viteazu Canalul Bega
Arta stradala langa Canalul Bega, in zona podului Mihai Viteazu, Timisoara.
Caramidaria Santana
Cetatea Soimos Am gasit geocutia ascunsa printre ruinele cetatii Soimos. Vulcan noroios Seceani
Mlastinile Satchinez
Rezervatia naturala ornitologica Mlastinile Satchinez.
Cetatea SiriaCetatea Siria
Cetatea a fost intarita in secolul XV - rolul indeplinit de cetate era unul strategic, de aparare si economic avand arondate 110 sate.
Balta Rosie Carpinis
Plop negru Paulis
Plopul negru se afla la sud-est de Paulis, intre raul Mures si calea ferata.
Acumularea Topolovatu Mare
Cetatea medievala de pamant Satchinez
Pe langa geoobiectiv trece drumul judetean DJ 693, Satchinez-Biled.
Lacul Aradul Nou Lacurile Nitchidorf
Rozariul de la Mandruloc
Gradina de trandafiri Rozariul de la Mandruloc.
Tumulul Gramurada de la Jupani
Movila antropica numita Gramurada de la Jupani este situata la 610 m est-nordest de Halta Susani-Bega, la 30 m nord de paraului Glavita, pe malul drept.
CharlottenburgCharlottenburg
Se remarca prin faptul ca este singurul sat construit in forma de cerc din Banat.
Lacul Pescarusul Balta Soimos
Biserica de lemn si manastirea Cebza
La marginea de nord a localitatii se afla manastirea de calugarite Cebza, iar in cimitirul din apropiere biserica de lemn a lacasului de cult.
Fantana cu apa minerala
Lavanda de la tara Fibis
Nu se percepe taxa de intrare, conditia pentru vizita este achizitionarea unui buchet de lavanda sau o sticluta de ulei.
Fortificatia de la Cornesti Lacul Ianova
Belvedere Valea Bosniac Sistarovat
Obiectivul se afla la 2,5 km distanta, vest - sud-vest de biserica ortodoxa din Sistarovat, respectiv la 1,4 km vest de drumul judetean DJ572 Sistarovat-Cuvesdia.
Parcul de sculptura Casoaia
Este constituita dintr-o tabara veche din epoca comunista, un camping privat cu cabane si vile, si un parc de sculptura amplasat in padure.
Valori naturale - Judetul Timis

• Urmarire Acumularea Murani

• Satu Mare: Cu usurinta - Am gasit azi cu usurinta, geocutia. Am pus un puzzle kinder si am luat un diapozitiv.
  • Apold: Gasita - Am gasit cutiuta.
  • Pestera Gaura cu Musca - Coronini: Mergand intr-o excursie - Cu prietenii mei i3senii din Iasi, intr-o excursie pe Clisura Dunarii, am oprit si in zona Pesterii Gaura cu Musca. Odata sa ne racorim la izvorul de langa sosea, si in al doilea rand, de a admira frumusetea locului.
  • Belvedere Piatra Soimului - Oituz: Ascunzis bine ales - Gasirea cutiei oferind emotie si satisfactie. Cutia, cat o eprubeta ceva mai larga, nu permite decat lasarea unor obiecte mici sau pliabile.
  • Ariusd: Cutie noua pe Dealul Ciocas - Cu ocazia Zilelor Sfantu Gheorghe, m-am plimbat prin zona comunei Valcele, satul Ariusd. Dupa ce pe dealul Ciocas am gasit doar ascunzisul gol, dupa o scurta convorbire cu cel care a ascuns geocutia, am ascuns aici o noua cutiuta.
  • Rezervatia Gura Dobrogei: Pestera cu doua intrari - Am urcat de la manastire printre stanjenei pitici si alte flori de primavara. Am gasit intrarea in pestera, si locul geocutiei, dar fara cutie.
  • Teiul de 500 de ani din Leliceni: Locul este incredibil - Am mai stat jumate de ora sa admiram. Am luat GeoKrety-ul Harghita 40, si am pus o bratara de la Felsziget de anul asta.
  • Panorama Valea Cerbului - Muntii Bucegi: Lunga Vale a Cerbului! - Apreciez pe cei ce se incumeta sa o parcurga. De sus totul e frumos, strajuita de Costila si Coltii Morarului, dar cand vezi ce serpentine are cararea.
  • Lacul Cuiejdel - I: Lacul Cuejdel I - Am gasit foisorul presupunand ca este cel din coada lacului adica din extremitatea nordica a lui conform pozei Mam uitat sub el unde lipsea o scandura Iam dat ocol cautand la baza lui dar presupun ca a fost aruncata la gunoi odata cu ecologizarea/ curatenia ce sa facut la lac asta vara.
  • Camera Patrata - Pietrele Detunate - Masivul Ceahlau: De ziua Micii Unirii - Desi am cautat-o de ziua Marii Uniri, 1 decembrie 2016, ceata si aparatul au fost impotriva. Intreband si eu, ca un turist constient de limitele umane, un fotograf ce cobora muntele, am aflat locul de intrare in traseu.
  • Lacurile La amurii albi - Dumbraveni: Lacuri de pescuit intr-un peisaj mirific - Lacurile de pescuit La amurii albi se afla langa drumul judetean dintre Dumbraveni si Bahnea, intre dealuri, papura si stuf. Lacurile insumeaza 1,7 ha luciu de apa.
  • Turnul Apor - Baile Tusnad: Am gasit ascunzisul - La prima cautare, am crezut ca lipseste cutia, dar era doar alunecata foarte adanc in scorbura. Inainte de a repune cutia, am asezat cateva pietre in fundul scorburii, cu scopul de a evita o noua alunecare in jos.
  • Cuta - Socond: Voi reveni cu urmatoarea ocazie - Am fost acolo dar nu am gasit cutia, poate din cauza zapezii, sau poate din cauza ca nu am citit atent toate detaliile de aici. Pe gps waypoint-ul era in zona a patru copaci frati care erau cu vreo 2-3m mai jos de ceilalti doi.
  • Cavitatile de langa Satu Mare: Kolik - Am gasit geocutia ascunsa langa cavitatea Kolik, satul Satu Mare.
  • Piatra cu caldare mare - Piatra Soimului - Oituz: Caldarea Mare din Piatra Soimului a fost cu plin - Cunoscand bine locatia, ne-a fost usor sa gasim ascunzisul. A fost usor de gasit si geocutia.
  • Stanca Panaghia - Masivul Ceahlau: Prima tura de munte a anului - A fost dorinta unui prieten, sa urce pe renumitele scari de pe Ceahlau, despre care se poate citi atat de mult in ultimul timp. Noua scara de acces pe varful Toaca a fost inaugurata in 2018, de atunci nu am mai fost nici eu aici, astfel incat am ales ca prima tura de munte a anului, Ceahlaul.
  • Monumentul Victoriei - Tisita: Sigur alta, totusi gasita - Cutia este la locul ei si ne-am scris deja numele in ea, iar celelalte portdrapeluri sunt goale. Probabil cineva a considerat ca doua cutii la acest obiectiv sunt prea multe.
  • Palatul Cantacuzino: Propunere pentru o noua tura in zona - Foarte frumos fotoreportaj. Poti sa ne dai amanunte legate de posibilitatea de a vizita interiorul palatului.
  • Concretiuni de Feleac: Multumesc - Numai dupa ce am trimis comentariul am vazut limitarile pentru poze. Le-am redus dimensiunea si am trimis doua poze.
  • Lacul Universitatii Sapientia: Impreuna cu mama - Acesta este primul ascunzis, pe care l-am gasit impruna cu mama. Daca pana acum acest joc a fost considerat de catre ea, ca unul neserios, experienta cautarii pe viu a fost una pozitiva.
  • Vila Anna Baile Tusnad: Ascunzis compromis - Ajungand la fata locului, nu puteam sa-mi inchipui, oare unde ar putea fi ascunzisul? In cladirea vizavi de vila Anna, un grup de fete tineau un curs de aerobic, sau dans modern?
  • Cheile Baciului: Cel mai frumos loc pentru clujeni - Ar putea fi cel mai frumos loc de iesit in natura pentru clujeni. Are de toate, inca nu e stricat, nu e prea departe, se poate ajunge usor.
  • Izvorul Ozsvath: Atentie la urcus mai degraba - Se urca pe cararea de langa izvor. Este destul de abrupt.
  • Biblioteca Judeteana Covasna: Multumesc pentru ascunzis - Am reusit sa gasesc primul geocutia ascunsa la Biblioteca Judeteana Covasna. Ascunzisul poate fi gasit usor, chiar si fara gps, numai pe baza instructiei ajutatoare.
  • Carnetelul calatorului: Felicitari - Am fost la Bucuresti si cu aceasta ocazie am gasit aceasta geocutie. Raportat la circulatia de zi a Bucurestiului, un ascunzis foarte bun si bine gandit.
  • Vila Franka Sighisoara: Priveliste superba - Great view.
  • Lacul Filigeni - Obcina Laposului: Un lac activ - Lacul Filigeni nu a secat, si pentru un timp oarecare, va ramane lac. Este alimentat de un paraias permanent.
  • Cetatea Rakoczi - Ghimes-Faget: Nota pentru dificultate - Felicitari. N-am avut intentia sa amenajez un ascunzis dificil.
  • Coltesti: O mica plimbare cu bicicleta - In prima zi din octombrie am facut o mica plimbare cu bicicleta pana la cetatea Coltesti. Un peisaj forte frumos te rasplateste pentru efortul depus.
  • Pasul Sanc - Muntii Bretcului: Curatenie si recuperare - Cu ocazia unui traseu in zona, am verificat ascunzisul, cutia pusa de noi cu ceva ani in urma aratand jalmic (aflaseram, de altfel, de la Peter de starea cutiei). Am extras, dar definitiv, aceasta cutie, cea noua, pusa de Peter, fiind in stare perfecta.

Ai ajuns aici si ai reusit deja sa vizitezi obiectivul Acumularea Murani? Sau vrei doar sa comentezi, si sa completezi descrierea? Povesteste-ne despre experienta ta!

Stii locuri de vizitat din judetul Timis, frumoase si interesante, dar mai putin cunoscute? Prezinta-ne informatii despre aceste locuri, si da posibilitatea celorlalti sa le cunoasca nemijlocit!